Joukon voima

Anonyymi-ap

Joukossa lienee vielä voimaa. Kenen joukoissa sinä seisot ? Orpo olo edessä sekä hallayö aholla.

16

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse kannatan Putinia ja hänen vapautussotaa. Kohta loppuu venäläisten alistaminen Ukrainassa. Ilman Venäjää ei olisi koko Ukrainaa edes olemassa.

      • Anonyymi

        Ja Paavo suurta kaasuputkineen? Onneksi Halosen ja Lipposen karmea suomettumisperintö väistyy pikkuhiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Paavo suurta kaasuputkineen? Onneksi Halosen ja Lipposen karmea suomettumisperintö väistyy pikkuhiljaa.

        Kohta nautitaan Harkimon perinnöstä.
        Liekö parempi. Aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta nautitaan Harkimon perinnöstä.
        Liekö parempi. Aika näyttää.

        Tuskin sekään. Mistä saataisiin isänmaallinen johto? Uusi Tanner ja Ryti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sekään. Mistä saataisiin isänmaallinen johto? Uusi Tanner ja Ryti.

        Tai vaikkapa Hitlerin Aatu? Sitähän me suomalaiset ihannoitiin ja yhdessä taisteltiin samalla rintamalla, moni ihannoi vielä tänäkin päivänä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaikkapa Hitlerin Aatu? Sitähän me suomalaiset ihannoitiin ja yhdessä taisteltiin samalla rintamalla, moni ihannoi vielä tänäkin päivänä 😂

        Toki ei mikään hyvä liittolainen mutta muuten oltaisiin koettu Viron kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki ei mikään hyvä liittolainen mutta muuten oltaisiin koettu Viron kohtalo.

        Viron kohtalo? Ensin natsit valtasivat itselleen ja tapattivat maan kaikki juutalaiset ja siinä samalla virolaisiakin, sitten Neuvostoliitto vapautti. Kyllä me suomalaiset oltiin silloin siinä uskossa että natsien kanssa päästäisiin Venäjälle tappamaan, raiskaamaan ja valtaamaan alueita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viron kohtalo? Ensin natsit valtasivat itselleen ja tapattivat maan kaikki juutalaiset ja siinä samalla virolaisiakin, sitten Neuvostoliitto vapautti. Kyllä me suomalaiset oltiin silloin siinä uskossa että natsien kanssa päästäisiin Venäjälle tappamaan, raiskaamaan ja valtaamaan alueita.

        Ja nyt Venäjä vapauttaa Ukrainan, niinkö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt Venäjä vapauttaa Ukrainan, niinkö ?

        Taitaa Kiteeltäkin löytyä vielä änkyräkommunisteja kun uskovat Venäjän vapauttavan Ukrainan. Virolaisilta voi kysyä millaista oli elää 50 vuotta neuvostoliiton kommarivallan alla. Siellä kaikki itäänpäin ja kommunismiin viittaava on kirosana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Kiteeltäkin löytyä vielä änkyräkommunisteja kun uskovat Venäjän vapauttavan Ukrainan. Virolaisilta voi kysyä millaista oli elää 50 vuotta neuvostoliiton kommarivallan alla. Siellä kaikki itäänpäin ja kommunismiin viittaava on kirosana.

        Eikö menny sanoma himaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Kiteeltäkin löytyä vielä änkyräkommunisteja kun uskovat Venäjän vapauttavan Ukrainan. Virolaisilta voi kysyä millaista oli elää 50 vuotta neuvostoliiton kommarivallan alla. Siellä kaikki itäänpäin ja kommunismiin viittaava on kirosana.

        Hyvin taisi mennä. Neuvostoliitto jätti taakseen Viroon toimivat tehtaat, hotellit, infrastruktuurin, asunnot ym. mitä ihmiset tarvitsevat. Harvemmin hyökkäävä tai agressiivinen voima tekee toiselle valtaamalleen valtiolle hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin taisi mennä. Neuvostoliitto jätti taakseen Viroon toimivat tehtaat, hotellit, infrastruktuurin, asunnot ym. mitä ihmiset tarvitsevat. Harvemmin hyökkäävä tai agressiivinen voima tekee toiselle valtaamalleen valtiolle hyvää.

        Miksi silti jopa kommunistinen puolue kiellettiin Viron itsenäistymisen myötä? Nykyään Virolla menee kyllä loistavasti koska sosialismi ei vaivaa maata.


    • Anonyymi

      Munat huurteessa eikä seiso!

    • Anonyymi

      Joukolla seisoo kyllä koko ajan ja tanakasti.
      Järki.

    • Anonyymi

      Joukolle riittää nykyään järviradio perus suomalaisella ropakannalla. Ka uutiset maksoi ja toimitti ...
      Viikon lintuäänenä tavio.

      • Anonyymi

        Säkkijärven polkkakin soi varmuuden vuoksi päivittäin. Pommituksia vuotellessa ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe