Hyvää yötä ystävälle/kaveri.
Yksi viesti
25
705
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmaan mulle, mutta hyvää yötä 😊
- Anonyymi
Paras viesti tälle illalle. Hyvää yötä myös sinne!
- Anonyymi
Tämä tuntui hyvälle👍. Hyvää yötä myös Sinulle ei muuta👋
- Anonyymi
Kuivakka viesti ystävä-kaverille. Ei varmaan koske mua.
- Anonyymi
hyvää yötä ja kauniita unia.
https://youtu.be/gePCKMujA0w
.- Anonyymi
Ihana biisi ihanat sanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana biisi ihanat sanat.
On ikävä mun kaivattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ikävä mun kaivattua.
Näin kauniista tulee aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kauniista tulee aina
Jotain varmaa jotain pelkästään kaunista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ikävä mun kaivattua.
Kaivattuni. Haluisin tanssia sun kanssa tätä. Tai sillain heilua sun tahtiin sun halauksessa. Sä viet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ikävä mun kaivattua.
Sama se taitaa olla mun puoliso, josta höpötät kaivattunasi, en usko, ett susta välittää, olet sekaisin ja harhoissa! Hae hoitoo tohon pakko harhaan, et voi olla puskeutumassa toisten elämään tai elää sitä! Kysynpä mieheltäni, et mitä tää on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se taitaa olla mun puoliso, josta höpötät kaivattunasi, en usko, ett susta välittää, olet sekaisin ja harhoissa! Hae hoitoo tohon pakko harhaan, et voi olla puskeutumassa toisten elämään tai elää sitä! Kysynpä mieheltäni, et mitä tää on?
Ja sinä tulet harhoissasi pilamaan kaunista kirjoitusta ja ihania tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattuni. Haluisin tanssia sun kanssa tätä. Tai sillain heilua sun tahtiin sun halauksessa. Sä viet.
Tehdään näin. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään näin. 😅
Niin me tehdään. Onneks mielikuvilla on voima tehdä niistä totta.
- Anonyymi
No hyvää yöyä, nuku rauhallisesti, äläkä pyöri koko ajan sängyssä. 😜
- Anonyymi
Mun ystävät/kaverit on muualla. Ei täällä.
- Anonyymi
Varmaan hyvä ystävä/kaveri kun palstalle sitä toivottelet..
- Anonyymi
Sanaset on välillä kohdallaan.
- Anonyymi
Kenen mielestä?
- Anonyymi
Mulla on ollut aina tapana tukea mun kavereita ja ystäviä ja työkavereitakin. Monia ihmisiä. Se on mun elämäntapa.
Se on aina tuntunut oikealta tavalta toimia suhteessa lähimmäisiin.
Nyt mun oma elämäntilanne on ollut saatanan raskas jo pitemmän aikaa. Yli puoli vuotta. Oon ihmetellyt ihmisiä jotka toivottelevat mulle voimia. Widdu. Mä en mistään voimien toivotuksista helpotu. Tulkaa ja kysykää mitä voin tehdä sinun ja läheisesi avuksi? Miten voin auttaa?
Tulisitko tyhjäämään aikuisen potan aamulla ja laittamaan aamupalan? Laittaisiko lääkkeet tai lämmittäisit ruoan kun oon töissä? Hoivaatko illan toimet ja peittelet nukkumaan?
Teen kaikkeni hänen eteensä. Oon vaan tosi väsynyt ja lähellä ei ole apukäsiä. Kunnallinen palvelu on mitä on. Ei tod.riittävä.
Joskus kun harvoin enää käyn täällä niin mietin, että voi surku miten pieniä me ihmiset oikein olemmekaan ja miten pieniä meidän asiat onkaan.Ainakin silloin kun olemme terveitä. Sairaan vierellä kaikki oman elämän ikävät asiat kutistuvat ja näet vain toisen kärsimyksen. Ja se koskettaa ja tekee kipeää. Siitä revitään kun et voi tietää kuinka kauan on elinaikaa jäljellä.
♡🌾 Levollista yötä - Anonyymi
- Anonyymi
Hyvää yötä ja huomenta :)
- Anonyymi
Hyvää huomenta ; )
- Anonyymi
Ystävä. Tuntui hyvältä nähdä.
- Anonyymi
Tuntui hyvältä
Oman kärsimyksen kanssa voi kivuliaasti elää
ja muistaa myös toisen osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231205Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59952