Mietitkö sä koskaan mitä meistä olisi voinut tulla?

Anonyymi-ap

Loukkasimme molemmat toisiamme, etkä halua olla kanssani enää missään yhteydessä. Hyväksyn tämän, vaikka se on vaikeaa.
Tämä kaikki rikkoi minussa niin paljon, ettet usko. Toisaalta tämä kaikki on antanut eväitä ja mahdollisuuden kasvuun. Mikä minussa oli vikana? Miksi pelkäsit? Miksi et ollut rehellinen? Omia vai minun reaktioita? Miksi toimit niin rumasti lopuksi, vaikka alkuun olit ihana?

Mikä sulle tuli? Oliko se toinen joka kiinnosti enemmän? Toivottavasti olet onnellinen näin ja voit hyvin.

22

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla johtuu miehistä, koska en halunnut tulevan mieheni olevan kaikkien kanssa yhteinen. On tapaillut muita naisia ihan tarpeeksi useita. Toisista en tiedä.

      • Anonyymi

        Taidat olla väärällä palstalla.


    • Anonyymi

      Minä mietin. Aina välillä. Minua loukkasi hänen epämääräiset välit entisiin. En ollut aikaisemmin ollut naisen kanssa suhteessa. Olin hyvin epävarma itsestäni ja kaikesta mitä suhteeseen naisen kanssa liittyi, pelkäsin myös muiden mielipiteitä ja suhtautumista. Tähän liittyen toisen aiemmat suhteet ja niiden näkyvyys vielä silloisessa uudessa suhteessa (yökyläilyt & yhteydenpito minun lisäkseni) olivat vain liikaa, kun oma mieli oli muutenkin sekaisin. Loppu oli rumaa ja koen itsekin toimineeni väärin. Häpeän omaa käytöstäni ja lopuksi kaikki tuntui vaan liian kipeältä, vaikka tunteita oli jäljellä. Näin parhaaksi ettemme loukkaa toisiamme enempää. Toivon hänelle kaikkea hyvää ja kaunista. Tulevaisuudessa jos joskus päätyisin naisen kanssa suhteeseen, toivon osaavani olla parempi ihminen sekä että myös minua kohdeltaisiin hyvin..

    • Toisaalta ero voi olla uusi suunta elämälle ja kaikella tapahtuneella on tarkoitus. Sanotaan, että aika parantaa haavat

    • Anonyymi

      Mietintä on pelkästään haitallista, tossa kohtaa siis. Sattuu ja sattuu. Parempi olla miettimättä. Hiljaisuus on lopullisuutta, Eikä ihmeitä tapahdu.

      • Asiat on kuitenkin käytävä mielessään läpi tai vielä parempi ex-kumppanin kanssa, jos mahdollista. Hetken aikaa kaikki sattuu, mutta sitten helpottaa.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Asiat on kuitenkin käytävä mielessään läpi tai vielä parempi ex-kumppanin kanssa, jos mahdollista. Hetken aikaa kaikki sattuu, mutta sitten helpottaa.

        Parasta olisi, jos kipeät asiat käytäisiin yhdessä läpi. Läheskään kaikkien kanssa ei onnistu, jotkut ei ota mitään vastuuta omista teoistaan, jättävät toisen yksin tai pahimmassa tapauksessa järjestävät jotain ongelmia. Ystävälle kävi tällainen tapaus.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Asiat on kuitenkin käytävä mielessään läpi tai vielä parempi ex-kumppanin kanssa, jos mahdollista. Hetken aikaa kaikki sattuu, mutta sitten helpottaa.

        Pitääkin käydä asiat lävitse, selvittää mahdolliset väärinkäsitykset. Kävipä kummin vaan lopulta, niin ainahan tunteita ollessa sattuu. Ei kipu ole ongelma, turha kipuilu on ja sitä ei pidä aiheuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkin käydä asiat lävitse, selvittää mahdolliset väärinkäsitykset. Kävipä kummin vaan lopulta, niin ainahan tunteita ollessa sattuu. Ei kipu ole ongelma, turha kipuilu on ja sitä ei pidä aiheuttaa.

        Ehkä tyyppi ei ole vielä itsekään yli tapahtumien, koska normaalisti ihminen kykenee selvittämään asioita. Lapsellista käytöstä.


    • En liity tapaukseesi, mutta kyllä mulla on joskus ollu tapana tämmönenkin, vanhojen asioiden ja tapahtumien miettiminen ja vatvominenkin. Liikaa on välillä tullu elettyä menneessä, se kun on kumminkin mennyttä. Aika paljon tulee ajateltua myös sitä, jos ois tehny jonkin asian toisin tai joku juttu ois vaan menny eri tavalla. Mitä meistä olisi voinut tulla jos rakkautta olis riittänyt.
      Tulevaisuudesta ei taas tiiä, eikä sitäkään kai kannata liikaa ajatella... sitä, mitä meistä voisi tulla...

      • Anonyymi

        Jossittelu on vihoviimeinen tapa, sillä jos millä saa päänsä sekaisin. Itekin sitä harrastaneena (saanu takuulla mustan vyön ansaittua), ni kyllähän sitä saa päässään vääntää ja kääntää asioita vaikka loputtomiin ja lopputulos on ja pysyy samana kun aloittaessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jossittelu on vihoviimeinen tapa, sillä jos millä saa päänsä sekaisin. Itekin sitä harrastaneena (saanu takuulla mustan vyön ansaittua), ni kyllähän sitä saa päässään vääntää ja kääntää asioita vaikka loputtomiin ja lopputulos on ja pysyy samana kun aloittaessa.

        Oikeessa oot. Vanhojen juttujen jossittelu on ihan vihoviimestä ja tulevien toiseks viimestä. Ja sitten se sitku.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oikeessa oot. Vanhojen juttujen jossittelu on ihan vihoviimestä ja tulevien toiseks viimestä. Ja sitten se sitku.

        Puhumattakan mutkusta, se vasta turhaa onkin. Mutta kun, se vaan taitaa olla ihmisen sisäänrakennettu ominaisuus, tyyppivika kenties?


    • Anonyymi

      En osannut silloin osoittaa tunteitani, vaikka olit niin suunnattoman suuri
      ihastukseni. Sinä olit ja merkitsit niin valtavasti, olin palavasti rakastunut . Mutta hylkäsit ja valitsit toisen . Jäin kaipaamaan Sinua . No sitten löysit puolison ja kai teillä lapsiakin jo ,
      eihän siinä että lapsia. Mutta olen fyysisesti hyvin huonossa kunnossa ja psyykkisesti olen luovuttanut elämän suhteen, en näe mitään toivoa. Ja mitäpä tässä kirjoitan , täysin turhaa, Sinulla on elämäsi .

    • Anonyymi

      Juuri samalla tavalla voisin kysyä sinulta. Narsisti peilaa omat tunteensa toiseen. Sairasta. Siinä syy kaikkeen.

    • Anonyymi

      Narsisteja on lopulta aika vähän. On kai yleisempää, että ihmiset tekevät virheitä, eivät itse ole sinut tunteidensa suhteen. Olen aidosti pahoillani kaikesta. Jos olisin psykopaatti tai narsisti en todennäköisesti osaisi olla. Osaan olla itsekäs ja hankala ja kadun sanojani. Tekemättömiksi niitä en saa.

      • Anonyymi

        Sama kaava, hetki kadutaan ja pyydellään anteeksi, kunnes sama sekoilu taas alkaa. Jossain kohtaa tulee väistämättä raja vastaan. Narsisti myös esittää katuvansa, eihän se muuten toistaisi samoja virheitään monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kaava, hetki kadutaan ja pyydellään anteeksi, kunnes sama sekoilu taas alkaa. Jossain kohtaa tulee väistämättä raja vastaan. Narsisti myös esittää katuvansa, eihän se muuten toistaisi samoja virheitään monta kertaa.

        En vaan ollut se ainoa sekoilija. Siksi asiat olisi ollut parempi selvittää ajoissa. Ehkä olemmekin narsisteja sitten molemmat? 😀


    • Kait jokaisessa voi olla vähän narsistisia piirteitä, mutta aidon narsistin tulkitsemiseen tarvitaan jo enemmän tietoa. Yleensä puhumattomuus ja kyky käsitellä vaikeita konfliteja on monessa parisuhteessa ongelma.

      • Anonyymi

        Noin just. Narsisti on jo sanana ja käsitteenä kokenu inflaation. Nykyään tuntus olevan mentaliteetti, että jollei toinen pompi sätkynukkena toisen pillin mukaan, niin sillon on ilman muuta täys narsisti, ilkee ja itsekäskin vielä. Oikean narsistin kynsiin joutuessa, saattaa huomata vissin eron luultuun narsistiin.


    • Anonyymi

      En mieti. Ahdistit mut nurkkaan enkä löytänyt muutakaan ulospääsyä. Luulin että puhuimme sillon jo asiat selviksi, ikävää että sulle jäi vielä jotain hampaankoloon.

      • Anonyymi

        Selkeesti kuitenkin mietit, kun täällä roikut kertomassa ettet mieti. Taisi sulla jäädä jotain hampaankoloon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe