Katsokaa Baltic Princessin reittiä tänään Marine traffic sivulta . Mitä on tapahtunut ahvenamerellä ja Kapellskärin satamassa ?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ja långnäsissä sekoiltu.
- Anonyymi
purtilo on myyty
- Anonyymi
Vittuako se siihen ajoreittiin vaikuttaa, vaikka näin olisi tapahtunutkin ? Mutta kun ei ole myyty eikä myydä, vielä...
- Anonyymi
En näe ajolinjassa mitään ihmeellistä. Kiemura karkeasti Ruotsin ja Ahvenanmaan välissä ollee ajan tappamista koska kyseessä 22 tunnin risteily reittiliikenteen lisäksi.
https://ibb.co/JpfQnrp
https://fi.tallink.com/baltic-princess- Anonyymi
Ehkä kuitenkin vähempi kiemurtelu tietäisi lyhyempää matkaa ja se, varsinkin hitaammin ajettuna, puolestaan tietäisi pienempää polttoaineenkulutusta?
Mutta en minä niin noita laivajuttuja ymmärrä, viimeisestä laivapalvelusta on kulunut jo ainakin 25 vuotta.
- Anonyymi
Normaalilta näyttää . Ei mitään ihmettelyn aihetta muilta kuin maakarvuilta jokka ei ymmärrä suolavedestä mitään
- Anonyymi
Joo, ei ne maakarut mittää jottai ymmärrä.
Eikä kyllä Itämerestä juuri suolavettä löydy, niin on vähäsuolaista, vain oikiat merikarut on suolavettä nähneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412129Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234936Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78883
- 64871
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37847- 105808
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70705- 71571