Turha jaarittelu pois, kaasuputken räjäytti venäläiset. Siinä missä moni suomipoliittikko puhuu ympäripyöreitä, jättää Antti liturgiat pois ja sanoo asiat suoraan. Tällaisia poliitikkoja Suomi tarvitsee enemmän. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009099517.html
Vastaukset 5
- Anonyymi
Suoraa on.Entäs kun kunnanjohtajaa erotetaan niin ei miestä mennä kokoukseen vaikka murjussa ennen kokousta.Isin ja hujiksen kanssa kuitenkin pääpiruina.
Olen pettynyt äänestäjä. - Anonyymi
Venäjän ulostulo räjäytysten jälkeen oli vaisumpaakin vaisumpi.
Jos joku muu kuin venäläiset itse olisi putken räjäyttänyt, olisivat huutaneet naama punaisena kostoa lännelle. Huutaisivat vieläkin samalla hengenvedolla.
Antista olisi meille hyvä seuraava presidentti. - Anonyymi
Oman edun tavoittelija
- Anonyymi
Usa ja Norja
- Anonyymi
Uskoo...nyt uskoo kunnanjohtajan olevan ammattitaidottoman ja tehneen virheitä.
Tuolla koulutuksella täytyisi tietää, että uskominen ei auta. Nyt täytyisi mennä ihan lakien mukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3701498Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2409352 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk74849Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54803
- 40779
- 57722
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa67706- 59705
- 62691