Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

Anonyymi-ap

Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?

112

2014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi.

    • Anonyymi

      Ei. Sitä ihastuu mielikuvaan.

      • Anonyymi

        Puhut höpöjä. Jos puhe on totuutta, noin rakastuu ihmiseen, ei pintaan.


      • Anonyymi

        Ehkä noin. Palstalle on ilmaantunut tosi ihanasti kirjoitteleva ja tuntuu että olen ihastunut. Tuntuu hullulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä noin. Palstalle on ilmaantunut tosi ihanasti kirjoitteleva ja tuntuu että olen ihastunut. Tuntuu hullulta

        Kirjoittele hänelle, ehkä hänkin pitää tyylistäsi. Mitä voit hävitä? Anna mahdollisuus ihastukselle, mutta älä mene sen tunteen perään, niin sanotusti sitä hakemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittele hänelle, ehkä hänkin pitää tyylistäsi. Mitä voit hävitä? Anna mahdollisuus ihastukselle, mutta älä mene sen tunteen perään, niin sanotusti sitä hakemalla.

        Kiitos, täytyisi ehkä rohkaistua ja yrittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, täytyisi ehkä rohkaistua ja yrittää

        Kannattaa, joskus voi yllättyä positiivisesti. Pidän peukkuja sulle. :) Lähdenkin tästä nyt viipottamaan muihin puuhiin. Mukavaa päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa, joskus voi yllättyä positiivisesti. Pidän peukkuja sulle. :) Lähdenkin tästä nyt viipottamaan muihin puuhiin. Mukavaa päivää.

        Kiitos samoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin :)

        Kiitti. Piti tosta hulluudesta sanoa, tuskin se ihastuminen koskaan (millään tapaa) on mitään muuta. 😅 Että hullu tässä itse kukin on takuulla ollu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittele hänelle, ehkä hänkin pitää tyylistäsi. Mitä voit hävitä? Anna mahdollisuus ihastukselle, mutta älä mene sen tunteen perään, niin sanotusti sitä hakemalla.

        Okeii🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti. Piti tosta hulluudesta sanoa, tuskin se ihastuminen koskaan (millään tapaa) on mitään muuta. 😅 Että hullu tässä itse kukin on takuulla ollu.

        Kirjotinkin hänelle mut joku omistushaluinen haahka iski jo väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotinkin hänelle mut joku omistushaluinen haahka iski jo väliin

        No voi harmi. Kohta ne haahkat alkaa pakata laukkujaan, kun vesistöt jäätyy. Maltat vaan hetkisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotinkin hänelle mut joku omistushaluinen haahka iski jo väliin

        Kai nyt tuli kun minä olen hänen ja hän on mun. Sinä olet tollanen haahka todellisuuses ja sun käytös on ala-arvoista.


    • Anonyymi

      Kyllä voit ihastua Mona Lisa-tauluun.

    • Anonyymi

      Olen vihdoin tajunnut sen ja tullut siihen johtopäätökseen että en enää kohtaa kaipaamaani ihmistä. Hän haluaisi minun olevan kaiketi onnellinen joten tässä on pakko jatkaa elämäänsä vaikka väkisin. Hän ei haluaisi että joutuisin kärsimään yksin. Tiedän että on hänen ansiotaan jos joskus vielä sattuisin löytämään itselleni vastakappaleen vaikkei se olisikaan juuri hän ja jos niin käy niin olen kiitollinen kaivatulleni siitä lahjasta. Aivot olisi mukava resetoida vaikka sillä sähköshokkihoidolla kun ei siinä mitään voisi menettääkään (paitsi ehkä osittain muistinsa).

    • Anonyymi

      Voi todellakin. En tosin ehkä sanoisi, että tällaiselle palstalle kirjoittelun perusteella, mutta yhdessä kirjoittelun perusteella kyllä.

      • Anonyymi

        Epäilemättä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin se on. Sydän ymmärtää.


    • Anonyymi

      Kyllä aistit toimii kaikilla rintamilla. Helposti voi löytää elämänkumppanin kirjoituksesta. Onnea aloittajalle. Hyvä pohdinta.

    • Anonyymi

      Ei voi, ei vaan voi. Piste.Ihastut/ Rakastut ajatukseen ja omiin tutkintoihin teksteistä. Etkä niinkään toiseen ihmiseen. Todennäköisesti antaa teksteissä sen kuvan itsestään minkälaisena haluaa sinun hänet näkevän. Eikä välttämättä vastaa todellisuutta hänestä. Tietenkin ajatukset voi sopia yhteen. Ja sillälailla syntyä jotain sielujen sympatiaa ja yhteisymmärrystä. Mutta kemiaa ja viehätysvoimaa ei voi tuntea kun toisen läsnä ollessa ja nähdessään .

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi

        Ei päidä paikkaansa. Tuo riippuu täysin siitä kirjoittajasta. Onko hän rehellinen ja onko hän oma itsensä. Tapasin nykyisen mieheni internetissä (tosin en missään keskustelupalstoilla). Rakastuimme ja vasta noin puolen vuoden päästä pystyimme tapaamaan toisemme. Hän oli ja on edelleen ihan tasan se sama ihminen kuin silloin "vain kirjoitellessamme".


      • Anonyymi

        Voihan sitä ihan fyysisestikin paikalla ollen suoltaa suut ja silmät täyteen valheita. Joten, mikä tekee eron kirjoittaen ajatustenvaihtoa harrastettaessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Totuuden myöntäminen on ensimmäinen vaihe. Oletko ikinä katsonut ohjelmaa catfish esimerkiksi? Siinäkin moni umpi rakastunut pelkkiin mielikuviin lopulta paljastuu että ei se henkilö ole edes oikeasti olemassa jolle kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päidä paikkaansa. Tuo riippuu täysin siitä kirjoittajasta. Onko hän rehellinen ja onko hän oma itsensä. Tapasin nykyisen mieheni internetissä (tosin en missään keskustelupalstoilla). Rakastuimme ja vasta noin puolen vuoden päästä pystyimme tapaamaan toisemme. Hän oli ja on edelleen ihan tasan se sama ihminen kuin silloin "vain kirjoitellessamme".

        Niin ilmeisesti näit myös kuvan hänestä? Etkä rakastunut pelkkään tekstiin. Kävitte kommunikaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä ihan fyysisestikin paikalla ollen suoltaa suut ja silmät täyteen valheita. Joten, mikä tekee eron kirjoittaen ajatustenvaihtoa harrastettaessa?

        Niin voi. Kysymys olikin voiko pelkkään tekstiin rakastua. Ilman että näet edes toista. Jos et tiedä että onko toinen oikeasti 15 vuotias tyttö vai 67 vuotias mies. Niin aika hataralla pohjalla mennään. Tietysti joku treffidivut eri juttu jossa nyt viestitellään tutustumis tarkoituksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden myöntäminen on ensimmäinen vaihe. Oletko ikinä katsonut ohjelmaa catfish esimerkiksi? Siinäkin moni umpi rakastunut pelkkiin mielikuviin lopulta paljastuu että ei se henkilö ole edes oikeasti olemassa jolle kirjoitettu.

        Tuo on totta mutta kirjoitus edellyttää rehellisyyttä.
        Kuten puhekin.
        Kätfississä rakastuivat valokuvaankin.
        Se sitten osoittautui valheelliseksi. Siksi totuus on tinkimätön. Ei poista kirjoittajaan rakastumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta mutta kirjoitus edellyttää rehellisyyttä.
        Kuten puhekin.
        Kätfississä rakastuivat valokuvaankin.
        Se sitten osoittautui valheelliseksi. Siksi totuus on tinkimätön. Ei poista kirjoittajaan rakastumista.

        Jos se kirjoitus on valhetta. Niin et silloin ole rakastunut siihen henkilöön vain siihen mielikuvaan jonka olet luonut hänestä tekstin perusteella. Se on minun mielipiteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se kirjoitus on valhetta. Niin et silloin ole rakastunut siihen henkilöön vain siihen mielikuvaan jonka olet luonut hänestä tekstin perusteella. Se on minun mielipiteeni.

        Niin mutta ihmiset lopulta tapaa ja silloin viimeistään tajuaa että onko jokin vialla. Ne mikroeleet ja vivahteet. Ei ole väärin ihastua tai rakastua. Pitäisi vaan muistaa että siitä voi joutua irtaantumaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ilmeisesti näit myös kuvan hänestä? Etkä rakastunut pelkkään tekstiin. Kävitte kommunikaatiota.

        Myöhemmin näin kyllä, mutta vasta paljon myöhemmin. Olimme jo ihastuneet tosi paljon toisiimme, kun vaihdoimme keskenämme sosiaalisen median tilien tiedot. Hänellä on nykyäänkin vain yksi todella huono kuva itsestään, eikä minullakaan ole omallani kuin yksi kuva, josta saa jonkinmoisen käsityksen naamastani. Emme juuri käytä somea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ihmiset lopulta tapaa ja silloin viimeistään tajuaa että onko jokin vialla. Ne mikroeleet ja vivahteet. Ei ole väärin ihastua tai rakastua. Pitäisi vaan muistaa että siitä voi joutua irtaantumaankin.

        Ihminen voi osoittautua aivan eri ihmiseksi, kuin jonka on kuvitellut tuntevansa, vielä vuosiakusien yhteiselonkin jälkeen. Oleellista on rehellisyys ja avoimuus, ei tutustumismuoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhemmin näin kyllä, mutta vasta paljon myöhemmin. Olimme jo ihastuneet tosi paljon toisiimme, kun vaihdoimme keskenämme sosiaalisen median tilien tiedot. Hänellä on nykyäänkin vain yksi todella huono kuva itsestään, eikä minullakaan ole omallani kuin yksi kuva, josta saa jonkinmoisen käsityksen naamastani. Emme juuri käytä somea.

        Ja siis vaikka hän olisi heti alussa jokin kuvan mulle lähettänyt, niin eihän mikään takaa sen kuvan olevan aito. Vain videopuhelu voisi todistaa jotain ja sitäkin kuvaa voi manipuloida. Me emme videopuheluita koskaan puhuneet ja puheiluita oli muutenkin vasta sen jälkeen, kun olimme päättäneet tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ihmiset lopulta tapaa ja silloin viimeistään tajuaa että onko jokin vialla. Ne mikroeleet ja vivahteet. Ei ole väärin ihastua tai rakastua. Pitäisi vaan muistaa että siitä voi joutua irtaantumaankin.

        Tuokin on itsepetosta, jos kuvittelee tapaamisen varmistavan kaiken. Vaikka olisi kuinka hyvä "ihmistuntija" niin aina voi erehtyä ja aina toinen voi tarkoituksella huijata. Vaikka tapaisia livenä, niin silti pitää muistaa, että voi joutua irtautumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis vaikka hän olisi heti alussa jokin kuvan mulle lähettänyt, niin eihän mikään takaa sen kuvan olevan aito. Vain videopuhelu voisi todistaa jotain ja sitäkin kuvaa voi manipuloida. Me emme videopuheluita koskaan puhuneet ja puheiluita oli muutenkin vasta sen jälkeen, kun olimme päättäneet tavata.

        Miksi ette? Kyllähän nyt halutaan mahdollisimman pian nähdä jos on rakastunut? Tutustua voi toki viestein. Itse ihastunut/rakastunut aina enemmän toisen olemukseen ja läsnäoloon tunteeseen mitä herättää. Siihen kun katsot toisen silmiin ja tiedät. Sen jälkeen vasta alkanut tutustuminen ja viestittely. Nii hyvin vaikea itse ymmärtää. Varmaan siksi etten itse ole kokenut noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis vaikka hän olisi heti alussa jokin kuvan mulle lähettänyt, niin eihän mikään takaa sen kuvan olevan aito. Vain videopuhelu voisi todistaa jotain ja sitäkin kuvaa voi manipuloida. Me emme videopuheluita koskaan puhuneet ja puheiluita oli muutenkin vasta sen jälkeen, kun olimme päättäneet tavata.

        Itse koen että jos täytyy miettiä onko toinen aito. En voisi sellaisessa tilanteessa edes rakastua. Minun täytyy tuntea ja tietää ihminen johon olen rakastunut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette? Kyllähän nyt halutaan mahdollisimman pian nähdä jos on rakastunut? Tutustua voi toki viestein. Itse ihastunut/rakastunut aina enemmän toisen olemukseen ja läsnäoloon tunteeseen mitä herättää. Siihen kun katsot toisen silmiin ja tiedät. Sen jälkeen vasta alkanut tutustuminen ja viestittely. Nii hyvin vaikea itse ymmärtää. Varmaan siksi etten itse ole kokenut noin.

        En mä ole koskaan kokenut mitään pakottavaa tarvetta johonkin kuvan näkemiseen. Mulle riittää, että ihminen on suht tavallinen ja ehdoton valtaosa ihmisistä täyttää sen vaatimuksen. Sinulle kuva saa olla tärkeä, minulle varsin yhdentekevä.

        Tärkeintä meille oli ne jutut, joita tehtiin yhdessä. Me siis tutustuimme nettipelissä, emme missään vain keskustellen tai seuraa etsien. Oleellista olivat nimenomaan ne tekemiset, se miten toinen otti huomioon ja kuinka hän toimi. Ihan hirveitä määriä me emme koskaan silloin edes vain keskustelleet. Kiinnostuminen ja ihastuminen tapahtui puhtaasti kirjoittelemalla, mutta siihen tarvittiin eräs ikävä tapahtuma, joka sai puhumaan täysin pelin ulkopuolisista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse koen että jos täytyy miettiä onko toinen aito. En voisi sellaisessa tilanteessa edes rakastua. Minun täytyy tuntea ja tietää ihminen johon olen rakastunut .

        Minä taas en mieti, onko toinen aito. Toisaalta en myöskään kuvittele, että livenä tavatun ihmiset tuntisi hyvin yhtään sen varmemmin. Jossain kohtaa on aina lopulta vain pakko luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en mieti, onko toinen aito. Toisaalta en myöskään kuvittele, että livenä tavatun ihmiset tuntisi hyvin yhtään sen varmemmin. Jossain kohtaa on aina lopulta vain pakko luottaa.

        Kyllä sen tuntee onko toinen aito vai ei . Ja kyllä senkin tunnistaa helpommin milloin toinen puhuu sontaa face to face. Kuin viestinä. Teksti jättää aina omia tulkinnan varoja. Eikait nyt rakastua edes voi jos ei uskalla luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen tuntee onko toinen aito vai ei . Ja kyllä senkin tunnistaa helpommin milloin toinen puhuu sontaa face to face. Kuin viestinä. Teksti jättää aina omia tulkinnan varoja. Eikait nyt rakastua edes voi jos ei uskalla luottaa.

        Kuten sanoin, niin minusta tuo on aika sinisilmäinen tapa nähdä asia, että kyllä sen livenä jotenkin muka paremmin tietää. Aika moni ihminen on ihan henkilökohtaisesti saanut huomata, että ei sitä useinkaan tiedä. Ja se uskaltaako luottaa on aivan ihmisestä kiinni. Joku uskaltaa ja joku ei uskalla ja molemmat ovat täysin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, niin minusta tuo on aika sinisilmäinen tapa nähdä asia, että kyllä sen livenä jotenkin muka paremmin tietää. Aika moni ihminen on ihan henkilökohtaisesti saanut huomata, että ei sitä useinkaan tiedä. Ja se uskaltaako luottaa on aivan ihmisestä kiinni. Joku uskaltaa ja joku ei uskalla ja molemmat ovat täysin ok.

        Ai niin kuin parempi luottaa ventovieraan teksteihin ja ihastua niihin. Kuin tunteeseen toisesta ihmisestä kehonkieleen ja käytöseen. Toki ihminen voi paljastua vaikka miksi. Oli tutustuminen miten tahansa. Minusta taas naivia kuvitella että netissä kaikki ovat mitä sanovat. Jos jotenkin pimitellään itsensä tietoja ei haluta nähdä jne. Kyllä siinä pitäisi hälytyskellojen soida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin kuin parempi luottaa ventovieraan teksteihin ja ihastua niihin. Kuin tunteeseen toisesta ihmisestä kehonkieleen ja käytöseen. Toki ihminen voi paljastua vaikka miksi. Oli tutustuminen miten tahansa. Minusta taas naivia kuvitella että netissä kaikki ovat mitä sanovat. Jos jotenkin pimitellään itsensä tietoja ei haluta nähdä jne. Kyllä siinä pitäisi hälytyskellojen soida.

        Kuka mistään paremmuudesta on puhunut? Saati kuka on väittänyt kaikkien olevan netissä sitä mitä sanovat olevansa. Kuaikki eivät missään ole sitä mitä sanovat olevansa ja jotkut ovat kaikkialla sitä mitä sanovat olevansa Kysymys olikin, että voiko ja kyllä voi.

        Meidän eromme on se, että sinä suhtaudut (minun mielestäni) yltiöpositiivisesti livenä tapaamiseen. Minä taas ajattelen, että se ei ole yhtään sen varmempaa, vaan aina pitää olla sopivasti epäluuloinen. Minä en tee ihmisen luotettavuuteen minkäänlaista kategorista eroa, oli tutustumismuoto mikä vaan.

        "Jos jotenkin pimitellään itsensä tietoja ei haluta nähdä jne. Kyllä siinä pitäisi hälytyskellojen soida."

        Minä taas en ajattele noinkaan. Kuinka voisin ajatella, kun en itsekään anna mitään yksilöivää tietoa itsestäni tuosta vaan? Minulla on siihen syyni ja oletan muillakin ihmisillä olevan monen moisia syitä, osa hyviä ja osa huonoja. En myöskään lähde helposti ketään tapaamaan. Minua ei kiinnosta lainkaan tavata jotain tuntematonta, vaan sen ihmisen pitää olla jo jossain määrin tuttu ja eritoten jollain tavalla kiinnostava ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole koskaan kokenut mitään pakottavaa tarvetta johonkin kuvan näkemiseen. Mulle riittää, että ihminen on suht tavallinen ja ehdoton valtaosa ihmisistä täyttää sen vaatimuksen. Sinulle kuva saa olla tärkeä, minulle varsin yhdentekevä.

        Tärkeintä meille oli ne jutut, joita tehtiin yhdessä. Me siis tutustuimme nettipelissä, emme missään vain keskustellen tai seuraa etsien. Oleellista olivat nimenomaan ne tekemiset, se miten toinen otti huomioon ja kuinka hän toimi. Ihan hirveitä määriä me emme koskaan silloin edes vain keskustelleet. Kiinnostuminen ja ihastuminen tapahtui puhtaasti kirjoittelemalla, mutta siihen tarvittiin eräs ikävä tapahtuma, joka sai puhumaan täysin pelin ulkopuolisista asioista.

        Ei kyse olekaan kuvasta. Vaan ihmisestä sen tekstin takana. Kaipa olen vaan sen verran fyysinen ihminen että olen aina tarvinnut toisen läsnäoloa ja läheisyyttä myös tutustuessa. Muuten jää jotenkin kaveri asteelle. En osaa kuvitella. Että kirjoittaisin jollekin että rakastan sinua jos en ole edes nähnyt oikeasti. Mutta jokainen omalla tavallaan. Hienoa että löysitte toisenne. Eihän sitä nyt yhtä tapaa tutustua ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mistään paremmuudesta on puhunut? Saati kuka on väittänyt kaikkien olevan netissä sitä mitä sanovat olevansa. Kuaikki eivät missään ole sitä mitä sanovat olevansa ja jotkut ovat kaikkialla sitä mitä sanovat olevansa Kysymys olikin, että voiko ja kyllä voi.

        Meidän eromme on se, että sinä suhtaudut (minun mielestäni) yltiöpositiivisesti livenä tapaamiseen. Minä taas ajattelen, että se ei ole yhtään sen varmempaa, vaan aina pitää olla sopivasti epäluuloinen. Minä en tee ihmisen luotettavuuteen minkäänlaista kategorista eroa, oli tutustumismuoto mikä vaan.

        "Jos jotenkin pimitellään itsensä tietoja ei haluta nähdä jne. Kyllä siinä pitäisi hälytyskellojen soida."

        Minä taas en ajattele noinkaan. Kuinka voisin ajatella, kun en itsekään anna mitään yksilöivää tietoa itsestäni tuosta vaan? Minulla on siihen syyni ja oletan muillakin ihmisillä olevan monen moisia syitä, osa hyviä ja osa huonoja. En myöskään lähde helposti ketään tapaamaan. Minua ei kiinnosta lainkaan tavata jotain tuntematonta, vaan sen ihmisen pitää olla jo jossain määrin tuttu ja eritoten jollain tavalla kiinnostava ihmisenä.

        Tuohan on vaan osoitus ettet ole koskaan kokenut sitä mitä olen. Kun tapaa toisen tavallaan sanoja ei edes tarvita. Se ihastumisen on niin voimakas. Ja siihen rakkauteen on heittäydytty täysillä heti . Meni syteen tai saveen. Ei siinä järkeillä se on tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on vaan osoitus ettet ole koskaan kokenut sitä mitä olen. Kun tapaa toisen tavallaan sanoja ei edes tarvita. Se ihastumisen on niin voimakas. Ja siihen rakkauteen on heittäydytty täysillä heti . Meni syteen tai saveen. Ei siinä järkeillä se on tunnetta.

        Tuo taas on ihan sinun oletuksesi, joka perustuu vain siihen mitä ja miten sinä asiat koet. Et sinä mitään minun tunteista ja niiden syvyydestä missäkin tilanteessa tiedä. joku toinen voisi ajatella, ettet sinä ole koskaan kokenut jotain, kun tarvitset välttämättä toisen tapaamisen, jotta voit kokea tuollaisen ihastumisen.

        Itse en ole koskaan rakastunut keneenkään kasvoikkain yhtä lujaa kuin tämä tunne oli jo ennen tapaamista. Kuka muka on mitään sanomaan milloin on "heittäydytty täysillä" ja milloin ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo taas on ihan sinun oletuksesi, joka perustuu vain siihen mitä ja miten sinä asiat koet. Et sinä mitään minun tunteista ja niiden syvyydestä missäkin tilanteessa tiedä. joku toinen voisi ajatella, ettet sinä ole koskaan kokenut jotain, kun tarvitset välttämättä toisen tapaamisen, jotta voit kokea tuollaisen ihastumisen.

        Itse en ole koskaan rakastunut keneenkään kasvoikkain yhtä lujaa kuin tämä tunne oli jo ennen tapaamista. Kuka muka on mitään sanomaan milloin on "heittäydytty täysillä" ja milloin ei?

        Tuohan on ihan sinun oletusta minun tekstistä. Et sinä tiedä kuinka ajattelen. Tämäkin on vaan osoitus kuinka paljon teksti jättää vastaan ottajalle tulkinnan varaa. Yritän olla ystävällinen
        sinua kohtaan. Kertoa vain oman kantani kuinka koen. Sinä hyökkäät minua vastaan. Kun kerron omista kokemuksista. Missä olen väittänyt tietäväni sinun tunteista jotain. Miksi ne edes kiinnostaisi minua. Jos itse koe olevani ihminen joka voisi rakastua noin. Niin olen ilmeisesti jotenkin tyoerä mielestäsi. Eikä se että minä en rakastu noin tarkoita ettei muut voi. Kyllähän se tuolla lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo taas on ihan sinun oletuksesi, joka perustuu vain siihen mitä ja miten sinä asiat koet. Et sinä mitään minun tunteista ja niiden syvyydestä missäkin tilanteessa tiedä. joku toinen voisi ajatella, ettet sinä ole koskaan kokenut jotain, kun tarvitset välttämättä toisen tapaamisen, jotta voit kokea tuollaisen ihastumisen.

        Itse en ole koskaan rakastunut keneenkään kasvoikkain yhtä lujaa kuin tämä tunne oli jo ennen tapaamista. Kuka muka on mitään sanomaan milloin on "heittäydytty täysillä" ja milloin ei?

        Enkähän nyt vi edes kirjoittaa kuin oman näkemykseni. Sinä et sitä muuta vaikka sanoisit mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on ihan sinun oletusta minun tekstistä. Et sinä tiedä kuinka ajattelen. Tämäkin on vaan osoitus kuinka paljon teksti jättää vastaan ottajalle tulkinnan varaa. Yritän olla ystävällinen
        sinua kohtaan. Kertoa vain oman kantani kuinka koen. Sinä hyökkäät minua vastaan. Kun kerron omista kokemuksista. Missä olen väittänyt tietäväni sinun tunteista jotain. Miksi ne edes kiinnostaisi minua. Jos itse koe olevani ihminen joka voisi rakastua noin. Niin olen ilmeisesti jotenkin tyoerä mielestäsi. Eikä se että minä en rakastu noin tarkoita ettei muut voi. Kyllähän se tuolla lukee.

        En tainnut olettaa yhtään mitään sinun ajatuksistasi. Ainoa minkä sanoin oli, että kyse oli sinun oletuksistasi, jotka perustuvat sinun ajatuksisi. Tuo taas lienee niin itsestäänselvää, ettei tuossa tarvitse mitään olettaa`

        Sanoin, että joku voisi tulkita noin miten sanoin. En sanonut sinun sanoneen tai tarkoittaneen noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkähän nyt vi edes kirjoittaa kuin oman näkemykseni. Sinä et sitä muuta vaikka sanoisit mitä.

        Tietysti saat kirjoittaa mitä haluat. Se ei kuitenkaan yhtään sen enemmän tai vähemmän tosi, kuin se mitä joku toinen sanoo. Joku asia voi olla sinulle käsittämätöntä ja toinen asia taas minulle käsittämätöntä ja joku kolmas taas on kokenut molemmat ja ehkäpä jotain sellaistakin, jota meistä kumpikaan ei tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette? Kyllähän nyt halutaan mahdollisimman pian nähdä jos on rakastunut? Tutustua voi toki viestein. Itse ihastunut/rakastunut aina enemmän toisen olemukseen ja läsnäoloon tunteeseen mitä herättää. Siihen kun katsot toisen silmiin ja tiedät. Sen jälkeen vasta alkanut tutustuminen ja viestittely. Nii hyvin vaikea itse ymmärtää. Varmaan siksi etten itse ole kokenut noin.

        Minä olen kokenut tuon. Päädyin yhteen ulkomaalaisen miehen kanssa, keskustelufoorumilla tutustuttiin. Ihastuminen tapahtui ennen kuvan näkemistä ja tunteet roihusivat jo ennen tapaamista.

        Ihmiset ovat erilaisia, ja se että sinä et ole kokenut jotain omakohtaisesti ja siksi et ymmärrä/osaa kuvitella asiaa omalle kohdallesi, ei tee siitä mahdotonta tai epätotta. Rakastua voi miljoonin eri tavoin.

        Sivusta


    • Anonyymi

      En tiiä, ehkä joku kirjoittaja, joku tyyli voi säväyttää, mutta ei, tai en osaa sanoa.

    • Anonyymi

      Nalle on söpö :)

    • Anonyymi

      Ei voi!

    • Anonyymi

      Ihastua voi mihin tahansa...
      Rakkaus vastii vähä laajenpaa koknaiskuvaa minun mielestäni..
      Joku voi kirjoittaa aivan ihaniia texstejä...
      Lahja sekin...
      Ihaniin ja omaan elämään sopiviin teksteihin ja tarinoihin voi ihastua siinä mihin muuhunkin asiaan tai ihmisiin.....
      Siihenhän krjoittaminenkin ja kirjailian työkin joltain osin perustuu varsinkin jos liikutaan aikuisille tai aikuisten vihteeksi suunnatussa kirjallisuudessa...
      Ihastumiset itsessään tuo itsestä ja muista aina joitain uutta ja ihanaa esiin...
      Jos paltakijoitukset luo tätä iloa nii mikäs siinä ollessa.
      Ja ilo ei oo keltään pois 😘😘❤️❤️🤩🤩

      • Anonyymi

        ” Siihenhän krjoittaminenkin ja kirjailian työkin joltain osin perustuu varsinkin jos liikutaan aikuisille tai aikuisten vihteeksi suunnatussa kirjallisuudessa...” Ja?


    • Anonyymi

      Anna intuition viedä mennessään jos on viedäkseen, ajatuksella kuitenkin. Pettyy tai ei pety-on kuitenkin edes kokeillut 👍

    • Anonyymi

      Kyllä voi. En koskaan ole rakastunut ihmisiin, jotka eivät osaa tuoda itsestään mitään esille kirjoittamalla. Olen niitä naisia, jotka rakastuvat tietyllä tapaa älykkäisiin ihmisiin. Toki minulle myös ulkonäkö merkitsee jonkin verran, että ei mikään kovin törkyinen olemus ole vaan ainakin perus siisti habitus. Mutta jos on visuaalisesti nk. kympin ihminen vastapuolella ja hän ilmaisee itseään tylsästi kasvokkain, kuin kirjoittamallakin, niin se on heti sitten sellainen turn off, että ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Voi.
      Ulkonäkökeskeisyys ei ole itselleni ykkösasia. Oma kirjoitustaitonikin on mitä on, mutta on selvitty vaativistakin kirjoitteluista.
      Arvostan kohtalaista kirjoitusten vaihtoa, jolloin välille muodostuu kiinnostus toiseen. Tässä hiljattain koin tuntuvan vaihdon keskenämme tuolla jossain. Uskon kirjoittelun tuntuvan molemmissa, sen vaan aistii eri lailla. Jäin miettimään kuinka hienoa olisi ollut, kun olisi voinut jatkaa viestittelyä muualla kuin palstalla.
      Ulkonäön merkitys katoaa sisäisesti oikeilla arvoilla olevan kirjoittajan kanssa

    • En ainakaan usko, jos rakatuu pelkästään siihen niin rakastuu vain ominaisuuksiin ja omaan mielikuvaan. Toisaalta, myös sokea ihminen voi rakastua toisen, joten ulkonäkö sinänsä ei varsinaisesti liity rakastumiseen ainkaan tuolaisessa tilanteessa. On kai kokonaisuudesta kiinni, kuten arvomaailmoista, äänestä, kehonkielestä jne.

    • Anonyymi

      Ei ! Mutta olenkin vastaajana vanhempi nainen. Nuorena olisin voinut vastata kenties kyllä?

    • Anonyymi

      Voi rakastua. No minä olen nähnyt rakkauden kasvot ja erityisesti silmät mutta en paljoa puhunut.

      • Anonyymi

        Mikä sun sanat vei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun sanat vei?

        Narsistit. Mutta olen päässyt yli ja opettelen myös kasvotusten keskustelua. Olen alkeet tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistit. Mutta olen päässyt yli ja opettelen myös kasvotusten keskustelua. Olen alkeet tasolla.

        Ahaa, ikävämpi juttu. Positiivistakin on, se että oot päässy yli. Matka jatkuu ja niin edespäin.


    • Anonyymi

      Siihen persoonaan joka on havaittavissa kirjoituksista voi.

    • Anonyymi

      Ei voi rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella. Pitää olla sellainen jonka tyyppisistä pitää, olla suunnilleen samanikäinen kuin itse on ja olla tietyn pituinen ja kokoinen, että edes kiinnostus herää.

      • Anonyymi

        Äläpä, aattelen samoin. Pituutta pitää olla 165,21cm ja painoa 60,321kg. Ikää voi olla 35-50, jos säilyny hyvin. Kengänkoko 38,5. Hiukset vaaleet, siinä olkapäistä 39,21cm alaspäin ulottuvat. Korvanlehdet nipukoilla, muu ei käy.
        Ei saa olla liikaa meikattu, mutta ei liian vähääkään.
        Ihmettelen tässä et on niin vaikee löytää ketään...


    • Voihan sitä rakastua, jos sohii sinne tänne, mutta kyllä se yleensä menee pieleen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Yksipuolisena se ihastuminenkaan ei johda mihinkään. Vaikeneminen on yksipuolisuuden tunnusmerkki.

    • Anonyymi

      Se on sama kuin rakastuisit romaanin päähenkilöön tai rakkauselokuvan tähteen. Kaipaat että joku rakastaisi sinua kuten hän rakastaa kohdettaan. Täyttä utopiaa!

    • Anonyymi

      Ei voi.... sinulla on seksikäs ääni ja tapa, jolla järjestät sanat ymmärrettäviksi lauseiksi on lähestulkoon vastustamaton. Ei voi, todistettavasti yhtään ainutta kirjoitusta ei voi aukottomasti määritellä kirjoittamaksesi. Minulla on pahat harhat, päivä päivältä pahenevat. Kerro pääskysille, että viivyttävät matkaansa Afrikkaan. Voi olla, että tulen mukaan.
      -.sivusta

      • Anonyymi

        ” Kerro pääskysille, että viivyttävät matkaansa Afrikkaan. Voi olla, että tulen mukaan.” Mikäs syksyntulossa tympäisee?


    • Anonyymi

      no en usko että rakastua voi, mutta ihailla varmasti niin kuin nyt usein tekee jos joku on hyvä jossain, tai tarkoitatko että puhuttelisi juuri sinua siinä jotenkin persoonallisesti, ymmärtäen sinusta jotain tähdellistä tuon välisenne tekstittelyn kautta, silloinhan olisit itse tuonut itseäsi ymmärrettävästi esiin, ja se olisi siis pohjimmiltaan itsetyytyväisyyttäkin

    • Minä ainakin haluan nähdä ensin, ennen kuin voin ihastua. Olen niin visuaalinen ihminen ja esteetikko. Ihastuminen on automaattinen juttu, johon ei voi itse vaikuttaa.

    • Anonyymi

      On hyvin eteviä kirjoittajia, jotka heittävät verkkonsa mahdollisimman laajaam kohdeyleisöön ja nimenomaan naispuoliseen.
      Naisten-ja äitienpäivinä kiittävät ja ylistävät. Luovat mielikuvaa yksinäisestä, hylätystä jopa omaa äitiä kaipaavasta orpopojasta samassa lauseessa.
      Esim Omaa äitiäni en voi enää kiittää, muttä poikani äitiä, missä tahansa hän nyt onkaan, kiitän suurimman aarteeni minulle lahjoittamisesta.
      Sitten laittaa eläinten pentujen kuvia tekstein No, onpas söpö. Voiko söpömpää ollakaan.
      Tämä raumalainen varatuomari paljastui linnakundiksi, joka istui vaimosta kuoliaaksi kuristamisesta.
      Isokokoisen Airedaleterrierrin oli potkinut ja hakannut veriseksi kasaksi huumepäissään.
      Eli ihanien tekstien takana on raaka ihmispeto.
      Älä ikinä usko pelkkiä tekstejä. Ihmiset ovat taitavia huijareita ja häikäilemättömiä mielikuvien luojia.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä kirjoitus. En ymmärrä miten naiset voivat olla niin vietäviä rakkauden nälässään. Auervaarat ja kreivit vievät vain rahat, joten heistä ei ole paljon haittaa. Mutta sitten on näitä väkivaltaisia tapauksia, jotka etsivät uhrinsa netin välityksellä!


    • Anonyymi

      Voi koska tällöin ihminen rakentaa loppukuvan ihmisestä omien toiveidensa mukaisesti mielikuvista. Hän rakastuu siis 80% omiin mielikuviinsa, ja loput 20% perustuu tekstiin joka voi olla varsin valheellista sekin. Tähän perustuu huijareiden tekniikka. Luodaan mielikuva joihin vastapuoli rakastuu ja tämän jälkeen rahastetaan.

      Netistä löytyy kyllä oikeita ihmisiä, mutta kannattaa käyttää järkeä ja yrittää tavata ihminen oikeasti mahdollisimman nopeasti. Tällöin kuva on realistisempi. Lisäksi näkeminen on pitkien tarinoiden jälkeen usein shokki kun tekstin takaa paljastuukin arkinen ihminen joka on aivan erilainen kuin se aivojen luoma ihanne. Realismia kuvittelun sijaan.

    • Anonyymi

      Ei voi!
      Ei voi edes niin, että näkee ulkonäön jostakin tinder kuvasta (joka sekin voi olla tekaistu). Just luin uutista, jossa nainen oli jutellut tinderissä ja siirtynyt whatsupin puolelle. Viestejä oli kertynyt 1500 ja ne eivät olleet mitään kuviteltuja anonyymiviestejä. Kun he sitten tapasivat mies harjoitti väkisin väkivaltaista sexyä, jopa kuristi naista usempaan kertaan. Siihen loppui romanttiset haaveet ja tuli oikeusjuttu. Ja näitä vastaavia tapahtuu paljon joutumatta uutisiin/oikeuteen, kun naiset häpeävät asiaa.

      Eli jos pääsette tapaamisasteelle nettituttavan kanssa, niin katsokaa että tapaamispaikka on julkinen ettekä joudu mihinkään yksityistilaan kahden kesken ennenkuin olette kunnolla tutustunut. Ja mitä tulee haaveisiin palstalaisen kansa suhteilusta, niin miten voitte edes sellaisen alkaa anonyymit keskenääm. Tietämättä oikeaa nimeä/sukupuolta. Eihän täällä voi yhtään tietää kenen kanssa juttelee. Useimmilla on lisäksi joku tietty henkilö, jota kaipailee. Kun joku innokas huuhelo tulee kärkkymään "linjoille" niin tämä voi erehdyksessä keskustella väärän henkilön kanssa luullen häntä kaipaamakseen. Täällä on muutenkin sekavaa, niin vähiten tänne kaivataan noita väliinhuutajia!

    • Ei voi. Toki jos on läheisriippuvainen tai muuten psyyke "herkillä" saattaa tuollainenkin olla mahdollista. Terveessä ja ns. oikeassa rakkaudessa on kyse paljon muustakin kuin kirjoitustavasta, ja ulkonäkö kuuluu oleellisesti siihen kokonaisuuteen, jos siis kyse romanttisesta rakkaudesta, vaikka ei tärkein seikka olekaan.

    • Anonyymi

      Yksityisellä toimivat pariterapeutit hierovat käsiään, kun kaikki nämä palstaihastuneet tulevat vastaanotolle kysellen, eikö anonyymi palstarakkaus ollutkaan siis sitä aitoa rakkautta? Kyllä meitä on moneen junaan, ei muuta voi todeta.

      • Anonyymi

        Voi voi, kun suurin osa täällä kirjoittavista on tavannut ihastuksensa ihan muualla kuin palstalla. Sinä olet tainnut jäädä junista asemalle.


    • Anonyymi

      Totta kai. Moni rakastaa Martinaa tämän takia.

    • Anonyymi

      Voi kun voikin. Olen palstaihastukseni kanssa parisuhteessa ja meillä on yhdessä perustettu perhe. Oltu yhdessä vuodesta 2010. Kyllä jos on ihmistuntemusta, intuitiota ja rehellisiä molemmat on mahdollista. 6 kk kirjoiteltiin, sitten tavattiin ja viikko tapaamisesta asuttiin jo yhdessä ja yhä asutaan. Ja on rakastuttu taas uudestaan toisiimme. Kyhnätään kuin puput toisissamme. 🥰

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Niin minäkin nauran näille " ei voi " väitteille yhtä makeasti. 😁


      • Anonyymi

        Sinä troIIaat. Kukaan hyvässä suhteessa elävä ei vietä aikaa tällaisilla palstoilla. Ei ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä troIIaat. Kukaan hyvässä suhteessa elävä ei vietä aikaa tällaisilla palstoilla. Ei ole mahdollista.

        En vietäkkään, joskus käväisen. ☺️


    • Anonyymi

      Ehkä hyvin nuori ihminen voi kuvitella rakastuneensa johonkin toiseen henkilöön, pelkillä kirjoitusten lukemisella. Tuskin enää vanhempi, joka on kokenut jo muutaman pettymyksen. Eikä se nuorempikaan ole oikeasti rakastunut; pelkästään ihastunut, mutt mistäpä hän sen tietäisi, jos ei kasvotusten ihastustaan tapaa.

      Tiedän kyllä tuon ensi-ihastumisen tunteen, sekin saattaa olla toisinaan voimakas ja olen itsekin kuvitellut joskus tunnetta rakkaudeksi... kunnes totuus iskee vasten kasvojani. Se miten tärkeä ja rakas se toinen ihminen on ollut ja hetkessä huomaa olleensa ainoastaan vain hetken hurmaa, tai olevansa se joka turvaa seksin puutteen aina tarvittaessa, pitää talouden siistinä, pesee pyykit ja tiskaa tiskit!

      Siinä kohtaa viimeistään on ero tullut, hankkikoot astiain- ja pyykinpesukoneet, ostakoot valmisruokansa ja lämmittäkööt mikrossa. Viikkosiivoojankin saa tilattua, jos on varaa maksaa palvelusta. Niin ja Bubeista löytyy arvattavasti aina sängynlämmittäjä muutamalla drinksulla, tai on itsensä kaltaisia irtonumeroiden harrastajia tuttavapiirissä. Taitaa olla nykyään muoti-ilmiö parinvaihto!

      Sänkyleikit kuuluu ainoastaan parisuhteessa oleville (minusta) ja jos sitä pykälää toinen osapuoli menee rikkomaan... Se suhde oli sitten siinä; hyvästi!
      Ilman suurempia selittelyitä; ei ole mitään mieltä kiertää puukkoa haavassa!
      Mulle on muutaman kerran käynyt noin, enkä vieläkään ole valmis nielemään "ylpeyttäni"... Kuten toinen osapuoli asian on nähnyt; pikku hairahdus ainoastaan.

      • Anonyymi

        Om kokemukseni on tuon iän suhteen nimenomaan päinvastainen. Nuorena en olisi ihastua kirjoittelemisen perusteella, mutta vanhempana ja aikuiseksi kasvaneena se naamatusten näkeminen ei ollut enää niin ehdoton vaade. Juuri tuosta syystä, kun oli jo elämää nähnyt ja tajunnut ja oppinut, ettei se naamatusten kohtaaminen takaa mitään toisen tuntemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Om kokemukseni on tuon iän suhteen nimenomaan päinvastainen. Nuorena en olisi ihastua kirjoittelemisen perusteella, mutta vanhempana ja aikuiseksi kasvaneena se naamatusten näkeminen ei ollut enää niin ehdoton vaade. Juuri tuosta syystä, kun oli jo elämää nähnyt ja tajunnut ja oppinut, ettei se naamatusten kohtaaminen takaa mitään toisen tuntemisesta.

        Nuorena olit kaunis
        Ja sittekun rupsahdit on helpompi kirjoitella vai miten se meni ?


    • Anonyymi

      Ihastua ehkä tokikin voi ja jos on pitkään kirjoitellu ja kumpikin on avoimesti kertonut itsestään toinen toiselle voi ehkä jopa rakastua mu silti kannattaa varautua siihen että selviää jossain kohti että toinen ei olekkaan ollut täysin rehellinen niin ei välttämättä tarvitse si pettyä ainakaan niin kovin ja on helpompi siirtyä elämässään eteenpäin

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä voi. Treffipalstalla oli miehestä kyllä kuva, mutta nimenomaan miehen kirjoitustyyliin ihastuin ensimmäisenä, kun hän minuun otti yhteyttä ensimmäisenä. Ajattelin heti, että tälle nyt ainakin vastaan, vaikutti niin suloiselta. Ja kirjoittikin minulle ennen kuin oma profiilikuvani oli edes julkaistu. Kun vaihdeltiin enempi kuulumisia, olin jo nopeasti ihan rakastunut, 3 päivää tais mennä, niin olin täysin hullaantunut. Nyt ollaan oltu 10 v oikeasti tosi onnellisesti naimisissa ja meillä on kolme lasta. Edelleen ollaan rakastuneita!

    • Anonyymi

      Helpostikin voi. Olen kirjoitellut kakkajuttuja tänne kohta viisi vuotta, ja olen valtavan ihastunut itseeni ja juttuihini. Tuskin kukaan muu, mutta tämä on hyvä olotila...

      T: Kakkatuusa-Salis

    • Anonyymi

      No ei voi! Vaikka SF -elokuvissa näin käy, nainen lukee miehen lähettämää kirjettä, jossa hän kertoo itsestään ja kertoo leveillrn totuuttakin muunnellrn, jotta nainen Rakastaisi häneen ja monesti SF elokuvassa näin käykin.

      Tai Amerikkalaisessa vanhassa elokuvassa.

      Mutta ei käy koskaan , Todellisuudessa

      Sillä ihmisen puheesta saa selville paremmin , että Valehtelee jo toinen vsi ei äänensävy ja ilmeet paljastavat sen.

      Ja mitä kauemmin on tutustunut toiseen , sitä enemmän saa selville Hänen todellisen luonteensa.

      Tietysti , sitä kemiaa ei voi unohtaa, jota syntyy kun Rakastuu toiseen siinä Rakkauden huumassa kyllä unohtuu kaikki muu.

      Mies kyllä osaa puhua lämpimiä ja nainen Sydän lepattaen sanoo vai huokaillen , että" Oi! Ihana miten romanttista"!

    • Anonyymi

      Näitä lukiessa huomaa hyvin miten erilaisia eri ihmisyksilöt ovat. Tässä oikein alleviivautuu se, että kannattaa ehdottomasti toimia sen oman tuntemuksensa mukaan ja mikä itsestä tuntuu hyvältä. Ei saa antaa toisen painostaa itseään kumpaankaan suuntaan (vaikka näistä teksteistä kyllä saa sellaisen tunteen, että pikaista tapaamista haluavat olisivat kaikki kärkkäämpiä vaatimaan, mutta ehkä toisinkin päin voi olla).

    • Anonyymi

      Jos elämäsi on pinnallista ulkokuoren etsintää ota lääkkeet ja juokse järveen . Ihminen on enemmän kuin näkyvä osuus .

    • Anonyymi

      Eikö tuo nyt olisi sama, kuin se, että rakastuisi jonkun kirjan päähenkilöön? Kaikkea sitä kuuleekin.

    • Anonyymi

      Voi. Tutustuin omaan puolisooni netissä ilman, että tiesin miltä näyttää. En välttämättä olisi kuvan perusteella ollut kiinnostunut, mutta jutut ja huumori sai kiinnostumaan. Kohta 10v oltu yhdessä.

    • Anonyymi

      Kerran jossain ajankohtaisohjelmassa oli nainen, joka oli rakastunut Eiffel torniin ihan romanttisesti ja intohimoisesti. Ihmisen pää on niin rajaton ja sekava, että kaikki on mahdollista. Onko se sitten rakkautta vai pakkomielle, sitä pitää kysyä ammattilaisilta.

    • Anonyymi

      Tietenkään ei voi rakastua, mitä tahansa se merkitseekään.

      Muutamien viestien vahtamisen jälkeen voi helposti päättää siitä haluaako nähdä oikeassa elämässä.

      Valtaosa kaikista netti-hahmoista on vedättäjiä, mitä erilaisimmin motiivein.

    • Anonyymi

      Tottakai voi. Olen kokenut sen.

      • Anonyymi

        Ei voi rakastua, mutta helposti voi erehtyä luulemaan että rakastuu tai että on kokenut niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi rakastua, mutta helposti voi erehtyä luulemaan että rakastuu tai että on kokenut niin.

        Lisvästi sanoen omahyväistä kuvitella vovanta määritellä mitä joku toinen tuntee tai määritellä hänen tunteensa kuvitelmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisvästi sanoen omahyväistä kuvitella vovanta määritellä mitä joku toinen tuntee tai määritellä hänen tunteensa kuvitelmaksi.

        Ei ole mahdollista toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella, tietämättä toisen ulkonäköä, tai mitään muutakaan hänestä. Mutta aina on mahdollista tehdä niin hullusti että uskoo kaiken mitä joku anonyymi kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdollista toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella, tietämättä toisen ulkonäköä, tai mitään muutakaan hänestä. Mutta aina on mahdollista tehdä niin hullusti että uskoo kaiken mitä joku anonyymi kirjoittaa.

        Tuo nyt kertoo vain sinusta, että ulkonäkö on olennaisin juttu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä voi. Mutta rakastuminen ja rakastaminen ovat myös sitten kaksi eri asiaa.

    • Anonyymi

      Näköjään.

    • Anonyymi

      EI TODELLAKAAN. VANHAT SANOVAT ETTÄ MULUKULLA SIEMENET SISÄÄN VAAN.

    • Anonyymi

      En ole ihastunut mutta yks tyyppi huumorillaan saa minut tuntemaan hänestä et olemme tunteneet joskus aikaisemmin ja kauan.
      Se puhetyyli on niin tuttua.

    • Anonyymi

      Ihastua tai rakastua voi, mutta rakkauteen siitä on pitkä tie.

    • Anonyymi

      Ihastua voi. Rakastuminen vaatii vähän enemmän. esim. Tietää toisen hyvät ja huonot puolet ja silti rakastaa. Ym. Et taida tietää edes nimeä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe