Nolottaa ja surettaa

Anonyymi-ap

Yritin ottaa pienenpienen askelen erään ihmisen suuntaan parempien keinojen puutteessa ihan somessa, näyttää että haluaisin säilyttää häneen edes jonkin yhteyden. No hän ei hyväksynyt tai edes hylännyt pyyntöäni vaan jätti sen vain roikkumaan. Mielestäni tuo tuntuu vielä pahemmalta kuin aivan suoraan sanottu kiitos mutta ei kiitos.

Eihän tuollainen pyyntö mikään vakava asia ole, ja tiedän sen itsekin. Monethan noita laittavat vieraillekin. Silti minusta tuntuu siltä kuin olisin paljastanut kaipaavani, ja toisen vastaus siihen oli olla reagoimatta mitenkään. Nolottaa ja tuntuu pahalta. Aiemmin harkitsin jopa kirjeen kirjoittamista ja antamista hänelle, kirjeen tunteistani siis. Voin vain kuvitella kuinka paljon sen jälkeen olisi nolottanut, reaktion ollessa arvatenkin sama kuin nyt.

Koska joku kuitenkin sanoo, että hänellä on oikeus sulkea minut elämänsä ulkopuolelle, sanon jo kättelyssä että totta kai on! Jokaisella on oikeus valita kenet haluaa elämäänsä sisällyttää. Tahdoin vain purkautua pettymyksestäni jotenkin. Jos joku haluaa kertoa omia kokemuksiaan, olisi kiva saada vertaistukea. Tai sitten hautautukoon tämä aloitus iäksi.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Too little too late.

    • No, sellaista se on. Minä lähestyin vastaavasti omaa ihastustani somessa. Hän blockasi minut kokonaan. Se oli kyllä selkeä vastaus, ettei kiinnosta millään tasolla. Satutti sekin kuin helvetti.

      • Anonyymi

        Ymmärrän. Itselleni tuli aika puun takaa tämä lopputulos, en nyt ala tarkemmin täällä selittelemään miksi. No joka tapauksessa, kiitos kun kerroit kokemuksesi. Sekin surettaa ja ärsyttää, että edelleen ajattelen ja kaipaan häntä. Loukkaantuminenkaan ei tuonut siihen muutosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Itselleni tuli aika puun takaa tämä lopputulos, en nyt ala tarkemmin täällä selittelemään miksi. No joka tapauksessa, kiitos kun kerroit kokemuksesi. Sekin surettaa ja ärsyttää, että edelleen ajattelen ja kaipaan häntä. Loukkaantuminenkaan ei tuonut siihen muutosta.

        No sama se on ollut minullakin. Ei tunteeni siitä häntä kohtaan vähentyneet. Ajatuksissa ollut joka päivä. Tosin tilani ei ole ihan normaali edes, ottaen huomioon, miten vähän edes tunnetaan toisiamme ja miten vähän oltu tekemisissä (ei oikeastaan yhtään mitenkään).


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sama se on ollut minullakin. Ei tunteeni siitä häntä kohtaan vähentyneet. Ajatuksissa ollut joka päivä. Tosin tilani ei ole ihan normaali edes, ottaen huomioon, miten vähän edes tunnetaan toisiamme ja miten vähän oltu tekemisissä (ei oikeastaan yhtään mitenkään).

        Ahaa. Pelkään myös, että nämä tunteet eivät laimene pitkään aikaan. Oma tilanteeni on kyllä sikäli erilainen, että olimme kyllä tekemisissäkin paljon vielä vähän aikaa sitten. Toivottavasti sinulle vielä löytyy se ihminen, jolta saat myös vastarakkautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Pelkään myös, että nämä tunteet eivät laimene pitkään aikaan. Oma tilanteeni on kyllä sikäli erilainen, että olimme kyllä tekemisissäkin paljon vielä vähän aikaa sitten. Toivottavasti sinulle vielä löytyy se ihminen, jolta saat myös vastarakkautta.

        Ei ne nopeasti laimene, ja ehkä koskaan silläkään, kun jää tavallaa roikkumaan vaille vastauksia ja minkäänlaista kontaktia (silent treatment). Tämmönen vanha gubbe ei enää niin vaan mitään rakkautta enää löydä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ne nopeasti laimene, ja ehkä koskaan silläkään, kun jää tavallaa roikkumaan vaille vastauksia ja minkäänlaista kontaktia (silent treatment). Tämmönen vanha gubbe ei enää niin vaan mitään rakkautta enää löydä.

        Se on kyllä surullista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä surullista.

        Se on jos mikä.


    • Anonyymi

      Tuo tunne on ihan kamala itse lähestyin ihastustani somessa. Aikuinen nainen. Jäi vain viesti roikkumaan ilman mitään viestiä tiedän hänen olleen vapaa. Luulin meidän välillä sähköilevän katseet ja eleet kerto mutta puihin meni. Hän on minua 14v vanhempi mies ja niin ihana kaikkineen puolineen❤️😔

      • Anonyymi

        Ikävä juttu, ymmärrän tuon tunteen kun onkin käsittänyt tilanteen väärin. Juuri niin taisi itsellänikin tapahtua, en ollutkaan edes "kaverimatskua". Toivottavasti ihastuksesi kuitenkin varmasti näki viestisi, ettei jäänyt siitä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä juttu, ymmärrän tuon tunteen kun onkin käsittänyt tilanteen väärin. Juuri niin taisi itsellänikin tapahtua, en ollutkaan edes "kaverimatskua". Toivottavasti ihastuksesi kuitenkin varmasti näki viestisi, ettei jäänyt siitä kiinni.

        Hirveästi tsemppiä myös sinulle🍁❤️. 28v nainen olen itse enkä kokenut ikää mitenkään oudoksi päin vastoin😔. Todella toivon että huomasi viestin ja oisi sen verran ollut miestä edes vastata viestiin. Sekin olisi itselle riittänyt. Eniten harmittaa ettei reagoinut mitenkään 😔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveästi tsemppiä myös sinulle🍁❤️. 28v nainen olen itse enkä kokenut ikää mitenkään oudoksi päin vastoin😔. Todella toivon että huomasi viestin ja oisi sen verran ollut miestä edes vastata viestiin. Sekin olisi itselle riittänyt. Eniten harmittaa ettei reagoinut mitenkään 😔.

        Kiitos! Ymmärrän hyvin. Ilmeisesti miehen mielestä tuo vastaamattomuus oli riittävän selkeä vastaus itsessään? Kuten tässä minunkin tapauksessani. Ja samoin olisin toivonut vähän erilaista "vastausta" kuin huomioimatta jättämisen, mutta tähän meidän on tyytyminen. Hyvää syksyn jatkoa sinulle!


    • Anonyymi

      Käyttääkö hän kyseistä somea. Nimimerkillä olen kaikialla mutten missään🙂

      • Anonyymi

        Kyllä käyttää, ja olen varma että on pyyntöni nähnyt.


    • Anonyymi

      Höpö höpö ihan oikeasti eihän tuossa ole mitään noloa. Mitä noita häpeilemään. Jos se pyyntö vielä roikkuu siellä ehkei ole edes huomannut sitä. Ja jos ei reagoi mitenkään. Et tiedä miksi. Älä turhaan yli analysoi. Et kerro mikä teidän suhde on tunnetteko miten hyvin. Sekin vaikuttaa . Mitä sitten jos paljastui että kaipaat. Ainakin yritit. Turhaan sitä enempää vatvomaan. 🤗

      • Anonyymi

        Kiitos sanoistasi. Tiedänhän minä järjellä ajatellen, ettei tämä niin iso asia ole. Olen kyllä varma, että hän on nähnyt sen. Sitä en tiedä, miksi ei sitten hylännyt sitä suoraan, ikään kuin se roikottaminen tuntuisi vähemmän kurjalta. En viitsi täällä sen tarkemmin kertoa, mutta tunnemme jonkin verran. Paljon syvemminkin olisin toki halunnut tutustua. Kaipa olet oikeassa, minä yritin ja nyt on vain nieltävä katkera kalkki. Nolottaa jo koko kirjoituksenikin, mutta mukavia ja perspektiiviä antavia vastauksia olen saanut. Toivotan hyvää syksyn jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sanoistasi. Tiedänhän minä järjellä ajatellen, ettei tämä niin iso asia ole. Olen kyllä varma, että hän on nähnyt sen. Sitä en tiedä, miksi ei sitten hylännyt sitä suoraan, ikään kuin se roikottaminen tuntuisi vähemmän kurjalta. En viitsi täällä sen tarkemmin kertoa, mutta tunnemme jonkin verran. Paljon syvemminkin olisin toki halunnut tutustua. Kaipa olet oikeassa, minä yritin ja nyt on vain nieltävä katkera kalkki. Nolottaa jo koko kirjoituksenikin, mutta mukavia ja perspektiiviä antavia vastauksia olen saanut. Toivotan hyvää syksyn jatkoa.

        Hyvää syksyn jatkoa sinullekin. 😊 Muista että ihmiset miettii ja murehtii omia tekemisiään ihan liikaa. Itsekin pitänyt opetella pois tuosta yli analysoimisesta. Toinen ei välttämä pidä koko asiaa isona juttuna. Aika harvoin nyt tahallisesti ketään mitenkään roikotellaan. En kyllä ollut tietoinen että sen jotenkin näkee jos toinen on pyynnön jättänyt hyväksymättä edes.Äläkä ala arvio itseäsi jos joku ei halua olla tekemisissä kanssasi . Hänen häpeä ei sinun. Pää pystyy vaan. Aina kannattaa panostaa niihin ihmisiin jotka todella arvostaa ja osaavat olla ystävällisiä. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää syksyn jatkoa sinullekin. 😊 Muista että ihmiset miettii ja murehtii omia tekemisiään ihan liikaa. Itsekin pitänyt opetella pois tuosta yli analysoimisesta. Toinen ei välttämä pidä koko asiaa isona juttuna. Aika harvoin nyt tahallisesti ketään mitenkään roikotellaan. En kyllä ollut tietoinen että sen jotenkin näkee jos toinen on pyynnön jättänyt hyväksymättä edes.Äläkä ala arvio itseäsi jos joku ei halua olla tekemisissä kanssasi . Hänen häpeä ei sinun. Pää pystyy vaan. Aina kannattaa panostaa niihin ihmisiin jotka todella arvostaa ja osaavat olla ystävällisiä. 😊

        Kiitos. Hän on hyvä tyyppi, ei vain ajatellutkaan minusta sanoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe