Ihmettelin suuresti Nakkilan nahliaisparoonin valintaa, Käsittääkseni arvonimen ansaitsijalta edylletettäneen alkeellisempien käytöstapojen hallitsemista , esim, ihmisen tervehtimistä .,,,,eikä mitään hyllyjen välissä kyttäilyä, Mielestäni tuollainen käytös ei kuulu asiakaspalveluun ,,,,,valitsisin jaloillani ,jos olisi varaa valita,,,,,,
Nahkiaisparooni
11
1942
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen valitsee kuten viisaimmaksi näkee,lautakuntakin valitsi niinkuin parhaaksi näki ja valitsivat mielestäni oikealle henkilölle annettavan seremoniallisen tittelin.
- Anonyymi
Kyllä kyllä,ja ankeeta olis nakkikylässä jos ei edes tätä yhtä kauppaa olis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä,ja ankeeta olis nakkikylässä jos ei edes tätä yhtä kauppaa olis
Mitä kummaa onko nakkilassa toiminnassa jossakin oikea kauppa?
- Anonyymi
Kateus on edelleen kansantauti.
- Anonyymi
Ei nakkilassa kateutta ole muuten vaan toisiaan kyttäävät.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä kadehtimista on ihmisen huonossa käytöksessä!!!!!!!. Rikkaudella ja tiltteleillä ei opita käytöstapoja , vaan lapsuudessa ja yleensä ne sisäistetään , Niin vain ei tapahdu kaikille, Tämä on faktaa !
- Anonyymi
peku o pakkaäiä mää tune sen lapset o turhii tiedän käytä aineita oon nähny
- Anonyymi
Turhaa vinkunista valitusta paronista hyvä tunnettu aikaansaava menestynyt liikemies mutta nakkilassa kateellisia riittää.
- Anonyymi
Valittiinkos tämä Pekka Heinola jo toisen kerran Nakkilan Nahkiaisparoniksi? Mistä muuten löytyy kaikki Nakkilan Nahkiaisparonit -luettelo alusta alkaen? Sellainen varmaan jollakin hakusanalla löytyy netistä? Olisin kiitollinen, jos joku tietaisi mistä luettelo nimineen vuosineen löytyy. Kiitos.
- Anonyymi
Mee kattoon torille siel ol kivipilaris vuosi kyltit ensmäisest lähtie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee kattoon torille siel ol kivipilaris vuosi kyltit ensmäisest lähtie.
Kiitos sinulle, käyn katsomassa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659