Tuo katse jäi mieleen

Anonyymi-ap

Hirveästi jäi mietityttämään, kun perjantaina kaupassa vaihdoin aika tunteikkaita katseita erään naisen kanssa (joka näytti mielestäni 100% lesbolta). Siinä katseessa oli jotain. Voi olla että oli pelkkää intohimoa. En tiedä. Hän oli täysin mun tyyppinen, eli vähän maskuliinisempi ja vanhempi kun minä, itse oon femme (mutta kyllä lesbot tunnistaa klaanilaiseksi). Tuehauttavinta asiassa oli se, että hän oli liikkeellä ilmeisesti poikansa ja miehensä kanssa. Parkkipaikalla kävelin vielä ohi ja tuijotus oli äärimmäisen intensiivinen. Hänen miehen oli pakko huomata, tai muuten oli sokea. Olisin varmasti lähestynyt mutta PERHE. Aaarggggggghg. Miksiiiiiiii

12

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas tämmönen kauppafantasia tällä kertaa.. Huoh.

• Anonyymi

Öö? Voitko selventää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö? Voitko selventää?

No näitä kauppafantasioita on kuultu ennenkin, joku nainen tiiraillut yhdessä versiossa hyllyjen välistä jne jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näitä kauppafantasioita on kuultu ennenkin, joku nainen tiiraillut yhdessä versiossa hyllyjen välistä jne jne.

Aaa okei. No mulle nyt kävi niin ja sattui olemaan kaupassa. Eipä mulla muualla oikeen oo mahdollista flirttailla naisille koska en juuri käy missään kun töissä ja kaupassa xD. Ja urheilen mutta ei naama punasena ja hikisenä kehtaa ketään vikitellä.

• Anonyymi

Ehkä ollut bisse?

• Anonyymi

No kannattaako tuommoista jäädä niin kauheasti miettimään, varsinkin kun toisella perhe pyörii siinä jaloissa.

• Anonyymi

No äläpä.. En osaa selittää, jokin siinä vaan kolahti ja todella kovaa. Huoh.

• Anonyymi

En kiinnittäisi huomiota yhteen katseeseen, voi olla ohimennen tullut mielenliike. Tuossa tilanteessa muutenkin turhaa, koska oli ilmeisesti varattu nainen kyseessä.

• Anonyymi

Ei ollut vaan yksi katse. Vaan ihan kunnon tuijotusbattle moneen otteeseen. Sellainen katse, että toivoin tuon toisen osapuolen vievän mut kotiinsa (tai oikeestaan minne vaan) ja loput varmaan arvaatte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut vaan yksi katse. Vaan ihan kunnon tuijotusbattle moneen otteeseen. Sellainen katse, että toivoin tuon toisen osapuolen vievän mut kotiinsa (tai oikeestaan minne vaan) ja loput varmaan arvaatte.

Ok, mutta eihän tuossa tilanteessa voi kehittyä mitään kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, mutta eihän tuossa tilanteessa voi kehittyä mitään kuitenkaan.

Ei niin.. Jään siis vaan dramaattisesti huokailemaan itekseen tänne kotisohvalle

• Anonyymi

Mitä järkee jäädä tota asiaa vatvomaan, kun toisella on perhe ja vielä mies. Elämä jatkuu..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      650
      8783
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3396
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      465
      2387
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      130
      1405
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1395
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1315
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1251
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1167
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1105
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      68
      985
    Aihe