Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mites Justuksen maatuneen louganin varustetaso?

Anonyymi-ap

Onko penkinlämmittimet ristiselän lämmityksellä? Onko adaptiivinen vakionopeudensäädin? Entäpä USB ja aux liitännät, hanskalokeron ilmastointi? Sähköikkunat, sähkötoiminen peräkontti? Automaattinen ilmastointi? Pyyhkijät viisi pykäläisellä tihkutoiminnolla? Lämmityslaitteen sähkövastus joka takaa lämmityksen heti startista alkaen vaikka ei olisi lämmityspistoke mahdollisuutta? Bluetooth handsfree?

Miun rellusta löytyy nämä kaikki. Kyseessä on 10 vuotta vanha renaultti.

T. Osss

24

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mites Justuksen maatuneen......Siitä löytyy kaikki mitä tarvitsen ja mitä siinä ei ole niin ylensä en niitä kaipaa . Minulla on aina ollut kaksia autoa ja tällä kertaa se sattuu olemaan Renault, aiemmin Citroen,välillä Peugeot. Että kyllä minä tiedän mitä ominaisuuksia kaipaan autolta !!

      • Anonyymi

        Mistä sinä mitään voit tietää jos vaan ranskiksia olet omistanut? Käy hyvä mies koeajamassa mercedes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä mitään voit tietää jos vaan ranskiksia olet omistanut? Käy hyvä mies koeajamassa mercedes!

        Mistä sinä mitään voit tietää ... kuules heppu.. olen ollut ammatissani 35v erilaisissa autoliikkeissä ,ja tänään olen 70v. Olen ollut merkkiliikkeissä töissä ja muissa autoverstaissa ajanut kaikenlaisia uusia ja käytettyjä vaihtoautoja ja minä kyllä tiedän millä haluan ajaa. kaikki ylistys kuitenkin vielä Citroenille ja ne jotka takertuu tarinihinsa tuohon Citroenin kohdalle eikä ole omistanut ( siis omistanut ) hydrauli Citroenia ja näkee sen jousituksessa ja ajo ominaisuuksissa negattiivisuutta niin ei kannattaisi vaivautua tälle palstalle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä mitään voit tietää ... kuules heppu.. olen ollut ammatissani 35v erilaisissa autoliikkeissä ,ja tänään olen 70v. Olen ollut merkkiliikkeissä töissä ja muissa autoverstaissa ajanut kaikenlaisia uusia ja käytettyjä vaihtoautoja ja minä kyllä tiedän millä haluan ajaa. kaikki ylistys kuitenkin vielä Citroenille ja ne jotka takertuu tarinihinsa tuohon Citroenin kohdalle eikä ole omistanut ( siis omistanut ) hydrauli Citroenia ja näkee sen jousituksessa ja ajo ominaisuuksissa negattiivisuutta niin ei kannattaisi vaivautua tälle palstalle .

        Mutta mutta oletko ajanut Mercedes Benz E'llä V6 moottorilla? Jos et ole niin on turha mussuttaa.


    • Anonyymi

      Jatkoa vielä vastaukseeni... Arvostan autossa jousitusta ja ohjausta , siksi ne ovat aiemmin olleet Citroen ja Peugeotja ovat olleet hyviä talviautojakin. Renaulteja olen jo omistanut silloin kun oli R16 mallit ja sama pätee Renaulteissakin,, Daciakin MCV.n kohdalla sanon tarvittavan hyvä ( työkalu ). Tiuha välitys tekee siitä jonkinverran meluisamman mutta hyvän vetäjän , tiloiltaan parempi kuin Peugeot Partner,ja ei niin paljon turhaa kattokorkeutta. Jousitus ja ohjaus aivan riittävän hyvä, keskivertoa parempi talviauto. Noista kaikista edellisistä kaikkein vähävikaisin , alapallot ja raidetangon päät kestää n. 100000-120000 kun käyttää laatuosia. Lem Förderit siellä oli aiemminkin kun sen sain ,siis Volvon huolto oli kuitenkin auton takuuaikana jo käyttänyt laadukkaita osia. Silloin oli 266000km, 3,5v. ja takuu loppunut !

      • Anonyymi

        En tiedä mitä sinä höpötät, mutta dacia moottoritiellä perus 110km/h lasissa heittelehtii villisti suuntaan jos toiseen. Ei siinä ainakaan ajonautinnosta voi puhua. -2022 sandero.


    • Anonyymi

      Minun autossani on varaava takka, joka on hyvä näinä aikoina.

      • Anonyymi

        Minun autossani on varaava takka,....Se kai täytyy olla BMW....nehän välillä palavat kesken ajon ja se rautamäärähän on kauan aikaa lämmin jälkeenkinpäin !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun autossani on varaava takka,....Se kai täytyy olla BMW....nehän välillä palavat kesken ajon ja se rautamäärähän on kauan aikaa lämmin jälkeenkinpäin !!!

        Varaava takka. Koska aloitus oli älytön, laitoin älyttömän kommentin sekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaava takka. Koska aloitus oli älytön, laitoin älyttömän kommentin sekaan.

        Taidat olla varsinainen takan lämmittäjä LOL :)


    • Anonyymi

      Minullapa on ruskeat kalsarit. No on niissä vähän keltaistakin. Muotiväritys?

      • Anonyymi

        Takaa ruskeat. Edestä keltaiset. On muotiväritys dacistien keskuudessa.


    • Anonyymi

      Kuten kommenteista voitte havaita dacisteilla tippui viimeisetkin murot kulhosta kun hoksasivat, että 10 vuotta vanhassa renaultissa on enemmän härpäkkeitä kuin heidän upouusissa dacioissaan.

      • Anonyymi

        Pöö. Se on just näin. Tatsiasta puuttuu länsiautojen herkut ja siksi ovat mukamas edullisia. Sylettäisi kuvitella ajavani Tatsialla. Kerran oli huollon sijaisautona tuollainen Tatsia-katiska. Se riitti minulle. Penkitkin olivat kuin kirkon penkit. Kovat ja epämukavat.


      • Anonyymi

        10 vuotta vanhassa renaultissa on enemmän ...............On se kumma että se ei mene kalloon että Daciaan ei ole tarkoituskaan laittaa kaikkea paskaa mitä kalliimmissa autoissa on . Ne ostaa Dacian jotka ei niitä tyhjänpäiväsiä vempeleitä tartte ja jotka tarttee niin laittaa toisenlaisen kärryn............. Eikös tuo olla aivan selvä asia, mitä pirua tuosta jankkaa,, Se on jokaiselle valinnanvarainen asia mitä haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 vuotta vanhassa renaultissa on enemmän ...............On se kumma että se ei mene kalloon että Daciaan ei ole tarkoituskaan laittaa kaikkea paskaa mitä kalliimmissa autoissa on . Ne ostaa Dacian jotka ei niitä tyhjänpäiväsiä vempeleitä tartte ja jotka tarttee niin laittaa toisenlaisen kärryn............. Eikös tuo olla aivan selvä asia, mitä pirua tuosta jankkaa,, Se on jokaiselle valinnanvarainen asia mitä haluaa

        Se "härpäkkeiden" puuttuminen oli tärkeä syy, kun ostin Dacian. Auto on ollut hyvin toimiva ja kestävä ilman korjaamokäyntejä. Riittää minulle ja te muut ostakaa mitä haluatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se "härpäkkeiden" puuttuminen oli tärkeä syy, kun ostin Dacian. Auto on ollut hyvin toimiva ja kestävä ilman korjaamokäyntejä. Riittää minulle ja te muut ostakaa mitä haluatte.

        Miulle ne härpäkkeet ovat todella tärkeitä. Erityisesti ristiseläntuen puuttuminen on ehdoton nou nou.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miulle ne härpäkkeet ovat todella tärkeitä. Erityisesti ristiseläntuen puuttuminen on ehdoton nou nou.

        Miulle ne härpäkkeet ovat todella tärkeitä. Erityisesti ristiseläntuen......olis kannattanut kohdussa jo tutkia itseään olenko invalidi tai rampa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miulle ne härpäkkeet ovat todella tärkeitä. Erityisesti ristiseläntuen......olis kannattanut kohdussa jo tutkia itseään olenko invalidi tai rampa !!

        Justuksen hyvä höpöttää kun eläkkeellä vaan kalja kauppaan ajaa sillä datsialla. Kokeilepa työelämässä 3tkm/kk selvitä moisella rimpulalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justuksen hyvä höpöttää kun eläkkeellä vaan kalja kauppaan ajaa sillä datsialla. Kokeilepa työelämässä 3tkm/kk selvitä moisella rimpulalla.

        Pöö. Tästä olen varoitellut. Ehkä keppanan ja makkaran ostosreissut sujuvat dacialla mutta vakavampaan ajoon ei daciasta one


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöö. Tästä olen varoitellut. Ehkä keppanan ja makkaran ostosreissut sujuvat dacialla mutta vakavampaan ajoon ei daciasta one

        Tästä olen varoitellut.......Ja vieläpä kauttarantainkin !!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä olen varoitellut.......Ja vieläpä kauttarantainkin !!??

        Pöö. Piti vielä mainita että KAUTTA RANTAIN. Pöö Pää Pöö


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe