Miksi minulle puhuminen

Anonyymi-ap

Voisi sinua mies pelottaa? Oliko meillä rakkaustarina mikä ei päässyt koskaan alkamaan? Ja nähtiin tietysti viime vuoden puolella mutta ei tänä vuonna.

57

758

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukavaa iltaa kaikille mahdollisille lukijoille. Ei miestä taida tänäänkään näkyä. :)

      • Anonyymi

        Pitäisiköhän rueta kirjoittamaan vähemmillä tunnisteilla? Mitä olette mieltä? Saisin vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän rueta kirjoittamaan vähemmillä tunnisteilla? Mitä olette mieltä? Saisin vastauksia.

        Pitää varmaan jatkossa sitten alkaa tehdä niin. Kirjoitan ympäripyöreästi kaiken.


    • Anonyymi

      minulla ei ole tapana puhua asiakaspalvelijoille

      • Anonyymi

        Palvelijoille, alamaisille, koulukiusaajille, paskaduunareille. Saatan olla tyly mutta olen mitä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelijoille, alamaisille, koulukiusaajille, paskaduunareille. Saatan olla tyly mutta olen mitä olen.

        Itse olet ihan samanlainen paskaduunari. Vaikka ala on eri niin työ on työtä.


    • Ei ollut kaupan alalla.

      • Anonyymi

        Ei edelleenkään ole. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei edelleenkään ole. :)

        Tiesin sen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tiesin sen.

        Ihmettelen tuota täällä miksi pitää olla niin ylimielinen ihminen. Vaikka olisikin hyväpalkkaisessa duunissa niin ei se tarkoita sitä että pitää olla ylimielinen muita kohtaan kuten tuossa ylempänä. Kertoo jo ihmisestä ja hänestäkin jotain kun ei minulle viime vuonna tullut puhumaan. En ollut ilmeisesti samaa tasoa hänen kanssaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen tuota täällä miksi pitää olla niin ylimielinen ihminen. Vaikka olisikin hyväpalkkaisessa duunissa niin ei se tarkoita sitä että pitää olla ylimielinen muita kohtaan kuten tuossa ylempänä. Kertoo jo ihmisestä ja hänestäkin jotain kun ei minulle viime vuonna tullut puhumaan. En ollut ilmeisesti samaa tasoa hänen kanssaan.

        No jotkut on... Miksi et itse mennyt puhumaan hänelle?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No jotkut on... Miksi et itse mennyt puhumaan hänelle?

        Ei minulla ollut rohkeutta mennä puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ollut rohkeutta mennä puhumaan.

        Koska se rakastuu kaikkiin, jotka vahingossa katsovat häntä, saati vielä mennä puhumaan, sitte huutaa täällä yötä päivää!! Ei ollenkaan tervettä toimintaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se rakastuu kaikkiin, jotka vahingossa katsovat häntä, saati vielä mennä puhumaan, sitte huutaa täällä yötä päivää!! Ei ollenkaan tervettä toimintaa!

        Kuules olen tässä useiden vuosien aikana nähnyt satoja tuhansia ihmisiä jopa enemmänkin ja silti sieltä vain paria kolmea ihmistä kaivannut. Eli en rakastu tai ihastu kaikkiin tuijottajiin tai minusta kiinnostuneisiin. Täällä ihan vain vapaa aikaani viettämässä. Ja terve en ole päästäni se on jo tiedossa ja mitä sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ollut rohkeutta mennä puhumaan.

        Ei aina kaikilla miehilläkään ole rohkeutta. Minä olen myös sellainen arkajalka. Se harmittaa usein.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei aina kaikilla miehilläkään ole rohkeutta. Minä olen myös sellainen arkajalka. Se harmittaa usein.

        En tiedä johtuiko se hänelläkin siitä ettei ollut vain rohkeutta. Toisesta on niin vaikea tietää ja nähdä sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä johtuiko se hänelläkin siitä ettei ollut vain rohkeutta. Toisesta on niin vaikea tietää ja nähdä sitä.

        Eipä sitä voi tietää. Eihän se päälle päin näy.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Eipä sitä voi tietää. Eihän se päälle päin näy.

        Ei niin. Harmi kun en tiedä mitä hän silloin mietti kun ehdotin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se rakastuu kaikkiin, jotka vahingossa katsovat häntä, saati vielä mennä puhumaan, sitte huutaa täällä yötä päivää!! Ei ollenkaan tervettä toimintaa!

        En tiennytkään että ihminen voi rakastua ihan vai katseesta ihtelle ei ole koskaan niin käynynnä itse en usko edes siihen jalat alta vievään rakkauteen pikemminkin miettisin et mahtaa olla huono tasapaino kun ei tahdo pystyssä pysyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään että ihminen voi rakastua ihan vai katseesta ihtelle ei ole koskaan niin käynynnä itse en usko edes siihen jalat alta vievään rakkauteen pikemminkin miettisin et mahtaa olla huono tasapaino kun ei tahdo pystyssä pysyä

        Aika harvinaista. Minulle rakkaus on toisen tuntemista kokonaan eikä pelkkää katsomista. Tässä aloituksessa puhuisin enemmän syvästä ihastumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se rakastuu kaikkiin, jotka vahingossa katsovat häntä, saati vielä mennä puhumaan, sitte huutaa täällä yötä päivää!! Ei ollenkaan tervettä toimintaa!

        Kekestä sinä selität täällä eri keskusteluissa yötä päivää? Ei tervettä toimintaa sinulta mustamaalata ihmisiä palstan kautta eikä sun tekstissä ole muutenkaan koherenssia esim toi saati että mennään puhumaan. Lause rakentui ikäänkuin kieltomuodossa, jännä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekestä sinä selität täällä eri keskusteluissa yötä päivää? Ei tervettä toimintaa sinulta mustamaalata ihmisiä palstan kautta eikä sun tekstissä ole muutenkaan koherenssia esim toi saati että mennään puhumaan. Lause rakentui ikäänkuin kieltomuodossa, jännä.

        En tiedä kuka tuo kommentoija oli tuossa.


    • Anonyymi

      Epävarmuus ja pelko, et ajautuu noloon tilanteeseen, ku olikin vain elänyt omassa haave maailmassaan. Pettymys itseensä, omaan saamattomuuteen. Hyvä olisit ollut minulle, mut olisinko minä ollut sitä sinulle? Epäilin ja siksi oli uskon puutetta. Harmittaa, ynnäsin kyl asioita välillämme.

      • Anonyymi

        Tämäpä ja olisiko sopivaa tilannetta tullut lähestyä. Mutta ei se noloa olisi ollut jos olisit lähestynyt ja oltaisiin voitu aloittaa ihan perinteisestä puhumisesta ilman mitään tunteilua. En osaa sanoa luultavasti olisit ollut hyvä minulle kun ihastuin ja meillä oli selkeästi silmäpeliä useaan kertaan viime vuonna. Mitä sinä ynnäsit väliltämme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä ja olisiko sopivaa tilannetta tullut lähestyä. Mutta ei se noloa olisi ollut jos olisit lähestynyt ja oltaisiin voitu aloittaa ihan perinteisestä puhumisesta ilman mitään tunteilua. En osaa sanoa luultavasti olisit ollut hyvä minulle kun ihastuin ja meillä oli selkeästi silmäpeliä useaan kertaan viime vuonna. Mitä sinä ynnäsit väliltämme?

        Oletin, et molemmat oltiin aktiivisia liikkujia. Samoin terveet elämän tavat tuntuivat yhdistävän? Joku siinä oli muukin, mikä tuntui mieltä lämmittävän (olemus). Mut koen itseni tällaisissa tilanteissa monesti toisarvoiseksi.

        Siksi tuntuu mahdottomalta, että mikään hyvältä tuntuva toteutuisi omalle kohdalle, tuntuu aina, et on liian paljon hävittävää. Tyydyn mielummin pitämään myönteisiä mielikuvia toisesta hengissä kuin kuolettaisin ne epäonnistumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletin, et molemmat oltiin aktiivisia liikkujia. Samoin terveet elämän tavat tuntuivat yhdistävän? Joku siinä oli muukin, mikä tuntui mieltä lämmittävän (olemus). Mut koen itseni tällaisissa tilanteissa monesti toisarvoiseksi.

        Siksi tuntuu mahdottomalta, että mikään hyvältä tuntuva toteutuisi omalle kohdalle, tuntuu aina, et on liian paljon hävittävää. Tyydyn mielummin pitämään myönteisiä mielikuvia toisesta hengissä kuin kuolettaisin ne epäonnistumiseen.

        Miksi et sitten tullut puhumaan mitään tai moikannut edes viime vuonna kun vielä nähtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletin, et molemmat oltiin aktiivisia liikkujia. Samoin terveet elämän tavat tuntuivat yhdistävän? Joku siinä oli muukin, mikä tuntui mieltä lämmittävän (olemus). Mut koen itseni tällaisissa tilanteissa monesti toisarvoiseksi.

        Siksi tuntuu mahdottomalta, että mikään hyvältä tuntuva toteutuisi omalle kohdalle, tuntuu aina, et on liian paljon hävittävää. Tyydyn mielummin pitämään myönteisiä mielikuvia toisesta hengissä kuin kuolettaisin ne epäonnistumiseen.

        Minä taas pidin itseäni niin etten olisi sinulle mies riittävä. Ihmettelen vain miksi et tullut puhumaan kun olisin sitä halunnut silloin viime vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sitten tullut puhumaan mitään tai moikannut edes viime vuonna kun vielä nähtiin?

        Kohtaaminen oli vain sekunteja, tajusin sen vasta myöhemmin, enkä viitsinyt pyöräillä perään. Oletin, et sinä et varmaan edes tiedostanut minua kohdatessa? Olimmehan vain moi- tuttuja. Aiemmin oli enemmänkin yhteistä. Ei koskaan jutustelua kahden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtaaminen oli vain sekunteja, tajusin sen vasta myöhemmin, enkä viitsinyt pyöräillä perään. Oletin, et sinä et varmaan edes tiedostanut minua kohdatessa? Olimmehan vain moi- tuttuja. Aiemmin oli enemmänkin yhteistä. Ei koskaan jutustelua kahden.

        Ei me oltu miehen kanssa edes moi tuttuja. Ei olla kasvotusten puhuttu sanaakaan viime vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me oltu miehen kanssa edes moi tuttuja. Ei olla kasvotusten puhuttu sanaakaan viime vuonna.

        Entä aiemmin (puhuttu)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas pidin itseäni niin etten olisi sinulle mies riittävä. Ihmettelen vain miksi et tullut puhumaan kun olisin sitä halunnut silloin viime vuonna.

        Mistä olisin voinut tietää tästä halustasi? Jos olisin tiennyt, olisin ilman muuta tullut puhumaan kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olisin voinut tietää tästä halustasi? Jos olisin tiennyt, olisin ilman muuta tullut puhumaan kanssasi.

        Kun kerroin sen tavallaan melko suoraan sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä aiemmin (puhuttu)?

        En ole varma ollaanko aiemmin puhuttu. Olen ollut sokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerroin sen tavallaan melko suoraan sinulle?

        Ei osunut 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma ollaanko aiemmin puhuttu. Olen ollut sokea.

        Vain tervehditty, aamukohtaaminen sisätiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tervehditty, aamukohtaaminen sisätiloissa.

        Ei me kai olla tervehditty ainakaan viime vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me kai olla tervehditty ainakaan viime vuoden aikana.

        En tervehtinyt viime vuonna, taisi olla jopa v.2019?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tervehtinyt viime vuonna, taisi olla jopa v.2019?

        En tiedä olenko koskaan tervehtinyt häntä. Missä tilanteessa?


    • Anonyymi

      Tietysti. Kaikkia mahdollisia tunteita oli mukana.
      Suurin este on sinun puoleltasi nainen hyvä.

      • Anonyymi

        Millaisia tunteita oli mukana? Jos haluaisit hieman avata niitä. Jos minulla jotain esteitä oli niin onko ne liikaa sille että olisit minulle tullut puhumaan viime vuonna?


    • Anonyymi

      Ei voi tietää mikä kyseistä miestä pelotti jännitti omal kohdalla on useimminkin käynny nii jot naisen on ollu syystä tai toisesta vaikea vastata mulle rehellisesti kysyttäessäkin

      • Anonyymi

        En voi itse tietää. Hänen kertomalla sekin selviäisi.


    • Anonyymi

      Päivää tänne. Voisiko nuo tunteilevat miehet vastailla kysymyksiin. Saisi jotain tietoa asioista. :)

      • Anonyymi

        Olisiko tänään se ilta jolloin selviäisi melkein vuoden kestävään kyselyyn vastaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tänään se ilta jolloin selviäisi melkein vuoden kestävään kyselyyn vastaus?

        Olisiko tänään se ilta, jolloin havahtuisit siihen, että olet reilusti yli vuoden juontanut provojen kautta jotain tarinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tänään se ilta jolloin selviäisi melkein vuoden kestävään kyselyyn vastaus?

        Hm. Otan ton vuoden muuten muistiinpanoihin aikaikkunanan muodostamisessa kun analysoin erityyppisiä trollin kanssa vuorovaikuttajia.
        Paras tapa järjestää harmoniaan ja tasapainoon liittyviä asioita on olla provosoimatta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tänään se ilta, jolloin havahtuisit siihen, että olet reilusti yli vuoden juontanut provojen kautta jotain tarinaa?

        Tuota noin. Mitähän tähänkin vastaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm. Otan ton vuoden muuten muistiinpanoihin aikaikkunanan muodostamisessa kun analysoin erityyppisiä trollin kanssa vuorovaikuttajia.
        Paras tapa järjestää harmoniaan ja tasapainoon liittyviä asioita on olla provosoimatta .

        Kiitos kun nostat ketjuani. Voisin saada tuolla ylempänä järkeviä vastauksia tähän tilanteeseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin. Mitähän tähänkin vastaisi.

        Eli et hyväksy tätä…


    • Anonyymi

      Miehet- miksi puhuminen pelottaa?

      • Anonyymi

        Tämän kun tietäisi. Jospa kysyisit omassa aloituksessa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kun tietäisi. Jospa kysyisit omassa aloituksessa asiaa.

        Nyt ei ole aikaa työpajoille, mutta aihe on kyllä kiinnostava monessa mielessä


    • Anonyymi

      Iltaa tänne vielä. Tulisiko vielä pari vastausta tuohon miksi ei tullut puhumaan viime vuonna minulle?

    • Anonyymi

      Millaisessa tilanteessa näitte viimevuonna?

      • Anonyymi

        Kohtailtiin vaan kasvotusten. Useaan kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtailtiin vaan kasvotusten. Useaan kertaan.

        Ei ollut sulle asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sulle asiaa!

        Aijaa. Olihan sinulla jotain asiaa kuitenkin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3466
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3257
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2964
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1885
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1496
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1291
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe