Hei mä oon jo jonku aikaa ollut kiinostunut yhdestä ihanasta tyypistä Instassa oon tykkäilly sen julkaisuista jne...no yks päivä laitoin sille viestiä yksityisellä että moi ei tunneta toisiamme mistään mutta haluaisin tutustua suhun se ois suuri kunnia,oot niin lahjakas tyyppi...mut ei oo vielä vastannut mitään enkä ees tiiä onko nähny mun viestii vielä sille kuulemma tulee aika paljon viestejä ja on vähä huono vastailemaan.
Ihastuminen
Anonyymi-ap
0
307
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1444672Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k913456- 1061668
- 901529
Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen
Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan121508- 1051019
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26953- 48891
- 74864
- 47753