Kulta, jos törmättäisiin

Anonyymi-ap

jossain ihan sattumalta, me kaksi, niin juoksisitko karkuun. Ehkä olet nähnyt jo painajaisia tilanteesta.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juoksisin tietysti ja lujaa. En ole nähnyt painajaisia, kun en ajattele sinua.

• Anonyymi

Voin vain kuvitella... 😄

• Anonyymi

En juoksisi, mutten uskaltaisi aloittaa keskusteluakaan, koska olen epäsosiaalinen enkä komeakaan.

• Anonyymi

Sähän siinä karkaamaan joutuisit

• Anonyymi

En juoksisi. Luultavasti ei koskaan enää nähdä, ei asuta samoilla kulmilla. En juoksisi karkuun, vaan olisin vähän utelias.

• Anonyymi

Tämäkin kuin minusta. Toki olen nainen ja juoksisin karkuun. Näen miehestä usein painajaisia.

• Anonyymi

Etkä näe. Etkä ole nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä näe. Etkä ole nainen.

Etkä etkä. Etkä sinäkään ole oikeassa. Etkä voi toisen puolesta tietää mitä näkee. Etkä voi tietää mitä sukupuolta haluan edustaa.

• Anonyymi

jaa, kysytkö siksi että uskaltaisit itse paremmin ovesta ulos, eiköhän tässä pidä vaan olla järjestämttä sen kummempia kohtauksia suuntaan jos toiseeenkaan

• Anonyymi

Välttelystä voi jo jotain päätellä? Jos haluaa toisen kohdata sitä toistaa sellaisia tilanteita, joissa se voisi olla mahdollista. Missä kohtaamisia ollut aiemmin, siellä niitä myös todennäköisemmin voisi olla jatkossakin? Oma oletus tällainen.

• Anonyymi

Itse ”välttelen” kaikkia ihmisiä, ettei tarvitsisi elämänkuvaansa alkaa muuttamaan. Ei riitä voimat siihen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10964
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2453
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1564
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1251
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1186
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe