Itken menetettyä perhettäni. Itken etten saanut suurta rakkauttani elämääni. Mietin, miten saan itseni jaksamaan tämän kaiken keskellä. Kun ei ole jäljellä mitään. Muuta kuin minä itse.
Itken taas
4
187
Vastaukset
Avioeron kokeneena tiedän miltä sinusta tuntuu. Voimia.
- Anonyymi
Kiitos! Mutta siitä vääryydestä mitä tehtiin, on vaikeaa selvitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Mutta siitä vääryydestä mitä tehtiin, on vaikeaa selvitä.
Minulta vietiin 27 vuoden jälkeen oikeus huolehtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta vietiin 27 vuoden jälkeen oikeus huolehtia.
Systeemaattinen ajojahti. Auttaminen oli tuhoamista. Ja en ole se, joka täällä yleensä kirjoittaa siitä "auttamisesta". Lastensuojelu Suomessa tähtää siihen, että lapset kasvatetaan muualla kuin kotona. Kun olin eronnut, käytiin todenteolla kimppuun. Yksinäistä on helpompi kiusata. Päivittäistä soittelua, pelottelua, uhkailua. Jos et suostu tähän, otetaan huostaan. Tuskin kukaan voi käsittää mitä sellainen on ja miltä se tuntuu, jollei sitä ole joutunut itse nahoissaan kokemaan. Olen kroonisesti masentunut. En jaksa tästä nousta omin avuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59877
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31594- 36554
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante106520- 41481
- 37465
- 70446