Miljonääri luuli surmanneensa useita ihmisiä

Anonyymi-ap

Mikä ihmeen miljonääri tuollainen voi olla, sillä vaikuttaa ettei hänellä olisi ollut ihan kaikki kohdallaan!

Suomalais­­miljonääri joutui uskomattomiin ongelmiin – luuli surmanneensa useita ihmisiä
Mies meni surmaväitteistä paniikkiin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009099356.html

12

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukas tämä miljonääri mahtaa olla?

      • Anonyymi

        väärä osoite ei tapahtunut vaasassa


    • Anonyymi

      Oliko pussihousut asialla?

    • Anonyymi

      Ei tuo ainakaann kovin älykkäältä miljonääriltä vaikuta joten tuskin rahat on omalla työllä ja ajattelulla hankittu. Lottovoittaja?

      • Anonyymi

        Kyseessä todennäköisesti lottovoittaja. Ei Suomessa työtä tekemällä miljonääriksi pääse eikä liioin yrittäjänä todennäköisyys ole lähellekään loton päävoiton tasoa.


    • Anonyymi

      Vacon-miljonääri. Vaasalainen kyllä mut asunut välillä vuosia muualla. Nyttemmin muuttanut takaisin.

      • Anonyymi

        Laitatko lisää infoa...Vaikka alkukirjaimet etunimi sukunimi


    • Anonyymi

      Kyllhän yhden ihmisen manipulointi on tavattoman helppoa, Venäjällä on koko kansa manipuloitu....

      • Anonyymi

        Samoin Saksassa 1930-40 luvuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Saksassa 1930-40 luvuilla.

        pussihousujen pitäisi mennä kans pikkusen näiden vielä tummempien kaverien oppiin. niille opetetaan jo ala-asteella suuret kuviot . kulmahousut on kellokauppiaita suurin osa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Saksassa 1930-40 luvuilla.

        Putin omaa samaa diktaattorigeeniä kuin Hitler.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe