Aamulla tuli tieto, että täti on siirtynyt enkel'kuoroon. Kuinka pian saa tietää testamentin sisällön? Nyt on hyvin mahdollista että minä en peri mitään, mutta kaksi muuta lähiomaista luultavasti perivät. Olisi kiva tietää mitä sieltä on tulossa, kun joudun kumminkin huolehtimaan aika paljon noista kahdesta muusta (kumpikin heistä eläkkeellä).
Nyt en edes puhu perunkirjoituksesta vaan ihan siitä että testamentti luettaisiin. Sehän ei liene mitenkään kovin monimutkainen toimi?
Täti vaihtoi kerrosta
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät, että täti on tehnyt testamentin?
- Anonyymi
Siitä on ollut puhetta kauan sitten. Testamentti on ollut olemassa ja siihen on myös tehty muutoksia joista olen saanut kuulla mutkan kautta.
- Anonyymi
Jos olet lähimpiä lakisääteisiä perijöitä siitä vaan etsimään testamenttia ja ottamaan pesää haltuun. Ei sitä kukaan muu puolestasi tee. Tietenkin kannattaa muiden samalla tasolla olevien perillisten kanssa keskustella, kuka tekee ja mitä.
Kun löydät testamentin siitä vaan lukemaan ja sitten annat nähtäväksi kaikille muille lakisääteisille ja testamentissa saaville, voit vaikka kuvan laittaa niin ei tarvitse reissata tai postitella.
Omaksi turvaksi voi kannattaa ottaa joku toinen joka näkee kun käyt läpi paikkoja (oma puoliso ei hyvä) ja jos löydät ja avaat sen testamentin mutta eipä tuo pakollista ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185101Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332782- 342599
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302398- 1181637
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211580En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101500Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231254- 891148
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143