Jalat kuin rautakanget . kipu voimakkain liikkeelle lähteissä jne.

Anonyymi-ap

Ennen pyöräilin pitkiä matkoja, jalkalihakset olivat muita lihaksia voimakkaimmat. Nyt tuntuu kuin pienikin työ rikkoisi nivelet, lihakset tai niiden kiinnitykset Ainakin näin tekee pitkäkestoinen staattinen työ tai lyhyen aikaa mutta erityistä voimaa vaativat työliikkeet, jos siis työliikkeitä suoritetaan kivusta välittämättä rikkoutuu pitkäksi aikaa kaikki yleisesti työn vaatimat nivelet, nivelsiteet ja lihakset. MISTÄ VOI OLLA KYSE. Em. tilanteita alkoi syntyä mielestäni melko lyhyellä aikavälillä, ainakin kivut muuttuivat niin pahaksi, että pelkään joutuvani käyttämään liikkuessa apuvälineitä ja karttamaan kaikkea työtä.

4

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitin ennen sanalla! Eli et mies/ nais muistiin ole pyöräillyt?Minäkä lajon aloitakin pitkän tauon jälkeen aloita rauhalisesti ja lyhyitä matkoja ensin.Huono kuntoiselle mitä olet on lukuisia ohjeita netissä. Laitat hakuun netti vaan jotain kuntoilu tai pyöräilyn aloitus huonokuntoiselle.Saat asiantunevaa ohjeistysta. Jos tupakoit ja kaljoittelet et liiku,ravintosi sitä tätä ylipainon kanssa kuntosi on: Nolla.

• Anonyymi

Noi ohjeet on ihan hälläväliä. Jos olet huonossa kunnossa, niin keho kyllä ihan itsestään laittaa stopin.

• Anonyymi

No odotin ihan lääketieteellisiä vastauksia ja vertaistukea. Minulla on steppari ja kuntopyörä ja vaikka pystyn pyöräileään laitteella hyvin, en edes pääse oikean pyörän satulaan, kun jäykkyys estää. Epäilen jotakin tiettyä tunnettua sairautta, johon voisi olla lääkityskin. Pulssini ei nouse kovallakaan rasituksella kovin korkeaksi ja palautuu nopeasti, eli siitä ei ole kyse. Takana olevassa elämässäni olen satuttanut tapaturmaisesti selkäni, minulla on selkärankareumalle altistava kudostyyppi ja toisessa polvessa on todettu nivelrikko ja toinen nilkka taas on nyrjähdellyt keskiverto- ihmistä useimmin. En juo, en polta enkä käytä huumeita. Ikää tulee joka vuosi yksi vuosi lisää, joten parempaa ei ehkä ole odotettavissa, ellei sitten ole kyse jostakin tunnetusta taudista jota voi hoitaa. kuten esimerkiksi lihasreuma.

• Anonyymi

tuliko otettua piikkejä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45291
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      179
      10827
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3190
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1525
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1490
    Aihe