Mitä jos tavisten aivot pettävät yhteiskunnallisen sukupuolileikin takia

Anonyymi-ap

Tavallinen kansalainen ei tahdo paljon asioita elämässä.
Vain perusasioita.
Mutta yhteiskunta lähti outoon kokeilevuuteen,
jossa mies ei ole nainen ja nainen mies.
Taviksen näkökulmasta ei ole kaukana sekoamisen piste.
Miksi, miksi pitää aiheuttaa pahoja olotiloja ja leikkiä sukupuoliroolileikkejä?

5

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä olen sitä mieltä taviksena, ettei mua haittaa, jos joku haluaa jotakin leikkiä, eikä tiedä ollako vai eikö olla, jotakin tai mitä sukupuolta.

Pidän sitä jokaisen omana asiana, jokainenhan päättää itse omista asioistaan, eikä sen pitäisi haitata omaan elämään, minkälainen joku toinen on.
      Näin niinku kiteytettynä oma mielipiteeni.
      Riittää kun tietää omasta itsestään ja pitää huolen omista asioista.

• Anonyymi

Kuule se ei ole mitään leikkiä , joten yritä ymmärtää että heidän elämänsä on totisinta totta jota meillä taviksille ei ole lupa aliarvioida.
        Satun tuntemaan pari ihmistä tästä ryhmästä, et voi edes kuvitella miten heidän elämänsä on ollut rajoitettua siksi että syntyivät erinlaisiksi .
        Joten ihmisen elämän vaikeudet eivät olle leikkiä kenellekään ,kaikilla on omat tuskansa elämässä , siksi on kunnioitettava ihmisiä juuri ihmisinä .
        Ja jos ei jotain halua edes ymmärtää niin on aika köyhä ihmisenä kun luulee että oman elämän muoto on se oikea malli kaikille

• Anonyymi

Miksi avaus on kaksisuuntainen mielihäiriö -palstalla? Häiriöllä ei ole vahvaa yhteyttä siihen onko tavallinen vai epätavallinen, mies vai nainen.

• Anonyymi

Kyllä naiset ovat naisia , ja miehet miehiä nytkin ,mutta se että jokuntuntee olevansa jotain muuta ei niinkun pitäis häiritä tavista mitenkään.
      Joten elä nyt vaan niitten. Perustarpeitteisi kanssa ja älä puutu asioihin mihin sinun ymmärtämisesi ei riitä joten elä ja anna muidenkin elää sellaisina kuin ovat , missään ei lue että kaikkien pitäisi elää sinunlaistesi ihmisten tavoin

• Anonyymi

No noita transsuja ja homoja näkyy päivittäin näin taviksen elämässä kun avaa juorulehden sivun tai television.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      310
      2433
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1840
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      65
      1773
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      220
      1423
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      97
      1419
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1190
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1043
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1010
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1003
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      171
      986
    Aihe