Yksi viesti

Anonyymi-ap

Hyvää yötä ystävälle/kaveri.

25

622

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaan mulle, mutta hyvää yötä 😊

• Anonyymi

Paras viesti tälle illalle. Hyvää yötä myös sinne!

• Anonyymi

Tämä tuntui hyvälle👍. Hyvää yötä myös Sinulle ei muuta👋

• Anonyymi

Kuivakka viesti ystävä-kaverille. Ei varmaan koske mua.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihana biisi ihanat sanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana biisi ihanat sanat.

On ikävä mun kaivattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ikävä mun kaivattua.

Näin kauniista tulee aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kauniista tulee aina

Jotain varmaa jotain pelkästään kaunista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ikävä mun kaivattua.

Kaivattuni. Haluisin tanssia sun kanssa tätä. Tai sillain heilua sun tahtiin sun halauksessa. Sä viet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ikävä mun kaivattua.

Sama se taitaa olla mun puoliso, josta höpötät kaivattunasi, en usko, ett susta välittää, olet sekaisin ja harhoissa! Hae hoitoo tohon pakko harhaan, et voi olla puskeutumassa toisten elämään tai elää sitä! Kysynpä mieheltäni, et mitä tää on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama se taitaa olla mun puoliso, josta höpötät kaivattunasi, en usko, ett susta välittää, olet sekaisin ja harhoissa! Hae hoitoo tohon pakko harhaan, et voi olla puskeutumassa toisten elämään tai elää sitä! Kysynpä mieheltäni, et mitä tää on?

Ja sinä tulet harhoissasi pilamaan kaunista kirjoitusta ja ihania tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivattuni. Haluisin tanssia sun kanssa tätä. Tai sillain heilua sun tahtiin sun halauksessa. Sä viet.

Tehdään näin. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehdään näin. 😅

Niin me tehdään. Onneks mielikuvilla on voima tehdä niistä totta.

• Anonyymi

No hyvää yöyä, nuku rauhallisesti, äläkä pyöri koko ajan sängyssä. 😜

• Anonyymi

Mun ystävät/kaverit on muualla. Ei täällä.

• Anonyymi

Varmaan hyvä ystävä/kaveri kun palstalle sitä toivottelet..

• Anonyymi

Sanaset on välillä kohdallaan.

• Anonyymi

Kenen mielestä?

• Anonyymi

Mulla on ollut aina tapana tukea mun kavereita ja ystäviä ja työkavereitakin. Monia ihmisiä. Se on mun elämäntapa.
      Se on aina tuntunut oikealta tavalta toimia suhteessa lähimmäisiin.

Nyt mun oma elämäntilanne on ollut saatanan raskas jo pitemmän aikaa. Yli puoli vuotta. Oon ihmetellyt ihmisiä jotka toivottelevat mulle voimia. Widdu. Mä en mistään voimien toivotuksista helpotu. Tulkaa ja kysykää mitä voin tehdä sinun ja läheisesi avuksi? Miten voin auttaa?
      Tulisitko tyhjäämään aikuisen potan aamulla ja laittamaan aamupalan? Laittaisiko lääkkeet tai lämmittäisit ruoan kun oon töissä? Hoivaatko illan toimet ja peittelet nukkumaan?

Teen kaikkeni hänen eteensä. Oon vaan tosi väsynyt ja lähellä ei ole apukäsiä. Kunnallinen palvelu on mitä on. Ei tod.riittävä.

Joskus kun harvoin enää käyn täällä niin mietin, että voi surku miten pieniä me ihmiset oikein olemmekaan ja miten pieniä meidän asiat onkaan.Ainakin silloin kun olemme terveitä. Sairaan vierellä kaikki oman elämän ikävät asiat kutistuvat ja näet vain toisen kärsimyksen. Ja se koskettaa ja tekee kipeää. Siitä revitään kun et voi tietää kuinka kauan on elinaikaa jäljellä.

♡🌾 Levollista yötä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvää yötä ja huomenta :)

• Anonyymi

Hyvää huomenta ; )

• Anonyymi

Ystävä. Tuntui hyvältä nähdä.

• Anonyymi

Tuntui hyvältä

Oman kärsimyksen kanssa voi kivuliaasti elää
        ja muistaa myös toisen osaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      20
      2645
    2. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      98
      2510
    3. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      36
      2499
    4. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      73
      2373
    5. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      10
      2244
    6. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      27
      2238
    7. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      75
      1874
    8. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      196
      1752
    9. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      86
      1664
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      134
      1655
    Aihe