Itsellä varmaan se,kun kärsin masennuksesta joskus.No viileltelin silloin ja haluaisin kuolla mutta en koskaan kokeillut mitään Enkä viillellytkovin syviä viiltoja.Muutenkin itsetunto oli paskana,ja ajattelin että olen ruma läski saamaton paska.Kerran kun riitelin vanhempani kanssa,niin hän sanoi että saat muuttaa omillesi ja maata siellä omassa asunnossasi ranteet auki tai oman paskan seassa tai jopa kuolleena lisäksi totesi minua ei enää sun paskiaisen asiat kiinnosta...Tästä useita vuosia aikaa mutta silti sanat tuntuvat vieläkin pahalta....
Ps anteeksi kirjoitusvirheet en ole paras kirjoittaan
Mikä on pahinta mitä vanhempanne on teille sanonut
Anonyymi-ap
0
163
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542497puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292138Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2491546Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561525- 621390
- 751242
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431075- 681069
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021