Missä olivat nääntyneiden Pöytyäläis vanhusten omaiset?

Anonyymi-ap

Eikö heitä ollut? Mikä on yleensäkin aikuisten lasten osuus omien vanhempiensa
hoidossa nykypäivänä, kun ns huoltoveloite on poistettu laista? Kyllä suurin syy
vanhusten kotihoidon ongelmiin ovat itsekkäät aikuiset lapset, jätetään kotihoidon
vastuulle, kun he siellä isän tai äidin luona käyvät niin, itse ei tarvitse.

13

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällaisia aloituksia sanotaan trollaamiseksi!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, että trollaamista on! Oikeistolaista populismia!

• Anonyymi

Näin sairaalassa kun vanhukselle jätettiin ruoka pöydälle ja sanottiin "et syö,siitä yöpöydältä" ja ihminen niin vanha ettei liikkumaan päässyt ja kuoli aliravitsemukseen eli tapettiin nälkään ,mun paasaukset ei auttanut mitään ja se ihminen oli vain mummoni huoneessa ka en päässyt usein,noin kerran viikossa käymään ja tästä aikaa yli 20v. ja sam meininki jatkuu laitoksissa ja johtajaksi pääsee ihminen joka ei tiedä ja välitä mitään vanhoista,mut palkasta tykkää ja aina voi myydä pillerit narkkarikavereille

• Anonyymi

Samaa mieltä. Vanhemmista pitää pitää huolta!
      Ei ole trollaamista, vaan tärkeän asian esille nostamista.

• Anonyymi

Olen eri mieltä. Näyttää siltä, että syylliset koittaa puhdistaa omaa mainetta syyllistämällä omaisia.

• Anonyymi

En tunne tätä keissiä. Joskus vaan ikäihmiset ovat tavattoman itsepäisiä ja rasittavia. Haukkuvat, räyhäväät, syytteelevät varkaiksi jne.

• Anonyymi

En tunne minäkään, ja en tiedä onko/oliko kyseisillä ihmisillä niitä lapsia tai omaisia. Siinä mielessä omaisten syyttely lähtökohtaisesti tuntuu aika tyhmältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne minäkään, ja en tiedä onko/oliko kyseisillä ihmisillä niitä lapsia tai omaisia. Siinä mielessä omaisten syyttely lähtökohtaisesti tuntuu aika tyhmältä.

Kuitenkin Poliisin tutkintalinja on se, että kotihoito on laiminlyönyt tehtäviään, ja heitä rikoksesta epäillään: https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009116910.html

• Anonyymi

Koskahan tämä asia tulee esille?

• Anonyymi

Vanhukset on ylipäätään katkeria ja laiskoja, on valikoivaa kuuloa eli ollaan mukamas puolikuuroja ja kuitenkin kuullaan tiettyjä asioita. Ilkeitä ja säälipusteitä kerääviä. Vanhat voisi ampua avaruuteen

• Anonyymi

Ei kersat välitä,eilä muutkaan jos joudut pavelutaloon,rahat vaan pois ja korut häviää

• Anonyymi

Ei kaikilla ole ketään elossa jos ei ole lapsiakaan Ei kai se omaisten syy voi olla ? ei täällä ketään velvoiteta hoitamaan vanhempiaan

• Anonyymi

Niin ei se ole lasten velvollisuus hoitaa. ja kun ei näillä edes ollut vai oliko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe