Tunteisiin, sisinpääni matkustan...
Nyt iski korvamato
4
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, mulla soi toi yks toinen ilta päässä ja nyt se alkoi moikua uudestaa...
Salkkari tunnari 20 vuoden takaa ai että 🤣😎- Anonyymi
Sorry 😀
- Anonyymi
*Oon yksi muista tän kaupungin
Liikun ihmisvirrassa mä haikein askelin
Mua vastaan kulkee kasvoja vain
En tunnista mä niistä sua rakkaimpain
Joka paikasta sua hain
Tunteisiin
Sisimpääni matkustan
Joo ja niin
Taakse verhon kurkistan
Tunteisiin
Kivet käännän kyljelleen
En enää jää vain paikoilleen
Eteenpäin mä meen
Mä seison sillalla, eteen heijastuu
Peilikuva kaupungista, se yöhön pukeutuu
Valinnat ja tunteet, kysymykset ihmisten
Mitä tahdon elämältä, sitä vielä tiedä en
Aion kokea mä sen
Tunteisiin
Sisimpääni matkustan
Joo ja niin
Taakse verhon kurkistan
Tunteisiin
Kivet käännän kyljelleen
En enää jää vain paikoilleen
Eteenpäin mä meen
Eteenpäin mä meen*
Onkin liikkua eteenpäin ja jättää asiota taake ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353605Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312475Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v331982Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen101583Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761556Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561346- 671240
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e611198Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681194- 671140