Hyvä viikonlopun piipityspärrä.
Google, Wiki ja koiraluettelo, unohtamatta suinkaan ravintolaluetteloa menuineen.
Koiraluettelo.
5
93
Vastaukset
Huomaa ettei rakkailla ole omaa aitoa thaimaan koiraa, siis perus koiraa. Perus koira on sakea karvaine kippura häntä. Aimo tuli kerran kotiin jotakin sylissään ja huusi jo kaukaa että nyt tulee noutaja. Säikähdin kamalasti, otin kaikki korona rokotteet ja muut lääkkeet olka nahka laukkuun ja pakenin kesanto peltoon josta piti tulla gookos puisto orvoille goukou tytöille.
Olin siellä mahallani piileskelemässä ja huusin paha pois paha pois kun yhtäkkiä naamaani nuoli söpöin koiran pentu mitä olen ikinä nähnyt. Aimo sanoi että se on aito ridge forrester backin noutaja. Lienee sanomattakin selvää että meinasin tulla hulluksi.. kukapa ei tulisi.. eka oma doppari!- Anonyymi
...homma meni siinä vikaan kun lähdin villa markettiin hankkimaan ravintolalle muovi rasioita hybridikaasu navaralla. Olin unohtanut sen dopparin toissa päivänä auton veto koukkuun helteeseen. Ajettiin bangkok hostipalin parkkipaikkaa ympäri etsien korona neuloja kun ihmiset alkoi juosta automme perässä ja huitoi käsillä... arvelin että ne meinaa ryöstää meiän riisipussit ja kaikki.. kiihdytin pakoon mutta ne piiritti auton.. en tajunnut sanaakaan mitä ne sanoi oudolla kielellä.. istuin lukitussa autossa ikkunat kiinni ja tein sen minkä jokainen mies tekisi tuollaisessa tilanteessa.
Suljin silmät ja laitoin kädet korville ja aloitin kova äänisen "lalalalalalalalalalalllalalalalala..." huudon heiluttaen samalla päätä puolelsta toiselle. Vaimo antoi minulle paperipussin ja sanoi että hengittele tuohon ihan rauhassa ja kertoi että dopparimme oli raahautunut auton perässä niin että siitä ei ollu ku nahka jäljellä. Hautasimme sen ja tein sen hännästä tupsun talvi hattuuni.
By NumBaII, 61 erilaista koiraa ja työ paikkaa
- Anonyymi
Olen aina sanonut että sensumban tarinat on samaan aikaan koskettavaa ja älygästä.
Ihmisen ilot ja surut, kaikki samassa ja nämä on mieheviä aitoja kertomuksia thaimaasta eikä mitään minäminä aamu lenkillä minäminä liikenne valoissa minäminä eedenissä ja minäminä narssu syömässä ravintolassa jossa on seinät.- Anonyymi
Kun näitä lukee niin huomaa heti että numballa on vilosofian ja matemastiigan tutkinto korkea koulusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näitä lukee niin huomaa heti että numballa on vilosofian ja matemastiigan tutkinto korkea koulusta.
Villalanka-aloitus aiheuttanut jo liikehdintää rakkaan aivosolukoissa kuten aloittajalla oli tarkoituskin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465