kannattaako rekisteröityä

Lady

Olen palstalla enimmäistä kertaa ja ajattelin kysyä kannattaako tänne rekisteröityä?
Olen lukenut teidän juttujanne ja olen kyllä vähän kahden vaiheilla kannattaako tänne tulla ollenkaan. Oletteko te tosiaan niin pahansisuisia ja ilkeitä ihmisiä mitä noista kirjoituksista voi päätellä? Onko täällä mitään muuta kuin kilpailua siitä kuka on ilkeämpi toista?
Olen kyllä aika ilkeä ihminen mutta en tiedä pärjäänkö teille siinä.

59

3136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

ja ei täällä tosiasiassa ole ilkeitä vaan suurin osa harmitonta huulta.
      Tervetuloa ainakin mun puolesta.

• sinih52

kannattaa rekisteröityä, tervetuloa joukkoon vaan
      vähän tääl kinastellaan mut ei se tahtia haittaa
      tuu mukaan vaan.

• Joku nikki

Heti kun kirjaudut saan perääsi jonkun vainoilijan

• plunger

kysyn, kuka/ketkä ovat Sinun vainoilijat?

Kysyn siksi, että sellaisen ihmiset pitää asettaa boikotin alle, niin että kukaan ei koskaan heille vastaa, elleivät anteeksi pyydä kaikilta, joita vainoilu on loukannut.

• Joku nikki
        plunger kirjoitti:

Kysyn siksi, että sellaisen ihmiset pitää asettaa boikotin alle, niin että kukaan ei koskaan heille vastaa, elleivät anteeksi pyydä kaikilta, joita vainoilu on loukannut.

Ihan vakinikkejä täällä,tarttuivat joka ikiseen sanomaani

• ykstypy
        Joku nikki kirjoitti:

Ihan vakinikkejä täällä,tarttuivat joka ikiseen sanomaani

minä vain *pelottaa* ole se toinen?
        Ai niin, vakinikkejä meinaat *helpotus*. Minä en ole vakinikki onneks :=))))

• Joku nikki
        ykstypy kirjoitti:

minä vain *pelottaa* ole se toinen?
        Ai niin, vakinikkejä meinaat *helpotus*. Minä en ole vakinikki onneks :=))))

Nämä kaksi ainakin esiintyvät miespuolisina ja huomio,kumpikaan EI ole Jermu

• puistattaa
        plunger kirjoitti:

viestini, en tiedä kuka varasti ? en uskalla enää mainita nimeä ! mutta tiedän kyllä.

• maron
        Joku nikki kirjoitti:

Nämä kaksi ainakin esiintyvät miespuolisina ja huomio,kumpikaan EI ole Jermu

ajattelin että tarkoitit minua, mutta en ole mies, joten ehkä et sittenkään....ja minullahan on jo ihan oma kihomato perässäni:)))

• maron
        plunger kirjoitti:

vastaamatta kun joka kirjoituksen perään tulee herjaus?? Olen kärsinyt tästä yhdestä tyypistä siitä lähtien kun palstalle tulin. Haukkumista ja solvailua joissakin ketjuissa koko ajan. Ja kun hän vihaa minua oikein tosissaan niin tuskimpa anteeksi pyytää. Minä pyysin alussa useampaankin kertaan anteeksi jos olen luokannut, mutta sama minäminäminä huutelu on jatkunut ihan koko ajan kun olen palstalla ollut. No nyt otin käyttöön kukkasen ja rakkauden, jokaiseen hänen kirjoitukseensa vastaan hehkuvalla rakkaudentunnustuksella, luulisi se vievän puskiksen tiehensä -mutta mitä vielä, ainahan se perässä viilettää. Enkä tosiaankaan tiedä miten olen joskus muutama kuukausi sitten häntä loukannut. Ei sitten pienintäkään aavistusta. Mutta kaikesta hulimatta se hyyppä ei minua tältä palstalta saa pois peloteltua. Kyllästyttää vain aina ne samat sanat mitä hän kirjoittaa - vaihtaisi edes levyä välillä:))

• plunger
        maron kirjoitti:

vastaamatta kun joka kirjoituksen perään tulee herjaus?? Olen kärsinyt tästä yhdestä tyypistä siitä lähtien kun palstalle tulin. Haukkumista ja solvailua joissakin ketjuissa koko ajan. Ja kun hän vihaa minua oikein tosissaan niin tuskimpa anteeksi pyytää. Minä pyysin alussa useampaankin kertaan anteeksi jos olen luokannut, mutta sama minäminäminä huutelu on jatkunut ihan koko ajan kun olen palstalla ollut. No nyt otin käyttöön kukkasen ja rakkauden, jokaiseen hänen kirjoitukseensa vastaan hehkuvalla rakkaudentunnustuksella, luulisi se vievän puskiksen tiehensä -mutta mitä vielä, ainahan se perässä viilettää. Enkä tosiaankaan tiedä miten olen joskus muutama kuukausi sitten häntä loukannut. Ei sitten pienintäkään aavistusta. Mutta kaikesta hulimatta se hyyppä ei minua tältä palstalta saa pois peloteltua. Kyllästyttää vain aina ne samat sanat mitä hän kirjoittaa - vaihtaisi edes levyä välillä:))

Tee avaus, jossa nimeltä mainitset herjaajan ja pyydät yhteistyötä: kukaan ei hänelle vastaa, herjaa tai kehuu. Kyllä tyyppi kyllästyy. En takaa, että häpeää.

Tsemppiä!

• maron
        plunger kirjoitti:

Tee avaus, jossa nimeltä mainitset herjaajan ja pyydät yhteistyötä: kukaan ei hänelle vastaa, herjaa tai kehuu. Kyllä tyyppi kyllästyy. En takaa, että häpeää.

Tsemppiä!

ja sain häneltä oikein kunnon höykytyksen katso alempaa "nimimerkkiä maron käytetty väärin".
        Hän alkoi kirjoittelemaan nikilläni koska kirjoittelin vähän aikaa ilman kirjautumista tähti vain perässä. Kirjoitukset poistettiin, mutta muutamille jäi se kuva attä minä olin kirjoittanut ne hänen feikkaamansa jutut. Voi olla että palstoilla on vieläkin nikillä maron* kirjoitettua tavaraa, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä. Joten asia on aika hankala, hän syyttää minua siitä että kirjoitan liikaa palstalle , ja olen "palstakuningatar" - no ei se minua enää mitenkään vaivaa vastaan pelkillä rakkaudentunnustuksilla:))
        Jos hän on niin pöpi tyyppi niin ei siinä kirjoitukset tai kirjoittamatta jättämiset auta.
        Tuossa aloituksessa "rakastan työelämää "vai miten se nyt meni hän taas oikein innostui, ja tässäkin alempana hän vastasi minulle heti, tosin aika peitellysti tällä kertaa. Mutta kun täällä on niin pakko on sietää myös iilimatoja:)) Ehkä kirjoitustyylini on liikaa hänelle:)) Mutta kyllästy hän ei koskaan - siitä olen melko varma.

• Minä vaan
        plunger kirjoitti:

Tsemppiä!

Keille pitäisi tehdä ehdotus?
        Näillä kanavilla on niin paljon ilkeitä ja pahansuopia ihmisiä, ettei yhdelle nimimerkille osoitetu ehdotus riitä!
        Ajatuksesi oli kaunis! Kaunis lienee myös mielesi..? Mutta miksi vaikenet...You know

• maron
        Minä vaan kirjoitti:

Näillä kanavilla on niin paljon ilkeitä ja pahansuopia ihmisiä, ettei yhdelle nimimerkille osoitetu ehdotus riitä!
        Ajatuksesi oli kaunis! Kaunis lienee myös mielesi..? Mutta miksi vaikenet...You know

jos jonkinmoista hyyppää, ja jotkut ovat vain hankalampia kuin toiset. Minua ei edes enää pahemmin hätkäytä tämän yhden hyypiön hommat, jos haluaa perskärpänen olla niin olkoot - se on hänen ongelmansa , ei minun. Huvittaa vaan hänen iänikuinen jankutuksensa, kyllä on ihmisellä pienet kuviot kun on aikaa katsoa joka ikinen kirjoitukseni ja muistuttaa minua niistä. Itse en edes muista mitä olen pari päivää sitten kirjoittanut, enkä kyllä viitsisi mennä muidenkaan kirjoituksia penkomaan. Kyllä on maailma kutistunut pieneksi hänenkin ympärillään.
        Mutta vastaan pelkillä rakkaudentunnustuksilla - mutta eipä sekään näytä hänen intoaan laimentavan:))) Voi ziisus:))))

• n52
        maron kirjoitti:

ja sain häneltä oikein kunnon höykytyksen katso alempaa "nimimerkkiä maron käytetty väärin".
        Hän alkoi kirjoittelemaan nikilläni koska kirjoittelin vähän aikaa ilman kirjautumista tähti vain perässä. Kirjoitukset poistettiin, mutta muutamille jäi se kuva attä minä olin kirjoittanut ne hänen feikkaamansa jutut. Voi olla että palstoilla on vieläkin nikillä maron* kirjoitettua tavaraa, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä. Joten asia on aika hankala, hän syyttää minua siitä että kirjoitan liikaa palstalle , ja olen "palstakuningatar" - no ei se minua enää mitenkään vaivaa vastaan pelkillä rakkaudentunnustuksilla:))
        Jos hän on niin pöpi tyyppi niin ei siinä kirjoitukset tai kirjoittamatta jättämiset auta.
        Tuossa aloituksessa "rakastan työelämää "vai miten se nyt meni hän taas oikein innostui, ja tässäkin alempana hän vastasi minulle heti, tosin aika peitellysti tällä kertaa. Mutta kun täällä on niin pakko on sietää myös iilimatoja:)) Ehkä kirjoitustyylini on liikaa hänelle:)) Mutta kyllästy hän ei koskaan - siitä olen melko varma.

mä en usko,että kukaan oikeastaan luulee sinun niitä kirjoittaneen.
        Mä en vaan käsitä,että minä kun ihan tyrkytän itseäni niin ei sitten millään.Kyllä mun täytyy oikein vakavasti harkita sitä vaihtoa ja tulla oikein helppona uhrina takaisin,että syntyis vipinää tai sitten etsiä edelleen uusia palstoja kun mulla on nyt niiiiiiiiiiiiiiiin tylsää ja telkkaristakaan ei tule mitään niin erikoista ja jos tulee niin laitan nauhalle ja mulla ei ole autoa nyt käytössä ja hitto kun tylsää ja tylsemmäksi tuntuu menevän tylsyyden huippukin on tiretysti kaikein tylsin.
        Ymmärsitkö,että mä kuolen tylsyyteen tylsyyden olossa tylssässä tylsän koneen tylsiin jutuihin.
        Huh hiukka helpotti!

• Nimetön
        maron kirjoitti:

jos jonkinmoista hyyppää, ja jotkut ovat vain hankalampia kuin toiset. Minua ei edes enää pahemmin hätkäytä tämän yhden hyypiön hommat, jos haluaa perskärpänen olla niin olkoot - se on hänen ongelmansa , ei minun. Huvittaa vaan hänen iänikuinen jankutuksensa, kyllä on ihmisellä pienet kuviot kun on aikaa katsoa joka ikinen kirjoitukseni ja muistuttaa minua niistä. Itse en edes muista mitä olen pari päivää sitten kirjoittanut, enkä kyllä viitsisi mennä muidenkaan kirjoituksia penkomaan. Kyllä on maailma kutistunut pieneksi hänenkin ympärillään.
        Mutta vastaan pelkillä rakkaudentunnustuksilla - mutta eipä sekään näytä hänen intoaan laimentavan:))) Voi ziisus:))))

Kiitos maron (tai oliko se niin) viestistäsi! Ketä tarkoitat tällä hypiöllä? Olisi tärkeää tietää - muuten koko keskustelukanava näivettyy ja kuolee pois...Kuka nyt haluaa vapaaehtoisesti olla ilkeiden ja pahansuopien ihmisten kanssa vapaa-aikanaan tekemisissä? Kerro!!!

• maron
        Nimetön kirjoitti:

Kiitos maron (tai oliko se niin) viestistäsi! Ketä tarkoitat tällä hypiöllä? Olisi tärkeää tietää - muuten koko keskustelukanava näivettyy ja kuolee pois...Kuka nyt haluaa vapaaehtoisesti olla ilkeiden ja pahansuopien ihmisten kanssa vapaa-aikanaan tekemisissä? Kerro!!!

nikki vaihtuu koko ajan , siinä syy miksi suhtaudun hiukan epäillen kaikkiin rekisteröimättömiin nikkeihin. Anteeksi vain en halua loukata mutta en sinunkaan nikkiäsi tunnista.

• maron
        n52 kirjoitti:

mä en usko,että kukaan oikeastaan luulee sinun niitä kirjoittaneen.
        Mä en vaan käsitä,että minä kun ihan tyrkytän itseäni niin ei sitten millään.Kyllä mun täytyy oikein vakavasti harkita sitä vaihtoa ja tulla oikein helppona uhrina takaisin,että syntyis vipinää tai sitten etsiä edelleen uusia palstoja kun mulla on nyt niiiiiiiiiiiiiiiin tylsää ja telkkaristakaan ei tule mitään niin erikoista ja jos tulee niin laitan nauhalle ja mulla ei ole autoa nyt käytössä ja hitto kun tylsää ja tylsemmäksi tuntuu menevän tylsyyden huippukin on tiretysti kaikein tylsin.
        Ymmärsitkö,että mä kuolen tylsyyteen tylsyyden olossa tylssässä tylsän koneen tylsiin jutuihin.
        Huh hiukka helpotti!

sinuun tykästyneen:)) Ja miksikäs ei sinähän olet paljon "kiltimpi" kirjoittaja kuin minä:))
        Ei se mielestänin muiden kimpussa kaartele, no Jermusta se ei oikein tykkää - niin ainakin jossain tuohtuneena kirjoitti, mutta taitaa Jermu olla liian kova pala sille purtavaksi:))
        Yrittää jospa saisi minusta palasen haukattua - kyllä taitaa jätkän hampaat katketa ennemmin:))
        Pirun sitkeää on minunkin nahkani:)))

• n52
        maron kirjoitti:

sinuun tykästyneen:)) Ja miksikäs ei sinähän olet paljon "kiltimpi" kirjoittaja kuin minä:))
        Ei se mielestänin muiden kimpussa kaartele, no Jermusta se ei oikein tykkää - niin ainakin jossain tuohtuneena kirjoitti, mutta taitaa Jermu olla liian kova pala sille purtavaksi:))
        Yrittää jospa saisi minusta palasen haukattua - kyllä taitaa jätkän hampaat katketa ennemmin:))
        Pirun sitkeää on minunkin nahkani:)))

joskus sen "kiltin"kuvan,mutta kyllä minäkin osaan purra kun hiukan ärsytetään ja ärsytystä juuri nyt kaipailen enkä ymmärrä miksi kukaan ei tartu syöttiin vaikka olen jo viikon yrittänyt jopa suoraan pyydella kinaamaan.
        Oliskohan mulla liian lepsun maine?
        Kuis muuten koneet?
        Mä laitoin juuri pyykit pyörimään.

• siskosi
        Minä vaan kirjoitti:

taas me ollaan täällä

• maron kirjoitti:

ajattelin että tarkoitit minua, mutta en ole mies, joten ehkä et sittenkään....ja minullahan on jo ihan oma kihomato perässäni:)))

"tietää" ja jopa tuntea tämän "vainoajan" melko hyvin,siis toisen heistä.

• Ehkä auttaisi
        maron kirjoitti:

Älä joka aiheessa ota asiaa ja henkilöä esiin

• mallia
        Ehkä auttaisi kirjoitti:

Älä joka aiheessa ota asiaa ja henkilöä esiin

itse.

• plunger

pärjäät. Lupaan olla Sinulle kiltti. Samaa olen yrittänyt kaikkia muita kohtaan.

Jos pitkemmän ajan näitä kirjoituksia tutkailet, huomaat että "ilkeys" on vakinaisten, toisensa tuntevien kirjoittajien yhteinen "kieli", siis pienessä yhteisössä kehittynyt retoriikka, mikä ulkopuoliselle näyttää ulos että ei avaudu.

• hennaliisa1

et sie oot olt palstal ennekii jollai rekisteröidyl nikil.
      Jos oot kahe vaiheel kannattaaks tänne tulla, ni älä tule!
      Jos oot - niiko sanoit - aika ilkijä ihmine ja arvelit pärjäät sie ilkeyves, ni kokkeileha!
      Tääl on mukavii, sekä ilkeitä ja varmast löyvät seuraa.
      Pakko nauraa, kirjotit nii tottunee tuntusest :" Olen palstalla ensimmäistä kertaa ja ajattelin kysyä kannattaako tänne rekisteröityä?"

Kaikest päätelle oot oikei vanha palstakonkari:)

• Lady

lukenut kyllä usein. Kyllä vähän pelottaa jos saa jonkun kiusaajan kimppuunsa.Osaan kyllä pitää puoleni mutta en tunne teitä enkä osaa varoa kelle mitäkin voi sanoa. Katselen nyt kuitenkin vähän aikaa ja mietin sitten mitä teen.

• mekatron
        Lady kirjoitti:

lukenut kyllä usein. Kyllä vähän pelottaa jos saa jonkun kiusaajan kimppuunsa.Osaan kyllä pitää puoleni mutta en tunne teitä enkä osaa varoa kelle mitäkin voi sanoa. Katselen nyt kuitenkin vähän aikaa ja mietin sitten mitä teen.

täällä on enimmäkseen mukavia "immeisiä".

Ja mehän ollaan kaikki tavallaan kasvottomia "virtuaaliolentoja".
        Vaikka mitä voi sanoa kenelle vaan, hieno homma.

Nimimerkkisikin on jo ihan "ladylike".

• sanojesi takana, en näe mitään syytä, mikset voisi rekisteröityä. Jos haluat ilkeillä piilosta, se käy kai parhaiten nimettömänä.

Kannattako tänne tulla tai kannattaako rekisteröityä? Joku ekonomisti voisi ehkä kertoa.

En ole henkilökohtaisesti huomannut saavani rekisteröinnistä mitään erityistä etua. - Tai olisiko sittenkin, voinhan tarkistaa omalta palstaltani, mitä on viimeksi tullut kirjoitetuksi tai odottaako joku ehkä vastausta kommenttiinsa. Tai jos joku haluaa herjata tai lähettää muun henkilökohtaisen viestin nimimerkilleni, sekin on mahdollista.

• maron

ilkeitä ihmisiä on, mutta onneksi sentään suurin osa ihan mukavia. Ja tuo yksi joka minun perässäni luuhaa on sellainen josta ei tarvitse välittää, se tuskin käy enää muitten kimppuun:))))) Se on vain niin onnettoman kateellinen ja onneton, mutta antaa hänen olla. Tuskin on pelkoa että hän sinuun kyntensä iskee:))) Joten tervetuloa palstalle:)))))))

• Toinenkin

joka sinusta tykkää, en vaan koko ajan pyöri ympärilläsi.

• maron
        Toinenkin kirjoitti:

joka sinusta tykkää, en vaan koko ajan pyöri ympärilläsi.

vain tässä hajutuntummassa, ei sulla ole mitään pelkoo, ei se mua jätä millään:))))))

• Judge

rekisteröityneenä tai ilman. Lumiukkojen seurakunta odottaa kieli pitkällä uutta verta tantereelle. Ihan pihalla. xD

• Lady

nyt on jo joku riita käynnissä onko täällä tosiaan aina tämmöistä? Tuskin pärjään teidän kanssa taitaa alkaa epäilyttämään koko asia.

• hennaliisa1

säikähä!
        Ei tää oo mittää riitelyy.
        Eikä täst riitaa synnykkää, vaik sie veijari naureskelet toivorikkaan, et alkas kunno kahina.
        Nimimerkkilöitä ei kannattas arvailla, mut kyl sie joku koiraleuka koiraspuoline oot, joka tahtosit nähhä ko akat riitelööt.
        Myönnä pois!

• ykstypy

riitapukareista välitä. Ne riitelee väliin ja väliin eivät. Kannattaa jättää omaan arvoonsa.
        Minä ainakin yritän täällä käydessäni olla riitelemättä, mutta täytyy myöntää ette hankalaa se välillä on :=))

• kyynikko

kun joku ilmoittaa olevansa palstalla ensimmäisen kerran. Olikohan se toissapäivänä kun ihan samalla tavalla eräs ilmoitti ja viesteistä huomasi, että oli hyvin perillä palstasta. Tänne ihmiset tulevat sekaan vaan ja se on minusta oikea tapa, silloin ei herää epäilys ensikertalaisesta.

• Lady

kun en ole aikaisemmin ollut täällä kun lukemassa. enkä ole niin tarkkaan lukenu että teijän tavat tietäisin. Ajattelin nyt vaa esittäytyä kun tänne tulin.

• tänään jo minäkin täällä.;))

Miksi ihmeessä niitä kertoja lasketaan?

Pitäisikö avata oma palsta "neitsytkeskustelijoille"?

En kyllä ymmärrä kertojen laskemista niissä muissakaan asioissa ;))

• keskustelupalsta
        optimisti-orvokki kirjoitti:

tänään jo minäkin täällä.;))

Miksi ihmeessä niitä kertoja lasketaan?

Pitäisikö avata oma palsta "neitsytkeskustelijoille"?

En kyllä ymmärrä kertojen laskemista niissä muissakaan asioissa ;))

että sillee

• yopollo

ja kiitos heti alkuun kauniista sanoista. Luulen ettet pärjää mutta aina kannattaa yrittää.

• ykstypy

sinä tuollaista yopollo alat puhumaan heti kättelyssä? On siinäkin tervetuliaistoivotus :=((
        Häpeäisit vähän.

• naurattaa

toi vastauksesi ;-). Mulla on varmaan vähän outo huumorintaju.

• yopollo
        naurattaa kirjoitti:

toi vastauksesi ;-). Mulla on varmaan vähän outo huumorintaju.

vika täällä. Mutta kyllä sen kanssa on tähän asti vielä kestänyt.

• yopollo
        ykstypy kirjoitti:

sinä tuollaista yopollo alat puhumaan heti kättelyssä? On siinäkin tervetuliaistoivotus :=((
        Häpeäisit vähän.

joka otti iloisena lättyyn jokaiselta vastaantulijalta. Vastaus oli yhtä kohtelias kuin aloituskin.

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

joka otti iloisena lättyyn jokaiselta vastaantulijalta. Vastaus oli yhtä kohtelias kuin aloituskin.

,että "et pärjää" minulle ainakaan..:)

• yopollo
        Pirre* kirjoitti:

,että "et pärjää" minulle ainakaan..:)

oikeasti alkaa jo vähän tympiä kun jokainen tulee tänne vain riitaa haastamaan ja vielä niin avuttomilla avauksilla. Kiva olisi välillä puhua leppoisastikin.

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

oikeasti alkaa jo vähän tympiä kun jokainen tulee tänne vain riitaa haastamaan ja vielä niin avuttomilla avauksilla. Kiva olisi välillä puhua leppoisastikin.

helppohan nuo ois sivuuttaa...
        Turha kai täältä akateemista tasoa on etsiäkään, joskus taitaa sullekin löytyä tasaveronen keskustelukumppani..olisikohan täällä jossain viisasten kerho erikseen..:)

• yopollo
        Pirre* kirjoitti:

helppohan nuo ois sivuuttaa...
        Turha kai täältä akateemista tasoa on etsiäkään, joskus taitaa sullekin löytyä tasaveronen keskustelukumppani..olisikohan täällä jossain viisasten kerho erikseen..:)

mutta viisastelijoiden kerhoon riittää kyllä satojen metrien jonokin.

• Lady

en mää ymmärrä mitään teidän jutuista.
      Onko noi jotai sisäpiiri juttuja?
      Onko täällä joku sellainen sisäpiiri johon ei uus pääse? Ei tänne taida uskaltaa tulla.

• ykstypy

olen ollut koko ajan ulkopiirissä. En ymmärrä itsekään näiden juttuja, mutta jotain yritän joskus väliin heittää.
        Ei tarvi sisään päästä eikä kannatakaan. Siten paljon parempi.
        Oletkohan sittenkään uus? *katsoo vähän epäillen* :=))

• vasara

et tietäisi edes sanaa sisäpiiri saatikka sisäpiirijutut

• Lady
        vasara kirjoitti:

et tietäisi edes sanaa sisäpiiri saatikka sisäpiirijutut

niin työyhteisössä, kerhotoiminnassa ja joka paikassa. Kyllä mää nyt sen sanan tunnen. vaikka oonkin vaalea niin en ole ihan bimbo.

• paikan päällä seurannut

sisäpiiri, se ei aseta ehtoja jäsenyydelle, mutta jäsenet on helppo tunnistaa; heidät kieli yhdistää. Sinun ei ole mikään pakko edes siihen sisäpiirin tunkeutua, tuskin voisitkaan, ellet voi "asua" palstalla. Lohdullista, että tämä sisäpiiri ei työnnä tulokkaita pois.

• Pirre*

ja siinähän sinä jo olet...ei se sen kummempaa ole..

• Roopen tytär

sinä, Lady, jankutat.
        Jos et uskalla tulla, niin ei auta muuta kun
        pysyä poissa.

Yks`toikkoiseksi käy nuo sinun puheenvuorosi ja
        luulenpa että oletkin eräs vakionikki, joka
        tahtoo nyt saada huomiota osakseen.

• Jermu

Mä olen katsellut sun pientä "vinkumistasi" tässä ketjussa ja täytyy todeta, että luit tuon Palstan sanakirjan kannesta kanteen. Sen vuoksi: Tervetuloa palstalle, sinulla on oikeanlaista huumoria pelissä.

• n52

olet päättänyt,että jatkat täällä oloa?

• nainen

Mielestäni ei kannata rekisteröityä, nimittäin jos haluat pysyä anonyyminä.

Lisäksi se tosiasia, että nämä kirjoitukset säilyvät täällä vuosikausia "varmassa tallessa". Katsoppas tuossa yläpuolella olevaa valkeata laatikkoa ja painikkeesta "näytä" voit lukea kirjoituksia jopa vuodelta -98, että silleensä.

• pelkkä keskustelufoorumihan...

Ei jokapaikkaan kannata oikeasti omia tietojaan laittaa . Siksi siis ei kannata rekisteröityökään jokapaikkaan , se turvallisuus pitäsi ottaa huomioon . Netissä pitää olla todella varovainen aina eikä levitellä tietojaan jokapaikkaan.
      Mitä hyötyä on rekisteröidä itsensä tänne kun joskus käy mielipiteitä kirjottaan ,jos ollenkaan.
      Kenet sinä täällä tunnet ja luotat ja nää kaikki foorumit ja niidenpitäjät onko takeita että ne tiedotot ihmisten henkilöllisyyksistä pysyy eikä niitä anneta mihinvain eteenpäin.
      Nykymaailmassa ei ole turvallista ollenkaan antaa tietonsa . Varsinkin ole tarkka ettet laita henk.tunnustasi joka paikkaan
      Nämä tällaiset ohjeet koskee ihan tietenkin kaikkea muutakin nykyisin kuin vain tätä keskustelupaikkaa.
      Kun asiallisesti kirjottelet ja otat kantaa jos haluat se on tärkeintä palstalla ei tarvitse olla joku määrätty nimimerkki rekisterissä .
      Näihin palstoihin on kyllä tullut vuosien saatossa tässä paljon häiriköintejä ja ikävää kirjoittelua ja toisien morkkaamisia ja on vaatinut palstalle valvontaakin .
      Siksi tänne niin vähä tulee kirjoitksia myös kun ei moni halua enää kirjotella ei tulla tänne voi käydä lukemassa vain tekstejä joita vain muutama sama henkilä kirjottelee yleensä .
      Pitkään aikaan e ole käynyt ,kun huomannut asiattomuutta ja kun ei ole oikein kirjoittajia enää ,mielenkiinto on häipynyt näistä foorumeista

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2297
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1423
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1218
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      899
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      831
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      822
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      202
      799
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      17
      792
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      765
    Aihe