Kohtuullinen selkäsauna pitkän kaavan mukaan on arvokas ja kaunis muisto.
Vitsaa perinteen mukaan
16
946
Vastaukset
Kuka kirjoittaa tämä?Mies eli nainen?
- Anonyymi
Sinä se täällä vastailet itelles hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se täällä vastailet itelles hönö
Et tiedä mitään. Minä aloitin. Sain nuoruudessani naapurin tädiltä tyylipuhtaan selkäsaunan vitsalla. Ei ylilyöntejä, mutta kaikki mausteet mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä mitään. Minä aloitin. Sain nuoruudessani naapurin tädiltä tyylipuhtaan selkäsaunan vitsalla. Ei ylilyöntejä, mutta kaikki mausteet mukana.
Miltä mahtoi intiaaneista tuntua kun Kidutuspaalussa oli mies sidottuna???
Anonyymi kirjoitti:
Miltä mahtoi intiaaneista tuntua kun Kidutuspaalussa oli mies sidottuna???
Se on vähä vaarallista olla sidottu että ei pääse juoksemaan jos tule liikaa selkäsauna!Se tapahtui minulle kerran että joudun juosta ulos mutta se oli syvässä metsässä metsästäjän mökki!
- Anonyymi
Selkäsauna noin metrin pituisella vitsalla paljaalle pyllylle on vavahduttava kokemus.
Vitsa on ainoa piiskausväline, jota melkeinpä pelkään (en häpeä myöntää) ja ainoa väline, joka on saanut melkein kyyneleet silmiin.- Anonyymi
Veinko melkein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veinko melkein?
Älä suotta pelkää sitä!! Tiedätkö että kipu jonka piiska aiheuttaa niin se kääntyy automaattisesti ihanan tuntuiseksi! Piiskaa ei tarvitse saada kuin muutaman kerran vuodessa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suotta pelkää sitä!! Tiedätkö että kipu jonka piiska aiheuttaa niin se kääntyy automaattisesti ihanan tuntuiseksi! Piiskaa ei tarvitse saada kuin muutaman kerran vuodessa!!!
Mistä voisin tietää miltä tuntuu piiskaaminen? Kiihottaa ajatus että mies olisi sidottuna ja saisin tehdä.. ja viedä....
- Anonyymi
Siinä oli sellainen 15 vuoden paussi. Ensin oli lapsuus-nuoruus, johon se kuului. Nimen omaan kohtuullinen, eli "piiskaa pyllylle" kuten sanotaan. Ei mitään väkivaltaa, vaan muistutus vanhemmilta, ettei unohdu, kuka määrää. Ja ihan oikeasti muutamia huonoja tapoja jäi pois käytöstä, kun vähän avitettiin koivuniemen herralla. Sitten kolmikymppisenä, kun oli taas piiskaava ja piiskattava henkilö paikalla, tapa otettiin taas käyttöön. Nyt vaan muistellaan...
- Anonyymi
Pidän vahinkona ja typeryytenä, että kohtuullinen vitsan käyttö on kielletty
- Anonyymi
Virtsaa perinteen mukaan.
- Anonyymi
Piiskaan mieheni muutaman kerran vuodessa, oikein kunnolla ja hyvin! Hän itse hakee joen varrelta pajunoksan ja tuo sen minulle. Joudun itsekin ihan hurmoksiin jo ennen kuin olen aloittanut! On käynyt myös niin että mieheni on pyytänyt minua lopettamaan hakkaamisen? Toisinaan piiskan mustelmista on tihkunut vähän vertakin. Se on vain kiihottavammalta tuntunut molemmista. Yleensä en anna piiskaa niin paljon vaikka joskus lopetamme kun käteni ovat jo puutuneet. Annan hövelisti pillua palkaksi niin paljon kuin mieheni sillä hetkellä haluaa.
Voi voi voi jos mulla olisi tällainen nainen!Minä piiskaan minua niin kauan että iho mene rikki kädessäni mutta perse kestää!
- Anonyymi
Oikein. Vitsa pitää itse hakea. Jo se kiihottaa kun näkee millaisella kohta saa kuritusta. Hyvä piiskausasento on olla mahallaan lattialla pari tyynyä mahan alla jolloin pylly nousee hyvin ylös. Sitten annetaan tietty sovittu määrä piiskan iskuja. Ja jos ei riitä niin eikun lisää.
- Anonyymi
Mille kanssa
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226