jossain ihan sattumalta, me kaksi, niin juoksisitko karkuun. Ehkä olet nähnyt jo painajaisia tilanteesta.
Kulta, jos törmättäisiin
11
55
Vastaukset
- Anonyymi
Juoksisin tietysti ja lujaa. En ole nähnyt painajaisia, kun en ajattele sinua.
- Anonyymi
Voin vain kuvitella... 😄
- Anonyymi
En juoksisi, mutten uskaltaisi aloittaa keskusteluakaan, koska olen epäsosiaalinen enkä komeakaan.
- Anonyymi
Sähän siinä karkaamaan joutuisit
- Anonyymi
En juoksisi. Luultavasti ei koskaan enää nähdä, ei asuta samoilla kulmilla. En juoksisi karkuun, vaan olisin vähän utelias.
- Anonyymi
Tämäkin kuin minusta. Toki olen nainen ja juoksisin karkuun. Näen miehestä usein painajaisia.
- Anonyymi
Etkä näe. Etkä ole nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä näe. Etkä ole nainen.
Etkä etkä. Etkä sinäkään ole oikeassa. Etkä voi toisen puolesta tietää mitä näkee. Etkä voi tietää mitä sukupuolta haluan edustaa.
- Anonyymi
jaa, kysytkö siksi että uskaltaisit itse paremmin ovesta ulos, eiköhän tässä pidä vaan olla järjestämttä sen kummempia kohtauksia suuntaan jos toiseeenkaan
- Anonyymi
Välttelystä voi jo jotain päätellä? Jos haluaa toisen kohdata sitä toistaa sellaisia tilanteita, joissa se voisi olla mahdollista. Missä kohtaamisia ollut aiemmin, siellä niitä myös todennäköisemmin voisi olla jatkossakin? Oma oletus tällainen.
- Anonyymi
Itse ”välttelen” kaikkia ihmisiä, ettei tarvitsisi elämänkuvaansa alkaa muuttamaan. Ei riitä voimat siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905449Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.483615Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612985Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2951825- 471616
- 961481
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441386Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333