Olen nyt mmj asentaja

Anonyymi-ap

Mulla on mmj pätevyydet plus sokeripalapätevyys.

11

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauaks tuo koulutus kesti? Monella meistä on koulutusta tai ainakin pätevyyttä, enempi taikka vähempi.

    • Anonyymi

      Saako noilla pätevyyksillä asentaa S-tyypin MCMK:ta, jossa on kevi valmiina ja käyttää Wago-liittimiä? Minulla on vain MKX-pätevyys plus nittoteippipätevyys ja niillä saa asentaa vain kalustejohtoja ja tehdä liitokset nittoteipillä. Ajattelin laajentaa tuota vielä niin, että saisi käyttä eri värisiä keviteippejä, jos nittoteippi on tukusta loppu, niin ei jää liitokset tekemättä. MMJ- ja sokeripalapätevyyksiin ei vielä riitä rahkeet kun standardi on vaikeampi ja kokeessa pitää tietää myös kauanko pistotulppa saa olla kytkettynä ennen kuin pistorasia löystyy.

      • Anonyymi

        Sen verran pätevä tuo sokeripalapätevyys että saan kytkeä kaikkialle sokeripaloja.. jopa niin että kohde on virrallisena.


    • Anonyymi

      Ei sulla ole mitään pätevyyttä
      Tutkintosinhylättiin ja jätit koulun kesken laiskuutaan
      Kävit vain syömässä

      Motriikka mikko

      • Anonyymi

        Itseopiskeluna suoritin MMJ tutkinnon. Kolmessa kuukaudessa kahlasin opintomateriaalin läpi ja sitten tenttiin. Kirkkaasti tentti läpi. Sain stipendin.

        MMJ asentaja Lieksa


    • Anonyymi

      Onnittelut jos tentti läpi
      Minkäläpi

      Päänkö läpi

      Asiantuntija Ihmemies kaiken ties

    • Anonyymi

      Sokeripaloja kannattaa välttää. Sokeri ei ole hyväksi terveydelle.

    • Anonyymi

      Minullapa on sähkömittarin ohituskytkentäpätevyys.

    • Anonyymi

      Minulla oli aikanaan kandinaattitason mittarinluku pätevyys.Pystyin nopeimmin kertomaan kun punainen viiva liikkui mittarissa. Joskus tulee kotona vieläkin harjoiteltua. Punainen punainen punainen ...Vaimo häipyi opiskeluaikana kun tein yöaikaan harjoituksia...kuulema hänellä nykyään joku ihan perussälli sähköalalta.

    • Anonyymi

      Minä saan kytkeä kaapeleita vain urosliittimillä uros urokseen. Olemme suorittaneet sen nimimerkki Suolihomon kanssa yhdessä ja yhdessä myös teemme kaikki uros-uros-kytkennät. Naaraspätevyydet puuttuu vielä molemmilta, enkä usko että niiden suorittamisesta edes suoriutuisimme.

      -Kaapelihomo

    • Anonyymi

      Kesken jätetty amis aiheuttaa ikuisen kateudenäniile jotka suorittivat aamatintutkinnon ja käyttöoikeudet hyväksytysti.

      Olikohan stibpendi silloin 5oo e

      Sähkö oppi 1o

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe