Itken menetettyä perhettäni. Itken etten saanut suurta rakkauttani elämääni. Mietin, miten saan itseni jaksamaan tämän kaiken keskellä. Kun ei ole jäljellä mitään. Muuta kuin minä itse.
Itken taas
4
187
Vastaukset
Avioeron kokeneena tiedän miltä sinusta tuntuu. Voimia.
- Anonyymi
Kiitos! Mutta siitä vääryydestä mitä tehtiin, on vaikeaa selvitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Mutta siitä vääryydestä mitä tehtiin, on vaikeaa selvitä.
Minulta vietiin 27 vuoden jälkeen oikeus huolehtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta vietiin 27 vuoden jälkeen oikeus huolehtia.
Systeemaattinen ajojahti. Auttaminen oli tuhoamista. Ja en ole se, joka täällä yleensä kirjoittaa siitä "auttamisesta". Lastensuojelu Suomessa tähtää siihen, että lapset kasvatetaan muualla kuin kotona. Kun olin eronnut, käytiin todenteolla kimppuun. Yksinäistä on helpompi kiusata. Päivittäistä soittelua, pelottelua, uhkailua. Jos et suostu tähän, otetaan huostaan. Tuskin kukaan voi käsittää mitä sellainen on ja miltä se tuntuu, jollei sitä ole joutunut itse nahoissaan kokemaan. Olen kroonisesti masentunut. En jaksa tästä nousta omin avuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450