Miksi täällä aina valitetaan, ettei seuraa löydy

Anonyymi-ap

Ihmetyttää joidenkin passiivisuus seuran haun ja uusiin ihmisiin tutustumisen suhteen. Vingutaan ja valitetaan, kun mitään ei tapahdu, mutta asioiden eteen mitään tehdä. Oli tarjolla ryhmämiittiä, mutta vain vähää tämäkin kiinnosti, toki ymmärrän että, myös pitkä matka rajoittaa tulemista miittiin. Onko sitten pettymykset jättäneet tähänkin asiaan joillakin jälkensä? Mitään ei saa, jos ei yritä!!

26

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katkeruus ja negatiivisuus karkoittaa ympäriltä nopeasti tasapainoiset ja elämäniloiset lesbot, ennen kuin ovat edes kerenneet tutustua. Sitä ei moni täällä "normaaleiden lesbojen puutteesta" pauhaava "kaltoinkohdeltu" ja yksinäinen lesbo tunnu ymmärtävän.

    • Anonyymi

      Ongelma ei ole seuran tai sinkkujen puute vaan riittävän sopivan tasavertaisen/älyllisen/viehättävän seuran puute. Lähdenkin tästä tinderiin--->

      • Anonyymi

        Olet siis tavannut itseäsi älykkäämpiä ja viehättävämpiä lesboja ja ongelmasi on, että pitäisi löytää vähän vähemmän älykkäämpää ja rumempaa seuraa eli tasavertaista? Onnea etsintöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis tavannut itseäsi älykkäämpiä ja viehättävämpiä lesboja ja ongelmasi on, että pitäisi löytää vähän vähemmän älykkäämpää ja rumempaa seuraa eli tasavertaista? Onnea etsintöihin.

        Olet trolli tai muuten vain vähemmän terävä mielensäpahoittaja. Onnea seuranhakuun vaan sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet trolli tai muuten vain vähemmän terävä mielensäpahoittaja. Onnea seuranhakuun vaan sullekin.

        En ole trolli, olen entisesi! Et voi enää punkata sohvallani, joten nopeutta Tinderin etsintöihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole trolli, olen entisesi! Et voi enää punkata sohvallani, joten nopeutta Tinderin etsintöihin!

        Trolli🤣🤪


    • Anonyymi

      Öö, kukahan lähtee ryhmämiittiin, jos ei yhtään ennalta tunne henkilöitä? Melko kaukaa haettua tollanen.

      • Anonyymi

        Vähän jännitystä elämään, ei tiedä kenen kellarista aamulla herää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän jännitystä elämään, ei tiedä kenen kellarista aamulla herää.

        En viihdy kellareissa, ni skippaan tollaset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän jännitystä elämään, ei tiedä kenen kellarista aamulla herää.

        Voi arvuutella kuinka monessa palasessa herää sieltä kellarista. Jännää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi arvuutella kuinka monessa palasessa herää sieltä kellarista. Jännää.

        Sano muuta, riippuu ehkäpä henkilön koosta...


      • Kuinka niin? Hyvä idea tavata uusia tuttavuuksia, jos löhdet Tinder treffeille, niin et sä, sitä henkilöä ennestään tunne. Tottakait Whatsapissa ym voi ihmiset tutustua ennen tapaamista toisiinsa ja tapaaminen vois olla julkisella paikalle.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Kuinka niin? Hyvä idea tavata uusia tuttavuuksia, jos löhdet Tinder treffeille, niin et sä, sitä henkilöä ennestään tunne. Tottakait Whatsapissa ym voi ihmiset tutustua ennen tapaamista toisiinsa ja tapaaminen vois olla julkisella paikalle.

        En lähde tinder treffeille, joten en osaa sanoa tosta. Tarkotin nyt lähinnä että täysin mulle outojen persoonien kanssa en lähtis miitteihin. Jonkunlainen tietosuus persoonista pitäis olla, että lähtisin. Eikä kyllä mikään ryhmäjuttu ehkä olis vaihtoehto. Yksilön kans ennemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En lähde tinder treffeille, joten en osaa sanoa tosta. Tarkotin nyt lähinnä että täysin mulle outojen persoonien kanssa en lähtis miitteihin. Jonkunlainen tietosuus persoonista pitäis olla, että lähtisin. Eikä kyllä mikään ryhmäjuttu ehkä olis vaihtoehto. Yksilön kans ennemmin.

        No voi hyvää päivää sentään🙄 Tottakait voi Whatsappiin perustaa miitti ryhmän ja tutustua, siellä ihmisiin ennen tapaamista, eihän sinne sokkona lähdetä ketään tapaamaan. Juuh en mä ihmettele tälläisellä passiivisuudella, jos ketään ei löydetä ja luullaan, että joku tupsahtaa eteen taivaasta😂


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        No voi hyvää päivää sentään🙄 Tottakait voi Whatsappiin perustaa miitti ryhmän ja tutustua, siellä ihmisiin ennen tapaamista, eihän sinne sokkona lähdetä ketään tapaamaan. Juuh en mä ihmettele tälläisellä passiivisuudella, jos ketään ei löydetä ja luullaan, että joku tupsahtaa eteen taivaasta😂

        No niin, neiti mielensä pahoittaja. Jos meillä nyt meni vähän toi fokus eri kohtiin tossa mun aijemmassa kommentissa, ni suonet anteeks. Ja ihan vaan keventääkseni tunnelmaa, voin sanoa että todellakin toivon, ettei yksikään nainen tipu taivaasta mun päälleni.


    • Anonyymi

      Jos sattuu olemaan vielä jännä nainen ja herää kellarista sidottuna😱

      • Anonyymi

        Tai mikä vielä kauheempaa, ni sängystä 😳😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mikä vielä kauheempaa, ni sängystä 😳😱

        Vieläkö kiinnostaa mysteeriset jännänaiset🤣
        =en osaa juuri puhua mutta osaan hei sitoa, jee.😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö kiinnostaa mysteeriset jännänaiset🤣
        =en osaa juuri puhua mutta osaan hei sitoa, jee.😏

        Ei oo ikinä ollu vetoa puhumattomiin naisiin. Joten, ei ollu yllätys etten löydä itteäni sidottuna mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ikinä ollu vetoa puhumattomiin naisiin. Joten, ei ollu yllätys etten löydä itteäni sidottuna mistään.

        Sama maku tossa asias. Kevyesti sidottuna oon ollut, muttei tuntunut oikein miltään. Ehkä se oli vetovoiman puutekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama maku tossa asias. Kevyesti sidottuna oon ollut, muttei tuntunut oikein miltään. Ehkä se oli vetovoiman puutekin.

        Mistäs se vetovoima sulle iskee? Onko magneetti kytkettynä, vetääkö navat. 😉


    • Anonyymi

      Täällä on helppo olla anonyymina ilkeä toisille, enkä ihmettele että järkevimmät, eivät täällä palstaile. Omat pettymykset ja huono olo puretaan täällä, ihan kuin nyt pidemmän päälle auttais asiaa. Huoh.

      • Anonyymi

        Ap:n pointti on aivan paikallaan osalle porukkaa vaikka onkin karkeasti ilmaistu.
        Veikkaan myös, että osa lukee huumorin turhan suoraviivaisesti ilkeilyksi.


      • Anonyymi

        Ei kaikki ilkeile, eikä omaa kummempia patoutumiakaan. Eiköhän se ystävällisyys oo kuitenkin pidemmän päälle kivempaa, puolin ja toisin.


    • Anonyymi

      Kaikkia tämän palstan juttuja, jos alkaa uskomaan, niin menee usko ihmiskuntaan🙄

    • No tuo on kyllä sinällään totta, aktiivisuutta tarttis ja positiivisuutta myös.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe