Uusi Suomi 410 vene rannassa ja mietinnöt sähkömoottorin koosta. Riitääkö 30 Minnkota vai kannattaako ottaa suosiolla suurempi? Polttomoottoria en ota järven kivisyyden ja aiheutuvan melun takia.
Akku ei ole rajoittava (110 Ah). Käyttö pienellä järvellä uistelu ja ajelu aurinkoisina päivinä :0)
Sähkömoottori Suomi 410
3
7548
Vastaukset
- olisikaan
sen parempi.Voi heittää vaikka vaaput perään.Pikkujärvelä sähkömoottori on ihan passeli.Varaa airot mukaan varmuuden vuoksi.
- Sirius
Min Kota 30 . Ohjeessa on annettu aika kuinka kauan kone "pelaa" eri vaihteilla. Ts virta (kaasu) täysillä kesto esim 2 h, varttikaasulla 6h. Akkuna suositeltiin muistaakseni 100 Ah/12v.
Paljonko on nopeus milläkin alueella onkin toinen asia joka selviää vain kokeilemalla eri kuormilla.
Itse asiassa asiasta tehdään ehkä vaikeammmantuntuinen kuin se todellisuudessa onkaan. Samat säännöt on polttomoottorillakin , ajettaessa ´pienellä syötöllä voidaan litraa kuluttaa ajassa kauemmin kuin täydllä kaasulla.
Uskollan antaa uudelle s-koneelle ja akulle/100 Ah
ohjeen ko veneellä liikuttaessa max aika 3 h. Eli kun olet edennyt 1,5 h aloita paluumatka. Ja tietenkin Moottorikelkkamiehet ottavat talvella sukset ja kännykän mukaan. Veneilijät airota ja kännykän. Ps uskon että järvialueella s-moottorit lyövät itsensä läpi 2-3 vuoden kuluessa.- ---
Kävin tänään kokeilemassa alkuviikosta ostamaani Minn Kota Endura 30 moottoria. Veneenä oli tasaperänen noin 4,5m lasikuituvene. Akkuna oli vanha 88Ah starttiakku joka sattui löytymään nurkista. Moottorista jäi tosi hyvä kuva, ei ollut turha ostos. Testi ajo kesti tunnin, vauhti oli ripeää soutu vauhtia. Täytyy ostataa vielä kunnon akku. Moottoria voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605590KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2013658Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182458Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91298Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671088- 901072
- 1021069
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975