Itken taas

Itken menetettyä perhettäni. Itken etten saanut suurta rakkauttani elämääni. Mietin, miten saan itseni jaksamaan tämän kaiken keskellä. Kun ei ole jäljellä mitään. Muuta kuin minä itse.
4189
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Avioeron kokeneena tiedän miltä sinusta tuntuu. Voimia.

Äänestä
  • Kiitos! Mutta siitä vääryydestä mitä tehtiin, on vaikeaa selvitä.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiitos! Mutta siitä vääryydestä mitä tehtiin, on vaikeaa selvitä.

Minulta vietiin 27 vuoden jälkeen oikeus huolehtia.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Minulta vietiin 27 vuoden jälkeen oikeus huolehtia.

Systeemaattinen ajojahti. Auttaminen oli tuhoamista. Ja en ole se, joka täällä yleensä kirjoittaa siitä "auttamisesta". Lastensuojelu Suomessa tähtää siihen, että lapset kasvatetaan muualla kuin kotona. Kun olin eronnut, käytiin todenteolla kimppuun. Yksinäistä on helpompi kiusata. Päivittäistä soittelua, pelottelua, uhkailua. Jos et suostu tähän, otetaan huostaan. Tuskin kukaan voi käsittää mitä sellainen on ja miltä se tuntuu, jollei sitä ole joutunut itse nahoissaan kokemaan. Olen kroonisesti masentunut. En jaksa tästä nousta omin avuin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Itken menetettyä perhettäni. Itken etten saanut suurta rakkauttani elämääni. Mietin, miten saan itseni jaksamaan tämän kaiken keskellä. Kun ei ole jäljellä mitään. Muuta kuin minä itse.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu