Vihjailee mua miestennaiseksi! No tämän
Päivän aihe on nopee ennen unia miesten itsetunto.
Kestääkö miehen itsetunto jos hänellä on tyttöystävänä nainen josta muutkin miehet on kiinnostuneita?
Äläkä rölli nyt sekota niitä sun ö-luokan jakorasia tyrkkyjäs tähän nyt. On eri asia kerjätä miehiltä
Seksiä itse kuin se et on suosittu miesten keskuudessä.
Todellisuudessahan jakorasiat ei oo miesten suosiossa. Miehet halveksii sellasia mut saattaa käyttää paineen purkuun käden sijaan kun tyrkyttään tulee.
Nyt puhun siitä onko miesten vaikee olla suhteessa uskollisen ja siveellisen mutta monen muunkin miehen ihaileman naisen kanssa?
Luoko se mustasukkaisuutta? Huonommuuden tunnetta tai jopa kilpailua naisen kans kumpi on suositumpi?
Röllikö se taas on imartelu tuulella?
11
132
Vastaukset
- Anonyymi
Luulenpa, että aloittajalla on nämä ongelmat.
- Anonyymi
Possu on kivempi. Tuo se tänne tilalles
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possu on kivempi. Tuo se tänne tilalles
Tyrkytät itseäsi possulle vaikka hän ei ole kiinnostunut kuin laatunaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyrkytät itseäsi possulle vaikka hän ei ole kiinnostunut kuin laatunaisista.
Rölli possu on eläin. Eläin harrastaa seksiä toisen possun kanssa.
Ei ihmisen.
Ihmisen yhtyminen possuun taitaa olla jopa eläinsuojelurikos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyrkytät itseäsi possulle vaikka hän ei ole kiinnostunut kuin laatunaisista.
Tai no.. eläinseksi ei ome suomessa kriminalisoitu ja joko perverssi on sikaankin yhtynyt ja tuomioo ei siitä annettu
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201701222200057536 Anonyymi kirjoitti:
Rölli possu on eläin. Eläin harrastaa seksiä toisen possun kanssa.
Ei ihmisen.
Ihmisen yhtyminen possuun taitaa olla jopa eläinsuojelurikosMiks kiusaatte?
- Anonyymi
possu kirjoitti:
Miks kiusaatte?
En mä noin söpöö pysty kiusaan.
Tommosta vaan halitaan.
Röllikkä, oispa kaikki sun trollit yhtä söpöillä kuvilla. Eimiallekin joku chihuahuan pennun kuva profiiliin niin kokisin sen söpönä ärhäkkänä räksyttäjänä kun se on mustasukkainen
syöppä lääkkeet, niih.huoh..
- Anonyymi
Kohta lähtee lääkkeet t.narkki
- Anonyymi
Vittu kun tapaisi joskus sen rehellisen ja uskollisen naisen ni vois vetää ison ristin seinään ihme olisi siinä kohti tapahtunu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471