Voi Muumimutsi ...

... Sentään mitä tarinaa täältä saa lukea.

Pippelinen kerran kuukauteen ilmoittaa lopettavansa oireilunsa ja kahden päivän paussin jälkeen uutta putkeen täydellä alipaineella.

Mikä mahtaa olla viikon pääpuheenaihe, veikkaan minä olen, minä olen, minääää sitä ja tätä, mutta sinä, sinä, sinä et.
Sitten jatkuu kloonina kymppi sitä ja tätä, mutta sinä et sitä etkä tätä, koska olet sitä ja tätä.
Loppuviikosta apuhoitaja kläpkläp kiittää ja kertoo olleensa sitä ja tätä, joten hän piruilematta tietää tuota ja muuta.

Anoidi pitää kirjaa eläkkeiden ja toimeentulotukien päivämääristä laskien ja ilmoittaen myös viestiketjun poistetut.

Laiffi käy kerran viikkoon duunissa perjantaikossun aikaan ja lataa omansa ja Totuuspelle lienee ilmoittavansa muutostaan haaveilluusiotaloonsa haaveilluusioperheensä kanssa.

Luonnollisesti Pippe ilmoittaa määrävälein off-road jne.

Koirien kauneuskilpailu, joo oivallinen kilpailu, mikä mahtanee olla seuraava, olisko kilpailu kuka rakkaista romanttisimmin sooloilee ... joka päivä.

5

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama näyttää jatkuvan näin tiistaina, taitaa paniikkihäiriö vahvistua Pippelisellä loppuviikkoa kohden, nähtäväksi jää.

      • Anonyymi

        Huomenta vasen aivopuolisko, on täällä outoa porukkaa, herää kysymys miksi juuri tämä pattayapalsta, luulisi että näille osaajille olisi parempikin paikka vaihtaa "ajatuksia", pattyaan savossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta vasen aivopuolisko, on täällä outoa porukkaa, herää kysymys miksi juuri tämä pattayapalsta, luulisi että näille osaajille olisi parempikin paikka vaihtaa "ajatuksia", pattyaan savossa.

        Kuuluuko kuuntelen, olen vähän ulkoilemassa "Terassilla" eli vasemmassa korvassasi.

        Jaa-a kuules siinäpä ongelma, olisiko ratkaisu että hän valveutuisi ymmärtämään, että on yksikkö-monikko, ei ainoastaan yksikkökaksikko.

        Niin ja joo, hyvää huomenta ja palautteethan me saadaan kun suomessa hän herää valmistautuen lattioita liippaamaan kello 7 lukien, eli hieman yli 6 suomen aikaan.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kuuluuko kuuntelen, olen vähän ulkoilemassa "Terassilla" eli vasemmassa korvassasi.

        Jaa-a kuules siinäpä ongelma, olisiko ratkaisu että hän valveutuisi ymmärtämään, että on yksikkö-monikko, ei ainoastaan yksikkökaksikko.

        Niin ja joo, hyvää huomenta ja palautteethan me saadaan kun suomessa hän herää valmistautuen lattioita liippaamaan kello 7 lukien, eli hieman yli 6 suomen aikaan.

        Eiköhän taas peräpäästä kuulu, huomasitko että olin laittanut vasempaan korvaan korvakorun, pitäisi näkyä kun kurkistat hieman turvakaiteen ulkopuolelle, alaspäin... muista kuitenkin että turvallisuus ennen kaikkea, kun kurkottelet... ostin eilen kaksi pakettia lyijykyniä alkoi vituttamaan kun aina oli kuulakärkikynästä muste finaalissa, eli tämä päivä menee kyniä terotellessä, mutta ajattelin käydä kuitenkin rekkamiesten ruokalassa syömässä ranskalaisia heinz ketsupilla.
        By NumBall HHN 61v-


      • Anonyymi

        Hienoa että kerrot mutta miten muuten ajattelit tämän päivän aikana harrastaa, kun lildolla leikkiä, mukavaa että sinulla on mukavaa, oletko mutta peukaloinen vai totuuspelle vaiko molemma, vaiko kopio senssu on peräpäätä tutkimassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1308
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe