Yön haukkunu? Onks sulla unihäiriö ja öisin vatvot jotain muijia jotka ysärinä käytti vihreää paitaa?
Mulla muuten oli ysärinä joku my little pony paita. Semmonen vaaleanpunainen. Olin ylpee siitä eskarissa! Se oli niin hieno!
Rölli! Miks oot taas eri etunimiä täällä
12
<50
Vastaukset
Ajattelin vain ilmoittaa että mulla on töitä 6-16, niin yöt menee nukkuessa. En siis sovi sun röllimuottiisi. Ettäs tiedät.
- Anonyymi
Täh? Possu kello oli 15.44 kun ton kirjoitit. Etkös pääse töistä vasta klo 16? Ehkä vähän possu nyt koijaat apinaa! 😂
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Possu kello oli 15.44 kun ton kirjoitit. Etkös pääse töistä vasta klo 16? Ehkä vähän possu nyt koijaat apinaa! 😂
nii. kai täällä voi kaffe tauollakin kävästä?
possu kirjoitti:
nii. kai täällä voi kaffe tauollakin kävästä?
älä kerro mun pomolle tai se huutaa seuraavana aamuna pää punasena
- Anonyymi
possu kirjoitti:
älä kerro mun pomolle tai se huutaa seuraavana aamuna pää punasena
Ei kukaan 15 min töiden loppua enää kahvitaukoo pidä. Sillon lähdetään jo kotiin jos ei oo enää tekemistä
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan 15 min töiden loppua enää kahvitaukoo pidä. Sillon lähdetään jo kotiin jos ei oo enää tekemistä
Kyl mä venytän päivää jos en oo kerenny kahvittelee päiväl, mut älä kerro pomolle.
- Anonyymi
possu kirjoitti:
Kyl mä venytän päivää jos en oo kerenny kahvittelee päiväl, mut älä kerro pomolle.
Pomo vaan tykkää jos et sitten vaadi palkkaa myös ylitöiks menevistä kahvitauoistas
Mä lähen ite meneen jos ei tekemistä enää
Oo varttia ennen työajan päättymistä. Anonyymi kirjoitti:
Pomo vaan tykkää jos et sitten vaadi palkkaa myös ylitöiks menevistä kahvitauoistas
Mä lähen ite meneen jos ei tekemistä enää
Oo varttia ennen työajan päättymistä.sulta pitäis leikkaa työajasta 400h vuodessa
- Anonyymi
possu kirjoitti:
sulta pitäis leikkaa työajasta 400h vuodessa
Miks? Kyllähän tuo kellokortti seuraa työaikaani ja maksaa palkan totuudenmukaisen työntekoajan mukaan pässi!
Anonyymi kirjoitti:
Miks? Kyllähän tuo kellokortti seuraa työaikaani ja maksaa palkan totuudenmukaisen työntekoajan mukaan pässi!
ihan vaan possu. taidat olla työnantajan kätyri. huora.
- Anonyymi
possu kirjoitti:
ihan vaan possu. taidat olla työnantajan kätyri. huora.
...taidat olla ihka oikea iso sika...
-sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261688Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157