Voi Muumimutsi ...

... Sentään mitä tarinaa täältä saa lukea.

Pippelinen kerran kuukauteen ilmoittaa lopettavansa oireilunsa ja kahden päivän paussin jälkeen uutta putkeen täydellä alipaineella.

Mikä mahtaa olla viikon pääpuheenaihe, veikkaan minä olen, minä olen, minääää sitä ja tätä, mutta sinä, sinä, sinä et.
Sitten jatkuu kloonina kymppi sitä ja tätä, mutta sinä et sitä etkä tätä, koska olet sitä ja tätä.
Loppuviikosta apuhoitaja kläpkläp kiittää ja kertoo olleensa sitä ja tätä, joten hän piruilematta tietää tuota ja muuta.

Anoidi pitää kirjaa eläkkeiden ja toimeentulotukien päivämääristä laskien ja ilmoittaen myös viestiketjun poistetut.

Laiffi käy kerran viikkoon duunissa perjantaikossun aikaan ja lataa omansa ja Totuuspelle lienee ilmoittavansa muutostaan haaveilluusiotaloonsa haaveilluusioperheensä kanssa.

Luonnollisesti Pippe ilmoittaa määrävälein off-road jne.

Koirien kauneuskilpailu, joo oivallinen kilpailu, mikä mahtanee olla seuraava, olisko kilpailu kuka rakkaista romanttisimmin sooloilee ... joka päivä.

5

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama näyttää jatkuvan näin tiistaina, taitaa paniikkihäiriö vahvistua Pippelisellä loppuviikkoa kohden, nähtäväksi jää.

• Anonyymi

Huomenta vasen aivopuolisko, on täällä outoa porukkaa, herää kysymys miksi juuri tämä pattayapalsta, luulisi että näille osaajille olisi parempikin paikka vaihtaa "ajatuksia", pattyaan savossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta vasen aivopuolisko, on täällä outoa porukkaa, herää kysymys miksi juuri tämä pattayapalsta, luulisi että näille osaajille olisi parempikin paikka vaihtaa "ajatuksia", pattyaan savossa.

Kuuluuko kuuntelen, olen vähän ulkoilemassa "Terassilla" eli vasemmassa korvassasi.

Jaa-a kuules siinäpä ongelma, olisiko ratkaisu että hän valveutuisi ymmärtämään, että on yksikkö-monikko, ei ainoastaan yksikkökaksikko.

Niin ja joo, hyvää huomenta ja palautteethan me saadaan kun suomessa hän herää valmistautuen lattioita liippaamaan kello 7 lukien, eli hieman yli 6 suomen aikaan.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Kuuluuko kuuntelen, olen vähän ulkoilemassa "Terassilla" eli vasemmassa korvassasi.

Jaa-a kuules siinäpä ongelma, olisiko ratkaisu että hän valveutuisi ymmärtämään, että on yksikkö-monikko, ei ainoastaan yksikkökaksikko.

Niin ja joo, hyvää huomenta ja palautteethan me saadaan kun suomessa hän herää valmistautuen lattioita liippaamaan kello 7 lukien, eli hieman yli 6 suomen aikaan.

Eiköhän taas peräpäästä kuulu, huomasitko että olin laittanut vasempaan korvaan korvakorun, pitäisi näkyä kun kurkistat hieman turvakaiteen ulkopuolelle, alaspäin... muista kuitenkin että turvallisuus ennen kaikkea, kun kurkottelet... ostin eilen kaksi pakettia lyijykyniä alkoi vituttamaan kun aina oli kuulakärkikynästä muste finaalissa, eli tämä päivä menee kyniä terotellessä, mutta ajattelin käydä kuitenkin rekkamiesten ruokalassa syömässä ranskalaisia heinz ketsupilla.
        By NumBall HHN 61v-

• Anonyymi

Hienoa että kerrot mutta miten muuten ajattelit tämän päivän aikana harrastaa, kun lildolla leikkiä, mukavaa että sinulla on mukavaa, oletko mutta peukaloinen vai totuuspelle vaiko molemma, vaiko kopio senssu on peräpäätä tutkimassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      175
      2207
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1941
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      58
      1612
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1492
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1419
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      179
      1405
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1248
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1203
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      120
      1088
    Aihe