Kalle Auranies

Anonyymi-ap

Kalle joutuu auramieheksi taas 160 km ek eli 1,30 jäljessä eka päivänä.

17

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No se on vaan niin, että MM:ää johtava ajaa ekana oli sitten Kalle tai joku muu.

      • Anonyymi

        Pitäisi vaihtaa joka EK:lle edellisen voittanut tai edes edellisen kilpailun voitanut, olisi tasapuolisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi vaihtaa joka EK:lle edellisen voittanut tai edes edellisen kilpailun voitanut, olisi tasapuolisempaa.

        Pitäis ... melkein..... tai jotain .....


    • Anonyymi

      Kallen on nyt hyvin tärkeää pysyä tiellä. Hän ei saa enää sortua virheisiin. Viime ralleissa hän on ollut erittäin epävarma, ajanut todella huonosti. Nyt on kurssin käännyttävä.

      • Anonyymi

        Sinun nyt pitää nyt soittaa sille, ja sanoa toi sama... ni eiköhän se mestaruus sieltä tule!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun nyt pitää nyt soittaa sille, ja sanoa toi sama... ni eiköhän se mestaruus sieltä tule!

        Minulla ei ole Kalle Rovanperän puhelinnumeroa. En voi soittaa hänelle sen vuoksi. Hyvä ohje kuitenkin sinulta, olen surullinem kun en voi toimia sen mukaan, kun minulla ei ole Kalle Rovanperän numeroa. Toivotaan nyt hänen karppaavan alkaneen rallin tiimellyksessä ja pääsevän maaliin todella korkealla sijaluvulla.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvin ajaa aina, virheitä sattuu kaikille eikä säädötkään ole aina kohdallaan. Voi sitä valitusta jos Tänak olisi aura-autona :)


    • Anonyymi

      Justihin samanlaane ku Latvala! Vähän ku pärjää, ni sitte ei hermot kestä ja kivet & kannot pökitähän pöpelikös!
      Kyllä Ott Tänäk on sentään rautaa ja ammattilainen kuski!
      HYVÄ TÄNÄK! Niin sitä pitää ajaa!

      • Anonyymi

        Lukeekohan tänäk suomi 24.sta.....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukeekohan tänäk suomi 24.sta.....?

        Aivan varmasti lukee


      • Anonyymi

        Justihin samanlainen kommentti ku tyttelillä! Vähän ku huonosti Tänak pärjää, ni sitte ei hermot kestä ja kivet & kannot pökitähän pöpelikös ku Tänak itsekin!
        Kyllä Kalle on sentään rautaa ja ammattilainen kuski!
        HYVÄ KALLE! Niin sitä pitää ajaa, mestaruus käytännössä varma!


    • Anonyymi

      Kyllä se Otto on enemmän ojissa pyöriny, kun mitä Kalle.

      • Anonyymi

        Kyllä se kallekin vielä kerkee.....


    • Anonyymi

      Alokkaana ei tarvi aurata.

    • Anonyymi

      No eipä paljoo jääny😅

      • Anonyymi

        Hyvin ehtii. Ojaan silleen. Kallelleen. :D


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe