Seuran löytämisen vaikeudesta...

Anonyymi-ap

En tiedä, mistä johtuu mutta tuntuu, että naiset jättää aina. Tai sitten en itse ole kiinnostunut kun toinen on kiinnostunut mutta tämä selviää usein jo alkuvaiheessa parien treffien jälkeen, minut jätetään taas pitkänkin tapailun jälkeen. Olen nätti, fiksu, keskustelutaitoinen, älykäs, vapautunut ja intohimoinen sängyssä (tätä ovat monet sanoneet), kohtelen toista kunnioittavasti ja arvostaen, huomioin, keksin kivaa tekemistä, tuen ja kuuntelen. En käytä alkoholia enkä polta. Ei ole itseä tarkoitus kehua mutta tuntuu välillä hämmentävältä, ettei kukaan nainen, johon olen ollut viime vuosina ihastunut havahdu siihen, miten ihanan kumppanin minusta saisi.

27

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ne naiset on sanoneet syyksi?

      • Anonyymi

        Ei kuulemma tunteet ole syventyneet tai sitten on ollut joku kriisi elämässä, mikä on kuulemma vaikuttanut. Yksi jätti kun oli liian iso ikäero (ihan kuin sitä ei olisi heti tiennyt) ja toinen kun en vaikuttanut riittävän itsevarmalta, tuolloin olin tosi nuori ja varmaankin vähän jännittynyt koko tilanteesta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulemma tunteet ole syventyneet tai sitten on ollut joku kriisi elämässä, mikä on kuulemma vaikuttanut. Yksi jätti kun oli liian iso ikäero (ihan kuin sitä ei olisi heti tiennyt) ja toinen kun en vaikuttanut riittävän itsevarmalta, tuolloin olin tosi nuori ja varmaankin vähän jännittynyt koko tilanteesta…

        Onpa kummaa. Sinulla on ollut huono onni. Vaikutat ainakin itseeni verrattuna ihan huippunaiselta.


    • Anonyymi

      Onko käynyt mielessä että olisit tapaamiesi naisten mielestä ”liian” kiltti ja myötäilevä?

      • Anonyymi

        En ole ”liian kiltti” enkä myötäilevä. Kohtelias, kunnioittava, tilannetajuinen ja toiset huomioiva sen sijaan olen. Kiltti voi olla niin monella tavoin.


    • Anonyymi

      Oliskin tuollaisia naisia enemmän. Itse en löydä lesboista noilla ominaisuuksilla. Mistähän etsiä.
      Tykkään kilteistä naisista myös.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Ilkeitä, kateellisia ja niitä, jotka eivät osaa puhua aikuisten tavoin laisinkaan kasvotusten vaan korkeintaan netin välityksellä ilkeilemällä kyllä riittää. Myös pelkkien ystävyyksien saaminen näyttää mahdottomalta lesbojen kesken kun aina toinen osapuoli on ihastunut, iskemässä tai ruinaamassa seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Ilkeitä, kateellisia ja niitä, jotka eivät osaa puhua aikuisten tavoin laisinkaan kasvotusten vaan korkeintaan netin välityksellä ilkeilemällä kyllä riittää. Myös pelkkien ystävyyksien saaminen näyttää mahdottomalta lesbojen kesken kun aina toinen osapuoli on ihastunut, iskemässä tai ruinaamassa seksiä.

        Juuri kävi näin yhden ystävän kanssa, joka korosti nimenomaan itsekin että hakee vain ystäviä/kavereita. Toisin meni hänen osaltaan.


    • Anonyymi

      Villi veikkaus. Koska olet tapaillut itseäsi selkeästi tyhmempiä naisia joille merkitsee paljonkin sellaiset asiat kuin itsevarmuus/imago/status muiden silmissä?

      • Anonyymi

        Piti laittaa vähemmän älykkäitä kuin ap. Sori.


    • Minun silmissäni olisit ihanne nainen noilla ominaisuuksilla ja löytyisikin tommonen helmi jostain😍
      Olet vain kohdannut ääliöitä, jotka eivät ole kaltaistasi ansainneet.

      • Anonyymi

        Kiitos, tästä tuli hyvä mieli. :) Itse ajattelen, että olen kohdannut naisia, jotka eivät syystä tai toisesta ole osanneet arvostaa sitä mitä mulla on antaa. Ja oleellinen kysymys on myös se, mitä heillä olisi ollut antaa minulle.


    • Anonyymi

      En tiedä onko tämä vastaus mihinkään, mutta sanon silti. Tuntuu olevan joku yleinen harhakuva sellanen, että se parisuhde pitää olla pelkkää intohimoa ja ruusunlehtiä. Vaan kunnei se mene noin. Mikään tuntemus ei herää henkiin, ei yksikään, ilman että käytetään aikaa riittävästi. Jos heti ei tunne järjetöntä ihastusta, halua ja vetovoimaa, niin siihen jää monella se mielenkiinto. Jälkimmästä tarvittais nimenomaan paljon, että edelliset kerkeäis mukaan.

      • Anonyymi

        Vetovoima on aika suuri tekijä mielenkiinnon heräämisessä, kun väkisin ei kannata yrittää mitään. Näin, se vaan menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetovoima on aika suuri tekijä mielenkiinnon heräämisessä, kun väkisin ei kannata yrittää mitään. Näin, se vaan menee.

        Mitäpä sitä vetovoimalla tekee jos toinen osapuoli on aina älyttömän ilkeä ja veemäinen, pönkittää egoaan haukkumalla muita ja nostamalla esiin omaa erinomaisuuttaan, ei kunnioita toista osapuolta eikä puhu kauniisti kumppanistaan eikä kohtele häntä arvokkaasti ja nätisti, normaali kommunikointikaan ei välttämättä toimi ollenkaan.

        Kyllä minusta omasta kumppanistaan pitää osata puhua kauniisti ja arvostavasti. Sama tietysti koskee omia ystäviä ja kavereita. Ei semmoinen ole oikea ystävä, joka ylläpitää suhdettaan pelkän netin välityksellä julkisen keskustelupalstan kautta (vaikka ihan hyvin voisi suoraan soittaa tai laittaa tekstiviestiä) haukkumalla, ilkeilemällä ja mustamaalaamalla muille perättömillä valheilla ja nostattamalla samalla omaa egoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetovoima on aika suuri tekijä mielenkiinnon heräämisessä, kun väkisin ei kannata yrittää mitään. Näin, se vaan menee.

        Onhan se tärkeää tuntea vetoa toiseen. Ei se vetovoima nyt vaan katsomalla synny. Jokin sen synnyttää, mutta pelkästään katse ei sitä saa aikaan. Tarvii käyttää muitakin aisteja.


    • Anonyymi

      Minunkin mielestä olisit ihannekumppani. Se oikea sinua arvostava ei vain ole sattunut kohdallesi. Myös näitä kokemuksi

    • Anonyymi

      Olet nätti, mutta et kaunis. Oli ilo olla avuksi, eiköhän tämä ole nyt selvitetty.

      • Anonyymi

        Kaikki muutko on kauniita, joilla on vakikumppani tai puoliso?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muutko on kauniita, joilla on vakikumppani tai puoliso?

        Ovat kauniita. Ja nättihän on vain pelkkä peitesana rumalle. Parisuhteessa oleva nätti ei vain vielä ole tullut jätetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat kauniita. Ja nättihän on vain pelkkä peitesana rumalle. Parisuhteessa oleva nätti ei vain vielä ole tullut jätetyksi.

        Mietitkö koskaan hetkeäkään, ennen kun avaat suus? Suosittelen ottamaan sen käyttöön. Täysin älytöntä puhua noin, etenkin kunnet tiedä yhtään mistä nyt puhut, tai kenestä.
        Ihan sivusta oli pakko kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat kauniita. Ja nättihän on vain pelkkä peitesana rumalle. Parisuhteessa oleva nätti ei vain vielä ole tullut jätetyksi.

        Älytöntä trollausta.


    • Anonyymi

      Minä olen kaunis ja olen silti tullut jätetyksi. Ja tiedän tämän itsekin. Miksi kaunis ei voi tulla jätetyksi? Perustele!

    • Jaahas.. Olen kaunis ja silti tullut jätetyksi eli eihän, se aina ulkonöstä ole kiinni.

    • Anonyymi

      Tää kauneus homma. Mitä/millaista kauneus on? Jonkun silmää miellyttää yhdenlainen ja toisen silmää toisenlainen.

      Mä oon aina vierastanut sanaa kaunis, enkä vois itteäni kuvailla sillä. Se tuntuu jotenkin oudolta, jos sanoisin olevani kaunis. Olen vaan millanen olen. Määritelkööt muut onko katsoessa sitä havaittavissa. Tai olkoot määrittelemättä. Koska kuitenkin olen mitä olen, enkä sille sinällään oikein mitään voi.

    • Kauneus koostuu kehon ja mielen hyvinvoinnista, eikä se ole pelkästään ulkokuori.
      Jollakin voi olla kaunis hymy tai silmät. Tietyt kasvonpiirteet miellyttävät ja toisen mielestä ne voivat olla vastenmieliset. Kaunis voi olla monella tapaa.

      • Anonyymi

        Niinpä. Voisin sanoa näin; kauneus ei ole tietty kaava. Se ei perustu tietynlaiseen ulkonäköön, ei hiuksien väriin, ei silmien väriin eikä muuhun yksittäiseen asiaan. Ei katso ikääkään. Kauneus on kokonaisuus. Yks kaava aiheuttaa kauneutta, se on katse hymyn kera, kiinnostavalta persoonalta. Se on kaunista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe