Yön haukkunu? Onks sulla unihäiriö ja öisin vatvot jotain muijia jotka ysärinä käytti vihreää paitaa?
Mulla muuten oli ysärinä joku my little pony paita. Semmonen vaaleanpunainen. Olin ylpee siitä eskarissa! Se oli niin hieno!
Rölli! Miks oot taas eri etunimiä täällä
12
85
Vastaukset
Ajattelin vain ilmoittaa että mulla on töitä 6-16, niin yöt menee nukkuessa. En siis sovi sun röllimuottiisi. Ettäs tiedät.
- Anonyymi
Täh? Possu kello oli 15.44 kun ton kirjoitit. Etkös pääse töistä vasta klo 16? Ehkä vähän possu nyt koijaat apinaa! 😂
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Possu kello oli 15.44 kun ton kirjoitit. Etkös pääse töistä vasta klo 16? Ehkä vähän possu nyt koijaat apinaa! 😂
nii. kai täällä voi kaffe tauollakin kävästä?
possu kirjoitti:
nii. kai täällä voi kaffe tauollakin kävästä?
älä kerro mun pomolle tai se huutaa seuraavana aamuna pää punasena
- Anonyymi
possu kirjoitti:
älä kerro mun pomolle tai se huutaa seuraavana aamuna pää punasena
Ei kukaan 15 min töiden loppua enää kahvitaukoo pidä. Sillon lähdetään jo kotiin jos ei oo enää tekemistä
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan 15 min töiden loppua enää kahvitaukoo pidä. Sillon lähdetään jo kotiin jos ei oo enää tekemistä
Kyl mä venytän päivää jos en oo kerenny kahvittelee päiväl, mut älä kerro pomolle.
- Anonyymi
possu kirjoitti:
Kyl mä venytän päivää jos en oo kerenny kahvittelee päiväl, mut älä kerro pomolle.
Pomo vaan tykkää jos et sitten vaadi palkkaa myös ylitöiks menevistä kahvitauoistas
Mä lähen ite meneen jos ei tekemistä enää
Oo varttia ennen työajan päättymistä. Anonyymi kirjoitti:
Pomo vaan tykkää jos et sitten vaadi palkkaa myös ylitöiks menevistä kahvitauoistas
Mä lähen ite meneen jos ei tekemistä enää
Oo varttia ennen työajan päättymistä.sulta pitäis leikkaa työajasta 400h vuodessa
- Anonyymi
possu kirjoitti:
sulta pitäis leikkaa työajasta 400h vuodessa
Miks? Kyllähän tuo kellokortti seuraa työaikaani ja maksaa palkan totuudenmukaisen työntekoajan mukaan pässi!
Anonyymi kirjoitti:
Miks? Kyllähän tuo kellokortti seuraa työaikaani ja maksaa palkan totuudenmukaisen työntekoajan mukaan pässi!
ihan vaan possu. taidat olla työnantajan kätyri. huora.
- Anonyymi
possu kirjoitti:
ihan vaan possu. taidat olla työnantajan kätyri. huora.
...taidat olla ihka oikea iso sika...
-sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522