Jälleen hyvä kirjoitus jossa kritisoidaan yhteiskuntamme perhekeskeisyyden hävittämistä neuvostoihanteiden mallin mukaisiksi. Käytännön parannukset vain ovat vaikeita toteuttaa, virheet taitavat olla peruuttamattomia.
Hyvä sekin, että valtiopäiväneuvostoliittolainen Mikko Elon russofiilisten propagandakirjoitusten lisäksi puhutaan järkeäkin. Ja se, että lehdessä on muutakin kuin Porin toria ja rahan ruikuttamista Helsingin lentolinjaa varten.
On kolme syytä joiden vuoksi en ole lopettanut SK:n tilaustani: sunnuntain kuolinilmoitukset, Jukka Tuorin kirjoitukset ja hyvä sanaristikko.
Jukka Tuori SK:ssa 29.9.
5
208
Vastaukset
- Anonyymi
SK levittää virheellistä propakandaa sekä Huittisiin kuulumattomia artikkeleja jonninjoutavista asioista.
Lieteviesti kertoo totuuden ja on enempi Huittilaisille sopivaa luettavaa. Lehrestä löytyy ajankohtaista tiatoa liätteenlevityksestä, lietevaunun tekniikkaa ja Huittisjärven saunan saunavuarot! Pankaa tilaten! Kestona! - Anonyymi
Marketteihin paikallisten tuottajien tuotteita. Maatalousyrittäjän keskimääräinen tuntipalkka 5 eurossa on kovin alhaalla.
- Anonyymi
Apulaisprofessori sanoi, että puna-apilalle. Kun vehnäpellossa kasvaa seassa puna-apilaa, symbioosin juurinystyräbakteerit sitovat typpeä ilmasta ja lannoitelasku pienenee.
- Anonyymi
"Jälleen hyvä kirjoitus jossa kritisoidaan yhteiskuntamme perhekeskeisyyden
hävittämistä neuvostoihanteiden mallin mukaisiksi."
Euroopassa on hyvin pitkälle edennyt tuo perintsieten perheiden kaikkinaisen vähättelyn asia. Tilalle koetetaan tyrkyttää uusia, kummallisia malleja. Italian tuleva pääministeri Giorgia Meloni kritisoi tätä samaa asiaa jo muutama vuosi sitten.
https://aijaa.com/sQ5ZQC - Anonyymi
Tanokas kappelin syyt miksi Hän tilaa edelleen Satakunnan Kansaa ovat todella heikot. Minä en kyseistä lehteä tilaa muutoinkaan, ja vielä vähemmän noiden syiden takia mistä ketjun aloittaja puhui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576