Koiraluettelo.

Anonyymi-ap

Hyvä viikonlopun piipityspärrä.

Google, Wiki ja koiraluettelo, unohtamatta suinkaan ravintolaluetteloa menuineen.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomaa ettei rakkailla ole omaa aitoa thaimaan koiraa, siis perus koiraa. Perus koira on sakea karvaine kippura häntä. Aimo tuli kerran kotiin jotakin sylissään ja huusi jo kaukaa että nyt tulee noutaja. Säikähdin kamalasti, otin kaikki korona rokotteet ja muut lääkkeet olka nahka laukkuun ja pakenin kesanto peltoon josta piti tulla gookos puisto orvoille goukou tytöille.
      Olin siellä mahallani piileskelemässä ja huusin paha pois paha pois kun yhtäkkiä naamaani nuoli söpöin koiran pentu mitä olen ikinä nähnyt. Aimo sanoi että se on aito ridge forrester backin noutaja. Lienee sanomattakin selvää että meinasin tulla hulluksi.. kukapa ei tulisi.. eka oma doppari!

      • Anonyymi

        ...homma meni siinä vikaan kun lähdin villa markettiin hankkimaan ravintolalle muovi rasioita hybridikaasu navaralla. Olin unohtanut sen dopparin toissa päivänä auton veto koukkuun helteeseen. Ajettiin bangkok hostipalin parkkipaikkaa ympäri etsien korona neuloja kun ihmiset alkoi juosta automme perässä ja huitoi käsillä... arvelin että ne meinaa ryöstää meiän riisipussit ja kaikki.. kiihdytin pakoon mutta ne piiritti auton.. en tajunnut sanaakaan mitä ne sanoi oudolla kielellä.. istuin lukitussa autossa ikkunat kiinni ja tein sen minkä jokainen mies tekisi tuollaisessa tilanteessa.
        Suljin silmät ja laitoin kädet korville ja aloitin kova äänisen "lalalalalalalalalalalllalalalalala..." huudon heiluttaen samalla päätä puolelsta toiselle. Vaimo antoi minulle paperipussin ja sanoi että hengittele tuohon ihan rauhassa ja kertoi että dopparimme oli raahautunut auton perässä niin että siitä ei ollu ku nahka jäljellä. Hautasimme sen ja tein sen hännästä tupsun talvi hattuuni.

        By NumBaII, 61 erilaista koiraa ja työ paikkaa


    • Anonyymi

      Olen aina sanonut että sensumban tarinat on samaan aikaan koskettavaa ja älygästä.
      Ihmisen ilot ja surut, kaikki samassa ja nämä on mieheviä aitoja kertomuksia thaimaasta eikä mitään minäminä aamu lenkillä minäminä liikenne valoissa minäminä eedenissä ja minäminä narssu syömässä ravintolassa jossa on seinät.

      • Anonyymi

        Kun näitä lukee niin huomaa heti että numballa on vilosofian ja matemastiigan tutkinto korkea koulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näitä lukee niin huomaa heti että numballa on vilosofian ja matemastiigan tutkinto korkea koulusta.

        Villalanka-aloitus aiheuttanut jo liikehdintää rakkaan aivosolukoissa kuten aloittajalla oli tarkoituskin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe