Kauhistuksen kanahäkki

Anonyymi-ap

Muistin kahvitarjouksen kappalerajoituksen väärin. Otin siis vanhasta tottumuksesta s-marketissa kolme pakettia kun rajoitus oli kaksi. Hävettää. Mutta luultavasti kukaan ei tämän takia kuitenkaan jää omia pakettejaan vaille. Sitä paitsi jokuhan voi käydä tarjouksen voimassa olon aikana hakemassa kaksi joka päivä, siis yhteensä kuusi tms.
Kaikista kolmesta itsepalvelukassa otti tarjoushinnan. Outoa sekin, ettei ole ohjelmoitu rajoitusta kassaan, jolloin kolmas olisi mennyt normaalilla hinnalla.

Vai pitäisiköhän tässä sittenkin se kolmas käydä palauttamassa ja pyytää hyvittämään maksettu hinta tilille? Oltais sitte sujut naantalin ihmisten kanssa... Nyt mun omatunto soimaa...

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, että osaat katua virheitäsi.

      • Anonyymi

        Virhe on vakava ja se pitää ilmoittaa rikosseuraamuslasitokselle.


    • Anonyymi

      Älä palauta ! Minä ostin vain yhden paketiilisen kahvia . Joten kivi pois sytämmeltä

      • Anonyymi

        Minä en ottanut yhtään, joten voit käydä minunkin osuuden hakemassa ihan hyvällä omallatunnolla.


    • Anonyymi

      Minä taas laitan rahtivaatteet päälle, niin ei maksa mitään...

    • Anonyymi

      Pitäskö soittaa 112 et lähtevät sinivalkoisella autolla liikkeelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe