Tiukka esinahka

Anonyymi-ap

Tapahtui 70 luvun lopulla, maaseudulla, saunassa, siskon kanssa. Itse olin 14 v ja sisko 17v. Oltiin oltu oikeastaan aina kahdestaan saunomassa, siitä lähtien kun osattiin itse hoitaa turvallisesti pesuvedet saunapadasta pesulämpöiseksi. Lauteet oli L malliset, sisko istui pidemmällä puolella, että nähtiin toisemme helposti ilman kummempia kurkotteluja. Sisko näki vielä helpommin minun jalkojen väliin kun olin siinä lyhyemmällä puolen ihan lähellä. Minä näin siskolta tissit ja karvatupsua jälkojen välistä. Joku tissien alta hien pyyhkäisy tai muu liike, sai tissit heilahtamaan puolelta toiselle. Se aiheutti minulla yllättäen ensin kevyen puoliseisokin teinpojan pippelissä, ja kun sisko alkoi katsoa, mitä nyt tapahtui, niin sitten jäykistyi kokonaan. En ennättänyt edes yrittää piilottaa seisokkia. Katsoin siskoa silmiin häpeillen ja kerroin mikä sen aiheutti. Eihän se auttanut muuta kun istua pili pystyssä, vielä kun sisko sitä katseli moneen otteeseen. Sitten kysyi että " miksei sinulla tule näkyviin se sileä kiinteä osa, terska, vaikka on jäykkänä". Pyysin lähemmäs ja näytin, että tuolla sitä pikkuisen näkyy, esinahan poimun välistä. Mutta kun esinahka on niin tiukka ettei pääse luisumaan terskan yli. Aloin sitten vetämään sitä taaksepäin, että sisko näki mitä tarkoitin. Eikä terskaa näkynyt sen enempää vieläkään. Kun siinä pidin esinahkaa taaksepäin vedettynä, sisko kysyi että, " voisinko auttaa tuosta kärjestä vetämällä myös, jos se pikkuhiljaa venyisi kun varovasti aloitettaisiin? ". Tottakai annoin luvan. Minä pidin juuresta kaksin käsin kierällä, ja sisko otti kiinni esinahasta terskan kohdalta, ja alkoi vetää hitaasti alaspäin. Näki ja tunsi kun esinahka antoi myöten ja terskaa tuli pieni pala näkyviin. Sitte alkoi kipu olla niin kovaa, että täytyi lopettaa. Esinahka oli aivan kirkkaan punainen. Kysyin josko voitaisiin näin saunomisen yhteydessä yrittää lisää myöhemmin, kun tuntui jotakin tapahtuvan jo ensimmäisellä kerralla. Lupasi sen, kunhan muistuttaisin. Sitä muistutusta ei paljoa tarvinnut, koska joka kerta kun mentiin saunomaan, ja alkuvalmistelut oli tehty, istuttiin lauteille, niin minulla alkoi pili jäykstyä ensin vähän, ja pikku huomion jälkeen kokonaan. Jatkettiin venytystä hiljaa hivuttamalla. Ja se viikon tauko antoi aikaa palautua, ettei ollut kipua. Alulsi venytettiin tuohon tyyliin mitä ensimmäisellä kerralla. Ja joskus sitten sisko keksi, että työntää sormea terskan ja esinahan väliin ilman että vedetäänkään sitä alaspäin. Se venytti enemmän hieman alempaa myös. Eikä ottanut niin kipeää kun suora alaspäin vetäminen. Tätä venytystä jatkettiin useita kuukausia, kerta viikkoon. Ensin saatiin terska kokonaan näkyviin. Se jo saavutus. Venytystä jatkettiin vielä siitäkin, että lopuuksi saatiin esinahka aivan alas. Siinä meni pitkään kun terskan alapinnassa oleva kiinnitys poimu, ( mikä lie nimeltään) oli niin tiukka, että veti terskan päätä ja virtsaputken aukkoa alaspäin. Lopputulos kumminkin aika hyvä. Nyt esinahka luistaa vaivatta terskan päältä. Itse en saanut koko aikana siemensyöksyjä kun saunassa oltiin. Muutama päivä meni aristellessa ja sitten viikolla tyydytin itseäni. Siskon ajatuksia en tiedä, mutta monesti nännit alkoi kovettua ja näkyä selvemmin. Ja käsi kävi pyyhkäisemässä jalkovälistä kun oli sen kerran kipukynnys saavutettu ja venytys lopetettu.

2

3833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten juttu silloin jatkuin...menittekö pidemälle siinä...runkkasko sisko sinua ?

    • Anonyymi

      Rakasta lähimmäistä, mutta älä jää kiinni.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe