Itsellä varmaan se,kun kärsin masennuksesta joskus.No viileltelin silloin ja haluaisin kuolla mutta en koskaan kokeillut mitään Enkä viillellytkovin syviä viiltoja.Muutenkin itsetunto oli paskana,ja ajattelin että olen ruma läski saamaton paska.Kerran kun riitelin vanhempani kanssa,niin hän sanoi että saat muuttaa omillesi ja maata siellä omassa asunnossasi ranteet auki tai oman paskan seassa tai jopa kuolleena lisäksi totesi minua ei enää sun paskiaisen asiat kiinnosta...Tästä useita vuosia aikaa mutta silti sanat tuntuvat vieläkin pahalta....
Ps anteeksi kirjoitusvirheet en ole paras kirjoittaan
Mikä on pahinta mitä vanhempanne on teille sanonut
Anonyymi-ap
0
244
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍91827Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496