Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
1083632
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 108

Vanhimmat

Olet vieläkin...... t. Aloittaja

Äänestä
  • Olin ja olen, mutta ei sillä ole enää mitään väliä.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Olin ja olen, mutta ei sillä ole enää mitään väliä.

Niin. Ehkä niin.

Äänestä

• Se syventyi rakkaudeksi... Mutta AINA jompikumpi jänistää siksi tää ei etene.

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Se syventyi rakkaudeksi... Mutta AINA jompikumpi jänistää siksi tää ei etene.

Olen nainen. T. Aloittaja

Äänestä

Juu tiedän minä oon mies...

Äänestä

Niin. Ehkä niin.

Joo, yksipuoleinen ihastus satuttaa, jos se jatkuu kauan.

Äänestä

Se syventyi rakkaudeksi... Mutta AINA jompikumpi jänistää siksi tää ei etene.

Mutta haluaisitko joskus jotakin.. jöi epäselväksi..

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Mutta haluaisitko joskus jotakin.. jöi epäselväksi..

Tottakai. Haluan siementää peltosi. Laskeutua kiitoradallesi. Murista muffiniisi.

Äänestä

Mikä kuppikoko

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Tottakai. Haluan siementää peltosi. Laskeutua kiitoradallesi. Murista muffiniisi.

Erotiikka liikkeistä löytyy niittä tekopimperoita jos ei muuta halua sillä voi vaikka harjoitella niin sanotusti

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Joo, yksipuoleinen ihastus satuttaa, jos se jatkuu kauan.

Harvoin yksipuolista.

Äänestä

Mistä noin päättelet?

Äänestä
  • Tiedän vain.

Äänestä

Tiedän vain.

Tietäjät tietää?

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Tietäjät tietää?

Tunnen sen. Pakoilee tunteitaan.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Tunnen sen. Pakoilee tunteitaan.

Niin pakoileekin

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Tietäjät tietää?

Tai ovat tietävinään

Äänestä

Häneen olen edelleen todella ihastuksissani.

Äänestä
  • Ja odotin virtuaalistakimppua, enkä saanutkaan. tänne jonnekin siis..PalstaRinssiltä siis.

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja odotin virtuaalistakimppua, enkä saanutkaan. tänne jonnekin siis..PalstaRinssiltä siis.

Voi että, olenko mokannut? Haluan kyllä korjata asian.

Äänestä

• PalstaRinssi kirjoitti:

Voi että, olenko mokannut? Haluan kyllä korjata asian.

No missä se viipyy, se kimppu, vai laitoitko jollekin muulle? Muuten kyssäri sulle PalstaRinssi: Missä kävin tänään kun kävin Yl.......a. Aurinko paistoi ja oli mukava ajella automaatilla Toyotalla. terv. täältä jostain.

Äänestä

No missä se viipyy, se kimppu, vai laitoitko jollekin muulle? Muuten kyssäri sulle PalstaRinssi: Missä kävin tänään kun kävin Yl.......a. Aurinko paistoi ja oli mukava ajella automaatilla Toyotalla. terv. täältä jostain.

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

Äänestä

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

Kiitos paljon. Ja oikea vastaus on ......rossa, ei kussa eikä mässä.

Äänestä

Olet raukka kyllä kateellinen, kenen automaatilla ajoit? Paistaa susta kiusaaja läpi toi kateus!

Äänestä

En ole ollut pitkään aikaan kun sanoit niin.

Äänestä

Olin mutta en enää. Nauroit muiden kanssa minulle seläntakana.

1Äänestä
  • Tollaset kaksnaamaset ihmiset on ällöjä! Edessäpäin ollaan niin mukavia, mut kun menet johonkin niin näet heti niistä et pahaa ovat puhuneet.

1Äänestä

• Sairaissa, narsistisissa piireissä tuollainen käytös on enemmänkin sääntö, kuin poikkeus.
    Ja se jos mikä on säälittävää.

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Tollaset kaksnaamaset ihmiset on ällöjä! Edessäpäin ollaan niin mukavia, mut kun menet johonkin niin näet heti niistä et pahaa ovat puhuneet.

Ei niillä varmaan ollut syytä puhua pahaa?

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei niillä varmaan ollut syytä puhua pahaa?

En ole antanut aihetta sellaiseen.

Äänestä

En ole antanut aihetta sellaiseen.

Ei pidä ajatella heti pahinta.

Äänestä

Ei pidä ajatella heti pahinta.

Tiedän heidän puhuneen, mutta samapa tuo. Joskus erehtyy henkilöstä ja saa huomata, että ei se ollutkaan sellainen minkälaiseksi häntä luulin.

Äänestä

Kaikki loppui

Äänestä

Niin no mitä sitte. Minä kysyn vaan että NO MITÄ SITTE!!

Äänestä

Niin olin! Ajattelin vain Sinua koko ajan ja tiesit tuon...

T.J***🤗

Äänestä
  • Joo

Äänestä

Niin olen vieläkin, eihän sitä tunteille voi mitään. Ainoa mikä on varmaa tässä epävakaa ja sodan uhkaavassa maailmassa, että on edes aidot tunteet.

Äänestä
  • Mutta ei nekään, koska nekin voi feikata vain hyötyäkseen toisesta tavalla tai toisella😬

Äänestä

Olin ja olen edelleen. Hyvävartaloinen vanhempi nainen mielessäni...

Äänestä
  • minäkin sinuun... nainen sivusta

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

minäkin sinuun... nainen sivusta

Vielä nähdään? Jos olet hän...

Äänestä

Uskon, että nähdään❤

Äänestä

Toivon niin..., jos olet hän.
    n. sivusta

Äänestä

n. sivusta

Jos voisi jotenkin edesauttaa sitä näkemistä, eikö?

Äänestä

Jos voisi jotenkin edesauttaa sitä näkemistä, eikö?

Voihan sitä💌

1Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Voihan sitä💌

Eli miten?

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Eli miten?

Ihan vaikka kysymällä toiselta 🤔

Äänestä

n. sivusta

Taas vastailet toisen puolesta!

Äänestä

Uskon, että nähdään❤

Uskosa on hyvä elää kun toivo kerkes jo juosta karkuhun

Äänestä

Uskon, että nähdään❤

Ei koskaan enää sitä p.skaa

Äänestä

Taiat kalastella vaan elättäjää!

Äänestä

Ei koskaan enää sitä p.skaa

En kiistä, ettei se ois ollu rankkaa. En kiistä, ettet ois saanu mua sekaisin.

Kuinka paljon nainen on sua vanhempi?

Äänestä

• Kuinka vanha? Siis vanhempi vai sinua muutaman vuoden vanhempi, mutta hyvin säilynyt😅

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Kuinka vanha? Siis vanhempi vai sinua muutaman vuoden vanhempi, mutta hyvin säilynyt😅

Hyvä lisäkysymys :)

2
    4
    6
    8

vuotta?

Äänestä

Hyvä lisäkysymys :)

2
    4
    6
    8

vuotta?

4

Äänestä

4

Tietääkö nainen sun iän?

Äänestä

• Määrittele hyvävartaloinen.
    🐹

Äänestä

Taiat kalastella vaan elättäjää!

Kannattaa keskustella kyseisen ihmisen kanssa ennen kuin tuollaista väittää

Äänestä

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Määrittele hyvävartaloinen.
    🐹

Hyvä vartaloinen nainen joka on sinut itsensä kanssa tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on

Äänestä

Eikäku.. nythä vasta hokasin että sinä oot tyttö

Äänestä

Olen edelleen.

Äänestä

Olin. Varmasti löydät itsellesi sellaisen, jonka kanssa voit harrastaa yhdessä teidän yhteisiä juttujanne, minä en yksinkertaisesti niihin taivu, enkä halua. Haluan muita asioita joita ei voi täällä edes toteuttaa, niistä mainitsematta enempää.

1Äänestä
  • Ettet vaan olis käsittänyt VÄHÄN väärin? Käytin jotain typerää metaforaa kertoakseni kuinka suuresti tulin loukatuksi.

Sivusta vaan

Äänestä

Ja minä sinuun mies♥️♥️♥️

Äänestä

Tietysti, enkait mää ny muuten sellaisia viesteja laittelis 🤪

Äänestä

Kuvittelet vain omiasi.

Äänestä
  • En kuvittele.

Äänestä

En kuvittele.

Oot yliseks

Ilkeä

Aineet

Panee miettimään. . .

Ehkä.

Äänestä

Oot yliseks

Ilkeä

Aineet

Panee miettimään. . .

Ehkä.

Mitä panee kun on näjes monia asioita mitä voi panna voi panna pullon poveen hihaan hyllylle kaappini voi panna kengät jalkaan takin päälle voi panna oven kiinni perästään hmm täl tappaa löytyy monia asioita joit panna

Äänestä

Jännää se oli, mutta johtanu mihinkään. Ei silloin eikä tulevassakaan. Harmi, mutta faktaa.

Äänestä

Mä olin ihastunut yhteen ja nyt on orastavia tunteita toiseen mieheen. Yritän pitää pään kylmänä. Tai ehkä sydämen, vaikka toisesta huokuva lämpö yrittää sulattaa jäätä mun ympäriltä.

Äänestä

Ihastun lähes jokaisen ihmisen piirteisiin. Toisella ulkoiset seikat, toisella luonne, yhdellä tapa toimia ja jollain tyyli olla.
Ei siis kovin ainutlaatuista jos koet noin.

Äänestä

Voi noita ihastuksia mahtuu ihmisen elämään miljoonia ihastus kun on vain ihastus josai joskus luki et ihminen ihastuu likimain tuhat kertaa päivässä

Äänestä
  • Kevyttä ihastumista. Mutta jos ihastuukin niin ettei saa toista mielestään koskaan?

Äänestä

• Juu ei, olen ihastunut ehkä neljä kertaa elämässäni.
    ..Toki on niitä jotka tulkitsevat kaikki hymyt ja kanssakäymiset flirtiksi, kiinnostukseksi tjsp. ja ihastuvat suunnilleen kaikkiin ihmisiin joiden kanssa ovat tekemisissä.

Äänestä

Kevyttä ihastumista. Mutta jos ihastuukin niin ettei saa toista mielestään koskaan?

Muistutan uudelleen. Ne kukat virtuaaliset siis. tänne jonnekin. odotan..

Äänestä

Muistutan uudelleen. Ne kukat virtuaaliset siis. tänne jonnekin. odotan..

Ne ovat sinulle nyt omassa ketjussani.

Äänestä

Kevyttä ihastumista. Mutta jos ihastuukin niin ettei saa toista mielestään koskaan?

Minkäs sille voi si jos ei itse uskalla asian suhteen mitään tehdä mun tapauksessa mä vai olen tykänny kahtella Kauniita naisia usei niisä jotai on mikä ihastuttaa mu aina ei edes kannata vai ihastuksen takia mitään tehdäkkään pitäs olla jotain enemmän kui vai ihastus se kun monasti saattaa olla vain kaunis mielikuva jostakin

Äänestä

hyvää huomenta ihastukseni,

Äänestä

joo, en tiedä mikä iski kun hullaannuin aivan päättömästi, se oli kyllä melkoimen trippi vaikka itse sanonkin

Äänestä

En tiedä mitä olin, ehkä olin kiinnostunut ja vähän uteliaskin? Ihastua en uskalla, koska viimeisin ihastus päättyi vähemmän mieleisellä tavalla. Halusin silloin uskoa liikaa hyviä asioita toisesta, nyt tunnun kieltävän kaiken hyvän toisesta ja itsestäkin.

Äänestä
  • Koska se ihastus päättyi? xx/xx?

Äänestä

Koska se ihastus päättyi? xx/xx?

Sillä ei ole merkitystä minulle enää. Tapahtui asioita, joita en unohda. Enemmän ajattelen tulevaa. Menneellä on vain vaikutuksia myös tulevaan omalla kohdallani. Siksi sen toin julki.

Äänestä

Sillä ei ole merkitystä minulle enää. Tapahtui asioita, joita en unohda. Enemmän ajattelen tulevaa. Menneellä on vain vaikutuksia myös tulevaan omalla kohdallani. Siksi sen toin julki.

Valehtelet

Äänestä

Onko sukkanauhaliivit?

Äänestä

Tilanteet muuttuu. :)

Äänestä

No mulla nyt sattuu olemaan hyvä maku, siis ettei siitä nyt sen kummemmin tartte välittää

Äänestä

Tajusin kyllä sun sen huomaavan, miten nyt muutakaan kun se epäilemättä tosi hölmö virne tahtomattakin sun seurassas, mut siinä sitte jotenkin fiilis et sua viehätti mussa eniten se ihastukseni vaan, et olenhan mä muutakin

Äänestä

Ehkä olin, mutta sain sinusta tarpeekseni, kun meidän juttu ei vain toiminut.

Äänestä

Olin olen olin olen...yritän etäännyttää itseäni ja erakoitua. Ei helppoa aina jostain muistuu mieleen.

Äänestä

mä olen rakastunu palavasti

Äänestä
  • Jos voisin sen sanoiksi muodostaa. Jos voisin sen tekoina näyttää. Nää asiat ja tunteet mun pääni täyttää.
    Mutta vaikka koskaan en yllä sun tasollesi, tässä mä oon alasti ja hauras sun edessäsi. Luotan suhun kuin hullu, tällänen runopoika musta on tullu.
    Valmiina ottelee läpi tän kaiken paskan. Joten jos sä vaan vierelläni kuljet niin varmana jaksan.

- ilman spärdärii

Äänestä

• No näytä ja kerro se hänelle? Älä vain vihjaile? Kaikki Rakkaus on kaunista.

Äänestä

Jos voisin sen sanoiksi muodostaa. Jos voisin sen tekoina näyttää. Nää asiat ja tunteet mun pääni täyttää.
    Mutta vaikka koskaan en yllä sun tasollesi, tässä mä oon alasti ja hauras sun edessäsi. Luotan suhun kuin hullu, tällänen runopoika musta on tullu.
    Valmiina ottelee läpi tän kaiken paskan. Joten jos sä vaan vierelläni kuljet niin varmana jaksan.

- ilman spärdärii

Spärdäri eli kortsu on usei vai tiellä nii kui hanskatkin töitä tehdessä on huono tunto mu jos vehjettään joka kolossa yrittää uittaa ni suosittelen naista käyttämään harkintaa naista kunnioittava mies kuitenkin käyttä kordaria naisen niin pyytäessä

Äänestä

Eikö kannata sanoa asialle joka on ihastunut! Taidat itsekin olla kusessa siihen toiseen.

Äänestä

Niin olin ja ikävä jäi .

Äänestä

En ole enää.

Äänestä
  • Samoin.

Äänestä

Olin VAIN ja AINOASTAAN utelias sinun suhteesi kun näytit yksinäiseltä.

Äänestä
  • Ketä kiinnostaa

Äänestä

Ketä kiinnostaa

Sinua kun kommentoit

Äänestä

Sinua kun kommentoit

Ei ketään kiinnosta, tai ainakaan pitäisi kiinnostaa noin kirjoittavan ihmisen sanat/mielipide

Äänestä

Kuka keneen jos joskus meinaa saaja parisuhteen ni ehkä olisi hyvä tutustua enstee itseensä ja vasta sitten kahtua mitä elämäänsä kaipaa vai kaipaako mitään

Äänestä

Aloittajalle: Missä hänet tapasit?

Äänestä
  • Heh, ensimmäinen järkevä kysymys ja se olikin jo liikaa tässä vitjassa
    HUU HAA ketjuja

Äänestä

Sano jokin sana joka on yhteinen

Äänestä

Niin. Imperfekti "olin" ihastunut.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Tiedän sen vain.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu