Aamulla tuli tieto, että täti on siirtynyt enkel'kuoroon. Kuinka pian saa tietää testamentin sisällön? Nyt on hyvin mahdollista että minä en peri mitään, mutta kaksi muuta lähiomaista luultavasti perivät. Olisi kiva tietää mitä sieltä on tulossa, kun joudun kumminkin huolehtimaan aika paljon noista kahdesta muusta (kumpikin heistä eläkkeellä).
Nyt en edes puhu perunkirjoituksesta vaan ihan siitä että testamentti luettaisiin. Sehän ei liene mitenkään kovin monimutkainen toimi?
Täti vaihtoi kerrosta
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät, että täti on tehnyt testamentin?
- Anonyymi
Siitä on ollut puhetta kauan sitten. Testamentti on ollut olemassa ja siihen on myös tehty muutoksia joista olen saanut kuulla mutkan kautta.
- Anonyymi
Jos olet lähimpiä lakisääteisiä perijöitä siitä vaan etsimään testamenttia ja ottamaan pesää haltuun. Ei sitä kukaan muu puolestasi tee. Tietenkin kannattaa muiden samalla tasolla olevien perillisten kanssa keskustella, kuka tekee ja mitä.
Kun löydät testamentin siitä vaan lukemaan ja sitten annat nähtäväksi kaikille muille lakisääteisille ja testamentissa saaville, voit vaikka kuvan laittaa niin ei tarvitse reissata tai postitella.
Omaksi turvaksi voi kannattaa ottaa joku toinen joka näkee kun käyt läpi paikkoja (oma puoliso ei hyvä) ja jos löydät ja avaat sen testamentin mutta eipä tuo pakollista ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422632Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423302315- 332036
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471676- 241655
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251539- 441409
- 1001389
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391335- 361126