Nakluan 2010 se siinä piipityspärränny.

Thaimaa ja väkivalta
Nakluan-VM
11.9.2017 22:07

Tämä tarina on tosi.
Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harmittaa, mutta miehiä viihdyttää.
Harrastin budolajeja jo ennen yläastetta.
Olin sitä ennen koulukiusattu, mutta se loppui siihen kun lopetin sen väkivallalla pistäen homman överiksi ja jouduin vaihtamaan koulua.
Pistin myös väkivaltaista 5 vuotta vanhempaa iskokokoista veljeäni turpaan 13 vuotiaana kun tämä kävi päälle.

Opin silloin jo että väkivalta lopettaa vittuilun.
Se jäi vähän päälle.
Maine kasvoi enkä voinut ottaa riskiä tappiosta vaan tein kaikkeni.
Siihen kuului se että löin ensin jos vaaran merkit oli ilmassa.
Makselin muutamat nenät ja leukaperät, sain 2 x reilun vuoden ehdonalaisen tuomion ja muhkeita sakkoja.
Olin siis väkivaltainen.
Ei sitä voi kieltää.

Budolajit vaihtui Muay Thaihin jo heti 90 luvun alussa.
Rauhotuin, perustin perheen enkä joutunut enää kovin usein tappeluihin kadulla tai baareissa, mutta silloin kun jouduin niin matsit päättyi aina yhteen lyöntiin.
Meikäläisen potku rikkoo edelleenkin harjaantumattomalta sisäelimet ja kylkiluut.
Treenaan noin 4 x viikossa edelleen vaikka ikää on jo yli puoli vuosisataa.

Niin... Thait kunnioittaa isokokoista thainekkari-farangia kummasti.
Varsinkin kun tietävät historian Bangkokista.
Monia typsykän kavereita on tullut opetettua opettajan asemassa.

Olen joutunut koko 12 vuoden aikana tappelemaan Suomessa kadulla vähintään 50 kertaa.

Kokoni ja kykyni vuoksi minua ei koskaan tosin juuri missään mestoissa edes koeteta kusettaa missään päin Thaimaata, mutta oravannahoille käy helposti toisin.
Pattayalla minut tietää kaikki.
Voin olla liikkeellä vaikka ilman rahaa ja silti kaikki toimii ja poliisitkin pokkaa.

2

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

63 vuotiaan perheenisän Sensukan lauantairieha Chiang Maissa on alkanut suomikaksnelosella. Tulossa kiva ilta itsensä kanssa.

• Joo kaikki tietää, ainakin omat kloonit ja poliisitkin pokkaa .... dingdong ja tuut tuut.

"Pattayalla minut tietää kaikki.
        Voin olla liikkeellä vaikka ilman rahaa ja silti kaikki toimii ja poliisitkin pokkaa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      22
      3914
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      90
      1924
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      90
      1319
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1291
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1149
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      55
      1052
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      194
      1030
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      932
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      896
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      143
      859
    Aihe