Olen nii rakastunut

Anonyymi-ap

Sinuun J❤.. pakko mun on tulla huomenna vielä, susta on tullut pakkomielle mulle, mä haluun vaan nähdä ja nähdä.. T. Mä jota tänää katsoit suoraan silmiin ja" mä peitin kasvot". Hyvää yötä💞

29

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Awwww

    • Anonyymi

      Olihan se vähän nolo tilanne. Niin huomenta vaan. Rakkaus on molemminpuolista, en kykene juuri muuta ajattelemaan.
      Nyt töihin, J.

      • Anonyymi

        Miksi täällä kirjoittelet kun suorakin yhteys? Jollei sitten ole niin että sinulla toinenkin M.


    • Anonyymi

      Ei se mitään haittaa. Asiakaspalvelusta jääneet jämät voi löytää mm äfbeestä 😁

      • Anonyymi

        A mieskö siellä taas leikkii?


      • Anonyymi

        Niinkö jaa kenet jämät? Miten asiakaspalvelusta voi jäädä jämiä puhutko nyt rahaa eli esim tipeistä että meneekö tasan salin ja keittiön kesken vai mitä tämä viittaus pitää sisällään? Saadaan tähänkin provoon loppukliimaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö jaa kenet jämät? Miten asiakaspalvelusta voi jäädä jämiä puhutko nyt rahaa eli esim tipeistä että meneekö tasan salin ja keittiön kesken vai mitä tämä viittaus pitää sisällään? Saadaan tähänkin provoon loppukliimaksi

        La nadaa


    • Anonyymi

      Millläs sä mies peitit kasvot? Muihin eilisiin liittyen missä maastoissa liikuit ja miksi tämä pitäisi kiistää jälkikäteen, mitä avonaisissa verhoista olisi voinut näkyä poissaollessasi jne, että saan mäki leikkiä etsijää

      • Anonyymi

        Käsillä, se oli vaistomainen reagtio, kun en mä tiennyt nii kui oikeasti, et hän tulee taas sieltä, hän näki jo kauvempaa ja kohdalla nosti katseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsillä, se oli vaistomainen reagtio, kun en mä tiennyt nii kui oikeasti, et hän tulee taas sieltä, hän näki jo kauvempaa ja kohdalla nosti katseen

        Miksi koit, että sun pitää peittää kasvot ja kädelläkö peitit ohiajaessasi tms? Se on muuten todella luottamusta herättävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koit, että sun pitää peittää kasvot ja kädelläkö peitit ohiajaessasi tms? Se on muuten todella luottamusta herättävää

        Me ollaan nähty nyt liian usein, eikä se ole ihan sattumaa. Osa on varmaan sattumaa, mutta osa ei! Se oli vaistomainen reagtio, kun huomasin, että hän kattoi suoraan mua ja näin on nyt tapahtunut tosi usein, en kestä hänen katsetta kaiken jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan nähty nyt liian usein, eikä se ole ihan sattumaa. Osa on varmaan sattumaa, mutta osa ei! Se oli vaistomainen reagtio, kun huomasin, että hän kattoi suoraan mua ja näin on nyt tapahtunut tosi usein, en kestä hänen katsetta kaiken jälkeen.

        Kiinnostavaa -kerro missä näitte ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavaa -kerro missä näitte ?

        Tien varrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan nähty nyt liian usein, eikä se ole ihan sattumaa. Osa on varmaan sattumaa, mutta osa ei! Se oli vaistomainen reagtio, kun huomasin, että hän kattoi suoraan mua ja näin on nyt tapahtunut tosi usein, en kestä hänen katsetta kaiken jälkeen.

        Syyllisyyskö painaa, vai minä häpeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllisyyskö painaa, vai minä häpeä?

        No en mä tiiä, en mä kyl häpee sitä, mutta en halua ajatella, et mitä hän ajattelee, mutta eihänkään ajatellut mitä mä ajattelen silloin jonkin aika sitten. Hän saa takaisin, mitä teki mulle, mutta ei tämä oikein mun luonnolle kuulu.


    • Anonyymi

      Missä kaupungissa ??

      • Anonyymi

        Arvaa sanonko..:) en aijo jäädä kiinni, kaikki menee sattuman piikkiin, tiedän, että hän kysyy multa vielä tätä juttua.


    • Anonyymi

      Nainen, olitko antavassa topissa?

      • Anonyymi

        Ei kuulu tyyliini, en tarjoile itseäni.


      • Anonyymi

        Vain hellpot naiset on.


    • Anonyymi

      Juha ❤️

      • Anonyymi

        Ei...


      • Anonyymi

        Mitä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä??

        Ehdottomasti kannattaa, mä uppoudun haaveisiin välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti kannattaa, mä uppoudun haaveisiin välillä.

        Haaveisiin voi upota nii kauan, kun se ei häiritse normaalia elämää.


      • Anonyymi

        Mitäköhän teit taloyhtiöni pihassa?


    • Anonyymi

      Minäkään en enää kiihotu muista kuin Jussista.

      • Anonyymi

        Kyllä tohon tarvitaan tunteita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tohon tarvitaan tunteita..

        Tietenkin. En kuitenkaan voi ajatella ketään muuta kuin Jussia seksuaalisessa mielessä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe