Hyvää yötä ystävälle/kaveri.
Yksi viesti
25
619
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmaan mulle, mutta hyvää yötä 😊
- Anonyymi
Paras viesti tälle illalle. Hyvää yötä myös sinne!
- Anonyymi
Tämä tuntui hyvälle👍. Hyvää yötä myös Sinulle ei muuta👋
- Anonyymi
Kuivakka viesti ystävä-kaverille. Ei varmaan koske mua.
- Anonyymi
hyvää yötä ja kauniita unia.
https://youtu.be/gePCKMujA0w
.- Anonyymi
Ihana biisi ihanat sanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana biisi ihanat sanat.
On ikävä mun kaivattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ikävä mun kaivattua.
Näin kauniista tulee aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kauniista tulee aina
Jotain varmaa jotain pelkästään kaunista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ikävä mun kaivattua.
Kaivattuni. Haluisin tanssia sun kanssa tätä. Tai sillain heilua sun tahtiin sun halauksessa. Sä viet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ikävä mun kaivattua.
Sama se taitaa olla mun puoliso, josta höpötät kaivattunasi, en usko, ett susta välittää, olet sekaisin ja harhoissa! Hae hoitoo tohon pakko harhaan, et voi olla puskeutumassa toisten elämään tai elää sitä! Kysynpä mieheltäni, et mitä tää on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se taitaa olla mun puoliso, josta höpötät kaivattunasi, en usko, ett susta välittää, olet sekaisin ja harhoissa! Hae hoitoo tohon pakko harhaan, et voi olla puskeutumassa toisten elämään tai elää sitä! Kysynpä mieheltäni, et mitä tää on?
Ja sinä tulet harhoissasi pilamaan kaunista kirjoitusta ja ihania tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattuni. Haluisin tanssia sun kanssa tätä. Tai sillain heilua sun tahtiin sun halauksessa. Sä viet.
Tehdään näin. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään näin. 😅
Niin me tehdään. Onneks mielikuvilla on voima tehdä niistä totta.
- Anonyymi
No hyvää yöyä, nuku rauhallisesti, äläkä pyöri koko ajan sängyssä. 😜
- Anonyymi
Mun ystävät/kaverit on muualla. Ei täällä.
- Anonyymi
Varmaan hyvä ystävä/kaveri kun palstalle sitä toivottelet..
- Anonyymi
Sanaset on välillä kohdallaan.
- Anonyymi
Kenen mielestä?
- Anonyymi
Mulla on ollut aina tapana tukea mun kavereita ja ystäviä ja työkavereitakin. Monia ihmisiä. Se on mun elämäntapa.
Se on aina tuntunut oikealta tavalta toimia suhteessa lähimmäisiin.
Nyt mun oma elämäntilanne on ollut saatanan raskas jo pitemmän aikaa. Yli puoli vuotta. Oon ihmetellyt ihmisiä jotka toivottelevat mulle voimia. Widdu. Mä en mistään voimien toivotuksista helpotu. Tulkaa ja kysykää mitä voin tehdä sinun ja läheisesi avuksi? Miten voin auttaa?
Tulisitko tyhjäämään aikuisen potan aamulla ja laittamaan aamupalan? Laittaisiko lääkkeet tai lämmittäisit ruoan kun oon töissä? Hoivaatko illan toimet ja peittelet nukkumaan?
Teen kaikkeni hänen eteensä. Oon vaan tosi väsynyt ja lähellä ei ole apukäsiä. Kunnallinen palvelu on mitä on. Ei tod.riittävä.
Joskus kun harvoin enää käyn täällä niin mietin, että voi surku miten pieniä me ihmiset oikein olemmekaan ja miten pieniä meidän asiat onkaan.Ainakin silloin kun olemme terveitä. Sairaan vierellä kaikki oman elämän ikävät asiat kutistuvat ja näet vain toisen kärsimyksen. Ja se koskettaa ja tekee kipeää. Siitä revitään kun et voi tietää kuinka kauan on elinaikaa jäljellä.
♡🌾 Levollista yötä - Anonyymi
- Anonyymi
Hyvää yötä ja huomenta :)
- Anonyymi
Hyvää huomenta ; )
- Anonyymi
Ystävä. Tuntui hyvältä nähdä.
- Anonyymi
Tuntui hyvältä
Oman kärsimyksen kanssa voi kivuliaasti elää
ja muistaa myös toisen osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797