Kun et uskalla tulla silloin kuin olen siellä. Älä pelkää en lähesty sinua. Kerro minulle jos on joku ongelma älä huutele muille. Tämän saatan kysyä irl. Mun puolestani voit käydä koska haluat, mutta älä aiheuta mulle harmia, kiitos. Särjit mut jo kerran täysin..
Mikä minussa "pelottaa" ?
7
625
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkähän, jotta jos vaikka tanssatahan, niin jos laittaasit hattavein soimahan. .😁
- Anonyymi
Mitä sä haluat?! Haluatko että putoan taas tyhjän päälle? Että mä tapan itseni? Vaan siksi että mä rakastin sua enkä voi unohtaa sua, se pelkästään hajottaa mut onko sun pakko lisätä tuskaani? Kyynelissä ap
- Anonyymi
possu kirjoitti:
nii. se nainen on täysi kotka.
Sori, minä olen nainen Ap
- Anonyymi
possu kirjoitti:
vaihdatko usein tyyliä millä kirjoitat?
Kirjoitan tunteeni suoraan ulos, ehkä eri tunnetilat muuttavat tyylliäkin. Ap
- Anonyymi
Mä en ole varmaan vuoteen yrittänyt puhua sulle mitään henkkoht varmaan pidempi aikakin. Muisteleppa viimeisimmät sanani ovat liittyneet työhöni, en todella yritä puhua tai lähestyä sua, olet tehnyt selväksi. Toivon, että moikataan kun kohdataan. Kysyn kyllä vielä mikä ongelma, haluan että vastaat mikä ärsyttää, etkä kuittailee muille. Sitten ei enää häiritä toisiamme, tai siis kohdataan toisemme kuin kuka vaan mutta moikataan. Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564