Oot leuhka

Anonyymi-ap

ja ihan s***anan itteäs täynnä. En kyllä millään ymmärrä miksi. Oli ihan jees olo siihen asti taas että sun omahyväisen naaman näin. Kukaan toinen herättänyt koskaan niin paljon antipatioita. En tiedä mitä on täytynyt tapahtua, että olet tuollainen. Ihan just sen takia haluan täältä hyvin kauas, ettei tarvitsisi koskaan enää nähdä. Sulla en tee mitään.

89

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nii oot

      Leso

      Huomenta kulti

      Taianpa lähtee lenkille

    • Anonyymi

      Olipa karu teksti.

      • Anonyymi

        Karut on myös tunnelmat, jotka hän loi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karut on myös tunnelmat, jotka hän loi.

        Mitä on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karut on myös tunnelmat, jotka hän loi.

        Ikinä kukaan muu kohdellut niin ylimielisesti, kuin hän. Tuskin edes tajuaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikinä kukaan muu kohdellut niin ylimielisesti, kuin hän. Tuskin edes tajuaa sitä.

        Ok, harmi että tunnet noin. Toivottavasti kerrot hänelle noista tunteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, harmi että tunnet noin. Toivottavasti kerrot hänelle noista tunteista.

        Ei ole minun tehtäväni yrittää herätellä ihmistä, joka elää sellaisissa suuruusharhoissa. Toisille voi sanoa mitä vaan ja kohdella kuinka tahansa. Ei hän sitä näe itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun tehtäväni yrittää herätellä ihmistä, joka elää sellaisissa suuruusharhoissa. Toisille voi sanoa mitä vaan ja kohdella kuinka tahansa. Ei hän sitä näe itse.

        Kannattaa mainita asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on tapahtunut?

        Sairasta kommentointia! Katso, ku ketään et väkisellä saa, koska toinen on varattu, niin lopeta toi hulluttelu! Aiotko väkisellä tunkeutuja toisen elämään, eihän se käy mitenkään, haehan sinne hoitolaan! Siellä paranet!


    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa omaa kuvaa peilistä ja tutustua niiden omien tuttujen hyvään elämään. 💓❣️🥰❤️💝🌷 Näin vinkiksi, yleensä menee näin jos on varaa muita haukkua niin ensin tarkistetaan oma itsensä läpikotoisin ja sitten ne jotka syyttää 🌷💝🥰❣️💓

      • Anonyymi

        ” Näin vinkiksi, yleensä menee näin jos on varaa muita haukkua niin ensin tarkistetaan oma itsensä läpikotoisin ja sitten ne jotka syyttää ”
        Niin, tässä linjassa se kai pitkälti menee ja ainakin pitäisi mennä- ensin tarkistetaan oma itsensä. Waumoment.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Näin vinkiksi, yleensä menee näin jos on varaa muita haukkua niin ensin tarkistetaan oma itsensä läpikotoisin ja sitten ne jotka syyttää ”
        Niin, tässä linjassa se kai pitkälti menee ja ainakin pitäisi mennä- ensin tarkistetaan oma itsensä. Waumoment.

        Totta kai tiedän, että minussa on vikaa kun olen ollut kiinni tuollaisessa ihmisessä. Hän on nostanut pintaan omat vanhat traumat ihan lapsuudesta saakka. Aina sieltä syvältä sisältä syitä löytyy kun penkoo, että miksi on suostunut tuollaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai tiedän, että minussa on vikaa kun olen ollut kiinni tuollaisessa ihmisessä. Hän on nostanut pintaan omat vanhat traumat ihan lapsuudesta saakka. Aina sieltä syvältä sisältä syitä löytyy kun penkoo, että miksi on suostunut tuollaiseen.

        Jassoo vai niin


    • Anonyymi

      Käy kelle vaa

    • Anonyymi

      Kuka kenet hylkää vai ovatko molemmat hylättyjä.

    • Anonyymi

      Eväiden syytä, koska olet mitä syöt vai mitä? https://youtu.be/vjno0X3Uepw

      • Anonyymi

        Ja ennenkaikkea kenen kanssa syöt ja juot ja kenen juomia juot niin niiden lauluja laulat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ennenkaikkea kenen kanssa syöt ja juot ja kenen juomia juot niin niiden lauluja laulat.

        Eli tarkoitat ilmeisesti sitä sanontaa, että seura tekee kaltaisekseen, joten olet sitten itsekin leuhka vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ennenkaikkea kenen kanssa syöt ja juot ja kenen juomia juot niin niiden lauluja laulat.

        Huono klangi tässä


    • Anonyymi

      Jospa kyse onkin herkkyydestä? Ujo on hän kenties?

      • Anonyymi

        Minä se ujo olen ja kavahda tuollaista käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se ujo olen ja kavahda tuollaista käytöstä.

        *Kavahdan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Kavahdan

        Kerro nyt rehellisesti millaisena näet itsesi ja tuohon että tiedät muille naisille tehneen tuota niin onko sinulla ajatus siitä vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt rehellisesti millaisena näet itsesi ja tuohon että tiedät muille naisille tehneen tuota niin onko sinulla ajatus siitä vain

        Miksi sinulle täällä lähtisin todistelemaan? Minulle riittää, että tiedän. Ei tämä ole mikään oikeudenkäynti. Minä puran täällä tuntojani ja yritän päästä jaloilleni. Vähän ymmärrystä olisin häneltä kaivannut. Kauniisti ajattelin hänestä vuosia, vaikka tosiasiat puhuivat puolestaan. Annoin mahdollisuuksia ja hän käytti ne niin, että toisti samaa kaavaa kohdallani. Viesti oli aina selkeä. En merkinnyt mitään, tunteillani ei ollut mitään arvoa ja minulle sai sanoa ja tehdä, mitä sillä hetkellä huvitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt rehellisesti millaisena näet itsesi ja tuohon että tiedät muille naisille tehneen tuota niin onko sinulla ajatus siitä vain

        Johan ollaan jännän äärellä. Päivän provoa ellen jo loppuviikonkin veikkasin näet jo aamulla


    • Anonyymi

      Jos ihminen on nähnyt esirippusi taakse ,ja huomannut että parempi antaa olla . Ei siinä ole leuhkuuden kanssa mitään tekemistä .

      • Anonyymi

        Tämä vaatii jo tarkennusta. Minkä esiripun taakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vaatii jo tarkennusta. Minkä esiripun taakse?

        Tai mitä siellä on nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mitä siellä on nähnyt?

        Tuollaista epämääräistä en ota vastaan, vaan anna tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vaatii jo tarkennusta. Minkä esiripun taakse?

        Siinäpä mieti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä mieti.

        Eli mielestäsi sillä toisella ei ole ihmisarvoa, kun oikeutat hänelle vuosikausia tehdyt asiat? Sen takia, että hänellä on esirippu. Viittaat johonkin teatteriin hänen kohdallaan? Vihaan kaikkea kulissia, elin lapsuudessa sen. Ja maksoin siitä kovan hinnan. Tiedätkö yhtään mistä puhut?!


      • Anonyymi

        No millai se sinä oot niitä toisten esirippuja availlut? Ja jos et pitänyt näkemästäsi niin eikö se ole sillä hyvä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä mieti.

        Taitaa taasen tää teksti olla sen kolmannen osapuolen kiusaamista, ku ei ole saanut sitä toisen puolisoa itselleen tää mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No millai se sinä oot niitä toisten esirippuja availlut? Ja jos et pitänyt näkemästäsi niin eikö se ole sillä hyvä sitten?

        Luulen suihkuverhoksi tätä esirippua. Jotkut vaan näkee riman yli ,ali ja vähän sivuillekin, oliskohan sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen suihkuverhoksi tätä esirippua. Jotkut vaan näkee riman yli ,ali ja vähän sivuillekin, oliskohan sitä?

        Joo paljon ei nähtävää varmaan kenenkään saa-osastolla tms


    • Anonyymi

      Voi mennä aikaa, että pystyn antamaan itselleni anteeksi. Anteeksi sen, että annoin kohdella itseäni väärin. Tiedän tasan tarkkaan mitä minussa on pielessä, kun vedän puoleen tietynlaisia ihmisiä. Olen saanut elämälleni vakaamman pohjan ja turvallisia ihmissuhteita myös. Silti minulla on heikko kohta, tuo ihminen.

      Lähtenyt aina uudestaan yrittämään hänen kanssaan. On ollut sisäinen "pakko" katsoa, jos jokin muuttuisi, kun tunteita on kuitenkin ollut häntä kohtaan. Vähän on harmittanut joskus, kun joku mukava on lähestynyt, mutten ole voinut muuta kuin torjua. Minulla on ollut tämä asia kesken, enkä halua loukata ketään. Olen varmasti loukannut kuitenkin. En ole käyttänyt muita laastareina, koska se olisi väärin. En aina tietenkään ole osannut ajatella näin, on minulla ollut joskus vuosia sitten ihmissuhteita, jotka ovat ollut joihinkin tilanteisiin vaan sopivia ja siten itse syyllistynyt myös hyväksikäyttöön.

      Tämä oma tuska on saanut ajattelemaan oikeaa ja väärää. Ihmissuhteita ei pidä aloittaa heppoisin perustein. Joskus helpotti se, että näin sen, että olin kasvanut kieroon nuorena. Ja että en ollut syyllinen siihen, että se oli päässyt tapahtumaan. Mutta tämän päivän valinnoista ja tekemisistä olen vastuussa, koska on annettu ymmärrys. Se on lahja, että on saanut kyvyn nähdä asioita itsessään, vaikka se on tuottanut suunnatonta tuskaa.

      Niin suurista tunteista kuitenkin ollut kyse, että on ollut "pakko" katsoa voisiko nyt tulla jostain jotain. Odottanut sitä vastausta. En tiedä kuinka pitkälle olin ajatellut mennä, en vaan tällaista osannut enää odottaa. Ajattelin, että kestän kokemukset paremmin jo kokeneena. En nauti siitä, että olen hänestä tällaiseen sävyyn kirjoittanut. Toivon vain, että tämä kokemus riittäisi nyt, eikä tarvitsisi olla niin "hölmö" että lähtisi vielä kokeilemaan ja satuttamaan itseään.

      Ajattelin viime kerralla kyllä jo, että nyt joudun yksin ja ihan itse vastaamaan siitä, miten minulle käy. Jos lähden siis uudestaan. Mutten osaa suoraan antaa vastausta siihen, että miksi olen lähtenyt. Olen vaan nähnyt hänet jonain, joka on jollain lailla kaikkein sopivin. Ja olen ajatellut, että joistain perustavaa laatua olevista asioista ajattelemme aika samoin. Ymmärrämme jotkin asiat täysin samoin, ilman että tulisi väärinymmärryksiä tai olisi tarvetta selitellä. Myös tuon asian johdosta olen nostanut hänet jalustalle. Enkä suotta.

      Vaikka meistä ei tule mitään, niin en voi kiistää sitä, että hänessä on myös jotain joka on hyvää ja oikein. Enkä ole halunnut kategoroida häntä mihinkään. Olen vain toivonut ja rukoillut asiaan selkeyttä ja että pääsisin vapaaksi tai päätyisimme yhteen. Sen voin sanoa, että pelkkään yksinäisyyden tunteen helpotukseen en ole häntä käyttänyt. Riitaa ja vihanpitoa en kestä. Sen tiedän että kaikki tunteet ovat arvokkaita ja tarpeellisia, niissä kaikissa ei vaan ole aina hyvä elää kauaa. Olen useimmiten pyrkinyt sopuun, kaikki ei vaan ajattele samoin.

      Ap

      • Anonyymi

        Minulle voi aina soittaa. Saisin kertoa oman näkemykseni, ja vähän itsestäni. Sinua kaikkein vähiten haluan loukata, koska arvostan sinut korkealle. Sanotaan, että vihataan totuuden kertojaa: kenties olen onnistunut tietämättäni ja tahtomattani herättämään muistoja kipeästä lapsuudestasi, kenties tietämättäni onnistunut tuomaan alitajunnasta tietoisuuteen sinne hautaamiasi ikäviä puolia, joita nyt inhoat ja inhoat, että ne esille tulivat - mieluiten olisit halunnut jatkaa elämääsi vuosikymmeniä hellimässäsi harhakuvitelmassa. En tiedä mikä on totuus, sen yksin sinä tiedät. Minua turhaan vihaat - ei ole mitään sinua vastaan. Mutta soita, ufon kanssa en halua keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle voi aina soittaa. Saisin kertoa oman näkemykseni, ja vähän itsestäni. Sinua kaikkein vähiten haluan loukata, koska arvostan sinut korkealle. Sanotaan, että vihataan totuuden kertojaa: kenties olen onnistunut tietämättäni ja tahtomattani herättämään muistoja kipeästä lapsuudestasi, kenties tietämättäni onnistunut tuomaan alitajunnasta tietoisuuteen sinne hautaamiasi ikäviä puolia, joita nyt inhoat ja inhoat, että ne esille tulivat - mieluiten olisit halunnut jatkaa elämääsi vuosikymmeniä hellimässäsi harhakuvitelmassa. En tiedä mikä on totuus, sen yksin sinä tiedät. Minua turhaan vihaat - ei ole mitään sinua vastaan. Mutta soita, ufon kanssa en halua keskustella.

        Haluaisin, että olisit oikea henkilö. Vaikutat kultaiselta. Mutta minusta tuntuu, ettei hän pysty ottamaan vastaan murheitani. Hän on ilmaissut sen, ettei kestä kuulla asioistani. Ja kyllä minä sen ymmärrän. Ja kun harvoin tavataan, en halua kaataa omia murheitani hänelle. Hänellä on oma taakkansa. Olin ajatellut näkemisemme menevän ihan toisella tavalla. Piti heittäytyä, olla rennosti ja viettää hauska ilta. Mutta jostain syystä en pystynyt. Olemuksestani varmasti näkyi kauas huonovointisuuteni ja väsymykseni. En olisi sitä halunnut.

        Haluaisin omista murheistani pois. Tuntuu että elän jossain itsekeskeisyyden vankilassa. Vietän paljon aikaani yksin ja opettelen vielä yksineloa. Vaikka siis olen asunut pitkään jo yksin. Haluaisin saavuttaa tilan, jossa olisi turvallista ja hyvä olla ihan yksinkin. Tekisin asioita joista pidän. Nyt olen lähinnä lamaantunut ja kaipaan lohduttavaa syliä. Ihan täydellistä olisi, jos saisin joskus lohtua ja olkapään, johon itkeä. Mutta en lähde näitä tavoittelemaan, koska ne olisivat vaatimuksia ja vaatimuksista seuraa pettymys.

        En ikinä osannut varautua siihen, että ne kaikki asiat nousee sieltä pintaan ja saa minut voimaan näin huonosti. Haluan toipua niistä. Mutta en tiedä onnistuuko se yksin. Psykoterapiaan en mene. Se ei auta. Siitä on kokemus jo olemassa. Ehkä pystyn vähitellen käsittelemään nämä pois ja pystyn hyväksymään että näin on käynyt ja jatkan elämääni eteenpäin. Sitä toivon. Ja näen sen mahdollisena. Olen valmis lähes mitä vaan kokeilemaan, että pääsen tästä "kuristuksesta".

        Vaatimuksia ei ole paljon. Haluan elää yksinkertaista ja rauhallista elämää. Nauttia pienistä asioista, joita normaalisti pystyy havaitsemaan.


    • Anonyymi

      Tunnet hänet perinpohjin.

    • Anonyymi

      Muistoja?

    • Anonyymi

      Kävelisitte pitkin puistoja

    • Anonyymi

      Kohden rannan suistoja

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Sovitaan sitten vaikka niin.

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Oliko hää Turuust?

    • Anonyymi

      Kuin sivistyneisyydeltäpakosi olisi alkanut.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe