oulusa kerrotaan lopun ajan tapahtumista

88

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kuka puhuu

• Anonyymi

Nelisenkymmentä vuotta sitten kuulin ne samat jutut.

• Jumalan myllyt jauhavat hitaasti, nyt maailmanloppu on jo aika lähellä. suomen varsinainen etsikkoaika on jo päättynyt.

• Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

Jumalan myllyt jauhavat hitaasti, nyt maailmanloppu on jo aika lähellä. suomen varsinainen etsikkoaika on jo päättynyt.

Voi Jeesuksen käsi, ku oot säälittävä trollin riepu! Keksi jo jotain muuta tekemistä!

• Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

Jumalan myllyt jauhavat hitaasti, nyt maailmanloppu on jo aika lähellä. suomen varsinainen etsikkoaika on jo päättynyt.

Taitaa kyllä siinä soittimessa olla levy pahasti naarmuilla, kun sama kappale soi vuosikymmenestä toiseen. Jehovantodistajat ja hellarit on kyllä aina tunnettu maailmanlopuntodistajina, mutta että vanhoillislestadiolaisetkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa kyllä siinä soittimessa olla levy pahasti naarmuilla, kun sama kappale soi vuosikymmenestä toiseen. Jehovantodistajat ja hellarit on kyllä aina tunnettu maailmanlopuntodistajina, mutta että vanhoillislestadiolaisetkin.

Puhuu kuka tuntee Raamatun.
        Mm Ilmestyskirja on pääsääntöisesi ilmoitus Jumalalta Johannekselle; - Mitä tulee tapahtumaan, ja sitä ei Welluta tajua, se aukeaa vain harvoille.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mm Ilmestyskirja on pääsääntöisesi ilmoitus Jumalalta Johannekselle; - Mitä tulee tapahtumaan, ja sitä ei Welluta tajua, se aukeaa vain harvoille.

On tämä nähty. Taruja vain ovat.

• Anonyymi

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ilmestyskirjassa ne jotka on tehnyt pahaa saa palkkansa kuten juutalaiset joille kostetaan Mooses aikaan ei ollut kristittyjä.

• Anonyymi

Laurilallahan ei ole mitään teologian koulutusta, joten toistelee toisten saarnoja.

• Anonyymi

En ehtinyt kuunnella sitä Oulun seurapuhetta, voisiko joku kertoa, mitä lopun ajan tapahtumista siellä puhuttiin? Uskon, että nyt on viimeiset ajat alkaneet, niin paljon sellaisia asioita tapahtuu.

• Anonyymi

Putin on välityspalvelin,Varsinainen tehtävän hoitaja on ihan eri juttu.

• Voithan katsoa ne Raamatusta, vaikka ei Laurilakaan kokonaisuutta sieltä löytänyt.

• Anonyymi

Loppu meille kaikille tulee,Osalle on jo tullut.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jätkä jaksaa trollata! Ekkö nää oikiasti keksi mittään järkevämpää tekemistä. Onko mielen valosi kenties himmenny lopullisesti. Meinaan juttusi alakaa olemaan melekosta tättärää ja helileijaa.

• Anonyymi

kannattaa muistaa että josko ydinlataus jysähtää niin ensimmäiseksi lentää tuulen mukana katoilla olijat ja paneelien asentajat!

ja sitten se koko rakennus, ei ole mitään mihin asentaa, vain valettu kivijalka jää, harkkoperusteetkin lentää toiseen hiippakuntaan.

siihen loppuu ovilla kaupittelu ja viemäreitten kuvaaminen.

• lopun ajan tapahtumat löytyvät Raamatun sivulta, ilmestyskirjasta.

• Anonyymi

Ilmestyskirjasta ei lestadiolaisuudessa juuri saarnata koska on ollut paljon epäilyksiä herättävä kirja.Ilmestyskirja on vienyt monelta uskon.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyskirjasta ei lestadiolaisuudessa juuri saarnata koska on ollut paljon epäilyksiä herättävä kirja.Ilmestyskirja on vienyt monelta uskon.

Ei se uskoa ole vienyt, mutta kun ihminen tajuaa sen, että sitä salataan ja kukaan puhuja ei puhu siitä sanaakaan, niin tervepäiset häipyy lahkostanne.

• pinnasänky kirjoitti:

Ei se uskoa ole vienyt, mutta kun ihminen tajuaa sen, että sitä salataan ja kukaan puhuja ei puhu siitä sanaakaan, niin tervepäiset häipyy lahkostanne.

Kirja ei uskoa vie sen vie mitä ihmisen sisällä liikku koska sydämestä lätevät pahat ajatukset, kaikki mitä Raamattu mainitseen. Saara miesten olis tuotava esilli synnin seuraukset ja armo mitä se on, omilla teoilla ei kukaan tule näkemään ijan kaikkista elämää.

• Anonyymi kirjoitti:

Usko syntyy sanan kuulemisen kautta, koska san on Jumalan joka synnyttä uskonkin.
        Niille jota ottavat sen vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs. Ilmestyskirja on kaikista vahvin Jumalan valtakunnan apologia. Se on alusta loppuun pelkkää vl kaanankieltä ja valtakunnan salaisuuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipäs. Ilmestyskirja on kaikista vahvin Jumalan valtakunnan apologia. Se on alusta loppuun pelkkää vl kaanankieltä ja valtakunnan salaisuuksia.

Sen kirjan salaisuuksia kun et tunne lainkaan, mitä se sisältää, se kun on Jumalattomilta suljettu kirja. Senymmärtävät vain ne jotka pelastusvat tästä maailmasta.

• Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

Sen kirjan salaisuuksia kun et tunne lainkaan, mitä se sisältää, se kun on Jumalattomilta suljettu kirja. Senymmärtävät vain ne jotka pelastusvat tästä maailmasta.

Onko Martti Luther ollut jumalaton kun on kyseenalaistanut ilmestyskirjaa?hän oli jopa vaatinut sitä Raamatusta poistettavaksi.

• kotipaju2 kirjoitti:

Kirja ei uskoa vie sen vie mitä ihmisen sisällä liikku koska sydämestä lätevät pahat ajatukset, kaikki mitä Raamattu mainitseen. Saara miesten olis tuotava esilli synnin seuraukset ja armo mitä se on, omilla teoilla ei kukaan tule näkemään ijan kaikkista elämää.

Miksi sitten Jeesuksen veli Johannes on asiasta aivan toista mieltä.

Jaak. 2:17 Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.

Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Jaak. 2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

Sitten otantoja alkukielestä;22. Sinä näet, että hänen uskonsa kulki hänen tekonsa kanssa, ja sen teon kautta hänen uskonsa täydellistyi.
        23. Ja se kirjoitus täyttyi, joka sanoo, että ”Abraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi”. Ja häntä kutsuttiin Jumalan armahtamaksi.
        24. Sinä näet, että ihminen vanhurskautuu teoista, eikä ainoastaan uskosta.
        26. Samalla tavalla; ruumis ilman henkeä on kuollut, samoin myös usko ilman tekoja on kuollut.

Miten suhtaudut näihin jakeisiin.

• pinnasänky kirjoitti:

Miksi sitten Jeesuksen veli Johannes on asiasta aivan toista mieltä.

Jaak. 2:17 Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.

Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Jaak. 2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

Sitten otantoja alkukielestä;22. Sinä näet, että hänen uskonsa kulki hänen tekonsa kanssa, ja sen teon kautta hänen uskonsa täydellistyi.
        23. Ja se kirjoitus täyttyi, joka sanoo, että ”Abraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi”. Ja häntä kutsuttiin Jumalan armahtamaksi.
        24. Sinä näet, että ihminen vanhurskautuu teoista, eikä ainoastaan uskosta.
        26. Samalla tavalla; ruumis ilman henkeä on kuollut, samoin myös usko ilman tekoja on kuollut.

Miten suhtaudut näihin jakeisiin.

Niin on usko ilman tekoja on kuolut, mitä ovat sitten teot ne ovat hyväksyy armoa omalle kohdaleen.
        Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.
        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön. Jaak.2:20
        Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko Martti Luther ollut jumalaton kun on kyseenalaistanut ilmestyskirjaa?hän oli jopa vaatinut sitä Raamatusta poistettavaksi.

Luther oli aikoinaan epä varma taiseli uskostaan ennkuin kirkastuin pelastustuksen evan keljumi.

• kotipaju2 kirjoitti:

Niin on usko ilman tekoja on kuolut, mitä ovat sitten teot ne ovat hyväksyy armoa omalle kohdaleen.
        Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.
        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön. Jaak.2:20
        Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

Huomenta.
        Jaakob tähdentää, että Pyhään uskoon johon kuuluu parannus ensin, sitten kaste ja loppuelämän Jeesuksen seuraaminen, tuo luonnollisesti mukanaan Pyhät, uskon teot, kuten lähimmäisen auttaminen, kertominen Jeesuksen suuruudesta ja omaisuudestaan antaminen.

• kotipaju2 kirjoitti:

Luther oli aikoinaan epä varma taiseli uskostaan ennkuin kirkastuin pelastustuksen evan keljumi.

Mutta monikaan ei ole huomannut, Hän pilasi kaiken alkaen vihaamaan juutalaisia, joiden serkut mustalaiset joutuivat Hänen mobilisoimaan tilaan, jossa heitä tapettiin. Hän sanoi - Menkää ja tappakaa heidät.
        Se oli Jumalalle liikaa, Hän päätti Hänen päivänsä 3 viikon päästä.
        Se oli Jumalalle liikaa.
        Ks Gen 12;1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mutta monikaan ei ole huomannut, Hän pilasi kaiken alkaen vihaamaan juutalaisia, joiden serkut mustalaiset joutuivat Hänen mobilisoimaan tilaan, jossa heitä tapettiin. Hän sanoi - Menkää ja tappakaa heidät.
        Se oli Jumalalle liikaa.
        Ks Gen 12;1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Kertoiko Jumala sinulle tuon anabaptisti vai itsekö keksit.

• pinnasänky kirjoitti:

Huomenta.
        Jaakob tähdentää, että Pyhään uskoon johon kuuluu parannus ensin, sitten kaste ja loppuelämän Jeesuksen seuraaminen, tuo luonnollisesti mukanaan Pyhät, uskon teot, kuten lähimmäisen auttaminen, kertominen Jeesuksen suuruudesta ja omaisuudestaan antaminen.

uskon teot ovat Jeesusen sanaa uskomien, rakkaus on kuuluu siihen sen seurauksena on lähimäisten palveleminen, Jeesus itse sanoon minkä te teette näistä vähimäistä veljistäni se te teette minunulle, tämä näkyy myös viimeisellä tuomiolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole varmaan ite keksinyt koska ne asiat on ite Lutheri kirjottanut ylös.

• Anonyymi kirjoitti:

En kommen toi enenpää.

• Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

Oot oikeassa. En kyllä paljoa ymmärrä, ja ihmettelenkin että porteista meidän pitäis mennä sisälle kaupunkiin. Jokaisen portin kohdalla on enkeli ja nimi kirjoitettu. Eli jokainen sisällä oleva osaa sanoa minkä portin kautta tuli. Miksi se ainoa nimi jossa pelastuu kuitenkin puuttuu ja silti on niin että jokainen sisällä oleva on juuri sen oven kautta tullut. Tässä suurin salaisuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Oot oikeassa. En kyllä paljoa ymmärrä, ja ihmettelenkin että porteista meidän pitäis mennä sisälle kaupunkiin. Jokaisen portin kohdalla on enkeli ja nimi kirjoitettu. Eli jokainen sisällä oleva osaa sanoa minkä portin kautta tuli. Miksi se ainoa nimi jossa pelastuu kuitenkin puuttuu ja silti on niin että jokainen sisällä oleva on juuri sen oven kautta tullut. Tässä suurin salaisuus.

Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
        Matt 7:14, salaisuus on rohkaisivat opetuslapsia ja kehottivat heitä pysymään uskossa. He sanoivat: "Jumalan valtakuntaan meidän on mentävä monen ahdingon kautta." Apt.14:22

• kotipaju2 kirjoitti:

uskon teot ovat Jeesusen sanaa uskomien, rakkaus on kuuluu siihen sen seurauksena on lähimäisten palveleminen, Jeesus itse sanoon minkä te teette näistä vähimäistä veljistäni se te teette minunulle, tämä näkyy myös viimeisellä tuomiolla.

Tuo ei tarvitse kommenttia. koska asia on juuri niin.
        Teot on SRK;n piirissä luettu omavanhurskaudeksi, jolla ei ole mitään merkitystä?

Tässäkin näkee, kuinka väärässä Lahko todellisuudessa on ja kuinka tuntematonta heille, lähinnä puhujille on Jeesus ja Hänen opetuksensa.

Tämä väärä, tekojen boikotoiminen vie todella kadotukseen, koska usko Jeesukseen ilman niitä on turhaa Jumalan Sanan mukaan.

Penkkiläiset, herätkää jo tuosta pakanallisesta käsityksestä ja häipykää lahkosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Lukemalla Hänen, Hitlerin oppi- isän, rapajuopon elämästä kertovia julkaisuja.
        Jumala ei kerro kenellekään mitään, Jeesuksella on täysi valta ja Hän ohjaa Hengessä minua ja muistakin kiristyjä kastettuja.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Jumala ei kerro kenellekään mitään, Jeesuksella on täysi valta ja Hän ohjaa Hengessä minua ja muistakin kiristyjä kastettuja.

"Se oli Jumalalle liikaa, Hän päätti Hänen päivänsä 3 viikon päästä."
        Mistä anabaptisti sait tuon tiedon. Lopeta itsesi kehuminen kristityksi. Mielestäni olet vain alhainen jeesustelija.

• Anonyymi kirjoitti:

"Se oli Jumalalle liikaa, Hän päätti Hänen päivänsä 3 viikon päästä."
        Mistä anabaptisti sait tuon tiedon. Lopeta itsesi kehuminen kristityksi. Mielestäni olet vain alhainen jeesustelija.

Hänen historiastaan.
        Näytä toinen näkemys.
        Minut on kastettu Jeesukseen ja siinä oksastettu Häneen, joten elän Hänessä Kristittynä.

Varmaan vaikea tajuta, kun ei ole Raamattua, mutta maton alta voi vielä vikistä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Hänen historiastaan.
        Näytä toinen näkemys.
        Minut on kastettu Jeesukseen ja siinä oksastettu Häneen, joten elän Hänessä Kristittynä.

Varmaan vaikea tajuta, kun ei ole Raamattua, mutta maton alta voi vielä vikistä.

Puita oksastetaan, mutta miten ihmistä?
        Ta no, en halua tietää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ta no, en halua tietää.

Käykö tämä.

Joh. 15:1. 1 "Minä olen tosi viinipuu, ja Isäni on viinitarhuri. Joka on vahvistettu Ps. 80:9.
        2. Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.

Jatketaan; 3 Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät.
        4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Eihän oksa pysty tuottamaan hedelmää, ellei se pysy puussa, ja samoin ette pysty tekään, ellette pysy minussa.
        5 "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään.
        6 Joka ei pysy minussa, on kuin irronnut oksa: se heitetään pois, ja se kuivuu. Kuivat oksat kerätään ja viskataan tuleen, ja ne palavat poroksi.
        7 "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen.
        Hän tässä on Jumala.

Vaikka ihminen on oksastettu Jeesuspuuhun kasteessa, eikä seuraa Häntä, niin osa kuivuu, ja Jumala karsii sen pois ja nuotioon heittää.

Valaisko tilannetta.

• pinnasänky kirjoitti:

Käykö tämä.

Joh. 15:1. 1 "Minä olen tosi viinipuu, ja Isäni on viinitarhuri. Joka on vahvistettu Ps. 80:9.
        2. Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.

Jatketaan; 3 Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät.
        4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Eihän oksa pysty tuottamaan hedelmää, ellei se pysy puussa, ja samoin ette pysty tekään, ellette pysy minussa.
        5 "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään.
        6 Joka ei pysy minussa, on kuin irronnut oksa: se heitetään pois, ja se kuivuu. Kuivat oksat kerätään ja viskataan tuleen, ja ne palavat poroksi.
        7 "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen.
        Hän tässä on Jumala.

Vaikka ihminen on oksastettu Jeesuspuuhun kasteessa, eikä seuraa Häntä, niin osa kuivuu, ja Jumala karsii sen pois ja nuotioon heittää.

Valaisko tilannetta.

Et omissa voimassi kanna minkään laista hedelmää, ijankaikkiseen elämä, sinutkarstaan pos ja poltetaan ikusessa sammumattomassa tulessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ta no, en halua tietää.

Imisistä jota lupuvat heitetään pois kootaan yhteen palamaan. sammumattomassa tulessa.

• kotipaju2 kirjoitti:

Et omissa voimassi kanna minkään laista hedelmää, ijankaikkiseen elämä, sinutkarstaan pos ja poltetaan ikusessa sammumattomassa tulessa.

Pettikö harkintasi??
        Sinulle se on ilmeisesti outo, mutta minua kantaa oksana Jeesuspuun runko?
        Tajuatko?

• pinnasänky kirjoitti:

Pettikö harkintasi??
        Sinulle se on ilmeisesti outo, mutta minua kantaa oksana Jeesuspuun runko?
        Tajuatko?

Oksastettu oikeaan viini puuhun, pois metsä viini puusta, nämä on niitä jotka ovat osastettu oikeaan viini puuhin jotka kantavat hedelmää, heitdän lähellään on hyvä olla koska heijasta vat kristuksen rakkauta. Luen pientä vihkosta päivittäin jonka nimi on HETKIKEN raamatunlukemiseen on joka päivälle oma lukunsa, ilmesty kolmen kk:auden välein.

• kotipaju2 kirjoitti:

Oksastettu oikeaan viini puuhun, pois metsä viini puusta, nämä on niitä jotka ovat osastettu oikeaan viini puuhin jotka kantavat hedelmää, heitdän lähellään on hyvä olla koska heijasta vat kristuksen rakkauta. Luen pientä vihkosta päivittäin jonka nimi on HETKIKEN raamatunlukemiseen on joka päivälle oma lukunsa, ilmesty kolmen kk:auden välein.

Jälleen pieleen.

Joh. 15:1 "Minä olen tosi viinipuu, ja Isäni on viinitarhuri.
        Joh. 15:5 "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään

Mutta Jeesushan on outo "lintu" sinulle, joten ymmärrän pakanallisuutesi.

• pinnasänky kirjoitti:

Jälleen pieleen.

Joh. 15:1 "Minä olen tosi viinipuu, ja Isäni on viinitarhuri.
        Joh. 15:5 "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään

Mutta Jeesushan on outo "lintu" sinulle, joten ymmärrän pakanallisuutesi.

Tiedän 100% pailallisuuteni mihin kuulun, joka ei kanna hedelmää leikataan pois. jeesus ei ole mikään outo lintu on vapahtaja joka voi auttaa ,hänen puoleensa turvautuvat.

• kotipaju2 kirjoitti:

Tiedän 100% pailallisuuteni mihin kuulun, joka ei kanna hedelmää leikataan pois. jeesus ei ole mikään outo lintu on vapahtaja joka voi auttaa ,hänen puoleensa turvautuvat.

Puheesi Jeesusta on puppua, Hän on kaikkivaltias Jumala, joka kirjoitetaan Isolla etukirjaimella.

• pinnasänky kirjoitti:

Puheesi Jeesusta on puppua, Hän on kaikkivaltias Jumala, joka kirjoitetaan Isolla etukirjaimella.

Siitä ei santioita tule vaikka meneekin pienellä, kirjaimella Jeesus sanoi aikoinaa te siiviöitte hyttyset mutta nielette kamelin, Te sokeat oppaat! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin!Matt23:24 kirjoitus virheisiin tuijota, kokonaisuus jää pimentoon.

• kotipaju2 kirjoitti:

Siitä ei santioita tule vaikka meneekin pienellä, kirjaimella Jeesus sanoi aikoinaa te siiviöitte hyttyset mutta nielette kamelin, Te sokeat oppaat! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin!Matt23:24 kirjoitus virheisiin tuijota, kokonaisuus jää pimentoon.

Kysymys on yleistä lestadiolaisuudessa, Kaikkivaltiaan nimi kirjoitetaan pienellä.
        Heillä on se ominaisuus myös, että menevät Jeesuksen yli, päälle jakelemaan syntejä anteeksi, tajuamatta kuka sen työn yksin tekee,
        Kol. 1:14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,

Kaikki muu on turhaa jopa jaella syntejä toiselle ihmiselle anteeksi.

Tuo kirjoitusvirhe, muutti koko asian luonteen, huomioi se.

• pinnasänky kirjoitti:

Kysymys on yleistä lestadiolaisuudessa, Kaikkivaltiaan nimi kirjoitetaan pienellä.
        Heillä on se ominaisuus myös, että menevät Jeesuksen yli, päälle jakelemaan syntejä anteeksi, tajuamatta kuka sen työn yksin tekee,
        Kol. 1:14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,

Kaikki muu on turhaa jopa jaella syntejä toiselle ihmiselle anteeksi.

Tuo kirjoitusvirhe, muutti koko asian luonteen, huomioi se.

Taivasten valtakunna avainmen.
        Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu." Matt.16:19 sen Jeesuksen opeteus lapsilla jota uskovat häneen.

• kotipaju2 kirjoitti:

Taivasten valtakunna avainmen.
        Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu." Matt.16:19 sen Jeesuksen opeteus lapsilla jota uskovat häneen.

Niin sanoi, mutta toteutus, - <Näytä kukan UT;n aikana jakeli tai pidätteli toisten syntejä, tai asioita? Raamatun paikka olisi hyvä olla esillä.

• pinnasänky kirjoitti:

Niin sanoi, mutta toteutus, - <Näytä kukan UT;n aikana jakeli tai pidätteli toisten syntejä, tai asioita? Raamatun paikka olisi hyvä olla esillä.

jotka eivät tunnuta syntejään, eivä halua tehdä parannusta niiltä ovat pitätetyt, jatkavat syntisä elämäänsä.

• kotipaju2 kirjoitti:

jotka eivät tunnuta syntejään, eivä halua tehdä parannusta niiltä ovat pitätetyt, jatkavat syntisä elämäänsä.

Synnin tunnustus on Kirjassa, mutta ei sen anteeksi antamista jonkun ihmiset toimesta toiselle, ko. jae ei ole vastus, on aivan eri asiaa.

• pinnasänky kirjoitti:

Synnin tunnustus on Kirjassa, mutta ei sen anteeksi antamista jonkun ihmiset toimesta toiselle, ko. jae ei ole vastus, on aivan eri asiaa.

Etkö ymmärrä että uudesti syntynyt kiristitty on valtuus antaa synti anteeksi, kutuen pietarikin teki hänella oli erikoinen armo lahja näki ihmisen sisimmänän vääryyden . kute Anainin ja Safiran myynti rahan.

• kotipaju2 kirjoitti:

Etkö ymmärrä että uudesti syntynyt kiristitty on valtuus antaa synti anteeksi, kutuen pietarikin teki hänella oli erikoinen armo lahja näki ihmisen sisimmänän vääryyden . kute Anainin ja Safiran myynti rahan.

Onko.

Kerro edes yhdellä jakeella, joka löytyy Raamatusta, kun joku jakelee toiselle ihmiselle syntejä anteeksi.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Se oli Jumalalle liikaa.

Saatana pinnasänky juutalainen väärä profeetta eksyttää ! Ne Mooseksen lait on just sulle sinä niitä rikotkin . 2 Mooses on sulle. Kristittyjä et kivitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin lutterills oli aikaa paskan jauhantaan judet kieltää Jeesuksen ja rikkoo omat käskynsä.

• Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
        Matt 7:14, salaisuus on rohkaisivat opetuslapsia ja kehottivat heitä pysymään uskossa. He sanoivat: "Jumalan valtakuntaan meidän on mentävä monen ahdingon kautta." Apt.14:22

Matteus 27

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

PINNASÄNKY EKSYTTÄÄ VALEHTELIJA 🐫 NOITA VÄÄRENTÄJÄ.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Hänen historiastaan.
        Näytä toinen näkemys.

Juutalaiset ei ole kristittyjä. Temppelivuorella on Sodoman moskeijat Hagar .

• Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

Vikapää ikuiseen syntiin väärentää totuutta. Hyi.

• Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

Imisistä jota lupuvat heitetään pois kootaan yhteen palamaan. sammumattomassa tulessa.

Saatanan synagoga uhraa elukoita.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Juutalaisen miehen PAHAT TEOT kostetaan sen omille pojille. Mooses 2

• Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

Mikäs sun mielestä on syntiä . Hä. Synnittömät heittää kiviä vaan itseään päin.

• Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

Rahasta se Juudas Jeesuksen myi.

• Anonyymi kirjoitti:

Rahasta se Juudas Jeesuksen myi.

Todellisuutessa oli paholaist tallutunuorassa, kääntyi pelastaajaanssa vastaan. Koska niin oli kirjoitettu Raamatus sivuilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sun mielestä on syntiä . Hä. Synnittömät heittää kiviä vaan itseään päin.

Etkö tajua että ihminnen on turmelutunut läpikoaisin, synti on siinä ettei ihminen usko sanaan. Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun, Joh 16:9

• Anonyymi kirjoitti:

Vikapää ikuiseen syntiin väärentää totuutta. Hyi.

Totuus vapauttaa .Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttan. Joh 14:6 ,jumalaton ei halua tulla totuuteen kos hänen tekonsa tulvat julki.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos siellä joku osaa ennustaa niin voisiko kertoa seuraavat eurojackpotin oikeat numerot?

• Anonyymi

Sinun kannattas kehitellä aikakone ja mennä ajassa eteenpäin ja käydä kahtomassa oikeat numerot.

• Anonyymi

He soivät joivat ja naivat.

• Anonyymi

Kerrotko ketkä. Juutalaiset koska Jerusalem on Sodoma.

• Anonyymi

lapset jo uhrattiin ! mitä seurraavaksi uhrataan ?

• Anonyymi

"Vesimiehen aikaa edelsi Kalojen aika, ja sitä seuraa Kauriin aika. Jokainen ajanjakso kestää noin 2150 vuotta, joka vastaa eläinradalla 30 astetta. Eläinradan merkit määriteltiin aikoinaan niin, että noin 2000 vuotta sitten ne sattuivat suunnilleen yhteen saman nimisten tähdistöjen kanssa".
      ttps://www.bing.com/search?q=kalojen aika&form=ANNTH1&refig=e1b080b5df6242d6a45e818f8a4d94aa&sp=1&qs=UT&pq=kalojen ai&sk=PRES1&sc=9-10&cvid=e1b080b5df6242d6a45e818f8a4d94aa

• Anonyymi

Etsitäänkö kartasta Israel ja harmageddon sieltä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2258
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2074
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1877
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1340
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      74
      1158
    Aihe