Täti vaihtoi kerrosta

Anonyymi-ap

Aamulla tuli tieto, että täti on siirtynyt enkel'kuoroon. Kuinka pian saa tietää testamentin sisällön? Nyt on hyvin mahdollista että minä en peri mitään, mutta kaksi muuta lähiomaista luultavasti perivät. Olisi kiva tietää mitä sieltä on tulossa, kun joudun kumminkin huolehtimaan aika paljon noista kahdesta muusta (kumpikin heistä eläkkeellä).

Nyt en edes puhu perunkirjoituksesta vaan ihan siitä että testamentti luettaisiin. Sehän ei liene mitenkään kovin monimutkainen toimi?

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä tiedät, että täti on tehnyt testamentin?

• Anonyymi

Siitä on ollut puhetta kauan sitten. Testamentti on ollut olemassa ja siihen on myös tehty muutoksia joista olen saanut kuulla mutkan kautta.

• Anonyymi

Jos olet lähimpiä lakisääteisiä perijöitä siitä vaan etsimään testamenttia ja ottamaan pesää haltuun. Ei sitä kukaan muu puolestasi tee. Tietenkin kannattaa muiden samalla tasolla olevien perillisten kanssa keskustella, kuka tekee ja mitä.

Kun löydät testamentin siitä vaan lukemaan ja sitten annat nähtäväksi kaikille muille lakisääteisille ja testamentissa saaville, voit vaikka kuvan laittaa niin ei tarvitse reissata tai postitella.

Omaksi turvaksi voi kannattaa ottaa joku toinen joka näkee kun käyt läpi paikkoja (oma puoliso ei hyvä) ja jos löydät ja avaat sen testamentin mutta eipä tuo pakollista ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe