Kirsi kuin epäjumala

Anonyymi-ap

Ihan naurettavaa oli tuo Nabasin ja muidenkin itku, ylistys ja riippuvaisuus Kirsistä. Nabas kuin pieni vauva joka erotettiin tutistaan.. Rupesi oikein etomaan koko käyttäytyminen. Lähtöiltana ringissä ylistivät kuin olisi ollut hautajaisissa ja toista hänen veroistaan ei olisi ollut olemassakaan. Hyvä että putosi. Rupesikin niin jo kyllästyttämään tytön pitkät sooloanalyysit ja itserakkaus , sai aivan liikaa tilaa muilta. Nyt on tilaa kaikille!

22

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno juttu kirsin putoaminen. Kovaa peliä pelasi ja itselleen häädön hankki. 👍

    • Anonyymi

      Tuo Nappe on outo lintu opettelis edes puhumaan höpöttää kuin 3 v lapsi ihan joutava
      pois vaan seuraavaksi.

      • Anonyymi

        Onneksi tuo itserakas ja nuuskamuikkunen tippui! Aina vouhkaamassa pelaamisesta, mistään muusta ei osannut puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tuo itserakas ja nuuskamuikkunen tippui! Aina vouhkaamassa pelaamisesta, mistään muusta ei osannut puhua.

        Oli typsy aika hämmästynyt kun tippui, raukka luuli voittavansa.
        Sehän oli siellä kun amerikan omistaja, katseli muita kun alamaisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli typsy aika hämmästynyt kun tippui, raukka luuli voittavansa.
        Sehän oli siellä kun amerikan omistaja, katseli muita kun alamaisiaan.

        Joten tervemenoa.

        Katsojat itse eivät (välttämättä) ole yhtä yksinkertaisia kuin nuo talon pikku asukit.


    • Anonyymi

      No tuostahan minä toisaalla tein aloituksen: aikuiset ihmiset eivät ole kasvattaneet itseään asiallisesti kestämään vastoinkäymisiä, vaan reagoivat typerästi: itkulla. Tuo henkinen kasvamattomuus on eräs syy, miksi tuota aikuisten päiväkodin toimintaa ei jaksa seurata.

      En ole enää muutoin katsonut ohjelmaa, paitsi ne hetket jolloin joku häädetään. Pian edes tuo kellonaika, n. 22:05, saa vaihtamaan kanavaa muutamaksi minuutiksi bb:lle.

      Mathias on niin vastenmielinen olio, että jo pelkästään hänen näkemisensä ja kuulemisensa karkoittaa. Noita uudempia en tunne muutoin kuin muistan kuinka Salla esitteli itsensä täydellisyydeksi ja kyllästyin jo heti hänen yliampuvaan pinnallisuuteensa. Ehkä hän on herttainen ihminen? Silti väsyttävä. Nuo muut, "uudet", ei kiinnosta senkään vertaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oikea putosi!! Toivottavasti nyt älyää tulla sieltä korokkeeltaan jo alas!
        Ylpeys käy lankeemuksen edellä! 😂😂😂😂

        Kirsi on ylpeä omahyväinen narsisti. minä minä minä minä tyyppi.


    • Anonyymi

      Täysin käsittämätöntä! Kirsistä sanottiin, että ei ollut tasapuolinen ja pelannut reilusti. Jerrystä, että oli rohkea ja itsevarma pyrkiessään heittämään Rooman ulos. Näistä hirveä itku ja Karvanin ja Ruzbehin leimaaminen pahoiksi ja hirveiksi ihmisiksi. Kuulitteko Sofian ja Nabasin hurskastelut kyseisissä tilanteissa!!!

      MISSÄ oli heidän hurskastelut, kun Pirkkaa ja Heidiä ja Ruzbehia ja Reeoa on haukuttu ja pilkattu nimityksillä, joissa kunnianloukkaussyytekynnys saattaisi ylittyä!!!

      Eikö ollutkaan niin, että kaikki ihmiset ovat tasavertaisia? Sofia ja Nabas ja Kirsi ja Tuula, eivätkö Heidi tai Pirkka olekaan yhtä arvokkaita ja tasa-arvoisia verrattuna Jerryyn ja Kirsiin? Onko juuri minua ärsyttävä tyyppi vähemmän arvokas kuin muut ja muilla on oikeus solvata häntä rumilla sanoilla? Eikö kaikki ihmiset olekaan yhtä arvokkaita!?

      Vieläkö joku ihmettelee, miksi koulukiusaamista ei saada kitkettyä! Kun aikuisetkin ovat noin täydellisen sokeita omaan toimintansa suhteen. Vieläpä tilanteessa, jossa tietävät tulevansa kuvatuksi ja yleisön silmien edessä 24/7.

    • Anonyymi

      Pidin ennen Sofiasta, en pidä enää kun alkoi pelleksivastenmielisen Nabazin kanssa. Mathiasta en arvostele hänen suuntautumisensa takia. Hän on vaan muutenkin ihminen, jonka ilmestyttyä ruutuun, on pakko katsella muualle, tai vaihtaa kanavaa. Jotenkin niin provosoiva, ällöttävä tyyppi kaikinpuolin. Ei lainkaan luonnollinen, esittää jostain syystä jotain erikoista.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Soffi oli peräti yksi voittajasuosikeistani, mutta omalla, raukkamaisella käytöksellään on mokannut mahdollisuutensa.


    • Anonyymi

      Milenaan ei luota yksikään talossa. Ja hänen Kirsi ja muut sanoivat olevan Kirsin jatkaja talossa nyt. Kertoo riittävästi tilanteesta. Eikö nämä naiset tiedä, että pelata voi myös reilusti. Törkeää, että Roomaa on koko ajan syytetty, kun ne likaista peliä pelaavat on koko ajan olleet ihan muut kuin Rooma!

    • Anonyymi

      Nabaz tarvii tutin nyt ,on vaan niin lapsellinen vanha mies.ikävä katsottava ja mölyää koko ajan eikä saa tolkkua mitä se sanoo.

    • Anonyymi

      Kamalaa katsottavaa, kun koosteessa Sofia ja Nabaz alistivat Karvania. Pakottivat pyytämään anteeksi ja katumaan kommenttiaan Kirsistä. Karvan ei tehnyt mitään pahaa.

      Nabaz itse nauroi räkäistä naurua pk-huoneessa, kun Daiyana putosi ekana. Ihana, pirtsakka Daiyana olisi saanut olla talossa kauemmin. Ja kuinka rumasti Nabaz puhui Pirkasta ihan koko ajan. Ja kuinka Kirsin kanssa haukkuivat Heidiä ja Sallaa ja vaikka ketä.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä 👍

      • Anonyymi

        Tämän tylsän bb:n ainoa hieno hetki on ollut se, kun leuhka ja itsevarma Kirsi tippui!! 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän tylsän bb:n ainoa hieno hetki on ollut se, kun leuhka ja itsevarma Kirsi tippui!! 😂😂

        Vielä kun saataisiin Tuula ja hoono soomi sössöttäjä ulos, niin on mukavampi jatkaa katsomista.


    • Anonyymi

      Niin kahden kerroksen väkeä! Sofia kun luovuttaa viime tingassa, kaikki vaan paapoo ja ylistää häntä. Mitenköhän olisi suhtauduttu, jos esim. Karvan tai Salla olisi luovuttanut…

      • Anonyymi

        Jokainen ohjelman sisällä ja katsojissa leikkii niin hyväksyjää ja ymmärtäjää, että Sofiaa tosiaan lellitään ja lääpitään. Kuvottavaa!


    • Anonyymi

      Daiyana ja Ruzbeh takaisin taloon! Pirkka myös! He olivat kivoja ja mielenkiintoisia, joutuivat ulos vain koska puhuivat liikaa totta Nabasille ja Sofialle.

      Nabas ja Sofia seuraavaksi ulos! Määräilevät liikaa muita. Nyt yrittävät saada Karvanin ulos. Toivottavasti katsojat ei anna tämän tapahtua, vaan äänestävät Karvania paljon!

    • Anonyymi

      Miksi aina parhaat ja vahvimmat pudotetaan ensin, outoa jatkoa ajatellen. Kiitos Kirsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe