Bf50 koneisessa hondassa ei toimi tuo koneen kyljessä oleva trimmi katkaisija. Kaukosäätölaitteesta toimii normaalisti.
Honda 50 trimmi katkaisija
11
408
Vastaukset
- Anonyymi
Toimiiko potkurinirrotus säädin normaalisti ?
- Anonyymi
Juu, toimii. Kun tulppaa irrottaa niin potkuri putoaa.
- Anonyymi
Onko noita katkaisijoita menny
- Anonyymi
Ehkä trimmitoiminto on ohitettu koneen katkaisimesta ja viety sinne kaukosäätimeen.
Eli jos haluat että trimmi toimii molemmissa, pitää tehdä "rosvo tai sokeripala"-liiitintä ja ruuvata johto kiinni sinne koneen katkaisijaan.- Anonyymi
Ehkäpä, no hehheh sentään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pistä kutistesukkaa ympärille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti en tarkoittanut rosvolla HALLITUSTA
- Anonyymi
Avaaja lisää: joskus kytkin toimii paranormaalisti:
Painan nappia ja vaimo lentää keittiön katon lävitse taivaaseen. Sitten tulee ja mätkii minua kaulimella.- Anonyymi
Sisintä kuumittaa pitäis päästä vesille
vs
päätä kuumottaa pahka tulee esille
kun en osaa
t. avaaja
- Anonyymi
Niin? Ja sitten? Kiva kun kerroit.
Meillä on terassin ikkunassa kärpänen.
Kunhan totesin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741