Tiedän sen vain.
Olit ihastunut minuun
Anonyymi-ap
1083632
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 108
Vanhimmat
Olet vieläkin...... t. Aloittaja
Olin ja olen, mutta ei sillä ole enää mitään väliä.
Niin. Ehkä niin.
Se syventyi rakkaudeksi... Mutta AINA jompikumpi jänistää siksi tää ei etene.
Olen nainen. T. Aloittaja
Juu tiedän minä oon mies...
Joo, yksipuoleinen ihastus satuttaa, jos se jatkuu kauan.
Mutta haluaisitko joskus jotakin.. jöi epäselväksi..
Tottakai. Haluan siementää peltosi. Laskeutua kiitoradallesi. Murista muffiniisi.
Mikä kuppikoko
Erotiikka liikkeistä löytyy niittä tekopimperoita jos ei muuta halua sillä voi vaikka harjoitella niin sanotusti
Harvoin yksipuolista.
Mistä noin päättelet?
Tiedän vain.
Tietäjät tietää?
Tunnen sen. Pakoilee tunteitaan.
Niin pakoileekin
Tai ovat tietävinään
Häneen olen edelleen todella ihastuksissani.
Ja odotin virtuaalistakimppua, enkä saanutkaan. tänne jonnekin siis..PalstaRinssiltä siis.
Voi että, olenko mokannut? Haluan kyllä korjata asian.
No missä se viipyy, se kimppu, vai laitoitko jollekin muulle? Muuten kyssäri sulle PalstaRinssi: Missä kävin tänään kun kävin Yl.......a. Aurinko paistoi ja oli mukava ajella automaatilla Toyotalla. terv. täältä jostain.
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
Kiitos paljon. Ja oikea vastaus on ......rossa, ei kussa eikä mässä.
Olet raukka kyllä kateellinen, kenen automaatilla ajoit? Paistaa susta kiusaaja läpi toi kateus!
En ole ollut pitkään aikaan kun sanoit niin.
Olin mutta en enää. Nauroit muiden kanssa minulle seläntakana.
Tollaset kaksnaamaset ihmiset on ällöjä! Edessäpäin ollaan niin mukavia, mut kun menet johonkin niin näet heti niistä et pahaa ovat puhuneet.
Sairaissa, narsistisissa piireissä tuollainen käytös on enemmänkin sääntö, kuin poikkeus.
Ja se jos mikä on säälittävää.
Ei niillä varmaan ollut syytä puhua pahaa?
En ole antanut aihetta sellaiseen.
Ei pidä ajatella heti pahinta.
Tiedän heidän puhuneen, mutta samapa tuo. Joskus erehtyy henkilöstä ja saa huomata, että ei se ollutkaan sellainen minkälaiseksi häntä luulin.
Kaikki loppui
Niin no mitä sitte. Minä kysyn vaan että NO MITÄ SITTE!!
Niin olin! Ajattelin vain Sinua koko ajan ja tiesit tuon...
T.J***🤗
Joo
Niin olen vieläkin, eihän sitä tunteille voi mitään. Ainoa mikä on varmaa tässä epävakaa ja sodan uhkaavassa maailmassa, että on edes aidot tunteet.
Mutta ei nekään, koska nekin voi feikata vain hyötyäkseen toisesta tavalla tai toisella😬
Olin ja olen edelleen. Hyvävartaloinen vanhempi nainen mielessäni...
minäkin sinuun... nainen sivusta
Vielä nähdään? Jos olet hän...
Uskon, että nähdään❤
Toivon niin..., jos olet hän.
n. sivusta
Jos voisi jotenkin edesauttaa sitä näkemistä, eikö?
Voihan sitä💌
Eli miten?
Ihan vaikka kysymällä toiselta 🤔
Taas vastailet toisen puolesta!
Uskosa on hyvä elää kun toivo kerkes jo juosta karkuhun
Ei koskaan enää sitä p.skaa
Taiat kalastella vaan elättäjää!
En kiistä, ettei se ois ollu rankkaa. En kiistä, ettet ois saanu mua sekaisin.
Kuinka paljon nainen on sua vanhempi?
Kuinka vanha? Siis vanhempi vai sinua muutaman vuoden vanhempi, mutta hyvin säilynyt😅
Hyvä lisäkysymys :)
2
4
6
8
vuotta?
4
Tietääkö nainen sun iän?
Määrittele hyvävartaloinen.
🐹
Kannattaa keskustella kyseisen ihmisen kanssa ennen kuin tuollaista väittää
Hyvä vartaloinen nainen joka on sinut itsensä kanssa tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on
Eikäku.. nythä vasta hokasin että sinä oot tyttö
Olen edelleen.
Olin. Varmasti löydät itsellesi sellaisen, jonka kanssa voit harrastaa yhdessä teidän yhteisiä juttujanne, minä en yksinkertaisesti niihin taivu, enkä halua. Haluan muita asioita joita ei voi täällä edes toteuttaa, niistä mainitsematta enempää.
Ettet vaan olis käsittänyt VÄHÄN väärin? Käytin jotain typerää metaforaa kertoakseni kuinka suuresti tulin loukatuksi.
Sivusta vaan
Ja minä sinuun mies♥️♥️♥️
Tietysti, enkait mää ny muuten sellaisia viesteja laittelis 🤪
Kuvittelet vain omiasi.
En kuvittele.
Oot yliseks
Ilkeä
Aineet
Panee miettimään. . .
Ehkä.
Mitä panee kun on näjes monia asioita mitä voi panna voi panna pullon poveen hihaan hyllylle kaappini voi panna kengät jalkaan takin päälle voi panna oven kiinni perästään hmm täl tappaa löytyy monia asioita joit panna
Jännää se oli, mutta johtanu mihinkään. Ei silloin eikä tulevassakaan. Harmi, mutta faktaa.
Mä olin ihastunut yhteen ja nyt on orastavia tunteita toiseen mieheen. Yritän pitää pään kylmänä. Tai ehkä sydämen, vaikka toisesta huokuva lämpö yrittää sulattaa jäätä mun ympäriltä.
Ihastun lähes jokaisen ihmisen piirteisiin. Toisella ulkoiset seikat, toisella luonne, yhdellä tapa toimia ja jollain tyyli olla.
Ei siis kovin ainutlaatuista jos koet noin.
Voi noita ihastuksia mahtuu ihmisen elämään miljoonia ihastus kun on vain ihastus josai joskus luki et ihminen ihastuu likimain tuhat kertaa päivässä
Kevyttä ihastumista. Mutta jos ihastuukin niin ettei saa toista mielestään koskaan?
Juu ei, olen ihastunut ehkä neljä kertaa elämässäni.
..Toki on niitä jotka tulkitsevat kaikki hymyt ja kanssakäymiset flirtiksi, kiinnostukseksi tjsp. ja ihastuvat suunnilleen kaikkiin ihmisiin joiden kanssa ovat tekemisissä.
Muistutan uudelleen. Ne kukat virtuaaliset siis. tänne jonnekin. odotan..
Ne ovat sinulle nyt omassa ketjussani.
Minkäs sille voi si jos ei itse uskalla asian suhteen mitään tehdä mun tapauksessa mä vai olen tykänny kahtella Kauniita naisia usei niisä jotai on mikä ihastuttaa mu aina ei edes kannata vai ihastuksen takia mitään tehdäkkään pitäs olla jotain enemmän kui vai ihastus se kun monasti saattaa olla vain kaunis mielikuva jostakin
hyvää huomenta ihastukseni,
joo, en tiedä mikä iski kun hullaannuin aivan päättömästi, se oli kyllä melkoimen trippi vaikka itse sanonkin
En tiedä mitä olin, ehkä olin kiinnostunut ja vähän uteliaskin? Ihastua en uskalla, koska viimeisin ihastus päättyi vähemmän mieleisellä tavalla. Halusin silloin uskoa liikaa hyviä asioita toisesta, nyt tunnun kieltävän kaiken hyvän toisesta ja itsestäkin.
Koska se ihastus päättyi? xx/xx?
Sillä ei ole merkitystä minulle enää. Tapahtui asioita, joita en unohda. Enemmän ajattelen tulevaa. Menneellä on vain vaikutuksia myös tulevaan omalla kohdallani. Siksi sen toin julki.
Valehtelet
Onko sukkanauhaliivit?
Tilanteet muuttuu. :)
No mulla nyt sattuu olemaan hyvä maku, siis ettei siitä nyt sen kummemmin tartte välittää
Tajusin kyllä sun sen huomaavan, miten nyt muutakaan kun se epäilemättä tosi hölmö virne tahtomattakin sun seurassas, mut siinä sitte jotenkin fiilis et sua viehätti mussa eniten se ihastukseni vaan, et olenhan mä muutakin
Ehkä olin, mutta sain sinusta tarpeekseni, kun meidän juttu ei vain toiminut.
Olin olen olin olen...yritän etäännyttää itseäni ja erakoitua. Ei helppoa aina jostain muistuu mieleen.
mä olen rakastunu palavasti
Jos voisin sen sanoiksi muodostaa. Jos voisin sen tekoina näyttää. Nää asiat ja tunteet mun pääni täyttää.
Mutta vaikka koskaan en yllä sun tasollesi, tässä mä oon alasti ja hauras sun edessäsi. Luotan suhun kuin hullu, tällänen runopoika musta on tullu.
Valmiina ottelee läpi tän kaiken paskan. Joten jos sä vaan vierelläni kuljet niin varmana jaksan.
- ilman spärdärii
No näytä ja kerro se hänelle? Älä vain vihjaile? Kaikki Rakkaus on kaunista.
Spärdäri eli kortsu on usei vai tiellä nii kui hanskatkin töitä tehdessä on huono tunto mu jos vehjettään joka kolossa yrittää uittaa ni suosittelen naista käyttämään harkintaa naista kunnioittava mies kuitenkin käyttä kordaria naisen niin pyytäessä
Eikö kannata sanoa asialle joka on ihastunut! Taidat itsekin olla kusessa siihen toiseen.
Niin olin ja ikävä jäi .
En ole enää.
Samoin.
Olin VAIN ja AINOASTAAN utelias sinun suhteesi kun näytit yksinäiseltä.
Ketä kiinnostaa
Sinua kun kommentoit
Ei ketään kiinnosta, tai ainakaan pitäisi kiinnostaa noin kirjoittavan ihmisen sanat/mielipide
Kuka keneen jos joskus meinaa saaja parisuhteen ni ehkä olisi hyvä tutustua enstee itseensä ja vasta sitten kahtua mitä elämäänsä kaipaa vai kaipaako mitään
Aloittajalle: Missä hänet tapasit?
Heh, ensimmäinen järkevä kysymys ja se olikin jo liikaa tässä vitjassa
HUU HAA ketjuja
Sano jokin sana joka on yhteinen
Niin. Imperfekti "olin" ihastunut.