Auto miehen viimeistelee

Anonyymi-ap

Sopiva menopeli täydentää miehen olemuksen. Se on kuin käyntikortti, jota ei tarvitse ojentaa muille. Kun omistajan olemus on tikissä niin täytyy autonkin olla salonkikelpoinen. Tällaisella voi muuten kurvata huoletta tilaisuuteen kuin tilaisuuteen ja paikkaan kuin paikkaan. Eikä tarvitse turhia selitellä.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/87027214-2198-4bc6-9315-5c15479da2b3

15

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraava laatupeli SUURMESTARILLE on McLaren?

• Anonyymi

no ei vaan semmoinen paku mihin mahtuu panemaan hallituksen kanalaumaa

• Anonyymi

Tuonlaisen auton hommaa heikon itsetunnon omaava, heikkoon itsetuntoon osasyynä on..no, jääköön sanomatta!

• Anonyymi

Hauskaa. Anssi Viskaria ei tunne oikein kukaan. Lotharin tietää taas aika moni.

• Anonyymi

Lienee pikkuveli kasvanut täyteen mittaansa kun pilin jatke myydään alta pois.

• Anonyymi

No ei tuolla edes kehtaisi ajaa mutta kun alla on opel astara 1.6 70hv rakettipaketti niin kyllä lähtee ihmisetki tuijottaaa on se vaan mielenkiintoista kuinka halvalla voi saada huomiota:) monet ostaa kalliita autoja ja itse kun ajan tälläsellä 150e katiskalla niin johan tulee kontenttia

• Anonyymi

Niin
      Sukunimi, Kaupungin. Nimenä, kun sukunimenä nättää jalka olevan . miehellä kovin pois ajava.

• Anonyymi

Oih, haluaisin istahtaa noin upean auton etupenkille ja lähteä ajelulle vaikka Mikkelin torille ihanalle kahvihetkelle. T. Sanna Koirakiveltä

• Anonyymi

Mäntyharju saa ilmaista nostetta lehden jutuista. Hyvä kun jostain sentään kirjotellaan.

• Anonyymi

Kuvista katsottuna kiinnitin huomiota tohon symppiksen näköiseen myyjämieheen. Komea ja veikeä kuin mikäkin tyyliniekka. Hän osaa takuulla hoitaa hyvin huolella autoja.

• Anonyymi

Näköjään tuo kymmeniä vuosia samoja kirjoitellut on taas aktivoitunut.

• Anonyymi

Niin paljon mahtuu pieneen hiaceen. Kukaan nyt mitään viiattia kaljupäältä osta.On se vaan sama laulu vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Milläs muuten Kake ajelee?

Mä mä vaan haluan nähdä pyroshown ja sä sä vaan haluat mainostaa tylsiä lavatansseja, tuntuu että olis jo seniori tekohampaat suussa toinen jalka haudassa, jos tää on hauskanpitoo niin nyt jumalauta! Anna mä meen ostaa liput pyroshowhun jo valmiiks, mua ei kiinnosta lavatanssit vaan pyroshow jumalallinen, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke joo anna mä meen varaa lippuja pyroshowhun, tiedän että oon hullu mut heitän stringit laval mul on parikybää tilil ja laitan ne uuteen filmiin palaa jumalauta ihmisen tulee saada olla vapaa, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke

• Anonyymi

Upea auto ja upea mies 😌😌

• Anonyymi

Kuin kolmas silmä naisen jatkeena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3548
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1578
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1289
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1242
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1003
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      973
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      60
      862
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      93
      816
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe