Yksi viesti

Anonyymi-ap

Hyvää yötä ystävälle/kaveri.

25

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmaan mulle, mutta hyvää yötä 😊

    • Anonyymi

      Paras viesti tälle illalle. Hyvää yötä myös sinne!

    • Anonyymi

      Tämä tuntui hyvälle👍. Hyvää yötä myös Sinulle ei muuta👋

    • Anonyymi

      Kuivakka viesti ystävä-kaverille. Ei varmaan koske mua.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihana biisi ihanat sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana biisi ihanat sanat.

        On ikävä mun kaivattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ikävä mun kaivattua.

        Näin kauniista tulee aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kauniista tulee aina

        Jotain varmaa jotain pelkästään kaunista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ikävä mun kaivattua.

        Kaivattuni. Haluisin tanssia sun kanssa tätä. Tai sillain heilua sun tahtiin sun halauksessa. Sä viet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ikävä mun kaivattua.

        Sama se taitaa olla mun puoliso, josta höpötät kaivattunasi, en usko, ett susta välittää, olet sekaisin ja harhoissa! Hae hoitoo tohon pakko harhaan, et voi olla puskeutumassa toisten elämään tai elää sitä! Kysynpä mieheltäni, et mitä tää on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se taitaa olla mun puoliso, josta höpötät kaivattunasi, en usko, ett susta välittää, olet sekaisin ja harhoissa! Hae hoitoo tohon pakko harhaan, et voi olla puskeutumassa toisten elämään tai elää sitä! Kysynpä mieheltäni, et mitä tää on?

        Ja sinä tulet harhoissasi pilamaan kaunista kirjoitusta ja ihania tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattuni. Haluisin tanssia sun kanssa tätä. Tai sillain heilua sun tahtiin sun halauksessa. Sä viet.

        Tehdään näin. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään näin. 😅

        Niin me tehdään. Onneks mielikuvilla on voima tehdä niistä totta.


    • Anonyymi

      No hyvää yöyä, nuku rauhallisesti, äläkä pyöri koko ajan sängyssä. 😜

    • Anonyymi

      Mun ystävät/kaverit on muualla. Ei täällä.

    • Anonyymi

      Varmaan hyvä ystävä/kaveri kun palstalle sitä toivottelet..

    • Anonyymi

      Sanaset on välillä kohdallaan.

      • Anonyymi

        Kenen mielestä?


    • Anonyymi

      Mulla on ollut aina tapana tukea mun kavereita ja ystäviä ja työkavereitakin. Monia ihmisiä. Se on mun elämäntapa.
      Se on aina tuntunut oikealta tavalta toimia suhteessa lähimmäisiin.

      Nyt mun oma elämäntilanne on ollut saatanan raskas jo pitemmän aikaa. Yli puoli vuotta. Oon ihmetellyt ihmisiä jotka toivottelevat mulle voimia. Widdu. Mä en mistään voimien toivotuksista helpotu. Tulkaa ja kysykää mitä voin tehdä sinun ja läheisesi avuksi? Miten voin auttaa?
      Tulisitko tyhjäämään aikuisen potan aamulla ja laittamaan aamupalan? Laittaisiko lääkkeet tai lämmittäisit ruoan kun oon töissä? Hoivaatko illan toimet ja peittelet nukkumaan?

      Teen kaikkeni hänen eteensä. Oon vaan tosi väsynyt ja lähellä ei ole apukäsiä. Kunnallinen palvelu on mitä on. Ei tod.riittävä.

      Joskus kun harvoin enää käyn täällä niin mietin, että voi surku miten pieniä me ihmiset oikein olemmekaan ja miten pieniä meidän asiat onkaan.Ainakin silloin kun olemme terveitä. Sairaan vierellä kaikki oman elämän ikävät asiat kutistuvat ja näet vain toisen kärsimyksen. Ja se koskettaa ja tekee kipeää. Siitä revitään kun et voi tietää kuinka kauan on elinaikaa jäljellä.

      ♡🌾 Levollista yötä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja huomenta :)

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ; )

    • Anonyymi

      Ystävä. Tuntui hyvältä nähdä.

      • Anonyymi

        Tuntui hyvältä

        Oman kärsimyksen kanssa voi kivuliaasti elää
        ja muistaa myös toisen osaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1622
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1100
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      802
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe