Monacossa klo 8.45.
Nyt jo liikkuu juttua että olisi keinoalkuinen, seulottu ja varmistettu että saavat tytön.
Olivathan se lehtien mukaan koko raskauden jo varmoja että tyttö tulee. Noh, ONNEA jokatapauksessa!!!!!
Häkkiset saaneet tyttö vauvan tänään
129
55919
Vastaukset
- kuulit
Kerro mistä kuulit, onko netissä jotain?
- Lukenut jo
Tytön nimi on Aina Julia Häkkinen. Onnea vaan koko perheelle, valitsivat tytöllekin vanhan suomalaisen nimen kuten Hugo. Voi sitten ainakin aikuisena ruveta käyttämään Juliaa, toisaalta voi olla, että nytkin ruvetaan kutsumaan Juliaksi.
- linkki...
Lukenut jo kirjoitti:
Tytön nimi on Aina Julia Häkkinen. Onnea vaan koko perheelle, valitsivat tytöllekin vanhan suomalaisen nimen kuten Hugo. Voi sitten ainakin aikuisena ruveta käyttämään Juliaa, toisaalta voi olla, että nytkin ruvetaan kutsumaan Juliaksi.
- Naima Aslakki
Lukenut jo kirjoitti:
Mikahan teki taktisesen vedon siinä kun antoi pojalle nimen Hugo. Hugo Boss on Mikan sponsori, että kai se on tuohonki väliin jonku sponssisopimuksen tehny, tai Keke keksiny hyvän idean. Vaikka että saavat rätit ilmatteeksi Hugo Bossilta loppu iän ;) Onnea silti Häkkisen perheelle.
- Nimetön
Häkkinen on Suomen johtava rata-intellektuelli
- JeesMies
Nimetön kirjoitti:
Häkkinen on Suomen johtava rata-intellektuelli
joo, tosi intellektuelli onkin, buahahhahahahha
- nörtti"1
JeesMies kirjoitti:
joo, tosi intellektuelli onkin, buahahhahahahha
Häkkinen on varmasti Suomen älykkäin julkkis. Olen aina ihastellut hänen englanninkielen ääntämistä. Sekin on hauskaa, kun hän puhuu itsestään kolmannessa persoonassa: "Sit ku sä tuut siihen shikaaniin, ni sun pitää vaa pitää pää kylmänä ja muuten, reis wos veri guud"
Oletteko samaa mieltä? - opettajan vikainen
nörtti"1 kirjoitti:
Häkkinen on varmasti Suomen älykkäin julkkis. Olen aina ihastellut hänen englanninkielen ääntämistä. Sekin on hauskaa, kun hän puhuu itsestään kolmannessa persoonassa: "Sit ku sä tuut siihen shikaaniin, ni sun pitää vaa pitää pää kylmänä ja muuten, reis wos veri guud"
Oletteko samaa mieltä?Sähän hyvin osaat laskea,ykkösnörtti moneskos persoona sen sinä-persoona olikaan... *nauraa*
- Nörtti#1
opettajan vikainen kirjoitti:
Sähän hyvin osaat laskea,ykkösnörtti moneskos persoona sen sinä-persoona olikaan... *nauraa*
No okei, toinenhan se.
Oliko jotain kommenttia itse asiasta? Vai jatketaanko keskustelua vaikkapa viestisi kirjoitusvirheistä, tai jostain muusta yhtä olennaisesta? - opettajan vikainen
Nörtti#1 kirjoitti:
No okei, toinenhan se.
Oliko jotain kommenttia itse asiasta? Vai jatketaanko keskustelua vaikkapa viestisi kirjoitusvirheistä, tai jostain muusta yhtä olennaisesta?Ei mun ollu tarkous suututtaa teitä, leikki leikkinä. Kuulosti vaan niin hauskalta, kun ei osata edes solvata oikein. Mikanko vika se nyt sit on jos suomalainen aksentti on mitä on ja jos sillä ameriikan kielellä on passiivi tapana ilmasta toisella persoonalla (->transitio suomeen)? Olinkos mä se eka, joka kävi huomauttelemaan toisten puheista? Mut anteeks vaan vielä uudemman kerran, vaikenen tästedes... :)
- nörtti#1
Ei mun ollu tarkous suututtaa teitä, leikki leikkinä. Kuulosti vaan niin hauskalta, kun ei osata edes solvata oikein. Mikanko vika se nyt sit on jos suomalainen aksentti on mitä on ja jos sillä ameriikan kielellä on passiivi tapana ilmasta toisella persoonalla (->transitio suomeen)? Olinkos mä se eka, joka kävi huomauttelemaan toisten puheista? Mut anteeks vaan vielä uudemman kerran, vaikenen tästedes... :)
"Häkä" puhuu nimenomaan suomeksi 2.persoonassa. Ja äijä on ollut vuosia ulkomailla ja ääntää englantia huonommin ku mun 15-vuotias pikkusisko
Amisjätkän näkee jo kilometrien päähän. - opettajan vikainen
nörtti#1 kirjoitti:
"Häkä" puhuu nimenomaan suomeksi 2.persoonassa. Ja äijä on ollut vuosia ulkomailla ja ääntää englantia huonommin ku mun 15-vuotias pikkusisko
Amisjätkän näkee jo kilometrien päähän.Mitä ihmettä sä luulit sen "(->transitio suomeen)" sit tarkottavan? Paree laittaa suukku kii sillon kun ei tajua mistä puhutaan. Ja ootko miettiny, että oman kielen aksentilla puhuva voi tedä sitä tieosesti haluten tukea kansallista identiteettiään?
- nörtti#1
Mitä ihmettä sä luulit sen "(->transitio suomeen)" sit tarkottavan? Paree laittaa suukku kii sillon kun ei tajua mistä puhutaan. Ja ootko miettiny, että oman kielen aksentilla puhuva voi tedä sitä tieosesti haluten tukea kansallista identiteettiään?
ääh..En jaksa enää jaaritella tästä. Sanon vaan, että Häkä kuulostaa hölmöltä,ja todennäköisesti myöskin on sitä. Ja paskat se mitään "kansallista identiteettiä" tukee. Ei se edes tiedä noin hienoja sanoja, ja enemmän se tukisi "kansallista identiteettiään" maksamalla veronsa Suomeen. Luuletko oikeasti, että
- autoilijahäkkinen
nörtti#1 kirjoitti:
Amisjätkän näkee jo kilometrien päähän.Siskosipa ei ole ajanut autoa yhtä innolla tuonikäisenä.
Häkkislapsi alkoi autoilun ennen puhumiseen ooppimista. Siksi siinä on viive. - on Suomi
nörtti#1 kirjoitti:
ääh..En jaksa enää jaaritella tästä. Sanon vaan, että Häkä kuulostaa hölmöltä,ja todennäköisesti myöskin on sitä. Ja paskat se mitään "kansallista identiteettiä" tukee. Ei se edes tiedä noin hienoja sanoja, ja enemmän se tukisi "kansallista identiteettiään" maksamalla veronsa Suomeen. Luuletko oikeasti, että
Ei ole mitään mitä Mika Häkkinen ei tekisi tarkoituksella, alkaen siitä kuinka hyvin se puijasi lehdistöä (varsinkin kansainvälistä) koko F1-uran ajan. Pitämällä yllä tiettyä mainetta vaikenevasta ja vaikeaselkoisesta miehestä...
Ja se, että joku sanoo, että ulkomailla asuvan tulisi oppia unohtamaan suomenkielen aksentti, on yhtä oksentava ajatus kuin se että jos muuttaa Suomessa toiselle paikkakunnalle, tulisi unohtaa oma murre. - niiiiii
on Suomi kirjoitti:
Ei ole mitään mitä Mika Häkkinen ei tekisi tarkoituksella, alkaen siitä kuinka hyvin se puijasi lehdistöä (varsinkin kansainvälistä) koko F1-uran ajan. Pitämällä yllä tiettyä mainetta vaikenevasta ja vaikeaselkoisesta miehestä...
Ja se, että joku sanoo, että ulkomailla asuvan tulisi oppia unohtamaan suomenkielen aksentti, on yhtä oksentava ajatus kuin se että jos muuttaa Suomessa toiselle paikkakunnalle, tulisi unohtaa oma murre.ai, ettö jatketaan tankerolinjalla?
- ope
nörtti"1 kirjoitti:
Oletteko samaa mieltä?"Sä" on kyllä toinen persoona eikä kolmas. Mutta ei tuonkaan persoonan käyttö ole hyväksyttävää, kun joku puhuu itsestään. "Minä" on edelleen ainoa oikea vaihtoehto.
- Matias Myyrä
on Suomi kirjoitti:
Ja se, että joku sanoo, että ulkomailla asuvan tulisi oppia unohtamaan suomenkielen aksentti, on yhtä oksentava ajatus kuin se että jos muuttaa Suomessa toiselle paikkakunnalle, tulisi unohtaa oma murre.Öööööö, jos muuttaa toiselle paikkakunnalle, niin kyllä sitä itseasiassa voi unohtaa vanhan murteen.......
- mä vaa
Matias Myyrä kirjoitti:
Öööööö, jos muuttaa toiselle paikkakunnalle, niin kyllä sitä itseasiassa voi unohtaa vanhan murteen.......
no mun mielest on hienoo jos pystyy pitää oman "alkuperäsen" murteensa vaik muuttais paikkakunnalta toiseen koska se on osa omaa itteensä. asun ite sellasella alueella jos suurin osa puhuu mei sie mut puhun silti mä sä se on osa mua ja tulee aina olee...
- en tykkää Mikasta
on Suomi kirjoitti:
Ja se, että joku sanoo, että ulkomailla asuvan tulisi oppia unohtamaan suomenkielen aksentti, on yhtä oksentava ajatus kuin se että jos muuttaa Suomessa toiselle paikkakunnalle, tulisi unohtaa oma murre.Olet niin oikeassa! Mä tykkäsin Mikasta ennen, koska ajattelin sen olevan sellainen aito ja hiljainen, kiltti suomalaismies. Ja sitten se kirjotti paljastuskirjan ja kertoo koko elämänsä maailman tiedotusvälineille. Feikkimies, jota en arvosta yhtään. En yhtään!
- Lukenut myös
Lukenut jo kirjoitti:
Jos luemme tuon tyttären nimen "oikealla ymmärryksellä", niin todellakin päädymme tulokseen, että hänen nimensä on Julia aina. Siis aina Julia. Kaunis suomalainen nimiyhdistelmä ihan saivartelemattakin l. Aina Julia. Onnittelut heille tyttärestä ja nimenvalinnasta.
- ???
Naima Aslakki kirjoitti:
Mikahan teki taktisesen vedon siinä kun antoi pojalle nimen Hugo. Hugo Boss on Mikan sponsori, että kai se on tuohonki väliin jonku sponssisopimuksen tehny, tai Keke keksiny hyvän idean. Vaikka että saavat rätit ilmatteeksi Hugo Bossilta loppu iän ;) Onnea silti Häkkisen perheelle.
Mikäs Hugon toinen nimi on?
- MUN MIELESTÄ NIIN
ope kirjoitti:
"Sä" on kyllä toinen persoona eikä kolmas. Mutta ei tuonkaan persoonan käyttö ole hyväksyttävää, kun joku puhuu itsestään. "Minä" on edelleen ainoa oikea vaihtoehto.
mun mielestä suomessa pitäis ottaa puhetilanteessa itseä tarkottavaksi sanaksi "PIUPAUPOU" (kirjotettaisiin aina käpseillä) ja vastapuoleen viittaavaksi "vitun homo" (miehelle) ja "vitun huara" (naiselle)
sitte ois just hyvät
nää "minä" ja "sä" on ihan tylsiä
lisäksi pitäis olla sillee että kontekstista riippuen tolla PIUPAUPOU-sanalla vois viitata itsensä lisäksi myös puhekumppaniin, tilannetta sivusta seuraajaan, vallitsevaan säätilaan, sekä puhujan omaan persereikään
sitä vois sanoa vaikka yhdenneksitoista (11.)persoonaksi... ois vähä hyvä kyl
- Kevätaurinko!
Ihania uutisia. Häkkisten perhe on torstai aamuna 12.05.2005 kasvanut uudella perheenjäsenellä, piskuisella tyttövauvalla..ihanaa!! ONNEA KOKO PERHEELLE!
Vaikeuksista huolimatta 3100g missimittainen tytteli! Tosi ihanaa!!- Kirjuri
Tyttö tuli,tyhjä tuli -sanoi vanhakansa.
- Tasa-arvon-nimissä
Kirjuri kirjoitti:
Mahdollisesti saamme tulevaisuudessa Formulan rattiin myös "NAISKULJETTAJAN" edustamaan SUOMEA!
- vauvakuumeessa
Kirjuri kirjoitti:
-sanoo erityisesti vanhan kansan miehet. Mutta mitäpä niistä. Onnea Häkkisille!
- Ihanaa onnea
ONNEA uudelle Hakkiselle. On se vaan suloista kuulla onnellisia uutisia, niihin ei väsy!
- paukku
Ihanaa onnea kirjoitti:
ONNEA uudelle Hakkiselle. On se vaan suloista kuulla onnellisia uutisia, niihin ei väsy!
ihanaa vihdoin häkkiselle tuli tyttö eikö ookkin ihanaa ONNEA ONNEA ONNEA VAAN PUNAINEN TUPA JA PERUNAMAA
- moderni
Kirjuri kirjoitti:
Kateellisten vanhojen dementikkojen houruiluja. Ei sentään tullut putkiaivoa.
- onea
ONNITTELUT SINNE TOIVOOO JÄMSÄN ÄIJÄ
- Pluto
Paljon onnea!!!
:) - tietämätönkö
Mitä? Siis onko Häkkiselle syntyny vauva? Ihan oikeesti? Miten mä en oo kuullu koko jutusta mitään?
- soittanu sulle
???
- posettiivari
Oletpa tosi suomalainen. Heti kun jotain hyvää tapahtuu, täytyy ruveta mollaamaan. Elämäsi on jo hyvällä alulla muuttumassa ilottomaksi ja karkeraksi. No onnea vaan nyt sinullekkin.
- vauvakuumeessa
Onnea vaan kauniin prinsessan johdosta!
- Skeptikko
Mistä tiedät, että on kaunis ? Voi olla rumakin. Vai onko jo eka valokuva julkaistu ?
- ihmettelyä
Mikä ihme se semmonen nimi on? Muksuhan asuu ulkomailla, onko tuo nyt yhtään kansainvälinen. Muutenkin aivan kumma nimi Aina...
Olisivat laittaneet vaikka Anna tai Hanna. No mitäs se mulle kuuluu...- 12 w.
No hittoako sinä siihen puutut vaikka lapsen nimi olis Erja junior!!
- ihmettelyä
12 w. kirjoitti:
Erja Junior! Toi olis kyllä ollu kaiken huippu :) Ei vitsi... :) Erja Junior! Päivän Paras!
- Tosi hyvä nimi!
Viimeksi ne sai pojan just vähän ennen meitä ja varastivat meidän lapselta nimen kun oltiin se Hugoksi nimeämässä, mut eihän sitä samaa nimeä voi antaa. Tuli sitten kiire keksiä uusi.
Nyt odotan taas vauvaa, mut Aina siitä ei ois tullut muutenkaan. Hetken jo pelkäsin, et meidän tytönkin nimi vietäisiin... (Tosin ei meille ehkä tuu ees tyttöä...) - Nimetön
12 w. kirjoitti:
ehän sitä koskaan tiiä
- ja toiset jotain muuta
Jos asuu ulkomailla, niin ymmärtää, että suomalaisuus on sukupuuttoon katoavaa. Suomenmielinen antaa lapselleen suomalaisen nimen. Kun on suomalainen nimi, niin ihminen ymmärtää juurensa. Anna ja Hanna ovat kansainvälisiä nimiä, eivät suomalaisia.
- nimetön
No äly hoi! Aina Julia on nätti nimi,- niin eli mitä se sulle kuuluu? kauhee juoru palsta tääki. Mieti nyt jos sinä laittaisit tyttös nimeks hanna, niin kaikki et kahuia nimi! miten vihtii, tyttöhän kärsii. Kaikillahan on omat mielipiteensä mutta minusta ne voi pitää omana tietonaan. Opi arvostamaan erinlaisuutta,- tulee uusia ajatuksia ja kaikki on kaunista ja omanlaista. Niin, hirveesti onneaa häkkisen perheelle!!Ja aivan ihana nimi tytöllä!!
- anna
moi
tai vaikka Aino Julia, se olis ollu melkein sama nimi...
=)
- täti
voiii ihanaaaa,,voi lullunlullunluu,voi kun on niin mukavaaa kuulla etä tulee uusi pieni tytön tyleröinen perheeseen,,voi luttantuudelis sentään
on se niin mukaavaa kulla ilon uutisia=) - SOMETIMES
Onnea tuoreelle tyttövauvan äidille ja isälle sekä tietysti ylpeälle isoveljelle.
- piita
ja ketä tää tieto sitten kiinnostaa? hetkauttaa mitenkään? muuttaa elämää? hoooo?
- tyttö vaan
Kiinnostaa, koska tyttö on syntynyt kultalusikka suussa. Saa kadehtia ja ihastella, kuten muitakin prinsessoja ;)
Onnea vielä kerran.
- mutta
Meidän naapurin koira saikin 5 pentua.
- pantskuz
jee onnea äiti-koiralle!!toivottavasti pennut ovat terveitä ja kilttejä ! :D
- henriikka
mahtava uutinen, ootte upee pari ja toivotan koko perheelle paljon onnea!
- minä
Onnee kauheesti vaa heille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 12 w.
Mun mielestä on mahtavaa että F1- kuski sai tyttövauvan! xD Nyt voi tytsylle opettaa vähä "autoilua"! xDDD
- ulkopuolinen
...enkä minä ole edes kuullut että Mika on ollut siunatussa tilassa!
- joo monethan saavat tyttöjä
Mikä ihme toi on jos häkkisille on tullu tyttö
siinähän taas moneks päivää kirjoittelua ja pohtimista?? eiköhän oo sama,kuin jokaiselle jotka on saanut pojan tai tytön kunhan on vain terve!!
terv ise saannut jo lapset aikuisiksi ja lapsen lapset myös - Nimetön
mitä sie sillä meinasit
- eikö mikalla...
pelaa vehkeet hähähähähähä.............
- Voi äiti...
Tyttövauva on yhdyssana.
- ulkona
en edes tiennyt että erja oli raskaana! tänään näin lööpin lehdessä, tuli kyllä täysin yllärinä. pitää varmaan tilata seiska... :)
- Annan tilaaja
Erja ja Mika kertoivat joulukuun Annassa, että Erja on raskaana. Halusivat salata raskauden siihen asti, että ensimmäiset kolme kuukautta olivat kuluneet, Erjallahan oli 1,5 vuotta sitten keskenmeno.
- ulkona
Annan tilaaja kirjoitti:
Erja ja Mika kertoivat joulukuun Annassa, että Erja on raskaana. Halusivat salata raskauden siihen asti, että ensimmäiset kolme kuukautta olivat kuluneet, Erjallahan oli 1,5 vuotta sitten keskenmeno.
multa salasivat ainakin tosi hyvin.. :D
- mä vaan Turuust
erja on äiti, se on varmaa. Kuka on isä?
Kyllönen?
Kimi?
Salo?
Schumacher?
Vai Monacon Albert?
Vedonlyöntejä saa tehdä..- ddfd
Onnea vaan. Onhan se Erja aika vanha synnyttämään. Hyvä, että meni hyvin.
- JAnskiii
Todella paljon onnea heille tästä perheenlisäyksestä. Olihan tätä pikkuista jo odotettu kauan..
- mie vaan
onneksi olkoon teille... nyt hugollakin on sisko.. onnea vaan teille pärjäilkää!
- minä vaan
On todella epäreilua. että kun ollaan rikkaita, niin silloin kyllä synnytetään sektiolla lapsia! Näin tässäkin tapauksessa. Samoin Beckhameilla...Heillä on eri oikeudet ja rahallahan saa.
- tarjai
Luin tätä keskustelua vain sieltä täältä ja kommentoin vain niitä.
Ensinnäkin: Erja Häkkinen on iältään sen ikäinen, että tehdään tutkimuksia, joissa lapsen sukupuoli tulee ilmi. Sektio eli keisarinleikkaus tehdään aina tarvittaessa, vaikka henkilöllä ei olisi pennin pyörylää tilillä tai taskussa. - mie
tarjai kirjoitti:
Ensinnäkin: Erja Häkkinen on iältään sen ikäinen, että tehdään tutkimuksia, joissa lapsen sukupuoli tulee ilmi. Sektio eli keisarinleikkaus tehdään aina tarvittaessa, vaikka henkilöllä ei olisi pennin pyörylää tilillä tai taskussa.Hugon tapauksessa oli iso vauva kysessä. Mutta nyt oli normaalikokoinen vauva. Kyllä se raha ratkaisee.. Usko pois vaan
- salina
mie kirjoitti:
Hugon tapauksessa oli iso vauva kysessä. Mutta nyt oli normaalikokoinen vauva. Kyllä se raha ratkaisee.. Usko pois vaan
EIKÖ KENENKÄÄN TULE MIELEEN ETTÄ SAATTOI TAPAHTUA JOTAIN SYNNYTYSSALISSA JA OLI PAKKO SEKTIO TEHDÄ! SYNNYTTÄMINEN EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE KAIKILLE IHAN YKSINKERTANEN JUTTU..
- salina
salina kirjoitti:
EIKÖ KENENKÄÄN TULE MIELEEN ETTÄ SAATTOI TAPAHTUA JOTAIN SYNNYTYSSALISSA JA OLI PAKKO SEKTIO TEHDÄ! SYNNYTTÄMINEN EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE KAIKILLE IHAN YKSINKERTANEN JUTTU..
ONNITTELUT KOKO HÄKKISEN PERHEELLE!
- minä
salina kirjoitti:
Kyllä jos jotain erikoista olisi tapahtunut, jos vauva olisi ollut vaarassa niin siitä olisi lukenut lehdissä. Kyllä tämä oli varmasti suunniteltu sektio...
- salina
minä kirjoitti:
Kyllä jos jotain erikoista olisi tapahtunut, jos vauva olisi ollut vaarassa niin siitä olisi lukenut lehdissä. Kyllä tämä oli varmasti suunniteltu sektio...
Niin että se olis ollu koko maailman asia,vai! Kai heilläkin on joku yksityisyys eikä halua ihan kaikkee maailmalle kuuluttaa!
Tidän kokemuksesta että synnytyksessä voi tapahtua mitä tahansa! Voihan olla että olikin suunniteltu mutta ihan terveys syistä! Myös äidin henki voi synnytyksessä olla kyseessä!! - äiti
Onko sektio muka etu? Itse olen synnyttänyt kolme kertaa tuskineen ja iloineen. En ikinä vaihtaisi alatiesynnytystä sektioon, jos ei ole pakko. Sehän on maailman ihanin tunne, kun lapsi tulee maailmaan ja KYLLÄ HELPOTTAA KAIKKI TUSKA SILLÄ HETKELLÄ!
Jos joku ei esim. uskalla synnyttää ja on mahdollisuus sektioon, niin se olkoon hänen oma asiansa. Sektioon on niiiin monia syitä, että turha ehkä täällä niitä arvailla. Itse en koskaan vaan siihen alkaisi ilman pakkoa.
Onnea Häkkisille!!! - huoh
minä kirjoitti:
Kaikesta sitä pitää riitaa haastaa. Antakaa olla!
- tarjai
Ensinnäkin: Erja Häkkinen on iältään niin nuori/vanha, että tehdään tutkimuksia, joissa lapsen sukupuoli tulee ilmi. Sektio eli keisarinleikkaus tehdään aina tarvittaessa, vaikka henkilöllä ei olisi pennin pyörylää tilillä tai taskussa.
Minä ainakin toivotan onnea ja menestystä edelleen koko perheelle. - nuppu151.
ja nimeksi tuli Aina Julia häkkinen! mikä ihmeen AINA,eihän semmosta nimee ees oo,Mutta onnea Häkkiset pikku prisessasta
- pöllö
Aina Julia on kaunis nimi.
- -osaa tarkistaa asioita-
Terppa sullekin!
Onnea nyt ekana Häkkisille!
Sinulle nuppu151 tiedoksi, että kyllä aina on ihan naisen nimi ja löytyy nykypäivänkin nimipäiväkalenterista!! =)
Ainan-päivää vietetään 10.5, kuten myös Ainon ja Ainin!
Nuppu on siis hyvä ja tarkistaa asian todenperäisyyden ennen kuni rupeaa kirjoittelemaan tai muutoin väittämään peräättömyyksiä! ;) - vain joskus?
pöllö kirjoitti:
Aina Julia on kaunis nimi.
tai Ei Koskaan Julia.... Haloo, onko mielikuvitus kuivunut?
- just!
Häkkiset yrittävät snobbailla lastensa nimillä. Pojalle olisi pitänyt antaa nimeksi Ville ja tytölle Liisa. Ei saa erottua massasta!
- Kikka
Suomessa on kastettu lähes 12 000 Ainaa. Ensimmäiset jo 1800-luvulla.
- häkäfani
oikein paljon onnea uuden lapsen syntymän johdosta ja voimia molemmille!
- KETÄ KIINNOSTAA?????????
SIIS TODELLAKIN, KETÄ KIINNOSTAA HÄKKISETEN LISÄÄNTYMISET? PITÄÄ OLLA OMA ELÄMÄ TODELLA PIENELLÄÄN......
SUOMI24 MUNAA ITSENSÄ TÄYSIN KUN LAITTOI TÄMÄN ETUSIVUN TÄLLAISEKSI JUORUSIVUKSI! - urpo
Erja synnytti mutta kuka isä. ettei vaan tytöle kasvais couthardin leuka tai Sumin vinoleuka tai olis ruskea ku Montoia.
- hmmm
Niin tais olla silloin herran kuviot muualla kuin monacon petissä ?? ainakin Seitsemän päivän lehden mukaan
- MULKKU
NO SIINÄHÄN ON HULLULLE JÄNNITYSTÄ KERRAKSEEN...MIETIPPÄ SITÄ KUN EI SULLA OLE MUUTA TEKEMISTÄ...PERKELE...
- viittä vaille äiti
No on se sitten kumma?! Kun on julkisuuden henkilö niin mikään ei ole sitten hyvä! Tekipä niin tai näin aina löytyy joku, jolla on jotain pahaa sanottavaa. Onko se tuo kateus mikä saa pahatkielet laulamaan vai mikä??? Antakaa jokaisen elää niin kun parhaaksi katsoo ja muut voi katsoa parikertaa peiliin ennen kuin lähtee lokaa heittää.
- Woman_86
Paljon onnea Häkkisen perheen lisäykselle. Saivat tyttövauvan ja Hugo sai pikkusiskon.=) Tosi ihanaa.. Mutta, viellä kerran PALJON ONNEA JA SIUNAUSTA KOKO PERHEELLE!!!!!
- Tapiovaarat
Hienosti tehty!!!!!
Tommi ja Tessa ovat ihan innoissaan prinsessasta!
Täällä kaikki hienosti! Toivottavasti siellä myös!
t. Tiina, Tommi ja Tessa - Merja Näkkinen
Erja 42?! Ja kun Aina Julia on 20 v on Erja jo 62 vuotias mummo! Aikas vanha on äiti sillon. Mut kai se oli pakko saada lisää lapsia, jotta eron tullessa saa roisit elatusmaksut! Ei tarvi päivääkään tehdä työtä, hyvin elää. Rahan takia tekee lapsia vaikka kuuskymppisenä! Varma elämä taattu.
- ???
NIIN ETTÄ MITÄ SELITÄT ? PELAA VAIKKA BINGOA TAI TEE JOTAIN IDIOOTTI...
- Hullu
SUOMI24, AJATELKAA PIKKASEN MITÄ AIHEITA LAITATTE. EHDOTAN SEURAAVAKSI; MILLÄ ja MITEN PYYHITTE PERSEENNE JA PALJONKO SE VIE AIKAA ? KANNATTAA TUTKIA...ITE EN TIEDÄ, TARTTEN VASTAUKSIA !!!!!
- jenna.s
ovatko he olleet muka varmoja että tyttölapsi syntyy!onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- maija-maria
On kyllä tuuria, että erja häkkinen ylipäätään tuli raskaaksi. onhan hän sentään 43 vuotias.
ja saivat vielätytön, kerrassaan tuuria.- mävaa:P
en mä olis nii varma et olis tuurii..iha varppii ne siitä huolehti et se oli tyttö!!ja siin sivus ehkä jotai muutaki!!
- Sisko
"Nyt jo liikkuu juttua että olisi keinoalkuinen, seulottu ja varmistettu että saavat tytön.
Olivathan se lehtien mukaan koko raskauden jo varmoja että tyttö tulee."
Niih, olivat munkin vanhemmat "varmoja" 18 vuotta sitten, että tyttö tulee ja kummasti tulikin. Ihan luonnollisilla keinoilla. - krissan
Häkkiset ovat saneet tyttövauvan! Olen vihreä kateudesta! Minulle ei ole siunaantunut tyttövauvaa. Minulle tuli kaksi poikavauvaa joista toinen sairauden takia menehtyi pienenä. Nyt on yksi lapsi joka ei ole kiinnostunut omista lapsista, sukuni päättyy tähän. Olen masentunut ja nukun huonosti öisin. Onko mitään lohdutusta tähän ongelmaan? Se mitä me mieheni kanssa olemme tehneet tulevia polvia varten tuntuu nyt olevan turhaan. Onko meitä muita samassa veneessä??
olevan aivan turhaan - Ninnuli
Tytölle nimeksi Helga.
- kaitsu
taas idiootit yrittää parantaa suhdetta tekemällä tenavan luulis tuon ikäästen tajuavan jo
- perse
SIIS EIKÖ TEILLA OLE MUUTA TEKEMISTÄ. PITÄKÄÄ HUOLI ESIM PERHEESTÄNNE TAI PERSEESTÄNNE. USKOMATONTA PASKAA TÄÄLLÄ...
HYVÄ MIKA, SORRY NÄÄ VITUN IDIOOTIT. - rousper
no on se ihanaa että tyttö tuli mutta saipa ainakin hugo tai mikä nyt onkaan kamun
- saara
kaikkee sitä puhutaankin....olis kiva uskoa
että he saivat lapsen ja sukupuolella ei olisi merkitystä....tottakai on kivaa kun saa pojan jälkeen tytön...- makke
On kiva kun saivat lapsen, onnea vaan häkkisen perheelle! Raha kyllä pilaa heidän elämänsä aivan pian kuten yleisesti rikkailla... Elän mielummin tavallisesti ja on tervettä kun on joskus tällöin auki. EIkä saa lapselle anneta esimerkkiä että elämä riippuu aina rahasta!!!!!!!!!!!!!! T.Make
- kyllästyny
pirunko väliä sillä et syntyikö tyttö vai poika, niitä putkahtaa mailmaan joka hetki. Se olis uutinen jos niille olis esim. syntyny hevonen;)))).
- nainen
Olen samaa mieltä. Maailmaan syntyy joka hetki lapsia.
Ei siihen ihmekonsteja tarvita kun lapsi tehdään.
- onnittelija
Paljon onnee tyttö vauvan johdosta Häkkisille!! :)
- Totuus on tämä
Mika Häkkinen kieltäytyy maksamasta veroja Suomeen, samoin tekee hänen vaimonsa. Molemmille kyllä kelpaa kaikki mahdollinen julkisuus ja mahdollisuus leikkiä suurta sankaria.
Haisevan tupakkamainos-Häkkisen taidot ovat siinä, että hän osaa painaa kaasujalkaa ja ottaa radalla kurvit tarkkaan. Aika vähäpätöinen taito palkkaan nähden. Moni meistä on paiskinut töitä tai tehnyt akateemista tutkimustyötä palkalla, mikä on virnunaama-Häkkisen tuloista yksi tuhannesosa, mutta on kuitenkin maksanut veroja Suomeen sata kertaa enemmän.
Häkkisten kaltaisia loiseläjiä, koulut kesken jättäneitä autokaahareita ei saisi pitää missään arvossa. Heille tulisi antaa porttikielto Suomeen ja jos mahdollista, potkia johonkin kehitysmaahan tekemään hyödyllistä työtä. Satojen miljoonien pankkitilit käytettäisiin keuhkosyöpään sairastuvien parantamiseen, Häkkisen tupakkamainoksillahan on välillisesti tapettu tuhansia ihmisiä.- Yx vaan
Mika Häkkinen maksaa omistamistaan kiinteistöstä veroja Suomeen, samoin niistä Mersuista, joita ostaa vanhemmilleen muutaman vuoden välein.
- huijareita ei arvosteta
Yx vaan kirjoitti:
Mika Häkkinen maksaa omistamistaan kiinteistöstä veroja Suomeen, samoin niistä Mersuista, joita ostaa vanhemmilleen muutaman vuoden välein.
Ne mätämunat, jotka puolustelevat virnunaaman tekoja vetoavat aina noihin kiinteistöveroihin, jotka ovat pelkkiä murusia siihen verrattuna, jos miehellä olisi selkärankaa maksaa tuloveronsa Suomeen.
Sitä ei veronkiertäjä tee, hymyilee vain - ja media hehkuttaa... - Kyllästynyt
huijareita ei arvosteta kirjoitti:
Ne mätämunat, jotka puolustelevat virnunaaman tekoja vetoavat aina noihin kiinteistöveroihin, jotka ovat pelkkiä murusia siihen verrattuna, jos miehellä olisi selkärankaa maksaa tuloveronsa Suomeen.
Sitä ei veronkiertäjä tee, hymyilee vain - ja media hehkuttaa...Kun ihminen asuu vakituisesti ulkomailla, kuten Mika muistaakseni vuodesta 1991 alkaen, olisi todella kummallista, jos hänen pitäisi maksaa veronsa Suomeen. Mikahan maksaa Monacoon jotain "oleskelumaksua", joka on kai n. 8-10 prosenttia tuloista.
Mika käyttää Suomessa ollessaan yksityisiä terveyspalveluita ja maksaa ne vanhemmilleenkin, joten ei tarvitse Kelan korvata Häkkisten sairauksia. - huijarit sankareita?
Kyllästynyt kirjoitti:
Kun ihminen asuu vakituisesti ulkomailla, kuten Mika muistaakseni vuodesta 1991 alkaen, olisi todella kummallista, jos hänen pitäisi maksaa veronsa Suomeen. Mikahan maksaa Monacoon jotain "oleskelumaksua", joka on kai n. 8-10 prosenttia tuloista.
Mika käyttää Suomessa ollessaan yksityisiä terveyspalveluita ja maksaa ne vanhemmilleenkin, joten ei tarvitse Kelan korvata Häkkisten sairauksia.Mikä motivoi näitä autourheilijoiden puolustajia? Maksaako Mika Häkkinen rahaa kilpensä kiillottajille?
Monacoon muuttajat ovat kaikki samanlaisia veronkiertäjiä, olivatpa he sitten urheilijoita tai muita raharikkaita.
Jos Mika Häkkisessä, Keke Rosbergissä tai Kalle Palanderissa olisi rehtiyttä ja vilpitöntä asennetta kotimaataan kohtaan, he pitäisivät itsensä kirjoilla Suomessa ja maksaisivat tuloveronsa tänne.
Nokia voisi muuttaa pois Suomesta halvemman verotuksen maahan ja tehdä vielä parempaa tulosta, mutta suomalaisuus velvoittaa perinteikästä firmaa pysymään täällä. Jorma Ollila lisäisi tulojaan merkittävästi, jos muuttaisi Monacoon, mutta hänessä on sen verran selkärankaa, ettei hän sitä tee.
Kilpa-autoilupiireissä ei selkärankaa ole sen paremmin ajajilla kuin katselijoillakaan. Moottoreiden pärinä ja kovat kiihdytykset innoittavat ja kun sitä saa nähdä ja kuulla, on kaikki muu yhdentekevää.
Jääkiekkoväkeä on viime aikoina arvosteltu tapojen puutteesta. Samaa kastia ovat moottoriurheilun ystävät, moraalittomia ja arvottomia räkänokkia. - totuuden siemen
Aika hurja kommentti, mutta totuuden siemenhän siinä on! Hyvä kun on tämmönen kanava, jossa ihmiset uskaltavat sanoa, mitä ajattelevat! Pisti miettimään tuokin kommentti, tosissaan. Mutta ei nyt kuitenkaan rikollisiksi leimata... makasakaamme nöyrinä veroja ja olkaamme onnellisia siitä, että on mistä maksaa!
- ei kade
Sittenhän kaikki ulkomaalaisetkin ovat rikollisia. Hajoa sinä vaan kateuteesi. Kateus on sairautta.
- lara
Häkkisten ja muidenkin pankkitileillä saisi Suomen sairaaloihin vaikka kuinka monta keskoskaappia! Ne maksavat paljon ja niille olisi ihan oikeasti käyttöä! Jos häkkiset oikeasti ajattelisivat muutakin kuin omaa perhettään niin he varmasti ostaisivat edes yhden kaapin.. Mutta on se kiva että vauva kuitenkin syntyi Hugo pojan seuraksi..
- Kauhistunut ihminen
Vauvat ovat kauheita.
- miksi??
miksi muka vauvat ovat kauheita?mun mielesä ne on just söpöjä!!!
- SATU
EIKÄ OO.IHANINTA MITÄ TIEDÄN!!!IHO KUIN HIENOINTA SILKKIÄ JA NAURU KUIN PIETEN TIUKUJEN HELINÄÄ
- naima
paljon onnea vaan häkkisille tytön nimi on vain mielestäni kauhea!! AINA.... voivoi..
- kiiireee
mukaan vauva on RÄIKKÖSEN!!!!
- nimetön
KYLLÄ on suomessa paljon kateellisia ihmisiä. Mika häkkinen on rahansa ja julkisuutensa ansainnut omalla työllään, joten paljon onnea heille ja Mikalle suurenmoiset onnitteut tämän päivän voiton johdosta.
- Panettelua
Oi te ihanat Suomenmaan supertunnolliset verovelvolliset! Jos teitä nyppii se, että joku muu maksaa hiukka vähemmän tai jopa ei ollenkaan veroja, niin mikä on teitin ongelma?
Siis, jos pitäis itse päästä vähemmillä veroilla, niin miksi ei sitten itse muuta esim Monacoon tai ala ajamaan kivasti kilpaa jos kerran kaasujalkaa polettaa - se kun tuntuu olevan helppoa???
No hankkiudu ajamaan kilpaa, niin saat nämä kaikki ihanat kadehtimasi etuudet! ja tietysti maksat sitten kaikki verosi Suomeen - IHANAA!
(Hmmm..... Miksi esim. amerikkaiaset eivät maksa veroja Suomeen???)
Hyviä harjoituksia!!!
(Toisaalta, sieltähän niitä "osaajia" Suomessa kuusen oksilta joka viikonloppu keräillään).
Ja lopuksi, jos M. Häkkinen sattuu lukemaan tämän, niin onnea perhe-elolle ja kaikkiin tuleviin ajoihin!!!- SATU
HYVÄ ETTÄ ON JOKU JOKA USKALTAA SANOA ASIT NIIN KUN NE ON.KYLLÄ TÄÄLLÄ KATEELLISIA PIISAA.ELI JOS TUNTUU SILTÄ ETTÄ RAHA LÄHTEE HELPOLLA NIIN SIITÄ VAAN.Kai sitä jonnekin ajajaksi pääsee jos oikein hinku on.Kyllä ne on Erja ja Mika joka senttinsä ansaineet.Ei se Mikalla ja perheellä niin helppoa se alku ollut.Eikös se joku nakkikioski ollut eka sponssori.JOTEN ONNEA VAAN KOKO PERHEELLE JA RUTKASTI OLETTE SEN ARVOISIA.TOIVOO SATU
- huomannut
SATU kirjoitti:
HYVÄ ETTÄ ON JOKU JOKA USKALTAA SANOA ASIT NIIN KUN NE ON.KYLLÄ TÄÄLLÄ KATEELLISIA PIISAA.ELI JOS TUNTUU SILTÄ ETTÄ RAHA LÄHTEE HELPOLLA NIIN SIITÄ VAAN.Kai sitä jonnekin ajajaksi pääsee jos oikein hinku on.Kyllä ne on Erja ja Mika joka senttinsä ansaineet.Ei se Mikalla ja perheellä niin helppoa se alku ollut.Eikös se joku nakkikioski ollut eka sponssori.JOTEN ONNEA VAAN KOKO PERHEELLE JA RUTKASTI OLETTE SEN ARVOISIA.TOIVOO SATU
Koeta olla asiallinen kukaan ei ole vielä ollut niin kateellinen ja vihreä kuin sinä,,rakkautta ja substraalia!!
- ^^hullu^^
onnea onhanse tyttö parempi poika!!!!!!
- Opettele kirjoittamaan!
Mikä helvetin "tyttö vauva"? Kas kun ei "lumi lapio" tai "jalka pallo".
- ja ahkera
mika on ahkera ollut kun lapsia tehnyt ja sitten pitää vielä harjoitella auton ajelua.
- olekkin
Mikan äidin nimi Aila.Aila ja Aina rimmaa.Eivät halunneet laittaa lapsen nimeksi ailaa,mutta aina on vähän ainakin sinnepäin.
- koskakoo
Nimeksihän on valittu Aina Julia Häkkinen.
Koska tämän typyn ristiäiset ovat?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809