Eberi ongelma

Anonyymi-ap

Olisiko ensiapu vinkkejä, kun ollaan merellä ja vehje rupesi temppuilemaan ja lopulta stoppasi lopullisesti.

Parina aikaisempana päivänä teki siten, että toimi useita tunteja , niin, kuin pitää, mutta lämpötilan noustessa yli termostaatin säädön, niin stoppasi suoraan, ilman normaali prosessia hehkuttaa ja hoeman nostaa kierroksia jäähdytys puhalluksen aikana.

Tuo suora pysäytys toi myös jostain (mielestäni kanavia pitkin) kamalan hajun käryävää dieseliä. Normaalisti lämmittäessä ei pienintäkään käryä.

Laite on kolmatta kautta käytössä, akuissa on virtaa, samoin johto sarjassa, termostaatti on sellainen mistä ei näe vikakoodeja. Johtosarja avattu ja suihkautettu wd.

Laite on täysin mykkä, pois lukien led valo termostaatissa?

Tuleeko vinkkejä mieleen?

4

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo, malli on D5, mutta epäilen tekniikan olevan samansuutaista, kuten ongelmienkin, kiitos linkistä...

      • Anonyymi

        Oli todella hyvä sivusto ebereiden mailmaan. Kannattaa lisätä kirjanmerkkeihin eber laitteiden omistajat.

        Vaikuttaa siltä, että ollut ylikuumentumis ongelma tai anturi tulkinnut niin ja ecu lukinnut itsensä ja vaatii käynnin pajalla, kun sitä ei voi itse koodat auki.

        Tarkemmin muisteltua noita temppuiluja on ollu aikaisemminkin ja linkin tekijän arvion mukaan 10 kerran jälkeen lukkiutuu.

        Vaikea uskoa kanavien olevan tukossa, kun vehje kylmiltään käynnistäessä puhkuu melkein tunnin ensin täysillä ja sitten useita tunteja pienillä tehoilla, luulisi tuossa alku vaiheen max tehoilla ylikuumentuneen ja sammuneen, saatta anturi olla viallinen?


    • Anonyymi

      Eberissä ei ollut vikaa, johto sarjan naaras kappaleessa virta johtojen - liitokset olivat irronneet muoviosasta ja työntäessä monijohtopistoketta sisään liukuivat samaa tahtia kauemmas.

      Homma tuli kuntoon pitämällä naaras osan - johdoista kiinni samaa aikaan, kun työnsi pistokkeen sisään.

      Että näinkin voi käydä, en ensin huomannut vaikka mittasin virrat, vikakoodeista ilmeni virran olleen alle rajan ja laite sammuttaa itsensä, eli huono kontakti, kun ehkä tärinästä tai ? Jostain syystä liitos auennut - johdoissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe