Venäjän liikekannallepano

Anonyymi-ap

Mitä ajatuksia teille nousee Venäjän liikekannallepanon johdosta? Onko syytä huolestua? Alkaako kolmas maailmansota? Rukoillaan varjelusta Suomelle. 🙏

4

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuota tuota.🤔 Se on tätä sapaa putlerin retoriikkaa, jolla hän on mahtaillut Ukrainan sodan alkamisesta saakka. Se hyöty tästä kuitenkin on, että nyt venäläisillekkin alkaa selviämään yli 8 vuoden valehtelemisen jälkeen, että maa on sodassa.

      Suomalaisilla ei ole muuta hätää, mutta inflaatio laukkaa ja hinnat nousevat kohisten. Heikompiosaisten kärsimykset lisääntyvät entisestään jatkossa. Tämä on ensisijainen ja todellinen huoli.

      Eskaloituuko Venäjän hyökkäyssota laajemmaksi sodaksi, riippuu nyt paljon siitä alkaako putleri häviönsä häämöttäessä leikkimään ydinaseilla.🤔

    • Anonyymi

      En osaa omia ajatuksia sanoa, mutta jumalansana sanoo; että joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu!

      Mutta toisessa paikkaa : kun alatte toisianne syömään, katsokaa ettette tule toinen toisiltanne syödyiksi!

      Ja vikaa on varmasti molemmin puolin, kun luovutaan jumalansanasta!

      Sitähän me emme tiedä onko tämä käsikirjoitusta vai riitaa idän ja lännen välille, enkä tiedä onko sillä lopultakaan merkitystä, siis muulla kuin omakohtaisella uskolla. Jeesus antoi myös ristiinnaulita itsensä, koska se oli Jumalan tahto!

      Jumalan tahto on korkein. Siksi on ehkä vähän turhaa tuhlata energiaa siihen mitä perkeleen lapset huseeraa omaksi tuomiokseen. Kerran kaikki palaa kuitenki, jos se tapahtuu ns etuajassa eli jo ajassa, niin sitten se tapahtuu, jos Jumala sen sallii.

    • Anonyymi

      Gustaf Johanssonin enkeli-ilmestys vuonna 1920

      Arkkipiispa Gustaf Johanssonin (1844-1930) enkeli-ilmestys Turun Tuomiokirkossa

      Eräänä myöhäisenä pimeänä iltana vuonna 1920 Gustaf Johansson oli iltakävelyllä. Hän käveli tuomiokirkon ohi ja havaitsi sen kirkkaasti valaistuna.

      Uteliaana hän meni katsomaan sisälle, että mikä tilaisuus oli vielä näin myöhään.

      Kun hän saapui sisään, niin kirkon alttarin edessä, keskikäytävällä, seisoi valtavan suuri kirkas enkeli, paljastettu miekka kädessä.

      Jumalan lähettämänä enkeli ilmoitti, että Suomea kohtaa kolme kovaa tuomiota:

      ”Ensiksi miekan kärki kastuu, toiseksi miekka menee puoliväliin ja
      kolmanneksi miekka menee kahvaa myöten.”

      ”Kansasi tulee kokemaan kolme tällaisen miekan iskua ja
      näkemään kolme suurta sotaa, jolloin miekka isketään Suomeen.”

      ”Yksi isku on jo tullut, mutta kaksi on vielä tulematta.

      ”Suomi tulee kestämään nämä kaksi miekan iskua, mutta kolmas on uppoava
      syvälle ja kahvaa myöden, ellei Suomen kristityt palaa takaisin
      Raamattuun ja täyty Pyhällä Hengellä sekä tee parannusta kaikessa
      missä parannusta voi löytyä.”

      Viestin aiheena oli Suomen tulevaisuus.

      Kaksi ensimmäistä ennustusta on jo käynyt toteen. Kolmas vaihe on kohta päällä ellei parannusta tule.

      Kolmas tuomio on vielä toteutumatta ja sekin tulee toteutumaan varmasti, koska se tuli Jumalan sanana enkelin välityksellä.

      Monet kansamme profeetoista saivat tietoa näistä tuomioista. Kalastaja Mikko Reponen sai tarkan tiedon talvi- ja jatkosodan tapahtumista. Jumalan Pyhä Henki on puhunut myös meidän aikanamme profeetoille tästä kolmannesta miekan pistosta, joka ulottuu miekan kahvaan asti.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään syytä luottaa tuollaisiin.

        Sen kuitenkin tiedämme, että Eurooppa on nyt Jumalan raskaan käden alla jo toista kertaa lyhyellä ajalla. Ensin pandemia, nyt sota ja energiasekoilut. Jumala muistuttaa koettelemusten kautta itse kutakin meistä, että aikamme on lyhyt. Eurooppa on luopunut kristinuskosta suurelta osin, ja se näkyy rikollisuuden ja sekasorron lisääntymisenä. 😢


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe