Olen nii rakastunut

Anonyymi-ap

Sinuun J❤.. pakko mun on tulla huomenna vielä, susta on tullut pakkomielle mulle, mä haluun vaan nähdä ja nähdä.. T. Mä jota tänää katsoit suoraan silmiin ja" mä peitin kasvot". Hyvää yötä💞

29

737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Awwww

• Anonyymi

Olihan se vähän nolo tilanne. Niin huomenta vaan. Rakkaus on molemminpuolista, en kykene juuri muuta ajattelemaan.
      Nyt töihin, J.

• Anonyymi

Miksi täällä kirjoittelet kun suorakin yhteys? Jollei sitten ole niin että sinulla toinenkin M.

• Anonyymi

Ei se mitään haittaa. Asiakaspalvelusta jääneet jämät voi löytää mm äfbeestä 😁

• Anonyymi

A mieskö siellä taas leikkii?

• Anonyymi

Niinkö jaa kenet jämät? Miten asiakaspalvelusta voi jäädä jämiä puhutko nyt rahaa eli esim tipeistä että meneekö tasan salin ja keittiön kesken vai mitä tämä viittaus pitää sisällään? Saadaan tähänkin provoon loppukliimaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö jaa kenet jämät? Miten asiakaspalvelusta voi jäädä jämiä puhutko nyt rahaa eli esim tipeistä että meneekö tasan salin ja keittiön kesken vai mitä tämä viittaus pitää sisällään? Saadaan tähänkin provoon loppukliimaksi

La nadaa

• Anonyymi

Millläs sä mies peitit kasvot? Muihin eilisiin liittyen missä maastoissa liikuit ja miksi tämä pitäisi kiistää jälkikäteen, mitä avonaisissa verhoista olisi voinut näkyä poissaollessasi jne, että saan mäki leikkiä etsijää

• Anonyymi

Käsillä, se oli vaistomainen reagtio, kun en mä tiennyt nii kui oikeasti, et hän tulee taas sieltä, hän näki jo kauvempaa ja kohdalla nosti katseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsillä, se oli vaistomainen reagtio, kun en mä tiennyt nii kui oikeasti, et hän tulee taas sieltä, hän näki jo kauvempaa ja kohdalla nosti katseen

Miksi koit, että sun pitää peittää kasvot ja kädelläkö peitit ohiajaessasi tms? Se on muuten todella luottamusta herättävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi koit, että sun pitää peittää kasvot ja kädelläkö peitit ohiajaessasi tms? Se on muuten todella luottamusta herättävää

Me ollaan nähty nyt liian usein, eikä se ole ihan sattumaa. Osa on varmaan sattumaa, mutta osa ei! Se oli vaistomainen reagtio, kun huomasin, että hän kattoi suoraan mua ja näin on nyt tapahtunut tosi usein, en kestä hänen katsetta kaiken jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan nähty nyt liian usein, eikä se ole ihan sattumaa. Osa on varmaan sattumaa, mutta osa ei! Se oli vaistomainen reagtio, kun huomasin, että hän kattoi suoraan mua ja näin on nyt tapahtunut tosi usein, en kestä hänen katsetta kaiken jälkeen.

Kiinnostavaa -kerro missä näitte ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostavaa -kerro missä näitte ?

Tien varrella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyllisyyskö painaa, vai minä häpeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyllisyyskö painaa, vai minä häpeä?

No en mä tiiä, en mä kyl häpee sitä, mutta en halua ajatella, et mitä hän ajattelee, mutta eihänkään ajatellut mitä mä ajattelen silloin jonkin aika sitten. Hän saa takaisin, mitä teki mulle, mutta ei tämä oikein mun luonnolle kuulu.

• Anonyymi

Missä kaupungissa ??

• Anonyymi

Arvaa sanonko..:) en aijo jäädä kiinni, kaikki menee sattuman piikkiin, tiedän, että hän kysyy multa vielä tätä juttua.

• Anonyymi

Nainen, olitko antavassa topissa?

• Anonyymi

Ei kuulu tyyliini, en tarjoile itseäni.

• Anonyymi

Vain hellpot naiset on.

• Anonyymi

Juha ❤️

• Anonyymi

Ei...

• Anonyymi

Mitä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä??

Ehdottomasti kannattaa, mä uppoudun haaveisiin välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa, mä uppoudun haaveisiin välillä.

Haaveisiin voi upota nii kauan, kun se ei häiritse normaalia elämää.

• Anonyymi

Mitäköhän teit taloyhtiöni pihassa?

• Anonyymi

Minäkään en enää kiihotu muista kuin Jussista.

• Anonyymi

Kyllä tohon tarvitaan tunteita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tohon tarvitaan tunteita..

Tietenkin. En kuitenkaan voi ajatella ketään muuta kuin Jussia seksuaalisessa mielessä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8201
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3942
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      35
      1282
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1030
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe