Maija Löytölä. Älä vie sinne koiraasi. Oli joskus Isolinnan kadulla Anttilaa vastapäätä. Vieläkin itken koirani kohtelua. Pentukoira, iloinen, tykkäsi kaikista ja kaikesta. Käsittelyn jälkeen arka , pelokas. Ei ollut sama koira, jonka vein. Pilasi minun Oton. Senjälkeen mitään ei voinut tehdä ilman kuonokoppaa. Vielä kysyin saanko tulla mukaan, ei sopinut, odotin kadulla, kun trimmattiin. Tultiin kotiin, koira meni pöydän alle ja pientä ulinaa piti. Kaikin tavoin lohdutin. Minä en anna sitä itselleni anteeksi. Otto kuoli sairauteen v.2018. Ihana Otto. Tämä teksti on tosi.
Hyvä trimmaaja mistä löytyy
Anonyymi-ap
0
284
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637