Klooneilu hakee uusia uria.

Anonyymi-ap

Aiemmin:
Joku aiheheitto anona ja vaikka pientä kysymystä.
Sopivan viiveen jälkeen "Antakaas kun isi kertoo" ja sitten isi kertoi minä, minä, minä, ja sekin (esikuva) sitten sinä, sinä etkä varsinkaan sinä.
Mahdollinen vastakommentti.
Anoklooni mollaa vastakommentin.
Kläppiklooni kiittää ja hieman laajentaa aihealuetta.
Anoklooni jatkaa aiheesta riippuen pyssyllä tai tykillä.
Vastakomentoija kommentoi.
Isi astuu uudelleen kehään ja ensin lataa vastakommentoijan terveydentilan, varakkuuden ja asuinpaikan kommenttinsa noin arviolta tuhannen kerran.
Anoklooni täydentää isukkia laajentaen edelleen näkemyksiä vastakommentoijasta.
Vastakommentoijan kommenteista riippuen klooniyhteisö siirtyy aiheessaan hyökkäämään kaikin mahdollisin perustein vastakommentoijaa kohtaan ja viimeistään tässä vaiheessa itse aloituksen aihe on jo jäänyt unholaan.
Jos vastakommentoija lausuu jotain mikä pahasti osuu isin itsetunnolle, niin koko klooniyhteisö hermistuu ja sittten tulee tarinaa sanoja ja tunteita säästämättä.
Lopuksi klooniyhteisön viisain siirtyy loppulausumaan kymmenellä toteamuksella montako viestiä on poitettu sekä modenäkemyksiinsä.
Pahimmassa tilanteessa joka sattunut useaan kertaan, isukki alkaa uhoamaan puskistaan.

Nyt:
Ajan saatossa on jäänyt unholaan Aasiklooni joka toisti palstavajakkiaan ja yksikkökaksikkoaan päivittäin.
Poissa on 44 isukin paras kloonikaveri jonka tilalle astui Totuuspelle, joka myös nyt on ilmoittanut lopettavansa alituisen totuustarkkailunsa.
Toisin sanoen Pattayan rakkaan klooniteatterin isukilla on menossa käsikirjoitusvaihe hieman suppeammalla kloonimäärällä.

7

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä matkailija Jorkka ja Lerpanlaiffia astuu takaisin työtä tekevän Laiffin rinnalle ja jäihän isukki palstavaikuttamaan Peukaloisena sinisellä Chlangillaan, mutta pääongelmana on kuitenkin Omanapanarssun poistuminen, vaikka tosin kyllähän Pippelinen jo ohimennen harjoitti kielenkäännöstään riippukeinustaan off-road.

      Kuitenkin vuosikymmenen kestänyt minä, minä, minä, minä aihe nyt on poissa, joten tämä on iso ongelma Pattayan palstamatkailun kehittymiselle, mutta myös niin monelle muullekin aiheelle, ellei sitten pemahda rakkaiden ryhmään joku uusi kaikesta kaikkitietoinen joka on kaikessa aina oikeassa, niin ja tietysti ikiterve urheilija.

    • Anonyymi

      Haistappa sinä invamono kuksa.

      • Anonyymi

        Ei lopu ei koska rakashan on täsmälleen sama kuin ennenkin, nimimerkeillä ei mitään merkitystä:

        Hyvin taputeltu senssu... minuakaan kiihoita se naisten muutaman sentin kusinen putki, olemmehan ihan omassa kastissa, invähömöjen tasolla.
        By NumBall NNH 63v.


    • Anonyymi

      Oletko kyrvånsyylä koskaan yrittänyt hakea apua tuohon yksinäisyyteesi ?

      • Anonyymi

        Miten se koulu kuuluuko tuollainen terveen yli 50 vuotiaan täysipäisen sanavarastoon, oletko peukaloinen vaiko totuuspelle vaiko molemmat.


    • Anonyymi

      Klooniteatteri jatkuu.

    • Mulla oli yks matkailu tarina joka on mun oma kokemusperäinen matka kokema.
      Olin liikkeellä muistaakseni aimon kanssa. Samalla matkalla taisi olla aimo mukana jos en väärin muistele. Tultiin sitten sieltä aimon kanssa ja oltiin molemmat sitä mieltä että oli kyllä kaikkien aikojen matka. Oli tuliaisia ja aimolla oli dullattavaakin kun se pidätettiin Pärnussa vaikka se koetti juosten pakoon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe