Faktaa miehistä

Anonyymi-ap

Kaikki ne tutut naiset, jotka ovat rakastuneet suhteessa ollessaan toiseen mieheen ja eronneet, ovat joutuneet raskaasti pettymään tähän uuteen "kumppaniin". Onko tästä vedettävä joku johtopäätös miehistä, jotka haluavat suhteen varatun naisen kanssa? Vai liekö vaan sattumaa.

60

597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös tuo ole enemmän faktaa NAISISTA.

Eli "rakastuneet" johonkin retkuun VARATTUNA.

• Anonyymi

Ketkut on vietelleet, huvikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkut on vietelleet, huvikseen.

Ja HEIKKO nainen tulee vietellyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja HEIKKO nainen tulee vietellyksi.

Ei kyse ole mitenkään heikoista naisista, ihan tavallisia ihmisiä, mutta liian herkkäuskoisia, ehkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyse ole mitenkään heikoista naisista, ihan tavallisia ihmisiä, mutta liian herkkäuskoisia, ehkä?

"Herkkäuskoinen" EI riitä jos kyseessä on VARATTU nainen.

Silloin sinä kirjaimellisesti jätät toisen ihmisen yksin jonkun retkun takia.

Oikea termi on nimenomaan HEIKKO.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Herkkäuskoinen" EI riitä jos kyseessä on VARATTU nainen.

Silloin sinä kirjaimellisesti jätät toisen ihmisen yksin jonkun retkun takia.

Oikea termi on nimenomaan HEIKKO.

Kukapa meistä ei haluaisi rakkautta? Siinä suhteessa olemme kaikki yhtä heikkoja. Herkkäuskoisuus tulee siitä, että luulee rakkautta olevan tarjolla siellä, missä sitä ei olekaan. On vain pettymystä ja särkyneitä unelmia.

Pettymys ja särkyneet unelmat, et onneksesi taida tietää niistä mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa meistä ei haluaisi rakkautta? Siinä suhteessa olemme kaikki yhtä heikkoja. Herkkäuskoisuus tulee siitä, että luulee rakkautta olevan tarjolla siellä, missä sitä ei olekaan. On vain pettymystä ja särkyneitä unelmia.

Pettymys ja särkyneet unelmat, et onneksesi taida tietää niistä mitään?

Eihän se ole oikea syy jättää hyvää

• Anonyymi

Varmasti johtuu tuttavapiiristäsi. Elätte omassa kuplassanne ja siellä noin. Minulla erilaisia tuttuja ja tarinoita.

• Anonyymi

Elähän vielä joku vuosi, niin saat uusia tarinoita.

• Anonyymi

Mitähän muuten teet näillä palstoilla? 😁

• Anonyymi

Sama muuten täällä. Ei mun tutut lennosta vaihtele kaveria sohvakaluston värin mukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama muuten täällä. Ei mun tutut lennosta vaihtele kaveria sohvakaluston värin mukaan!

Tuttavapiiriini kuuluu paljon erilaisia ihmisiä, ehkä sinunkin olisi syytä tutustua erityyppisiin ihmisiin.

• Anonyymi

Ainakin se todistaa siitä että kannattaa kuunnella Jumalaa enemmän kuin ihmisiä (itsensä mukaanlukien).

• Anonyymi

Suuri osa ei ole ollut uskovaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri osa ei ole ollut uskovaisia.

Harmi että silti myös monet jotka kutsuvat itseään uskoviksi ja Jeesuksen seuraajiksi hylkäävät toisiaan. Minä en eroa koskaan naisesta jos hänen kanssaan alan olemaan. Jeesuskaan ei hylkää niitä ketkä hänet oikeasti tuntevat, ja jotka hän omikseen tuntee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi että silti myös monet jotka kutsuvat itseään uskoviksi ja Jeesuksen seuraajiksi hylkäävät toisiaan. Minä en eroa koskaan naisesta jos hänen kanssaan alan olemaan. Jeesuskaan ei hylkää niitä ketkä hänet oikeasti tuntevat, ja jotka hän omikseen tuntee.

Ihmiset selittävät Jumalan tahdon usein oman tahtonsa mukaiseksi, julistajia tälle asialle riittää.

Vannomiset on varmaan jo Jeesuksen aikaan vannottu, muistelisin.

• Anonyymi

Itselläni on kyllä lähipiiristäni täysin päinvastaisiakin kokemuksia. Eiköhän tuokin liene yksilöistä kiinni.

• Anonyymi

Hyvä jos on onnistujiakin, löytävät jotain arvokasta elämään.

Minä olen valitettavasti nähnyt miten suurta onnenhuumaa seuraa nopea pettymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä jos on onnistujiakin, löytävät jotain arvokasta elämään.

Minä olen valitettavasti nähnyt miten suurta onnenhuumaa seuraa nopea pettymys.

Niitä pettymyksiä taitaa monille tulla eteen ilman tuota aloituksen skenaariotakin. Ihmissuhteet eivät aina toimi ja ihmiset ovat joskus muuta kuin aluksi luulee. Nämä ovat yksilöistä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä pettymyksiä taitaa monille tulla eteen ilman tuota aloituksen skenaariotakin. Ihmissuhteet eivät aina toimi ja ihmiset ovat joskus muuta kuin aluksi luulee. Nämä ovat yksilöistä kiinni.

Voi olla. Onhan siihen syy olemassa, jos oma suhde ajautuu siihen pisteeseen, että toisaalla näyttäisi olevan ruoho paljon vihreämpää.

Voi olla jonkin aikaa, usein vaikuttaa loppuvan lyhyeen. Rakastunut ihminen on käsittämätön olento, näkee jotain ihmeellistä toisessa, joka on oikeastaan aika tasapaksu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla. Onhan siihen syy olemassa, jos oma suhde ajautuu siihen pisteeseen, että toisaalla näyttäisi olevan ruoho paljon vihreämpää.

Voi olla jonkin aikaa, usein vaikuttaa loppuvan lyhyeen. Rakastunut ihminen on käsittämätön olento, näkee jotain ihmeellistä toisessa, joka on oikeastaan aika tasapaksu.

Niin, harvemmin kukaan hyvästä ja toimivasta parisuhteesta mihinkään lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, harvemmin kukaan hyvästä ja toimivasta parisuhteesta mihinkään lähtee.

Ei varmaan lähde. Hyvin usein lähdetään vasta kun uusi rakkaus on löytynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin sellaista ilmestyy hyvään ja toimivaan parisuhteeseen. Kaikki tuollainen tuppaa olemaan oire siitä, että jotain on pahasti pielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se fifty fifty. Toinen lähtee kun löysi uuden, toinen kärsii kivut ja löytää sitten uuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se fifty fifty. Toinen lähtee kun löysi uuden, toinen kärsii kivut ja löytää sitten uuden.

Ei se hyvässä ja toimivassa suhteessa ole fifty fifty. Se tosin on ihan totta, että joskus se, että toisen mielestä suhteessa ovat asiat pielessä, tulee toiselle osapuolelle yllätyksenä. Vaan tuokinhan kertoo siitä, että suhteessa ovat asiat pielessä, kun ei kommunikaatio tuota vertaa toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se hyvässä ja toimivassa suhteessa ole fifty fifty. Se tosin on ihan totta, että joskus se, että toisen mielestä suhteessa ovat asiat pielessä, tulee toiselle osapuolelle yllätyksenä. Vaan tuokinhan kertoo siitä, että suhteessa ovat asiat pielessä, kun ei kommunikaatio tuota vertaa toimi.

Kommunikaatio ei toimi yhtään paremmin toisenkaan kanssa, jos vika yksilössä itsessään.
        Toisen kohtaaminen vaatii halua ymmärtää, ei niinkään aina sanoja ja kyllä moni lähtee täysin hyvästäkin suhteesta kun jotain kiinnostavaa ( ei aina parempaa) ilmestyy näköpiiriin. Emmehän elä muutenkaan laput silmillä. Omia valintoja nämä ja ilman muuta oman kumppanin kanssa kannattaa keskustella ajoissa, jos huomaa mahdotonta ihastusta, joka ei kuitenkaan vastaa välttämättä todellisuutta. Itsekukin voi olla käsittäämättömän pölvästi näissä asioissa. Voi nähdä itsen toisen kanssa, vaikka ei lainkaan ole tyyppiä, tasoa, mitä vaan.

• Anonyymi

Eikö se menee vähän niin että ne jotka antaa itsestään liian kivan kuvan ei sitä olekaan.
      Tai kun lähtee sutta pakoon, tulee karhu vastaan. Eli ojasta allikkoon.

• Anonyymi

Noin se saattaa useimmissa tapauksissa olevan.

• Anonyymi

Valitettavasti. Se on ihmisille hyvin raskasta, liian raskasta.

Odotuksemme ihmissuhteissa ovat ylimitoitettuja.

• Anonyymi

Minun exä aloitti suhteet minun aikana ja sillä kesti erosta 2 minuuttia korvata minut. Eikä varmasti ollu sattumaa.

• Anonyymi

Ei sinua voi kukaan korvata, eksäsi ei vaan jaksanut tutustua sinuun kunnolla? Hän halusi vaan pitää hauskaa eikä osannut sinua rakastaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinua voi kukaan korvata, eksäsi ei vaan jaksanut tutustua sinuun kunnolla? Hän halusi vaan pitää hauskaa eikä osannut sinua rakastaa?

Ei sillä ollut minun kanssa hauskaa. Itseään se ei osaa rakasta. Se on varma. Tarvitsee aina muiden hyväksynnän että voisi edes vähän sietää itseään.

• Anonyymi

Miksi kirjoitat aiheesta tänne?

• Anonyymi

Koska se on raskas asia, halusin keskustella asiasta ja löytää siihen jotain näkökulmaa omien ajatusteni ulkopuolelta.

On hankalaa vaieta asioista jotka ovat rsskaita.

• Anonyymi

Kun nainen antautuu miehelle, niin lähes aina mies lähtee leikkiin mukaan, kunhan leikkipaikka ja -aika järjestyy. Se ei ollenkaan tarkoita että mies haluaisi jotain muutakin, kuin leikkiä. Siihen ei vaikuta kummankaan suhde-status.

Naiset muuten antautuvat miehelle joka tiedetysti on parisuhteessa valtavasti innokkaammin/herkemmin kuin yksinelävälle miehelle, koska olemassa oleva ykkösnainen ilmaisee että mies on kohtuullisen turvallinen. Siis ykkösnainen on vähintäänkin vielä hengissä, ja jopa sietää ko miestä.

• Anonyymi

Ei minua haittaa se että aikuiset ihmiset leikkivät suhdeleikkejään ihan kuinka huvittaa. Minua ärsyttää se, että luvataan ihmiselle rakkautta ja ollaan muka rakastuneita, mutta todellisuudessa kun leikki ei enää huvitakaan, eronnut jää tyhjän päälle. Hän petti kumppaninsa mutta tuli itsekin petetyksi, huijatuksi imelillä lupauksilla onnesta? Joku sanoisi että sehän menikin sitten ihan oikein, minä taas olen sitä mieltä että turhaa kärsimystä vaan lisää tähän maailmaan.

• Anonyymi

Tämäkin on kai jokin näkökulma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua haittaa se että aikuiset ihmiset leikkivät suhdeleikkejään ihan kuinka huvittaa. Minua ärsyttää se, että luvataan ihmiselle rakkautta ja ollaan muka rakastuneita, mutta todellisuudessa kun leikki ei enää huvitakaan, eronnut jää tyhjän päälle. Hän petti kumppaninsa mutta tuli itsekin petetyksi, huijatuksi imelillä lupauksilla onnesta? Joku sanoisi että sehän menikin sitten ihan oikein, minä taas olen sitä mieltä että turhaa kärsimystä vaan lisää tähän maailmaan.

"Minua ärsyttää se, että luvataan ihmiselle rakkautta ja ollaan muka rakastuneita"

Yleensä ei ole olemassa yhteistä käsitystä siitä mitä on luvattu, vaan kumpikin vain olettaa jotain. Yleensä ei ole tedellisesti luvattu yhtään mitään, vaan kumpikin vain olettaa jotain. Yleensä ei ole olemassa yhteistä käsitystä siitä mitä tarkoittaa rakkaus (ja olla rakastunut), vaan kumpikin vain olettaa jotain.

Mutta, kaikkein parasta on sopia suhteen alussa niin että mahdolliset vierailut hyväksytään, puolin ja toisin. Miehellä on miehen geeniperimä ja sen takia mies joskus vierailee, aivan satavarmasti, riippumatta siitä mitä on "luvattu" tai sovittu, ja riippumatta siitä himoaako mies vierailla tai ei. Aina kun sopivanlainen nainen antautuu miehelle, niin mies haluaa. Ja sitten siitä aiheutuu murhetta jos "luvattu" uskottomuus paljastuu. Toisaalta, jos miehen suhde ykkösnaiseen on syystä tai toisesta mennyt liialti pilalle niin hän vaihtaa naista joka tapauksessa, avoin suhde on silloin erittäin hyvä molemmille, itkua ja hammastenkiristelyä on vähemmän koska eroprosessi on nopeasti ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minua ärsyttää se, että luvataan ihmiselle rakkautta ja ollaan muka rakastuneita"

Yleensä ei ole olemassa yhteistä käsitystä siitä mitä on luvattu, vaan kumpikin vain olettaa jotain. Yleensä ei ole tedellisesti luvattu yhtään mitään, vaan kumpikin vain olettaa jotain. Yleensä ei ole olemassa yhteistä käsitystä siitä mitä tarkoittaa rakkaus (ja olla rakastunut), vaan kumpikin vain olettaa jotain.

Mutta, kaikkein parasta on sopia suhteen alussa niin että mahdolliset vierailut hyväksytään, puolin ja toisin. Miehellä on miehen geeniperimä ja sen takia mies joskus vierailee, aivan satavarmasti, riippumatta siitä mitä on "luvattu" tai sovittu, ja riippumatta siitä himoaako mies vierailla tai ei. Aina kun sopivanlainen nainen antautuu miehelle, niin mies haluaa. Ja sitten siitä aiheutuu murhetta jos "luvattu" uskottomuus paljastuu. Toisaalta, jos miehen suhde ykkösnaiseen on syystä tai toisesta mennyt liialti pilalle niin hän vaihtaa naista joka tapauksessa, avoin suhde on silloin erittäin hyvä molemmille, itkua ja hammastenkiristelyä on vähemmän koska eroprosessi on nopeasti ohi.

Geeniperimä? Syntynyt pettäjä luonnostaan?

Minulla on kanssa geeniperimä, joka pakottaa minut epäilemään.

• Anonyymi

Ap sysää vastuun miehen niskaan vaikka nainenhan se on valinnut aidan takana ruoho vihreämpää -tien.

• Anonyymi

Ei toki, lähinnä vaan ihmettelen mikä motiivi miehellä on aliittaa suhde ihmisen kanssa, jonka suhde omaan kumppanikn rakoilee. Minusta ihminen toimii silloin vastuuttomasti, kun lupaa rakkautta, kymmenen hyvää ja kaunista. Lopulta kun ei huvita enää niin loru loppuu lyhyeen. Liian kevyesti liikaa kärsimystä.

• Anonyymi

Missä tuossa aloituksessa noin lukee, että on nainen ja on jotain valinnut? Vähän suureellisen oloinen kirjoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toki, lähinnä vaan ihmettelen mikä motiivi miehellä on aliittaa suhde ihmisen kanssa, jonka suhde omaan kumppanikn rakoilee. Minusta ihminen toimii silloin vastuuttomasti, kun lupaa rakkautta, kymmenen hyvää ja kaunista. Lopulta kun ei huvita enää niin loru loppuu lyhyeen. Liian kevyesti liikaa kärsimystä.

"mikä motiivi miehellä on aloittaa suhde ihmisen kanssa, jonka suhde omaan kumppanikn rakoilee"

Käsite suhde (ja sen aloittaminen) ei ole yksiselitteinen, merkitys on suuresti erilainen miehille kuin mitä se on naisille joilla käsitteen merkitys lisäksi muuttuu ikävuosien kasvaessa.

Miehen motiivina osallistua hauskaan puolituntiseen on, lyhyesti sanottuna, hänen pen.ksensä. Yhdestä hauskasta puolituntisesta usein seuraa niiden sarja. Yleensä on niin että hauskat puolituntiset eivät tarkoita miehelle sitä että hän on aloittanut suhteen. Ne yleensä tarkoittavat miehelle hauskoja puolituntisia.

Nainen jonka suhde on kehno on yleensä erittäin herkkä antautumaan ihan itse, sellaista naista ei miehen tarvitse liehitellä erityisesti, jos lainkaan. Sensijaan, sellaista naista jonka suhde on hyvällä tolalla on aika vaikeaa saada innostumaan eikä hän yleensä antaudu muille kuin ykkösmiehelleen.

Kun ykkösnainen ei enää kinnosta miestä, niin jokin on lopettanut miehen kiinnostuksen ykkösnaiseen, sellainen ei tapahdu itsestään eikä miehen ilkeydestä eikä miehen vastuudenpuutteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"mikä motiivi miehellä on aloittaa suhde ihmisen kanssa, jonka suhde omaan kumppanikn rakoilee"

Käsite suhde (ja sen aloittaminen) ei ole yksiselitteinen, merkitys on suuresti erilainen miehille kuin mitä se on naisille joilla käsitteen merkitys lisäksi muuttuu ikävuosien kasvaessa.

Miehen motiivina osallistua hauskaan puolituntiseen on, lyhyesti sanottuna, hänen pen.ksensä. Yhdestä hauskasta puolituntisesta usein seuraa niiden sarja. Yleensä on niin että hauskat puolituntiset eivät tarkoita miehelle sitä että hän on aloittanut suhteen. Ne yleensä tarkoittavat miehelle hauskoja puolituntisia.

Nainen jonka suhde on kehno on yleensä erittäin herkkä antautumaan ihan itse, sellaista naista ei miehen tarvitse liehitellä erityisesti, jos lainkaan. Sensijaan, sellaista naista jonka suhde on hyvällä tolalla on aika vaikeaa saada innostumaan eikä hän yleensä antaudu muille kuin ykkösmiehelleen.

Kun ykkösnainen ei enää kinnosta miestä, niin jokin on lopettanut miehen kiinnostuksen ykkösnaiseen, sellainen ei tapahdu itsestään eikä miehen ilkeydestä eikä miehen vastuudenpuutteesta.

Mieshän onkin luomakunnan kruunu niin varmaan sitten mies myös ottaa vastuun puolituntisista, eikä toimi noin.
        Nainen ei voi ottaa vastuuta jos mies on näin ylivertainen. Tällöin nainen antautuu vain kenen tahansa vähän halutessa, joten...
        Summasummarum. Nainen on edelleen kuvion heikoin lenkki.
        Vain parhaat naiset saa miekeuset miehet ja loput ajelehtii p***puun tavoin antautuen.
        ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieshän onkin luomakunnan kruunu niin varmaan sitten mies myös ottaa vastuun puolituntisista, eikä toimi noin.
        Nainen ei voi ottaa vastuuta jos mies on näin ylivertainen. Tällöin nainen antautuu vain kenen tahansa vähän halutessa, joten...
        Summasummarum. Nainen on edelleen kuvion heikoin lenkki.
        Vain parhaat naiset saa miekeuset miehet ja loput ajelehtii p***puun tavoin antautuen.
        ???

Antaudu sinä vaan geeniperimällesi.

• Anonyymi

Onko tämä omakohtainen kokemuksesi vai Puhutko jonkun toisen puolesta?
      Kyllähän tämä toisinkin päin käy - yleensä ottaen vai kuinka?

• Anonyymi

Ei ole omakohtainen kokemus millään tavalla, toistaiseksi.

En tiedä miehille käyneen noin, mutta voisi käydä varmaan toisinkin päin? En tosin tiedä niin käyneen, mutta tunnen useita naisia, joille on käynyt kuvaamallani tavalla.

Arvelin, että olisiko nämä jotain pelimiespellejä vai mitä? Vai ovatko jotain tuuliviirejä, nopeasti syttyviä ja vielä nopeammin sammuvia roomeoita?

• Anonyymi

Mitä sinä ajattelisit yilanteessa, jossa joku aivan fiksu ja sydämellinen ihminen esittelisi sinulle jonkun puolikaljun tavismiehen kuvaa ja ylistäisi tätä vuosisadan rakastajaksi siksi oikeaksi ym. yhtä ihanaksi ja jonkin ajan kuluttua sama tyyppi on jo pois kuvioista? Tiedän kyllä että nykyelämä on hektistä mutta...

• Anonyymi

Sama se on useimmiten toisin päin naiset vai kahtoo suhteessa ollessaan sen vapaan miehen ja unohtavat ressukat että lopulta sillä vapaalla miehellä on kaikki valtio kiristää sitä suhteessa olevaa naista näin halutessaan joten täytyy taas muistaa naistenkin kuinka miehiä kohtelevat eikä pelkästään miesten tarvitse muistaa kuinka naista tulisi kohdella

• Anonyymi

Kai siinä ollaan jo aika kaukana rakkaudesta kun aletaan toista kiristää?

Nämä ihmissuhdeasiat ovat suo siellä, vetelä täällä asioita. Jokaisen ihmisen kannattaa tykönään miettiä, kuka on se ihminen, joka auttaa hädän hetkellä. Kenelle kerrot ja pyydät apua, jos ajat vaikkapa autolla kolarin tai siitä puhkeaa rengas? Sieltä löytyy se suurin rakkaus, useimmiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai siinä ollaan jo aika kaukana rakkaudesta kun aletaan toista kiristää?

Nämä ihmissuhdeasiat ovat suo siellä, vetelä täällä asioita. Jokaisen ihmisen kannattaa tykönään miettiä, kuka on se ihminen, joka auttaa hädän hetkellä. Kenelle kerrot ja pyydät apua, jos ajat vaikkapa autolla kolarin tai siitä puhkeaa rengas? Sieltä löytyy se suurin rakkaus, useimmiten.

Sinulle suurin rakkaus tarkoittaa sitä että saat palvelua.

Parisuhteessa on itsestään selvää että mies maksaa ja tekee tuollaiset puuhat, ja aivan kaiken muunkin mitä nainen ei kykene tekemään tai ei osaa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle suurin rakkaus tarkoittaa sitä että saat palvelua.

Parisuhteessa on itsestään selvää että mies maksaa ja tekee tuollaiset puuhat, ja aivan kaiken muunkin mitä nainen ei kykene tekemään tai ei osaa tehdä.

Totta, eikä se että saa palvelua tarkoita suinkaan sitäkään että sekään on täysin free

• Anonyymi

Ei kaikki ole kaikki, jokainen on eri tapaus. Mutta jos suhde toimii hyvin, niin miksi lähteä suhteesta? Mutta jos suhde ei toimi, niin parempi lähteä.

• Anonyymi

Olisko kenties syytä ensin tutustua puolin ja toisin ihmiseen ennen kuin tekee mitään ja oman kokemuksen mukaan jos kun nainen on varattu niin paree antaa olla ja kattoa mieluimmin semmottin nainen joka ei ole suhteessa jos jotain muutakin haluaa kuin pillua

• Anonyymi

Totta tämäkin ja mies voi levittäytyä laajemmalle eikä jäädä lähipiiriin itseään naitattamaan, vaan etsiä oikeita naisia muualta. Ei tarvitse kenenkään suhteuta rikkoa, ja jos huomaa tällasta olevan ilmassa, ovelle varmaan osaa mennä. Ehkä jonkinlaisia elämänhallinnan ongelmia, jos näin ei..

Ehkä ne kiinnostavimmat miehet on kuitenkin jollain tavalla paikkansa ansainneet myös jollakin tavalla, kuten esim. ansioitumalla jotenkin, kädentaidoin, menestyen tai muuten laajemmalle elämää tai maailmaa nähneenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tämäkin ja mies voi levittäytyä laajemmalle eikä jäädä lähipiiriin itseään naitattamaan, vaan etsiä oikeita naisia muualta. Ei tarvitse kenenkään suhteuta rikkoa, ja jos huomaa tällasta olevan ilmassa, ovelle varmaan osaa mennä. Ehkä jonkinlaisia elämänhallinnan ongelmia, jos näin ei..

Ehkä ne kiinnostavimmat miehet on kuitenkin jollain tavalla paikkansa ansainneet myös jollakin tavalla, kuten esim. ansioitumalla jotenkin, kädentaidoin, menestyen tai muuten laajemmalle elämää tai maailmaa nähneenä.

Geeniperimällä ansioituneet?

Suhtaudut ihmisiin varsin epätasa-arvoisesti; ei jatkoon.

• Anonyymi

Onnellisuus ei koskaan voi olla vain toisesta ihmisestä kiinni pelkästään. Omasta itsestä se on löydettävä. Haihattelulla rakastumisen tunteen kestosta yli 2 vuoden pettyy aina, tietenkin. Olemme vain ihmisiä, emme ylijumalia, ja rakastumisen huuma on poikkeustila elimistölle.

• Anonyymi

Me tunnetaan selkeesti eri naisia ja siis erilaisia naisia. Omasta piiristäni osa on tuolloin tullut hyvinkin onnellisiksi ja uudet suhteet kestäneet ja osa ei, mutta niinhän se muutenkin on, osa suhteista kestää, osa ei. Valmistelemalla ja järkeilemällä ei tunneasioissa voi koskaan saada varmuutta.

• Kun nainen rakastuu johonkin mieheen, tietenkin se kertoo enemmän naisesta kuin miehestä. Mutis mutandis, kun mies rakastuu johonkin naiseen, tietenkin se kertoo enemmän miehestä kuin naisesta. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      279
      11091
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6978
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5643
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5018
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3839
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3494
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3442
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2955
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      64
      2764
    Aihe